پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۰:۱۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 26 اردیبهشت 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 اردیبهشت 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه این سازمان ریالی از بودجه دولتی استفاده نمی کند و درآمد محور است گفت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۷    
سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری سه نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۲    
سرویس ایلام - مدیر شرکت مخابرات منطقه ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 34 سایت جدید ارتباطات سیار در ایلام اضافه می شود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به سیل زدگان در روستاهای سلماس و پلدشت خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، گفت: شناساندن مفاخر و مشاهیر ایران یکی از موضوعات اساسی و پایه ای در بین وظایف تعیین شده برای حوزه فرهنگ و هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۲    
سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه از توافق با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام برای ساخت 71 کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- بافل جلال طالبانی رئیس اتحادیه میهنی گفت: موفقیت مذاکرات عراق و آمریکا در چارچوب حفظ منافع عالی بسیار حائز اهمیت است و از آن استقبال می کنیم .
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
سرویس سوریه - در عملیات مشترک YPJ و نیروهای ویژه YAT در شرق شهر رقه، 4 عضو داعش دستگیر شدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۷    
سرویس سوریه - در ادامه سیاست دولت ترکیه مبنی بر تغییر بافت جمعیتی مناطق تحت کنترل خود در شمال سوریه، این دولت 450 پناهجوی سوری را به اجبار به این مناطق انتقال داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
سرویس ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان گفت: به مناسبت روز دختر و دهه کرامت و به طور همزمان در 12 شهرستان استان همایش پیاده روی برگزار خواهد شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۲    
روابط عمومی رابط میان مردم و سازمان است؛ در این میان این رابطه بدون پذیرش مسئولیت اجتماعی که منجر به جلب اعتماد به سازمان می شود، امکان پذیر نیست.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۲    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف بیش از 400 کیلوگرم هروئین و مواد مخدر دیگر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات استان، خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۲    
733 فقره جهیزیه طی مراسمی با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مناسبت گرامیداشت سفر تاریخی رهبری به استان و دهه کرامت به مددجویان کمیته امداد اهدا شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- لقمان حسن، عضو جنبش تفکر آزادی کردستان، حزب دمکرات کردستان به رهبری مسعود بارزانی را به تلاش برای انتقامجویی از احزاب کردستانی با دستاویز قرار دادن مسئله انتخابات پارلمان ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- عمار کهیه، سیاستمدار ترکمانی عراقی، از مجلس نمایندگان خواست شورای استان کرکوک را به برگزاری نشست شورای جدید این استان، ملزم کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- در دادگاه فدرال عراق شکایتی علیه ممنوعیت چند همسری دراقلیم کردستان مطرح شده است، وکیلی که این شکایت را ثبت کرده می گوید کە با درخواست قباد طالبانی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 1 تن و 700 کیلو انواع مواد مخدر در سطح استان و انهدام 13 فقره باند بزرگ قاچاق مواد مخدر طی سال جاری خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در سال 1403 خودکفایی و اشتغال 110 هزار خانوار دیگر مددجوی امداد را در دستور کار داریم تا این خانوارها از پوشش کمیته امداد خارج شده و به چرخه تولید و اشتغال ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۷    
استاندار کردستان اتمام پروژه های نیمه تمام را از مهمترین اولویت های دولت در استان عنوان کرد و گفت: مردم این استان سال های سال است که چشم انتظار بهره برداری از پروژه های نیمه تمام هستند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
دوای هێرشەکانی داعش و جموجۆڵی میلیشیا چەکدارەکان، هەسەدە لە دێرەزوور باری نائاسایی ڕاگەیاند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۷    
رئیس اورژانس آذربایجان غربی از نشت گاز شهری و انفجار یک منزل مسکونی در ارومیه خبرداد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۷    
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری متهمه قاتل و همدستش حین فرار در ارومیه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۲    
کردپرس- شب گذشت برخورد شدید 2 دستگاه سواری pk و پاترول در 12 کیلومتری محور سقز- بوکان 2 کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت که بعدا یکی از مصدومین در اوژانس بیمارستان تامین اجتماعی فوت کرد و تعداد کشته ها به ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
سرویس جهان- یک نشریه ژاپنی ادعا کرد کردهای بیشتری، به دلیل وخیم بودن اوضاع اقتصادی ترکیه، در حال فرار به آمریکا و ژاپن هستند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1388 به کردستان، نقطه عطفی در مسیر توسعه اقتصادی و اشتغالزایی این استان بود و در این راستا ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
سرویس کردستان- فرماندار شهرستان بانه گفت: نزولات آسمانی امسال بیشترین افزایش را نسبت به 10 سال گذشته داشته و طبق نقشه های اعلام هشدار بیش از 90 درصد از اراضی شهرستان بانه مستعد آتش سوزی است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- بافل جلال طالبانی، رئیس اتحادیە میهنی کردستان در واشنگتن با فلیپ گوردن، دستیار جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و مشاور امنیت ملی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان -سعد المطلبی، عضو ائتلاف دولت قانون،با اشاره به فشارهای آمریکا بر عراق برای حل و فصل پرونده نفتی با ترکیه ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-عزام الحمدانی، عضو ائتلاف العزم در عراق، گفت: موضوع برگزاری مجدد انتخابات شورای استانی کرکوک، نیازمند یک تصمیم ملی و سیاسی است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۲    
سرویس جهان- آمریکا بدون محکوم کردن و یا انتقاد از اقدامات ترکیه علیه کردهای سوریه می گوید آنکارا یکی از شرکای مهم واشنگتن است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
ماموستا سیدنورالدین واژی، از شخصیت های دینی کردستان و از علمای برجستە موکریان، بر اثر کهولت سن، بعد از مدتی بستری شدن 25 اردیبهشت ماه در بیمارستان پیرانشهر درگذشت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
سرویس کرمانشاه _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با حمایت ویژه استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزیر دفاع ترکیه گفت که چندین بار به بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان گفتەاند که "باید روابط خود با پ ک ک را قطع کند".
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- قباد طالبانی معاون نخست وزیر اقلیم کردستان اعلام کرد: دولت اقلیم آماده تحویل درآمدهای غیرنفتی است مشروط بر اینکه بودجه عملیاتی ...