دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 21 اردیبهشت 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 اردیبهشت 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: در افق سال 1404 استان در شاخص تعداد تخت به ازای هزار نفر جمعیت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: یکی از تعهداتی که ایمیدرو داشته، احداث فاضلاب شهری در تکاب بوده که باید با همت ویژه ای به این تعهد عمل کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: بازدید 6 ساعته مدیران قضایی استان از زندان ارومیه موجبات بازگشت به زندگی دو محکوم به قصاص را فراهم کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در نامه ای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواستار پایان ماموریت هیئت مساعدت سازمان ملل برای عراق (یونامی) شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۷    
سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: فرایند رای گیری در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در ساعت 22 به پایان رسید و نتایج رسمی انتخابات شهرستان کرمانشاه فردا توسط سخنگوی ستاد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۲    
سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از پایان رسمی زمان رای گیری در ساعت 22 در تمامی شعب اخذ رای شهرستان کرمانشاه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: این اطمینان را به مردم خواهیم داد که از آرای آنان مراقبت کنیم و نتیجه را بر اساس آنچه مورد نظر و اراده و همت مردم است پاسداری کنیم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- قباد طالبانی معاون نخست وزیر اقلیم کردستان در دیدار با جینین پلاسخارت، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق ضمن ابراز نگرانی از تلاشها برای ایجاد اخلال در روند ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۷    
سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از دستگیری 25 نفر در رابطه با تخلفات انتخاباتی توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- دو صدای مهیب در نزدیکی فرودگاه حریر در استان اربیل شنیده شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهور با اشاره به حضور مردم در اقصی نقاط کشور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل حقد و کینه دشمنان از این نظام و کشور همین حضور و مشارکت مردم است و امیدواریم با رای مردم مجلس قوی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۷    
سرویس کردستان- چیستی وجود خداوند یکی از پرسش هایی هست که شاید در ذهن بسیاری نقش بسته؛ مسئله ای که مصطفی مستور با روایتی اثرگذار در کتاب روی ماه خداوند را ببوس آن را در قالب داستانی گیرا بیان کرده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- مسرور بارزانی، رئیس دولت اقلیم کردستان با معاون وزارت خارجه آمریکا دیدار کرد و گفت که برای برگزاری انتخابات پارلمان کردستان در موعد مقرر ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۲    
در مسابقات فوتبال لیگ مناطق نوجوانان کشور؛ تیم نوجوانان زاگروس مهاباد با پیروزی مقابل تیم آبیدر سنندج جواز حضور در لیگ برتر نوجوانان ایران را کسب کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۲    
سرویس ترکیه - عثمان آکین با نام مستعار محمود الکردی یکی از مدیران ارشد داعش هفته گذشته از زندان آزاد شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته از مجموع 755 هزار تن سیب صادر شده از کشور ایران به کشورهای هدف ، 642 هزار تن سیب فقط از طریق گمرکات استان به کشورهای هدف صادر شده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۷    
سرویس ترکیه - دادگاه بورسا عبدالله اوجالان و دیگر زندانیان امرالی را سه ماه دیگر به ممنوعیت ملاقات با اعضای خانواده شان محکوم کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۷    
سرویس کرمانشاه _ رقابتی داغ و نفس گیر امروز در کرمانشاه میان 4 نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات برای تصاحب دو کرسی باقی مانده کرمانشاه در مجلس در جریان است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- جنبش نسل نو برای انحلال دولت اقلیم کردستان، در دادگاه فدرال عراق طرح شکایت کرد و هشدار داد که در صورت عدم برگزاری انتخابات ظرف سه ماه، دولت مسرور بارزانی منحل خواهد شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان در جریان سفر خود به ایالات متحده آمریکا ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- یکی از اعضای ارشد حزب اتحادیه میهنی کردستان گفت که به تعویق انداختن انتخابات بر اساس توافق میان اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان صحت ندارد و اتحادیه میهنی بر برگزاری ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به اندازه مرحله اول اهمیت دارد،اظهار داشتند: هرچقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی تر است و هرچقدر مجلس قوی تر باشد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۱۲    
سرویس جهان - رهبر حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق میگوید روابط حزبش با حزب دموکرات کردستان عراق زیاد خوب نیست.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۱۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- پس از انتشار خبر تعطیلی پارلمان عراق، ریاست پارلمان اعلام کرد که فصل قانونگذاری را به منظور انجام امور ضروری به مدت یک ماه تمدید شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۷    
سرویس سوریه - یک روزنامه روسی از قصد مدیریت خودگردان برای تقویت روابط خود با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و افتتاح نمایندگی در تعدادی از این کشورها خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۷    
سرویس سوریه - آواشین مستو رئیس مشترک اداره ورزش و جوانان کانتون فرات تاکید کرد که CPT به وظایف و مسئولیت های خود عمل نمی کند و تنها بر اساس منافع خود و برای افراد خاصی فعالیت می کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۷    
سرویس سوریه - MSD با برگزار نشستی در نمایندگی خود در وین ، تحولات سوریه و وضعیت جلوگیری از تجزیه سوریه را مورد بحث و بررسی قرار داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۷    
سرویس سوریه - در دیدار حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق و هیات همراه وی با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه، تعدادی از پرونده های همکاری دوجانبه در زمینه های انرژی ، حمل و نقل ، صنعت ، بانکی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۷    
سرویس سوریه - عبدالکریم عمر نماینده AANES در اروپا ضمن اشاره به عمل نکردن جامعه بین الملل به وظایف خود در قبال زندانیان داعش اعلام کرد که در چند هفته آینده فرایند محاکمه زندانیان را آغاز خواهد کرد.