دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 18 فروردین 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 1 فروردین 1403 خبرگزاری موج 2 فروردین 1403 خبرگزاری موج 3 فروردین 1403 خبرگزاری موج 4 فروردین 1403 خبرگزاری موج 5 فروردین 1403 خبرگزاری موج 6 فروردین 1403 خبرگزاری موج 7 فروردین 1403 خبرگزاری موج 8 فروردین 1403 خبرگزاری موج 9 فروردین 1403 خبرگزاری موج 10 فروردین 1403 خبرگزاری موج 11 فروردین 1403 خبرگزاری موج 12 فروردین 1403 خبرگزاری موج 13 فروردین 1403 خبرگزاری موج 14 فروردین 1403 خبرگزاری موج 15 فروردین 1403 خبرگزاری موج 16 فروردین 1403 خبرگزاری موج 17 فروردین 1403 خبرگزاری موج 18 فروردین 1403 خبرگزاری موج 19 فروردین 1403 خبرگزاری موج 20 فروردین 1403 خبرگزاری موج 21 فروردین 1403 خبرگزاری موج 22 فروردین 1403 خبرگزاری موج 23 فروردین 1403 خبرگزاری موج 24 فروردین 1403 خبرگزاری موج 25 فروردین 1403 خبرگزاری موج 26 فروردین 1403 خبرگزاری موج 27 فروردین 1403 خبرگزاری موج 28 فروردین 1403 خبرگزاری موج 29 فروردین 1403 خبرگزاری موج 30 فروردین 1403 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۱    
مدیر کل هواشناسی خوزستان برای استان وقوع رگبارهای پراکنده و افزایش دما پیش بینی کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۱    
بنابر تازه ترین به روزرسانیِ ورلداُمتر ، روز گذشته در مجموع بیش از 3900 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در جدولِ آمار جهانی کرونا (کووید 19) ثبت و 57 فوتی گزارش شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از تولید 94 میلیون نشاء در این شهرستان خبر داد و گفت: عمده نشا های تولیدی شامل ارقام مختلف گوجه فرنگی، هندوانه، خیار، خربزه، فلفل و بادمجان است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۱    
بنا بر اعلام مدیرکل روابط کار و جبران خدمت، پرداخت حقوق کمتر از مقدار تعیین شده توسط شورای عالی کار به کارگران تخلف است و با کارفرمایان متخلف برخورد قانونی می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل راه وشهرسازی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تسریع اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی در هفته آینده تکلیف 51 روستای بلاتکلیف در شهرستان های میناب، بندرعباس، بندرخمیر ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری شرور مسلح متواری با سوابق متعدد کیفری در این شهرستان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۱    
تیم ملی فوتسال ایران با یک پله صعود به رده ششم رنکینگ فیفا رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از احداث یک نیروگاه برق خورشیدی در محوطه شهرداری این منطقه با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۷    
با تکمیل ایوان مصلی تهران، 40 هزار نفر به ظرفیت نمازگزاران در مصلای امام افزوده می شود. ایوان مصلی عید فطر امسال پذیرای نمازگزاران است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۷    
پلیس فتا به شهروندان هشدار داد افراد سودجو با طراحی وبگاه های جعلی کاربران را به صفحات جعلی هدایت کرده و به بهانه پرداخت فطریه و کفاره از آنها سرقت می کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۱    
هر اسکناس یورو و حواله آن امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش اندک قیمت نسبت به روز کاری گذشته، به ترتیب در کانال 47 هزار و 232 تومان به 44 هزار و 67 تومان رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۸    
روسای مرکز اطلاعات مالی دو کشور ایران و برزیل در راستای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم با یکدیگر گفت وگو کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند 3 نفره سارقان احشام در شهرستان چادگان و اعتراف سارقان به سرقت 56 راس احشام خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری اعتکاف رمضانیه در تبریز خبر داد و گفت: مهم ترین وجه تمایز مراسم سال جاری حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی بود به طوری که 90 درصد شرکت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۹    
استاندار اصفهان از حضور حماسی و باشکوه مردم اصفهان در آیین تشییع سردار شهید محمدرضا زاهدی قدردانی کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال 50 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات تا خرداد ماه امسال خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل اجرایی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان استفاده از تجهیزات و سامانه های هوشمند را از سیاست های این معاونت برای مدیریت هرچه بهتر ترافیک شهر دانست و گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۴    
رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه تصریح کرد: باید سامانه ها را به سمتی ببریم که دسترسی مردم به خدمات حقوقی تسهیل شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: فسادستیزی باید در عمل نمود یابد. در نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) توصیه می کنند که باید بر تمام افراد زیرمجموعه نظارت کرد و در صورت مواجهه با فساد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۱    
