چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۱:۵۴Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 22 اردیبهشت 1403 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1403 ملیت 1 اردیبهشت 1403 ملیت 2 اردیبهشت 1403 ملیت 3 اردیبهشت 1403 ملیت 4 اردیبهشت 1403 ملیت 5 اردیبهشت 1403 ملیت 6 اردیبهشت 1403 ملیت 7 اردیبهشت 1403 ملیت 8 اردیبهشت 1403 ملیت 9 اردیبهشت 1403 ملیت 10 اردیبهشت 1403 ملیت 11 اردیبهشت 1403 ملیت 12 اردیبهشت 1403 ملیت 13 اردیبهشت 1403 ملیت 14 اردیبهشت 1403 ملیت 15 اردیبهشت 1403 ملیت 16 اردیبهشت 1403 ملیت 17 اردیبهشت 1403 ملیت 18 اردیبهشت 1403 ملیت 19 اردیبهشت 1403 ملیت 20 اردیبهشت 1403 ملیت 21 اردیبهشت 1403 ملیت 22 اردیبهشت 1403 ملیت 23 اردیبهشت 1403 ملیت 24 اردیبهشت 1403 ملیت 25 اردیبهشت 1403 ملیت 26 اردیبهشت 1403 ملیت 27 اردیبهشت 1403 ملیت 28 اردیبهشت 1403 ملیت 29 اردیبهشت 1403 ملیت 30 اردیبهشت 1403 ملیت 31 اردیبهشت 1403 
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۲    
توسعه سامانه خودنویس از دید بسیاری می تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت ساز ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل توجهی جمع کند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد از آغاز مرمت آرامگاه کوروش خبر داد. در این پروژه پس از آسیب شناسی، قرار است پاکسازی، استحکام بخشی و مرمت جداره بیرونی آرامگاه انجام شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۷    
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند، کاهش محسوس ارزش معاملات طی هفته های گذشته می تواند خطر جدی برای به تعادل رسیدن بورس باشد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۷    
مشاور طرح کالابرگ الکترونیکی در مورد تعیین تکلیف طرح فجرانه گفت: بر اساس اعلام سخنگوی دولت قرار است در مذاکره با مجلس برای منابع مورد نیاز طرح فحرانه تعیین تکلیف شود، اما هنوز چیزی ابلاغ نشده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۲    
رییس هیات فوتبال استان تهران با بیان اینکه مبارزه با فساد باید انجام شود، گفت: خود من به عنوان یک مدیر فوتبالی به عزیزانی که از فساد جلوگیری می کنند، کمک می کنم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۷    
اولین آمار ارائه شده از بازار ملک در سال جاری، توقف روند رشد قیمت و کاهش محسوس تقاضای سوداگری در این بازار را به تصویر کشید ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه 22 اردیبهشت با افت 10846.7 و احدی به 2,208,245.91 و احد رسید.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
سخنگو انجمن واردکنندگان برنج گفت: با اعمال گشایش ارزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی، می توان انتظار داشت که هیجان قیمتی در بازار برنج فروکش کند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۲    
وزیر کشور میزان مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم را دوبرابر رقم مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
در حالی که فرصت کمی به المپیک باقی مانده تکلیف حسن یزدانی و دیوید تیلور هنوز مشخص نیست. هر چند تیلور اعلام بازنشستگی کرده اما فدراسیون آمریکا راه را برای بازگشت او باز گذاشته است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۷    
سازمان تأمین اجتماعی جزییات افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را اعلام کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
با اعلام اسامی منتخبان 22 حوزه انتخابیه در 15 استان از سوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان یافت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۷    
دلایل مختلفی برای افزایش خودکشی پزشکان در رسانه ها منتشر شده است،اما تاکنون هیچ تحقیق جامعی درباره پدیده افزایش خودکشی جامعه پزشکی منتشر نشده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۷    
بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی با ورود سامانه جدید بارشی از فردا، اٌفت اندک دما تداوم بارندگی تا پایان هفته پیش رو پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۲    
