یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۴۶Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای کبنا نیوز 28 اسفند 1394 - kebnanews.ir

کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پیامی از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۹    
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از محورهای پر خطری در این استان خبر داد که 35 درصد تصادفات برون شهری رانندگی استان در آن ها اتفاق می افتد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۰    
بعد از انقلاب هم با شروع غائله کردستان، شهید زرین که افتخار عضویت در سپاه اصفهان را داشت به غرب کشور اعزام می شود و بعد از آن سراسیمه به جبهه های جنوب رفتند و در کنار سردار شهید حاج حسین خرازی و ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۵    
قائم مقام وزیر کشور گفت: از 207 حوزه انتخابیه مجلس صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۷    
امام جمعه دهدشت گفت: تاکنون آثار مثبتی از برجام ندیده ایم و هرچه در مورد برجام شرط گذاشتند و خواستند ایران انجام داده، اما تحریم ها را همچنان ادامه می دهند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
با افزایش میزان جرایم رانندگی از تاریخ بیست و پنجم اسفندماه، پلیس راهور با استفاده از تمامی پرسنل، امکانات خودرویی و موتوری به اجرای طرح فوق اقدام نموده است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
کبنانیوز؛ تصاویری از سفره هفت سین گچساران
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۸    
معاون سازمان محیط زیست از تلاش برای آزادی تنها محیط بان باقی مانده در زندان خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۳    
در این دفاتر رابط میان من مردم مشخص و درخواست های شما را به صورت آنلاین به تهران منتقل می کنند، انسان های با نفوذ در وزارتخانه مشکلات شما را رصد و به صورت آنلاین به شهرستان گزارش می دهند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
امام جمعه موقت یاسوج بر لزوم کنار گذاشتن استفاده از آلات موسیقی در مراسم خاکسپاری و ترحیم تاکید کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۳    
مدیرعامل هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد 14 فضای دوستدار کودک برای رفاه حال مسافران نوروزی این استان خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۸    
همایش قدردانی حاج عدل هاشمی پور منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در حماسه هفتم اسفند با حضور پرشور مردم در استادیوم ورزشی شماره 2دهدشت برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر غلامرضا تاجگردون نماینه فعلی و منتخب مردم گچساران و ریاست کمیسیون برنامه و بودجه ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن نوروز در 12 فروردین ماه در یاسوج خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۲    
انتخابات سرانجام پس از روز ها انتظار در 7 اسفند برگزار شد و غلام رضا تاج گردون از مجموع 89هزار و 733 آرای صحیح ماخوذه با کسب 66هزار و 103 رای حائز اکثریت آرا شد.