مراسم تشییع پیکر شهدای راه قدس در اصفهان، لرستان و تهران برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۱    
چانگ هووآ سفیر جمهوری خلق چین در پایان ماموریت دیپلماتیک خود درتهران، امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی دیدار و خداحافظی کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۱    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با پیگیری های صورت گرفته نخستین خط دریایی حمل و نقل مسافر بین ایران و عراق ظرف دو ماه آینده راه اندازی می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۱    
معاون آموزش سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طبق آمارکسب شده 95.33 درصد جمعیت استان باسواد هستند و میانگین کشوری 98 درصد است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست خانگی تیمش برابر شمس آذر استعفا داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۳    
وزیر امور خارجه ایران گفت: ما هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با ایتالیا قائل نیستیم و امیدواریم در دوره جدید، شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط بین تهران و رم باشیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۸    
وزیر دادگستری گفت: جایگاه وکلا در ارتقای امنیت قضایی بالا است و اگر می گویند قاضی و وکیل دو بال فرشته عدالت هستند، درست است به شرطی که هر دو دغدغه اجرای عدالت داشته باشند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۵    
استاندار مازندران با تأکید بر اینکه تشکیل کارگروه ها، از نیازهای مهم و اساسی جمعیت مطالبه گری رشد چالوس است، عنوان داشت: چالوس در زیرساخت ها مشکلاتی دارد که در حال تلاش برای حل این موضوع هستیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری 12 نفر، 25 کیلو و 170 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۵    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید مطالبه رهبری هم مورد توجه قرار گیرد و از مسئولان درباره مطالبات مقام معظم رهبری سؤال کنیم که چه کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۵    
ترکیب دو تیم استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۵    
هفته بیست وهشتم بوندسلیگا با شکست بایرن مونیخ و برتری بایرلورکوزن همراه بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عدم اطلاع رسانی تیم ملی درباره مصدومیت دروازه بان تیمش انتقاد کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۲    
شورای عالی اقتصاد در دو ماه پایانی سال گذشته مجوز ساخت حدود 3000 مگاوات نیروگاه بادی را ابلاغ کرده که امید است تا دو سال آینده به شبکه سراسری برق متصل شوند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها گفت: 24 پروژه اجرایی و 56 پروژه مطالعاتی در مجموع 80 پروژه در فرودگاه های مختلف در دست اقدام است و تلاش می کنیم تا در حداقل زمان ممکن به پایان برسد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از ورود گروه مستند ایرانگرد به کارگردانی جواد قارایی برای تهیه و تولید مستند ظرفیت های گردشگری و تاریخی و صنایع دستی استان ایلام خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تحقق بیش از 101 درصدی برنامه تولید نفت خام این شرکت در سال 1402 خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۱    
سرپرست گمرکات استان ایلام با اشاره به رشد 13 درصدی ارزش صادرات از گمرکات استان ایلام در سال 1402 گفت: صادرات از گمرکات استان ایلام به 1 میلیارد و 810 میلیون و 866 هزار دلار رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۹    
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس موضع آمریکا در قبال جنگ غزه را موضعی دورویانه توصیف کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۹    
دیدار تماشایی استقلال و مس در نیمه دوم با دو گل زود هنگام آغاز شد تا این بازی با هیجان بالا دنبال شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۹    
مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای از دستگیری عامل شهادت 2 مامور پلیس در کورین زاهدان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۹    
با هدف تکمیل هرچه سریع تر خط ریلی شلمچه _ بصره و افزایش همکاری ها در سایر حوزه های حمل ونقل وزیر حمل ونقل عراق و وزیر راه و شهرسازی ایران دیدار و گفت وگو کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۶    
در جلسه سران سه قوه که به میزبانی رییس جمهور برگزار شد، ساز و کارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد کشور و همچنین اولویت های همکاری سه قوه در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۰    
رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار در مجموعه دیوان عالی کشور، گفت: نوسازی در نیروهای دیوان عالی کشور در سال جدید در دستور کار خواهد بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
دو فرد ناشناس شب گذشته به صورت همزمان به منزل مسکونی دو جنگلبان آملی تیراندازی کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین نیا در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
اداره هواشناسی کردستان در اطلاعیه اعلام کرد، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، جو استان طی هفته جاری ناپایدار خواهد بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