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: به روزرسانی سامانه خودنویس در حال اتمام است و تا ساعات 14 این سامانه و سامانه املاک و اسکان در دسترس قرار می گیرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی گفت: با متخلفان در هر مقامی که باشند برخورد قاطع صورت می گیرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۲    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نهایی شدن توافق با مالک زمین محل احداث آرامستان جدید تهران در شرق خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر لزوم توسعه هر چه سریع تر زیرساخت های برقی سازی حمل و نقل همگانی پایتخت تاکید کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
مسابقات لیگ برتر فوتبال با انجام 5 دیدار امروز (روز شنبه) وارد هفته بیست و هفتم می شود و تیم پرسپولیس به مصاف هوادار می رود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
رئیس جمهور ایجاد عدالت فرهنگی و از جمله دسترسی همگانی به کتاب بر اساس سند آمایش سرزمینی را از محورهای سیاست های فرهنگی دولت عنوان کرد و گفت ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۷    
بیت کوین و اتریوم چهار درصد سقوط کردند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۲    
سامانه تخصیص تایر و روغن موتور در خصوص نحوه خرید لاستیک اطلاعیه صادر کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۲    
رئیس قوه قضائیه گفت: موانع موجود برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم از جمله قضایی و قانونی باید مرتفع و بستر مشارکت ملت در تولید فراهم شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران گفت: 6 میلیون تقاضای انباشته شده مسکن در کشور داریم که برای تکمیل آنها باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، سه راهکار برای جبران کمبود نیروی پرستاری مطرح کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه به نمایندگان پارلمان کانادا توصیه کرد: جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران را مطالعه کنند تا با حقایق و واقعیت های لازم آشنا شوند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۲    
سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی جوی آرام در غالب مناطق کشور طی امروز، از ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب خبر داد و اعلام کرد: امروز و فردا افزایش دما در بیشتر مناطق کشور رخ خواهد داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی آخرهفته گذشته در جریان افتتاح پروژه های مسکونی در قم اعلام کرد، بین قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار اختلاف وجود دارد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه را در بخش خودرو اعلام کرد. مهدی موحدی درباره نحوه اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از خودرو بیان کرد: شرایط خودرو عینا شبیه ملک است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۷    
اسامیِ نهاییِ نامزدهای منتخب در حوزهٔ شبستر و حوزهٔ انتخابیهٔ تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر توسط ستاد انتخابات اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۷    
طبق گفته وزیر ارتباطات تولید گوشی، کار مشترک وزارتخانه های ارتباطات و صمت است تا بخشی از نیاز کشور را از طریق تولیدکنندگان داخلی تامین شود و امیدوارند امسال چند برند جدید ایرانی داشته باشیم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۷    
رئیس گروه تحول دیجیتال و مهندسی مجدد مدیریت فناوری سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد تقریبا همه اطلاعات نسخه پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به وزارت بهداشت جهت ارسال به بیمه های ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان نامجو را تشریح کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۲    
با تشکیل سازمان ملی سنجش مقرر شده تمامی آزمون های سراسری از آزمون های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه ها ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۷    
یک نماینده مجلس گفت: مالیات کارمندان و کارگران به صورت ماهانه و پیش از واریز حقوق از حسابشان کسر می شود، برای سایر مشاغل نیز باید یک برآورد درآمدی وجود باشد تا بر اساس آن مالیات اخذ شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۲    
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت نام برای بهره مندی از مشوق های سربازان ماهر اجرا می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بساط دلالی و سوداگری در بازار اجاره مسکن همزمان با راه اندازی سامانه خودنویس برچیده شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۷    
صادقی مقدم گفت: پس از اینکه نتایج به طور کامل مشخص شود سعی می کنیم کار تایید انتخابات را در چند روز آینده انجام دهیم.