پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۱:۱۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 1 اردیبهشت 1403 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1403 ملیت 1 اردیبهشت 1403 ملیت 2 اردیبهشت 1403 ملیت 3 اردیبهشت 1403 ملیت 4 اردیبهشت 1403 ملیت 5 اردیبهشت 1403 ملیت 6 اردیبهشت 1403 ملیت 7 اردیبهشت 1403 ملیت 8 اردیبهشت 1403 ملیت 9 اردیبهشت 1403 ملیت 10 اردیبهشت 1403 ملیت 11 اردیبهشت 1403 ملیت 12 اردیبهشت 1403 ملیت 13 اردیبهشت 1403 ملیت 14 اردیبهشت 1403 ملیت 15 اردیبهشت 1403 ملیت 16 اردیبهشت 1403 ملیت 17 اردیبهشت 1403 ملیت 18 اردیبهشت 1403 ملیت 19 اردیبهشت 1403 ملیت 20 اردیبهشت 1403 ملیت 21 اردیبهشت 1403 ملیت 22 اردیبهشت 1403 ملیت 23 اردیبهشت 1403 ملیت 24 اردیبهشت 1403 ملیت 25 اردیبهشت 1403 ملیت 26 اردیبهشت 1403 ملیت 27 اردیبهشت 1403 ملیت 28 اردیبهشت 1403 ملیت 29 اردیبهشت 1403 ملیت 30 اردیبهشت 1403 ملیت 31 اردیبهشت 1403 
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
در ابتدای معاملات امروز سوم اردیبهشت، شاخص کل بورس هزار و 25 واحد کاهش یافت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۰    
یک کارشناس اقتصادی گفت: مدیریت مصرف بالای انرژی که هم اکنون مسئله مهمی برای کشور ما است با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می تواند اصلاح شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
جدای از ضرر مالی، گم کردن تلفن همراه می تواند استرس زا باشد؛ زیرا اکثر عکس ها، فیلم ها و مکالمات در تلفن ذخیره می شوند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی صنعت برق با بیان این که 80 درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارد، گفت: مشترکان اگر از کولر آبی استفاده کنند ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار اقلام اساسی ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از رشد فزاینده بیماری های غیرواگیر در کشور خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
مسوول عملیات حج شرکت فرودگاه ها گفت: عملیات حج عمره و اعزام زائران به خانه خدا از دوشنبه سوم اردیبهشت از فرودگاه بین المللی مشهد آغاز می شود و عملیات رفت تا 13 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۴    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران درباره تغییرات مصوبه حداقل دستمزد کارگری 1403 توضیحاتی داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۴    
سازمان هواشناسی اعلام کرد مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند و همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعدوبرق در استان از دوشنبه (3 اردیبهشت) خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۴    
رییس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت طبخ نان مطابق استاندارد ملی، گفت: طبخ نان ساده در اولویت نانوایی ها باشد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق قانون حقوق مسافری بلیت تمامی مسافران پرواز های باطل شده بازگردانده و استرداد شده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد 13 اردیبهشت آغاز می شود و تا ساعت 8 صبح 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
ثبت نام متقاضیان و پشت کنکوریها جهت شرکت در امتحانات خردادماه به منظور ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره از امروز آغاز شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
دولت آمریکا با شکایت 15 نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
معاون ستاد نوسازی ناوگان نوسازی گفت: برای اولین بار شماره گذاری وسایل نقلیه اعم از وارداتی و تولید داخل طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
کارشناس بازار سرمایه گفت: تابلوی معاملات امروز، دوباره امید ها برای رشد خوب و جبران عقب ماندگی از بازار های موازی را برای اهالی بازار زنده کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی با تشکر از حمایت ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات غرور انگیز و پیروزمند وعده صادق اعلام کرد ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت برنامه جامعی را برای ارتقای سواد سلامت افراد تهیه کرده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
بابایی کارنامی گفت: اگر تعطیلی دوم کشور شنبه بود حتما مراودات اقتصادی و بین المللی بیشتر می شد و در رشد و بهره وری اتفاقات بهتری می افتاد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی مرکز مبادله گفت: فردا 2 اردیبهشت نوزدهمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مطابق روال همیشه برگزار می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارائه کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک گفت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۳    
رضایی گفت: تمامی واحد های مسکن مهر با دستور وزیر راه وشهرسازی با امکانات کامل تحویل داده می شود و هیچ واحدی بدون تجهیزات به بهره برداری نمی رسد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۳    
کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه اندازی سامانه خودنویس شاهد کاهش حق الزحمه های نجومی از سوی مشاوران املاک کشور بودیم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۸    
یک دانشمند سابق ناسا هشدار داده است که ماهواره های استارلینک(Starlink) ایلان ماسک می توانند میدان مغناطیسی زمین را فرسایش دهند و به آرامی همه ما را مسموم کنند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
مقاومت اسلامی در عراق اعلام کرد که هدفی حیاتی در ایلات در جنوب اراضی اشغالی را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۳    
در حالی که اعلام شده است بیش اظهاری مصداق قاچاق محسوب می شود شاهد واردات آیفون های 13 رفرش و ریپک شده به عنوان کالای نو هستیم و با توجه به مسئولیت گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش های سیاسی، آرام می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۳    
جنگ در غزه در حالی وارد وارد صد و نود هفتمین روز شد که رسانه های عراقی از انفجار در مقر الحشد الشعبی در استان بابل عراق خبر دادند که در پی آن یک نفر شهید و بیش از 10 نفر زخمی شدند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور 589 مخاطب توانست بیش از 13 میلیارد بفروشد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۳    
کمتر از دو ماه از حذف گزینه عجله دارم در تاکسی های اینترنتی می گذرد که در آخرین هفته از اولین ماه سال جدید ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۸    
مقامات دولتی مسوول در بخش مسکن به امید تصویب اصلاحیه سوم طرح ساماندهی بازار اجاره در شورای نگهبان نشسته اند ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۳    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (3 اردیبهشت) گفت: در پی ورود این سامانه ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۸    
عضو هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگری گفت: هزینه زندگی کارگران با یک حساب سرانگشتی کاملاً مشخص است و به قدری اختلاف نرخ تورم و سبد معیشت با مصوبه مزدی 1403 زیاد است که می توانیم خودمان دستمزد را ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۳    
وزیر امور خارجه ایران تسلیحات مورد استفاده در حادثه اصفهان را به اسباب بازی کودکان تشبیه کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۸    
خودش می گوید خیلی ها در دوران اوجش آرزو داشتند میلیاردها تومان هزینه کنند تا جای او باشند اما یک اشتباه کوچک، چرخ گردون را به شکلی برایش عوض کرد که هیچکس جواب تلفنش را نمی داد ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۸    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن اشاره به اینکه تاکنون 135 هزار کودک تحت پوشش طرح امنیت غذایی قرار گرفته اند، از احتمال افزایش حدود 25 درصدی بودجه این طرح نسبت به سال گذشته خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۳    
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می کنیم.