پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۰۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 10 اردیبهشت 1403 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1403 ملیت 1 اردیبهشت 1403 ملیت 2 اردیبهشت 1403 ملیت 3 اردیبهشت 1403 ملیت 4 اردیبهشت 1403 ملیت 5 اردیبهشت 1403 ملیت 6 اردیبهشت 1403 ملیت 7 اردیبهشت 1403 ملیت 8 اردیبهشت 1403 ملیت 9 اردیبهشت 1403 ملیت 10 اردیبهشت 1403 ملیت 11 اردیبهشت 1403 ملیت 12 اردیبهشت 1403 ملیت 13 اردیبهشت 1403 ملیت 14 اردیبهشت 1403 ملیت 15 اردیبهشت 1403 ملیت 16 اردیبهشت 1403 ملیت 17 اردیبهشت 1403 ملیت 18 اردیبهشت 1403 ملیت 19 اردیبهشت 1403 ملیت 20 اردیبهشت 1403 ملیت 21 اردیبهشت 1403 ملیت 22 اردیبهشت 1403 ملیت 23 اردیبهشت 1403 ملیت 24 اردیبهشت 1403 ملیت 25 اردیبهشت 1403 ملیت 26 اردیبهشت 1403 ملیت 27 اردیبهشت 1403 ملیت 28 اردیبهشت 1403 ملیت 29 اردیبهشت 1403 ملیت 30 اردیبهشت 1403 ملیت 31 اردیبهشت 1403 
ملیت   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۷    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه (یکم خرداد ماه) با رشد 1263 و احدی به 2,113,824 واحد رسید.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۷    
مالیات بر عایدی سرمایه سیاستی است که قانونگذار برای کاهش جذابیت خرید و دلالی کالاهایی که به اصطلاح به آن ها کالاهای سرمایه ای می گویند، اتخاذ کرده است. ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۷    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از دریافت بیش از 65 هزار شکایت صنفی در سال قبل خبر داد و گفت که بیشترین شکایات سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، تلفن همراه ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، برای استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۲    
زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین طرح عادی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی شرکت سایپا برای انواع خودروهای کوییک، ساینا، شاهین و اطلس اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۷    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه یکسری فاکتورهای مثبت و منفی در بازار سرمایه وجود دارد که در میزان سرمایه گذاری مردم نقش دارد ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۷    
رییس شورای عالی نظام پرستاری، با انتقاد از عدم توجه به مشکلات جامعه پرستاری، گفت: شاهد هستیم که پرستاران به صورت دسته جمعی از مراکز درمانی استعفا می دهند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۷    
مدیر عامل توانیر گفت: بیش از 80 میلیون جایزه غیر نقدی پیش بینی شده که در صورت تکرار کاهش مصرف، جوایز ارزنده تخصیص داده می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۷    
با نزدیک شدن تابستان، بازار داغ بنگاه های معاملات مسکن و روزهای پر اضطراب مستاجرها شروع می شود؛ اما افزایش بی قاعده اجاره بها تمدید قرارداد را برای برخی از اجاره نشینان دست نیافتنی کرده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش 60 درصدی قیمت میوه های نوبرانه طی یک ماه اخیر خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
کریمی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور ها صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
سرانجام آیین نامه توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی، ابلاغ شد و برای پلتفرم ها، وظایفی گنجانده شده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات طلافروشان در طول یکسال 9 میلیون و 600 هزار تومان است به طوری کارمند 10 میلیون می پردازد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
بر اساس قانون اجباری بیمه شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه خودداری کند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
امیر سرتیپ الهامی گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان شجاع ایران، با توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره ای تردید نداریم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۷    
مشتریان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۷    
به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در همایش بزرگ اعطای نشان اقتصاد مقاومتی جامعه کار و تولید تهران بزرگ ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۲    
در آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز، شرکت ایدکوپرس از برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۷    
وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۲    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با حضور 8 تیم امروز دوشنبه انجام شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی دستگاه قضا گفت:ممنوع الخدمات کردن نباید به عنوان یک حکم عمومی علیه افراد استفاده شود و صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می تواند صورت گیرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از حضور مقامات عالی 24 کشور در سطوح مختلف و 2هزار تاجر منتخب و برگزیده در نمایشگاه اکسپوی تهران خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 52 هزار هکتار زمین در بخش شهری و شهرک ها تامین شده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
مادران داری سه فرزندان تاپایان اردیبهشت فرصت دارند از طرح ملی رایگان بیمه بازنشستگی برخوردار شوند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروها و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت بیشتر شده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه ما در قوه قضائیه نسبت به افکار عمومی به هیچ وجه بی توجه نیستیم، گفت: تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس جمهور گفت: دشمن به دنبال یاس است و مدرسه باید ایجاد امید و انگیزه کند؛ معلم باید مجری ایجاد امید در جامعه و نسل جدید باشد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
اجرای برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع، که جایگزین برنامه پزشکی خانواده شده است، با انتقادات کارشناسان حوزه سلامت مواجه شده و نقدهایی نسبت به این برنامه مطرح است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
وزیر نیرو گفت: صنعت نیروگاهی کشور امروز با رونمایی و راه اندازی سامانه ژنراتورهای گازی، در کل صنعت نیروگاهی خودکفا شده است و آخرین حلقه نیروگاه سازی کشور نیز با توان متخصصان داخلی تکمیل شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم استقلال خلیج فارس خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، طی پیامی ضمن پاسداشت روز کارگر این روز را به همه کارگران به ویژه همکاران خود در گروه سایپا تبریک گفت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۳    
یک روزنامه آمریکایی گفته است که احتمالا نام نتانیاهو در میان افراد دارای حکم بازداشت دادگاه کیفری بین المللی خواهد بود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۳    
حداقل 900 تظاهرکننده در اعتراضات دانشگاه های آمریکا در 10 روز گذشته دستگیر شده اند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۸    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: هم اکنون کمبودی در عرضه برنج و شکر نداریم و تنها در حوزه قیمت باید نظارت دقیق در بازار صورت بگیرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه استقلال، درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده اند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۸    
مدیرعامل سایپایدک از عملکرد جهادی سایپایدک در کاهش 97 درصدی خودروهای متوقف در شبکه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا و تعمیرگاه های مرکزی خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۸    
وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی گفت: با توجه به شناختی که از گروه خودروسازی سایپا دارم، این مجموعه پیشرفت های خوبی در تولید خودروهای سواری و تجاری داشته است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۳    
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: قانون انتخابات می گوید وزارت کشور در حوزه های انتخابیه دارای تعدد کرسی به سمت برگزاری انتخابات الکترونیکی برود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۸    
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن گفت: با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۳    
طبق آخرین اظهارات وزیر ارتباطات یکی از بندهایی که 2 سال است در قانون آمده، معافیت مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی است؛ به گونه ای که کسب و کارهایی که از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل شدند ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۳    
پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش های متعددی روبرو شده و وعده ها عملی نشده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۳    
با پیش رفتن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مسیر طرح تحول آموزش عالی، اکنون زمزمه کاهش تعداد واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور بیش از پیش شنیده می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۸    
بنابر برنامه هفتم و سیاست وزارت جهاد کشاورزی در 5 محصول اساسی و استراتژیک باید به خودکفایی 100 درصدی برسیم که در صورت تحقق، میزان خروج ارز از کشور به نصف کاهش می یابد.