شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۴:۴۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 19 اردیبهشت 1403 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1403 ملیت 1 اردیبهشت 1403 ملیت 2 اردیبهشت 1403 ملیت 3 اردیبهشت 1403 ملیت 4 اردیبهشت 1403 ملیت 5 اردیبهشت 1403 ملیت 6 اردیبهشت 1403 ملیت 7 اردیبهشت 1403 ملیت 8 اردیبهشت 1403 ملیت 9 اردیبهشت 1403 ملیت 10 اردیبهشت 1403 ملیت 11 اردیبهشت 1403 ملیت 12 اردیبهشت 1403 ملیت 13 اردیبهشت 1403 ملیت 14 اردیبهشت 1403 ملیت 15 اردیبهشت 1403 ملیت 16 اردیبهشت 1403 ملیت 17 اردیبهشت 1403 ملیت 18 اردیبهشت 1403 ملیت 19 اردیبهشت 1403 ملیت 20 اردیبهشت 1403 ملیت 21 اردیبهشت 1403 ملیت 22 اردیبهشت 1403 ملیت 23 اردیبهشت 1403 ملیت 24 اردیبهشت 1403 ملیت 25 اردیبهشت 1403 ملیت 26 اردیبهشت 1403 ملیت 27 اردیبهشت 1403 ملیت 28 اردیبهشت 1403 ملیت 29 اردیبهشت 1403 ملیت 30 اردیبهشت 1403 ملیت 31 اردیبهشت 1403 
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۸    
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: مالکان واحدهای مسکن مهر خالی از سکنه تنها یک هفته برای تعیین و تکلیف واحدهای خود فرصت دارند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۶    
همواره پاک کردن اطلاعات شخصی و حساس از دستگاه های الکترونیکی برای کابران یک دغدغه مهم است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران گفت: مراقب جاعلان ارز و مدارک با نزدیک شدن به ایام حج تمتع باشید.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۲    
اخت الرضا ، چارلی و سالی ، به پیش ، زیستن ، پرایان به پیش ، میرا و دودم فیلم های جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما تماشایی می شوند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران از تصویب یارانه خرید کتاب برای 2 میلیون نفر از کارمندان دولت خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با تأکید بر این که دانشگاه های علوم پزشکی در شهرستان ها باید برای پزشکان طرحی شرایط بهتری را مهیا کنند ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
مدیر پروژه طراحی و توسعه قوای محرکه اطلس و سهند از تجهیز این دو محصول به قوای محرکه CVT خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۲    
شرکت دانش بنیان نوآور سایپایدک و سازمان مدیریت صنعتی در زمینه پروژه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی همکاری می کنند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
مدیر گروه خشکسالی و تغییر اقلیم پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری با بیان اینکه تغییر اقلیم باعث می شود که رخداد پدیده های حدی و شدید بیشتر و فراوانی وقوع آنها نیز افزایش یابد ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۷    
مهلت یک هفته ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان پذیرفت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۷    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب بخشنامه ای جدید، تسهیلات تازه ای برای ثبت معاملات طلا در سامانه جامع تجارت یا سامانه مودیان در نظر گرفته است ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: عملیات وعده صادق توان بازدارندگی ایران را به صورت قدرتمندانه به نمایش گذاشت و امنیت ملی را به صورت جهشی ارتقا داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۷    
ماینرهایی که به صورت غیرمجاز رمزارز استخراج می کنند، تحت عنوان کالای قاچاق ضبط و ماینرهایی که استاندارد رتبه مصرف انرژی را ندارند امحا می شوند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
اعضای تیم ملی فوتسال ایران با آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
وزیر ارشاد گفت: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری از افزایش تعرض به ماموران منابع طبیعی از سوی متخلفان در سال جاری خبر داد و افزایش حمایت های حقوقی و قضایی را برای پیشگیری از این حملات موثر دانست.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
موضوع تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس منتفی شد و آبی پوشان با همان نام گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۷    
شاخص کل بورس امروز 19 اردیبهشت با کاهش 12 هزار و 329 واحدی در سطح 2 میلیون و 219 هزار واحدی قرار گرفت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۲    
