پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۰:۰۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 25 اردیبهشت 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 اردیبهشت 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال 1402، انجام 75 هزار و 825 ماموریت ارائه خدمات فوریتی پزشکی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۷    
گوگل در مراسمی برای اپلیکیشن جمینای از ویژگی جدید قابلیت صحبت زنده ، رونمایی کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی از شناسایی 52 هزار و 420 معتاد در استان خبر داد و گفت: بیش از 7 هزار نفر از آنها معتاد متجاهر هستند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۷    
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در سال تحصیلی جاری حدود 5800 نفر ترک تحصیل در ابتدایی داشتیم که توانستیم 5600 نفر را شناسایی کنیم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۷    
همزمان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در ارومیه، چندین پروژه درمانی، ورزشی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۷    
کتاب نقش رسانه ها در فرآیند نظارت و ایجاد شفافیت نوشته دکتر منصور ساعی از اساتید روزنامه نگاری از سوی مرکز آموزش و پژوهش های سلامت اداری و مبارزه با فساد منتشر شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد وارد شدن 11 هزار میلیون ریال خسارت به بخش کشاورزی استان بودیم ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۷    
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: شناسایی نیاز فناورانه واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان 10 برابر رشد یافت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۷    
وزیر کشور با اشاره به لزوم رفع معضل تکدی گری و کودکان کار خیابانی گفت: هر نوع کودک کار خیابانی و تکدی گری باید در کل کشور جمع و این پدیده برای همیشه تمام شود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- بافل جلال طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان در واشنگتن با برت مک گورک، هماهنگ کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد و گفت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-بیستون فایق، مشاور سیاسی رئیس اتحادیه میهنی کردستان، باتاکید بر موضع این حزب برای تصدی منصب استانداری کرکوک ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- هدایت طاهر، عضو اتحادیه میهنی کردستان از نخست وزیر عراق خواست تا برای حل و فصل اختلافات ارضی در منطقه پلکانه و حومه دبس دراستان کرکوک مداخله کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- در اعتراض به حذف کرسی های اقلیت مسیحی دو شکایت علیه رئیس کمیسیون مستقل انتخابات در دادگاه فدرال عراق ثبت شده که اولی توسط یک شخصیت سیاسی مسیحی و دومی توسط یک ائتلاف مسیحی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- احمد هرکی، عضو اتحادیه میهنی کردستان، بر وجود ارتباط تنگاتنگی برای حل مشکل تشکیل شوراهای استان های کرکوک و دیالی و حل بحران انتخاب رئیس مجلس نمایندگان تاکید کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-اوس المهداوی، نماینده کردها در شورای استان دیالی، درخصوص محروم کردن و به حاشیه راندن اقوام کُرد در تشکیل شورای جدیداین استان هشدار داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مجددا در مجلس تصویب شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تا زمانی که بنده در این معاونت باشم اجازه صدور هیچ مجوزی را برای تغییر کاربری تپه های سنندج نخواهم داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
سرویس سوریه - دفتر ارتباطات MSD در نشستی به راه حل سیاسی بحران سوریه و موضع دولت دمشق در مورد حل بحران این کشور پرداخت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
سرویس سوریه - شرایط نامزدی در انتخابات شهرداری های شمال و شرق سوریه توسط کمیسیون عالی انتخابات این منطقه اعلام شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
سرویس سوریه - در پایان سومین کنگره اسلامی دموکراتیک شمال و شرق سوریه، روسای مشترک جدید آن توسط اعضا انتخاب شدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
سرویس سوریه - 2 هکتار زمین کشاورزی و 3 هزار اصله درخت زیتون در نتیجه حملات ارتش ترکیه به کانتون منبج در آتش سوخت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
سرویس سوریه - لبنان فرایند بازگشت داوطلبانه پناهجویان سوری را پس از 7 ماه توقف آن، به صورت مجدد آغاز کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۷    
سرویس کرمانشاه _ دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، استان کرمانشاه در سال گذشته استان برتر کشور در توسعه زیرساخت های اربعین شناخته شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۲    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امنیت در استان کردستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: مردم وفادار کردستان مدیون زحمات پلیس هستند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۲    
رییس جمعیت هلال احمر کشور از ارتقای تجهیزات جمعیت هلال احمر در کشور خبر داد و گفت: 900 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات، ترخیص شده و به زودی سهمیه استان ها توزیع می شود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۱    
امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر بوکان، اعضای شورا، امیر احمدی سرپرست فعلی این شهرداری را به عنوان شهردار بوکان انتخاب و معرفی کردند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۲    
امروز 25 اردیبهشت، روز زبان کردی است نقل است از روزنامه نگار برجسته کرد جلادت بدرخان که؛ زبان موجودیت و هویت افراد است ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۲    
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 20 پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در استان برای اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۷    
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت پایدار در استان کردستان حاکم است، گفت: تعهد پلیس در ایجاد امنیت و آرامش کردستان ستودنی است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۷    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد از تهیه پرونده ثبتی برای 10 اثر تاریخی این شهرستان برای قرار گرفتن در فهرست آثار ملی خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۳    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از فعالیت 91 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 جایگاه سی ان جی در سطح استان خبر داد و گفت: با بازدیدهای منظم و پایش مستمر ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۳    
سرویس ایلام - رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام عنوان کرد: 95 درصد مصوبات سال گذشته ستاد اقامه نماز ایلام اجرایی شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- توسط نیروهای امنیت سلیمانیه از اعطای جایزه به عبدالله حسن زاده، دبیر سابق حزب دمکرات کردستان ایران ممانعت به عمل آمد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- گاز محدوده تحت کنترل اتحادیه میهنی کردستان تحت نظارت و کنترل دولت اقلیم کردستان، متعلق به کل اقلیم است ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
سرویس جهان- نشریه سیریا دیرکت با اشاره به ممنوع شدن تمدید ویزای شهروندان سوریه بویژه کردها از سوی دولت اقلیم کردستان، از احتمال اخراج اجباری مهاجران کرد سوریه از اقلیم کردستان ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۲    
سرویس ترکیه - مرکز رسانه ای HPG در اطلاعیه ای کشته شدن دو تن از نیروهای خود در را درگیری های 18 آوریل تایید کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
سرویس ترکیه - پس از اعلام رسمی کشته شدن سدات آکسو یکی از فرماندهان PKK از سوی این سازمان، میت ترکیه اعلام کرد که آکسو توسط این سازمان ترور شده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۸    
سرویس کرمانشاه _ استاد حبیب اله مستوفی از چهره های پژوهشگر و صاحب نظر حوزه تاریخ، فرهنگ و فولکلور در منطقه هورامان، به بهانه فرارسیدن 25 اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۱    
سرویس ترکیه - نیروهای پلیس ترکیه در حمله بامدادی پلیس به خانه های شهروندان 55 تن را بازداشت کردند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل امنیتی و انتطامی استانداری کردستان در بازدید از مرز باشماق مریوان، بر لزوم تسریع در اجرای فاز دوم طرح ساماندهی این پایانه و همکاری دستگاه های ذیربط تاکید کرد و گفت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 4 نفر مفقودی در ارتفاعات روستای دورباش شهرستان تکاب در جنوب استان بعد از 5 ساعت جستجو با تلاش امدادگران این نهاد نجات یافتند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
سرویس کردستان- خشکسالی دارای تأثیرات بسیاری در زندگی است که در این میان مهم ترین تأثیر آن بر مسایل اجتماعی و اقتصادی بوده و در واقع این وضع به خشکسالی اجتماعی- اقتصادی شناخته می شود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۶    
سرویس ترکیه - اصغر فرهادی کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده ایرانی، در مستر کلاسی که در استانبول برگزار شد، با علاقه مندان به سینما دیدار کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
سرویس جهان- دیده بان حقوق بشر از اقدام عراق و اقلیم کردستان برای برچیدن کمپ های آوارگان در اقلیم کردستان ابراز نگرانی کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۱    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- غیاث سورچی، عضو اتحادیه میهنی کردستان، گفت: به تعویق انداختن انتخابات پارلمان کردستان به نفع مردم اقلیم کردستان نیست.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۶    
صبح امروز 25 اردیبهشت ماه، احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی وارد ماکو شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۴۲    
سرویس جهان- پارلمان ژاپن قانون ضبط اموال متعلق به پ.ک.ک را در واکنش به برافراشته شدن نماد این گروه معارض کرد ترکیه در خاک ژاپن تصویب کرده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس فراکسیون اتحاد اسلامی کردستان در پارلمان عراق گفت: نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس فراکسیون های پارلمان بر لزوم ارسال حقوق کارمندان اقلیم کردستان در ازای بانکی کردن ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- محما خلیل، نماینده حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق، گفت: صادرات نفت اقلیم کردستان از طریق خط لوله جیهان ترکیه درآینده نزدیک از سرگرفته خواهد شد.