دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 10 اردیبهشت 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 اردیبهشت 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
طرح تعطیلی شنبه ها بالاخره در مجلس شورای اسلامی رای آورد و در صورت تایید شورای نگهبان، از اواخر خردادماه شنبه ها تعطیل رسمی خواهد بود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از ورود سامانه بارشی جدید در استان از امروز خبر داد و گفت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
اسراء زندی هندبالیست شایسته کردستانی به اولین مرحله از اردوی تیم ملی رده سنی بزرگسالان کشور در سمنان دعوت شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۲    
سرویس کرمانشاه _ در برنامه بازدید استاندار کرمانشاه از بافت تاریخی کرمانشاه بر لزوم سامان دهی و احیاء گذر تاریخی جلوخان و شکل گیری مسیر گردشگری تاریخی در شهری کرمانشاه تاکید شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۲    
سرویس کرمانشاه _ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی کشور، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود، استان کرمانشاه در حوزه افزایش همکاری های گردشگری با کشور عراق باید اولویت خود را به توسعه گردشگری ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر 475 هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 1700 کلاس درس نیمه تمام در استان داریم که در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت خیرین و مولدسازی این کلاس ها را در سریعترین زمان به اتمام برسانیم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، آرمان حسنی از معلمان منطقه زیویه در زمره هشت معلم نمونه برتر کشوری قرار گرفت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری و امور اراضی کشور و مجری رفع تداخلات کشور گفت: آذربایجان غربی از نظر امنیت غذایی جزو قطب های کشور استو ضروری است هم صیانت و هم مساعدت شود تا رشد و ارتقای عملکردها در این ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۲    
نماینده مهاباد در مجلس گفت: علیرغم تصویب افزایش تسهیلات چون بانک ها در ابتدای سال جاری اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده اند به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 500 برنامه فرهنگی و تفریحی همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در استان اجرا می شود .
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ تعدا مجروحان حمله به میدان گازی کورمور به 8 نفر رسید، شرکت دانا گاز اعلام کرد روند تولید گاز را در این میدان به صورت موقت متوقف کرده است هر زمان از ایمنی فعالیت در زمینه ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ اتحادیه اروپا تصمیم گرفت ماموریت نمایندگی مشورتی اتحادیه اروپا در عراق و اقلیم کردستان را در خصوص اصلاح بخش امنیتی تا سال 2026 تمدید کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۳    
وزارت امور خارجه ترکیه، از امدادرسانی به شرکت ها و کارمندان فعال آن کشور در میدان گازی کورمور خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزیر پیشمرگه دولت اقلیم گفت که انجام اصلاحات در وزارت پیشمرگه، یک پروژه حتمی است و به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و همچنین افزود که حضور نیروهای ائتلاف در عراق و اقلیم کردستان ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۸    
سرویس ایلام - معاون اداره کل محیط زیست ایلام در خصوص خبر حمله خرس به مرد دره شهری گفت: این حمله در منطقه خرس آو کبیرکوه که زیستگاه خرس قهوه ای است رخ داده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۸    
سرویس ایلام - در سالروز تولد شاعر فقید استاد کیومرث مرادی طی آئینی و با حضور مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام، فرماندار دهلران ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۸    
سرویس سوریه - نیروهای آسایش کردستان سوریه هویت یک عضو خود را که در حمله افراد مسلح ناشناس در توابع کانتون جزیره کشته شده بود، اعلام کردند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
سرویس سوریه - ائتلاف بین الملل و نیروهای SDF رزمایش مشترکی را با سلاح های سنگین در دیرالزور برگزار کردند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
سرویس سوریه - AANES در رابطه با گزارش عفو بین الملل در مورد نقض حقوق بشر در اردوگاه ها و زندان های این منطقه تاکید کرد که تیم عفو بین الملل از زندان های داعش بازدید نکرده و واضح است که گزارش آن بر ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
سرویس سوریه - 4 کودک در 24 ساعت گذشته در مناطق شمال و شرق سوریه در آب غرق شده و جان خود را از دست داده اند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
سرویس سوریه - سرشماری نفوس ومسکن به عنوان بخشی از تدارکات برای برگزاری انتخابات شهرداری های کردستان سوریه که در تاریخ 30 ماه می برگزار می شود در مناطق مختلف این منطقه در حال انجام است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۳    
سرویس کرمانشاه _ مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از قرار گرفتن استان، در وضعیت هشدار سطح نارنجی خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۸    
سرویس آذربایجان غربی- در چند سال اخیر فساد اداری و مالی سبب دستگیری های گسترده در بین شهرداران و شوراهای شهر در استان آذربایجان غربی شده و آخرین مورد دستگیری 6 عضو شورای شهر سردشت در روز شوراهای ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- علی حمه صالح، نماینده سابق پارلمان کردستان گفت: مردم کردستان باید بدانند که احزاب نباید ساکت بمانند و فشارهای قانونی، سیاسی و مدنی به کاربگیرند .
