چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۳۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای کبنا نیوز 2 اسفند 1394 - kebnanews.ir

کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۴    
نجات نیا اظهار کرد: توجه به دو حوزه بسیار مهم و اساسی فرهنگ واقتصاد، زیربنای حرکت سیاسی من بوده تا بتوانیم در آینده بسیار مشکلات را در حوزه انتخابیه حل کنیم.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
سیاست و خط و مشی جدید ایشان در رابطه با مدیران فعلی و آینده و همچنین مناطق محروم منطقه و... که متناسب با شرایط فعلی کشور و حوزه انتخابی مدنظر دارند هم جای خود دارد که در برخی سخنرانی های ایشان مطرح ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
گزارش تصویری دیدار ستار هدایت خواه با روستاهای کریک، دمچنار، صالحون، کبگیان، دروهان، چیتاب، نقاره خانه، جوزار
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
ین روزهای پایانی جبهه گیری ها و شب نامه علیه هم طیف خود نوشتن ها، تنها راه به شکست خواهد برد و سبب خواهد شد که نه تنها راه عبثی را بپیمائیم ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
باید جلو رفت و دید تاجگرون که این روزها به میرشکال معروف شده است با داشته هایش در نفت در مقابل نداشته هایش چه خواهد کرد؟!
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۶    
مهدی روشنفکر، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دومین نطق انتخاباتی خود در شهر سی سخت حضور یافت و به بیان دیدگاه های خود پرداخت.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۴    
غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، میمهان طایفه دره شوری ها از ایل بزرگ قشقائی بود.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۲:۴۰    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با مردم بخش مارگون دیدار کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۶    
انتخابات امسال که به عنوان یک رویداد مهم در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران تلقی می شود، حضور حداکثری همه اقشار جامعه در عرصه انتخابات را طلب می کند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۱۲    
ای کاش همه مقلدین اینگونه ادای تکلیف می کردند تا سنگ زیرین اسلام، به زیورهای مدرنیته آرسته می گشت و به جای خم و راست های هفتگانه، صبح کلنگ می زدیم و ظهر بنا می کردیم و عصر همه استخدام می شدند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۰۷    
در روز جمعه پس از آنکه برخی کاندیدا ها در تلاش برای دیدن موسوی بودند و نتوانستند در خیل جمعیت به این خواسته دست یابند و بعد از آنکه سید باقر صراحتا اعلام بی طرفی کرد ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۶:۳۲    
به نظر من این تاکتیک می تواند افراد سودجو و بد نیت را تنبیه نموده، بساط ناخوشایند موجود را بهم ریخته و ساختار فاسد و انحرافی را در عرصه ی انتخابات به گونه ی صحیح و سالم خود برگردانده و بهبود بخشد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۱:۱۶    
این وحدت مایه ی آبروی استانمان خواهد بود و باعث سرافرازی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد. به امید همدلی و یکدلی تمامی ایل لّر و سربلندی استانمان.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۱:۱۶    
عدل هاشمی پور با بیان اینکه تنها چیزی که مرا ترغیب به کاندیداتوری مجلس کرد، نظارت بر اجرای قانون، ایجاد تحول اقتصادی در شهرستان و بحث اشتغال جوانان بوده است ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۷    
تنور انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد گرمتر و گرمتر می شود و این در حالی است که برخی از بزرگان استان نگران پر رنگ شدن نقش مسائل قومی و منطقه ای در انتخابات هستند.