شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۸:۱۹Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 13 اردیبهشت 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 اردیبهشت 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۳    
ایرج مرندی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
سرویس کرمانشاه _ سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها و ورود یک سامانه بارشی جدید به غرب کشور از روز دوشنبه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۲    
سرویس سوریه - یک پهپاد ارتش ترکیه در حین پرواز بر فراز حومه شمالی کانتون منبج سقوط کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۲    
سرویس سوریه - در حمله هسته های داعش به پایگاه نظامی لشکر 17 ارتش سوریه در شرق رقه یک سرباز ارتش سوریه کشته و 2 سرباز نیز زخمی شدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۲    
سرویس سوریه - محمود المسلط رئیس مشترک MSD ضمن اشاره به آماده شدن این مجلس برای گفتگوهای سوری-سوری و برقراری ارتباط با طرف های سوری، منطقه ای و بین المللی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۲    
سرویس ترکیه - وزیر دفاع ترکیه در سخنانی مدعی شد که ایران همکاری لازم را در زمینه مبارزه با PKK با ترکیه نمی کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- نخست وزیر اقلیم کردستان، تاکید کرد که حمله به زیرساخت اقتصادی اقلیم کردستان به همه شهروندان عراق آسیب می رساند و لازم است که به آن پایان داده شود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- استاندار اربیل طی سفری به ترکیه از مقر حزب عدالت و توسعه بازدید کرد و گفت: ما موافق ازسرگیری روند صلح در ترکیه هستیم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۲    
سرویس فرهنگ و هنر- ر هِ ش داستان بلندی است به قلم رضا امیرخانی که در آن از توسعه نامتوازن شهری و تأثیر آن بر سلامت جسم و روان می گوید و مخاطب را به جنگ میان سنت و مدرنیته می کشاند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۲    
سرویس ایلام - معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: به عنوان یک ضرورت و اقدام اساسی باید تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار شهرداران و دهیاران قرار بگیرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۷    
سرویس کرمانشاه _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان گفت: برای نخستین بار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به خاطر عملکرد یکسال گذشته در کشور در جایگاه نخست قرار گرفت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۷    
سرویس کردستان- فرمانده مرزبانی کردستان گفت: شناسایی و تعقیب اشرار توسط سازمان های امنیتی و نظامی که در منطقه مسئول هستند انجام می شود و در فرصت مناسب این شرارت آنها جبران خواهد شد هرچند که شب گذشته ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۷    
سرویس ایلام - رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در نشست شورای اداری استان ایلام با موضوع "تبیین الزامات اطلاع رسانی دولت" عنوان کرد: روایت هنرمندانه و دقیق، محقق کننده جهاد تبیین است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۷    
سرویس ایلام - ظهر امروز 13 اردیبهشت فرودگاه شهدای ایلام میزبان پیکر پاک و مطهر شهید "محمدشفیع فیضی زاده" بود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان - محمود عثمان، سیاستمداربرجسته کُرد عراقی درخصوص احتمال از سرگیری و گسترش نزاع و درگیری بین دو حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی کردستان هشدار داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- احلام رمضان، نماینده کاکایی ها در مجلس عراق، از دولت فدرال، پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان کاکایی رژیم پیشین عراق و گشایش دفتری برای بازگرداندن شهروندان کاکایی اخراج ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
سرویس کردستان- پیکر سرباز وظیفه شهید فرزین بلیان در بانه با حضور اقشار مخلتف مردم،مسئولان این شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی تشییع شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه با صدور احکامی جداگانه؛ سه معاون فرماندار و 2 بخشدار را منصوب کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس فراکسیون جنبش نسل نو در پنجمین دوره پارلمان کردستان اظهار کرد: هیچ مادەای از قانون ریاست اقلیم یا قانون انتخابات به رئیس اقلیم اختیار تغییر یا لغو تاریخ انتخابات را ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۲    
سرویس ترکیه - مشاور مطبوعاتی وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که نیروهای ترکیه تنها در یک هفته گذشته توانسته اند 43 تن از اعضای PKK و YPG را در کردستان عراق و سوریه از پای در آورند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۲    
سرویس ترکیه - نمانیده ترکیه در سازمان ملل متحد خواستار عضویت فلسطین در این سازمان شد؛ همزمان ترکیه از پیگیری پرونده اسرائیل در نسل کشی علیه مردم غزه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
سرویس ترکیه - هداپار از اقدام حسن ساکلانان در حمله به افسر اسرائیلی تقدیر کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مهمترین رکن شعار سال مردمی سازی است و با مشارکت گرفتن از مردم، می توان بسترهای توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال را فراهم کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
ناظر گمرکات کردستان گفت: حجم مبادلات تجاری از طریق گمرکات کردستان در فروردین سال جاری بالغ بر 427 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 414 میلیون دلار بوده است که از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان یکی از دغدغه های مبارزه با مواد مخدر را کودکان خیابانی، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست دانست و گفت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
جانشین فرمانده انتظامی کردستان آمار کشفیات مواد مخدر در سال جاری را 198 کیلوگرم اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد بیشتر است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۷    
سرویس جهان- بر اساس تحلیل اندیشکده مرکز سیاسی امارات، یکی از اهداف اصلی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از توافق اخیر با دولت مرکزی عراق ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- انتصار الجزایری، نماینده ائتلاف الفتح و عضو کمیسیون نفت و گاز در مجلس عراق ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۲    
جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: در پی تیراندازی شب گذشته افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه، سرباز وظیفه فرزین بلیان به شهادت رسید و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق پیشنهاد اختصاص تعداد مشخصی از کرسی های پارلمان کردستان به اقلیتها را به دادگاه عالی فدرال ارائه کرده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- احمد هرکی، عضو اتحادیه میهنی کردستان، با تاکید براینکه حل مسئله منصب استانداری دیالی، حل مشکل انتخاب استانداری کرکوک را تسریع خواهد کرد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۷    
استیضاح حسین مهدی زاده، شهردار ارومیه رای نیاورد و او با چهار رای موافق، همچنان شهردار ارومیه باقی ماند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۷    
ئەدهەم بارزانی، ڕایگەیاند، لەوانەیە لەسەر داوای پارتی هەڵبژاردنی پەرلەمانی کوردستان بۆ سێ مانگ و 5-6 ڕۆژێک دوابخرێت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با مجید امیراحمدی، معاون وزیرکشور ایران، بر پایبندی کشورش به اجرای توافقنامه امنیتی با ایران در چارچوب زمانی تعیین شده ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- ریواز فایق، عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان گفت که به تعویق انداختن انتخابات در حیطه اختیارات رئیس اقلیم کردستان نیست.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-پشتیوان صادق، عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان،بازخواست یک حزب سیاسی را که در دو سال و نیم گذشته از برگزاری انتخابات پارلمانی دراقلیم کردستان جلوگیری کرده است، خواستار شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۵۷    
سرویس جهان- بر اساس گزارش مجله فارن پالسی، احزاب حاکم در اقلیم کردستان از اقلیت های قومی و مذهبی به عنوان ابزاری در راستای منافع سیاسی خود استفاده می کنند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- دفتر سیاسی اتحادیۀ میهنی کردستان در پیامی ضمن رد کردن تمامی نشستها در خصوص به تعویق انداختن انتخابات پارلمان کردستان ...