چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۱:۱۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای کبنا نیوز 26 اسفند 1394 - kebnanews.ir

کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
آنهایی که علیه شما مقاله می نویسند همان کسانی اند که قبلاً به شما رای می دادند و از شما بت ساخته بودند ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳    
غلامرضا تاجگردون افزود: رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی باید با جدیت بیشتر این موضوع را پیگیری کند و شرایط را برای لغو ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات فراهم کند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امید به زندگی در بین زنان استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از مردان است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
معاون فنی و آبخیزداری منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خطر نابودی مراتع استان گفت: ظرفیت تعلیف دام در مراتع استان 900 هزار راس است در حالی که دو میلیون و 200 هزار راس دام در مراتع استان ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
به همت ستاد اقامه نماز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مراسم جشن تکلیف فرزندان مکلف کارکنان این ادراه کل برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۳    
راهزادی از اجرای 57 پروژه برق رسانی روستایی با اعتبار هزینه شده 9 میلیارد تومان خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه ها 950 خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار شدند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۳    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 35 پایگاه سلامت شهری و جاده ای ویژه ایام نوروز در استان مستقر خواهند شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۸    
معاون درمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در یاسوج خبر داد و گفت: این پروژه به پیمانکار واگذار شده و کار ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
پرونده شورای ترافیک کهگیلویه در حالی بسته شد که ساماندهی ترمینال شماره 2 دهدشت به عنوان یکی از مصوبه های ثابت این نشست با گذشت 2 سال به سرانجام مطلوب نرسیده است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۰    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 19 درصدی سرقت در سطح این استان خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۱    
مراسم چهلمین روز مادر امام جمعه سی سخت روز پنجشنبه برگزار می شود.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۶    
وی نقدینگی اعتبارات عمرانی استان در 6 ماهه سال جاری را 60 درصد دانست و گفت: برای سال جاری 100 درصد اعتبارات عمرانی استانی تخصیص داده شده اما تاکنون 60 درصد نقدینگی آن محقق شده است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
چهارمین جشنواره سفره های هفت سین دانش آموزان و فرهنگیان گچسارانی ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و مسئولان برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور در مسجد توفیق می خواهد، افزود: هرساله به طور میانگین بین 15 تا 20 نفر در سنین مختلف جذب مسجد شد که در مجموع طی پنج سال اخیر ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی گچساران از کشف 14 هزار انواع ماده محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۱:۰۰    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 26 اسفند 94
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۵    
با حکم فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، رضا چشم مهتاب به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان باشت منصوب و معرفی شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۰    
پایتخت طبیعت ایران که در تابستان به گردشگری و طبیعت شهره است برای عید امسال شور و نشاطی ندارد و هنوز حال و هوای عید در شهر ایجاد نشده است و مبلمان شهری و فضاهای شهر از عید و تحویل سال خبر نمی دهند.