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- احمد هرکی، عضو اتحادیه میهنی کردستان، ازدیدارنخست وزیرعراق با نیروهای سیاسی دراستان کرکوک برای حل بحران تشکیل شورای این استان در پایان ماه جاری میلادی خبرداد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس فراکسیون حزب دمکرات کردستان در پارلمان عراق گفت که دو دولت اقلیم کردستان و عراق باید برسر تحویل درآمدهای غیرنفتی اقلیم کردستان به توافق برسند ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- غیاث سورچی، عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان، وجود هرگونه رابطه بین حزب خود و حزب کارگران کردستان را تکذیب کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- دلشاد شهاب، سخنگوی نهاد ریاست اقلیم کردستان، گفت: ریاست جمهوری عراق و رهبران این کشور مجددا"بر پایبندی خودبه اجرای قانون اساسی و توافقات مربوط به تشکیل دولت فعلی عراق به ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزیر حمل و نقل ترکیه گفت: در آینده نزدیک نشست چهارجانبە عراق، ترکیه، قطر و امارات برگزار خواهد شد و درمورد پروژه " راه توسعه" گفتگو خواهند کرد .
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۸    
سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مهاباد از ناپدید شدن کوبەی درب کاروان سرای تاریخی سیمون مهاباد خبر داد و گفت: موضوع از طریق این اداره پیگیری خواهد شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۳    
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از ورود تیم آنست (سگهای جستجو و نجات)جمعیت هلال احمر به یاری تیم های جستجو برای پیدا کردن فرد غرق شده در نازلو آمدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
استاندار کردستان در ارتباط با سرمایه گذاری 2.5 میلیون تنی سنگ آهن که در منطقه چاردولی قروه انجام شده است، گفت: با تحقق این سرمایه گذاری برای بیش از هفت هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۸    
سرویس جهان- ایتالیا قصد دارد سومین مرکز آموزش نیروهای پیشمرگ در اقلیم کردستان را ایجاد کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۱    
سرویس ایلام - شهردار ایلام عنوان کرد: بیش از 40 پروژه عمرانی از جمله سیلبند، پل روگذر، نورپردازی، المان،تعریض خیابان،جدول گذاری، ایجاد بلوار، پل عابر پیاده در سال گذشته توسط شهرداری اجرایی شده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: 12 هزارو 345 میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده طی سال گذشته به فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۱    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای فروردین ماه تا 14 اسفند ماه سال 1402، از محل استفاده تجار از کارت های بازرگانی در استان، 200 میلیون یورو ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
سرویس جهان- شرکت اماراتی داناگاز اعلام کرد به دنبال حمله پهپادی به میدان گازی کورمور فعالیت در این میدان را متوقف کرده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
7 اسفند روز انتخاب اولین دور شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1377 بود و نهم اردیبهشت ماه هم به عنوان روز ملی شوراها در تقویم کشور ثبت شده است ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز استانبول - تهران به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون گفت: انتخابات ششمین دوره پارلمان اقلیم کردستان در ماه اکتبر سال جاری برگزار می شود .
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یک نامزد مستقل در حوزه انتخاباتی اربیل از انصراف خود در انتخابات آتی پارلمان کردستان خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- هادی العامری، رئیس ائتلاف نبنی در عراق، مشارکت نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان در نشست ائتلاف اداره دولت که دولت محمد شیاع السودانی را تشکیل داده است ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزارت امور خارجه اردن،حمله به میدان گازی کورمور در استان سلیمانیه در اقلیم کردستان را محکوم کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ هادی عامری رهبر برجسته احزاب شیعه و رئیس ائتلاف نبنی در خصوص حقوق کارمندان اقلیم کردستان اقلیم کردستان اعلام کرد تصمیم بانکی کردن حقوق کارمندان اقلیم کردستان تعیین تکلیف ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ رئیس فراکسیون جنبش نسل نو در مجلس عراق از همه احزاب سیاسی خواست تا تسلیم خواسته حزب دمکرات کردستان نشوند و این حزب را مجبور به شرکت در انتخابات کنند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۲    
کمی بیشتر از 25 سال قبل و خیلی دقیق در 7 اسفند سال 1377، پس از کش و قوس های فراوان، اولین انتخابات شوراهای شهر و روستا در مدل جدید آن برگزار شد و شورا با هدف اعلامی و اعلانی تمرکززدایی و تقویت مدیریت ...