پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۱:۱۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 4 اردیبهشت 1403 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1403 ملیت 1 اردیبهشت 1403 ملیت 2 اردیبهشت 1403 ملیت 3 اردیبهشت 1403 ملیت 4 اردیبهشت 1403 ملیت 5 اردیبهشت 1403 ملیت 6 اردیبهشت 1403 ملیت 7 اردیبهشت 1403 ملیت 8 اردیبهشت 1403 ملیت 9 اردیبهشت 1403 ملیت 10 اردیبهشت 1403 ملیت 11 اردیبهشت 1403 ملیت 12 اردیبهشت 1403 ملیت 13 اردیبهشت 1403 ملیت 14 اردیبهشت 1403 ملیت 15 اردیبهشت 1403 ملیت 16 اردیبهشت 1403 ملیت 17 اردیبهشت 1403 ملیت 18 اردیبهشت 1403 ملیت 19 اردیبهشت 1403 ملیت 20 اردیبهشت 1403 ملیت 21 اردیبهشت 1403 ملیت 22 اردیبهشت 1403 ملیت 23 اردیبهشت 1403 ملیت 24 اردیبهشت 1403 ملیت 25 اردیبهشت 1403 ملیت 26 اردیبهشت 1403 ملیت 27 اردیبهشت 1403 ملیت 28 اردیبهشت 1403 ملیت 29 اردیبهشت 1403 ملیت 30 اردیبهشت 1403 ملیت 31 اردیبهشت 1403 
ملیت   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۹    
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 358 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 40 میلیون و 100 هزار تومان است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۲    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه شنبه خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۷    
ارسال پیامک ذخیره سازی آب به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران ارتباطی به قطعی و نوبت بندی آب در تهران ندارد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
قانم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 را تشریح کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۲    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۷    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۲    
برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با ارسال پیامک و انجام تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی،قصد کلاهبرداری از آنان را دارند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
کنترل پرخاشگری در میان بازیکنان و مربیان نیازمند ارایه آموزش در خصوص مهارت های کنترل هوش هیجانی از سوی باشگاه است و جریمه ها به تنهایی نمی تواند عامل بازدارنده ای باشد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۲    
طی این سالها، "سرکوب دستمزدها" باعث عقب ماندگی شدید میزان حقوق کارگران از تورم اعلامی سالیانه شده و تکرار هر ساله این عقب ماندگی دستمزدهای کارگری ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۲    
در پی تاثیر سایت های اینترنتی فروش مسکن بر التهابات این بازار، یک مقام وزارت راه و شهرسازی هشدار داد که دو سایت معروف فروش ملک در صورت عدم فراهم کردن احراز هویت مالک و کد پستی مسدود می شوند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۷    
مدیر عامل شرکت توانیر گفت:علاوه بر پاداش صرفه جویی که بر قبوض اعمال می شد 47 میلیون جایزه نظیر خودرو و لوازم خانگی برای مشترکان خانگی خوش مصرف در نظر گرفته شده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۲    
رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۲    
انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری با تصویب مجلس، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
رئیس سامانه خودنویس گفت: در خرداد ماه سال 1402 اولین قرارداد اجاره در سامانه خودنویس انجام شد و در خرداد ماه امسال هم اولین قرارداد خریدو فروش سامانه خودنویس ثبت می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از 25 اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دوکشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتصادی و تجار دو کشور دانست.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
وزیر بهداشت، از اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
مدیر عامل توانیر گفت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر پاداش در قبوض برق، به قید قرعه از جوایز متنوعی مثل خودرو و لوازم خانگی بهره مند خواهند شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
احمد وحیدی مبارزه با فساد را شعار اساسی دولت سیزدهم بیان کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، غزلی را که حضرت آیت الله خامنه ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، منتشر کرد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهور تبادل ظرفیت های متنوع متقابل را زمینه تأمین منافع ایران و پاکستان و افزایش قدرت دو کشور دانست و با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط فیمابین نیست ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۷    
دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد ایران تا دستیابی به بمب اتم چند هفته فاصله دارد اما به دنبال ساخت آن نیست.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۲    