وزیر کار گفت: چه کسی گفته اصل سه جانبه گرایی در حقوق کارگران باید حذف شود؟ این اصل تحت هیچ شرایطی حذف نمی شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۷    
رئیس سازمان غذا و دارو درباره توزیع داروی بیماران SMA و همچنین تولید نمونه داخلی داروی این بیماران توضیح داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره آخرین وضعیت سهمیه حج ایران و ابهام های مربوط به سود سپرده عمره و حج توضیحاتی داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از هفته گذشته و همچنین ثبت نام جهت ترمیم نمرات داوطلبان کنکور از دیروز فعال شده است این در حالیست که پشت کنکوریها همواره سوالاتی در خصوص ایجاد سابقه و ترمیم ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی دولت گفت: وقتی برخی چهره های سیاسی می بییند مدیریت اقتصادی دولت موفق شده نرخ رشد نقدینگی 42 درصدی را به 23 درصد کاهش دهد، برای جلوگیری از مقایسه عملکردها فضاسازی رسانه ای می کنند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
معاون رئیس جمهور از اقدام ایران در پی گیری جنایات رژیم صهیونیستی از طریق سازمان های مردم نهاد داخلی و خارجی خبرداد .
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور گفت: منزوی کردن زنان را قبول نداریم. نگاه ما به زنان همان نگاه اسلام است که معتقد است دختران می توانند همسران و مادران ارزشمندی باشند و در عرصه اجتماع نیز نقش آفرینی کنند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۷    
وزیر امور خارجه با اعلام اینکه گفت وگوهای خیلی خوبی با وزیر امور خارجه مصر داشتم، تاکید کرد که در مسیر تدوین نقشه راه برای برگشت به روابط عادی دیپلماتیک بین دو کشور هستیم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۷    
وزیر نفت برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران را فرصتی مناسب برای نمایش دستاوردهای بزرگ 2.5 سال اخیر وزارت نفت در دولت سیزدهم دانست و گفت: در مدت یادشده ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران با بیان اینکه دستگاه های تمام الکترونیک اخذ رای قابل هک نیست، گفت: اطلاعات در خود دستگاه ذخیره و در پایان کار انتخابات، نتایج تجمیع و ارسال می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
معاملات خرید مسکن در اولین ماه از سال جدید، با قیمت های پایان سال گذشته، انجام شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه پایگاه های سنجش سلامت دانش آموزان فعال است گفت: داشتن برگه سنجش سلامت بدو ورود به دبستان، شرط ثبت نام کلاس اولی ها است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
یک کارشناس حوزه مسکن گفت: خرید مسکن با دلار، بیت کوین و ... نوعی خروج ارز از کشور محسوب می شود، قطعاً این روند مطلوب نبوده و نیازمند قوانین سخت در این زمینه خواهد بود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 2 مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت 8 صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می یابد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
شرکت زامیاد با 4 محصول خود در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران در جزیره کیش حضور می یابد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
معاملات اجاره آپارتمان در میانه بهار متفاوت از دو بهار گذشته، در جریان است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
بررسی ها نشان می دهد بازار طلا و جواهر به شرایط عادی خود بازنگشته است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۳    
همزمان با اعلام زمان اعزام حجاج ایرانی به سفر معنوی حج تمتع و بیان جزئیاتی از این سفر، اپراتورهای ارتباطی از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون به رسم هر سال مهم ترین اقداماتی را که برای تسهیل ارتباطات ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۳    
موج حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه غزه و رفح و نبرد رزمندگان فلسطینی با عناصر دشمن از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره صنایع هسته ای کشورمان نکاتی را بیان کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۳    
به گفته مسئولان، در الگوی جدید اعتبارسنجی موضوعات مالیاتی، جرایم رانندگی و... مورد بررسی قرار می گیرد، مدلی که بناست امسال اجرایی شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۳    
مشاور وزیر راه وشهرسازی گفت: طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی مبنی بر همکاری سکو های اینترنتی برای اتصال به سامانه خودنویس پیگیری برای اجرایی شدن این اقدام در دستور کار است.