بانک مرکزی اعلام کرد: آستانه برداشت از درگاه های پرداخت غیرحضوری، با افزایش دو برابری به صورت دو میلیارد ریال روزانه و ده میلیارد ریال ماهانه مجاز شد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت آغاز می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۷    
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری، کشور به طور متوسط 16 درصد بارش بیشتری دریافت کرده است ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی دولت گفت: واردات خودروی کارکرده از مناطق آزاد مجوز گرفته و هر میزانی از سایر روش ها برای هر نوع خودرو که نیاز باشد، با نگاه به همه جوانب، در دستورکار دولت قرار خواهد گرفت.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می گذاریم.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
مدیر منطقه مخابرات استان البرز و جمعی از مدیران ارشد مخابرات استان در راستای تعامل و همکاری با گروه سایپا در حوزه تکنولوژی های جدید و کاربردی در صنعت خودرو از خطوط بدنه و مونتاژ شرکت سایپا بازدید ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۷    
صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی 69 روزه قرار گرفته است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد که طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
مقایسه میزان افت و خیز سرعت اینترنت کشور در 12 ماه گذشته نشاندهنده رشد ناچیز در ماههای اخیر است که این رشد تا تحقق آنچه اپراتورها برای افزایش سرعت وعده دادند، فاصله دارد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۲    
در آستانه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون های سراسری، مجازات هایی را برای متخلفان کنکور پیش بینی کرده است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۷    
وزیر امور خارجه گفت: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسراییل را تحریم کند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
اسلامی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان، گام های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه ها و ظرفیت تولید برق هسته ای برداشته است.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
بیستمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران از ساعت 12 امروز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۲    
تعیین تکلیف عیب بزرگ تقویم رسمی تعطیلات کشور بعداز حداقل 10سال هشدار کارشناسان نسبت به آن، از پارسال در دستور کار سیاستگذار قرار گرفت و اکنون به نقطه ای رسیده است که دو فاکتور سرنوشت ساز برای اصلاح ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
گزارش های مردمی واصله نشان می دهد که طی هفته گذشته برخی از مشتریان یک بانکپیامک هایی مبنی بر کسر مبلغ زیادی (به نسبت دیگر بانک ها) جهت کارمزد خدمات پیامکی بانک دریافت کرده اند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۲    
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و با مهندسی اجتماعی آگهی های دروغین اجاره به قیمت پایین تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می گیرند ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۷    
معاون وزیرکار در واکنش به نامه خانه صمت مبنی بر کاهش 10درصدی حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5شنبه ها گفت:کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5 شنبه تخلف است ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۷    
تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین وارد دویستمین روز پیاپی خود شده است، ارتش رژیم صهیونیستی از اولین ساعات بامداد امروز به نوار غزه و مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی یورش بردند.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۷    
رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر بندر عباس گفت: صادرات نفت ایران روند صعودی دارد و همزمان شاهد افزایش قیمت نفت نیز هستیم، این موضوع موجب خواهد شد تا قیمت طلا و ارز در داخل کشور بیش از این افزایش نیابد.
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۲    
بسیاری از معلمان می گویند رتبه تعیین شده آنها، تناسبی با سنوات خدمتی و مهارت هایشان ندارد و برخی معلمان هم گلایه دارند که پس از ارتقای رتبه و اعمال اعتراضات، عدد افزایش دریافتی جدید ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی ...
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۲    
با گذشت بیش از نیمی از عمر دولت سیزدهم و عدم نتیجه سیاست های ساخت مسکن، سوال اینجاست با به توجه سال پایانی این دولت، وعده ساخت و تحویل 4 میلیون واحد مسکونی چه زمانی محقق می شود؟
ملیت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۷    
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد درمورد مزایای تصویب اولیه ی سند ملی سبک پوشش اسلامی برای صنعت پوشاک کشور توضیحاتی داد.