استاندار فارس در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این استان با اشاره به اینکه نقشه کتابخانه مرکزی شیراز نهایی شده است، خواستار بهره برداری از حداقل 17 کتابخانه عمومی در سطح استان، طی سال 1403 شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر روز شنبه سواحل شرقی هونشو در ژاپن را لرزاند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
مرکز اطلاع رسانی انتظامی سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی حمله تروریست ها به واحد گشت بخش انتظامی کورین شهرستان زاهدان، 2 نفر به شهادت رسیدند و یک شرور دستگیر شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: اقدامات اطلاعاتی در مرزها و تمرکز بر باندهای بزرگ موادمخدر، ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان و تقویت اطلاع رسانی و فرهنگی با هدف پیشگیری را در پیش داریم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
عضو اصلی گروهک انصارالفرقان در زاهدان دستگیر شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۱    
مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: عرضه گسترده انواع سکه در مرکز مبادله ایران از هفته آینده ادامه می یابد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امنا نمایندگی ستاد دیه اردبیل گفت: باید تلاش شود تا شرایط را طوری پیش ببریم که پیشگیری واقعی صورت بگیرد و آمار ورودی زندان ها کاهش یابد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۰    
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از تعیین تکلیف تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری در مرکز این استان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به زیرساخت های ایجاد شده، شهرک های صنعتی بهترین مکان ممکن برای سرمایه گذاری و به عنوان کانون و قطب تولید و توسعه صنعت استان محسوب می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
امروز جلسه فوق العاده دولت به منظور بررسی جداول بودجه 1403 به ریاست سید ابراهیم رئیسی و وزرای کابینه برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
معاون بازرسی کل استان ایلام گفت: شهرداری ایلام باید به سمت درآمدهای پایدار حرکت کند و با تدوین برنامه های لازم و داشتن استراتژی مدون و هدفمند در این مسیر گام بردارد،
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
بانک مرکزی نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی ها و بدهی های ارزی شبکه بانکی کشور برای گزارشگری مالی پایان سال 1402 را بر اساس نرخ خرید حواله ETS مرکز مبادله ارز و طلای ایران در تاریخ 28 اسفند ماه 1402 تعیین ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
سریال پوست شیر برادران محمودی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو حضور پیدا می کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با وزیر کشور عراق به منظور همکاری و هماهنگی مشترک بین تهران و بغداد دیدار و رایزنی کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
شکستن سد منطقه اورسک روسیه، هزاران نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۳    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران به افتتاح پروژه هایی در راستای ایجاد ظرفیت هایی جهت رفاه و آسایش شهروندان توجه ویژه دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۴    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی 3میلیون و 396هزار و 871 مسافر در عملیات نوروزی 1403خبرداد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: پیش ثبت نام مدارس غیردولتی، فقط بصورت علی الحساب و با شهریه سال تحصیلی جاری امکانپذیر است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۱    
اسامی داوران دیدارهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری لیگ برتر فصل 1403-1402 مشخص شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
موضوع امکان حذف نمونه برداری از بذرهای گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای وارداتی در گمرکات کشور به منظور تست ویروس روگوز با پیگیری های شورای گفت وگو به نتیجه رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۹    
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برخورد با بنگاه های املاک غیر مجاز و بررسی تخلفات پر تکرار در بنگاه های مشاور املاک در سال 1403 همانند رویکرد سال گذشته خبر داد و گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در نشست نمایندگان هرمزگان در مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندار خمیر با مردم رویدر از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس به بخش های ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۶    
معاون رییس کل دادگستری استان و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه اردبیل گفت: 200 زندانی مالی و غیر عمد در زندان های استان اردبیل چشم انتظار حمایت و کمک خیرین برای رهایی از بند و بازگشت به آغوش گرم ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۶    
در جمعوزیر راه و شهرسازی از کاهش 32 درصدی تعداد جان باختگان سر صحنه در تصادفات جاده ای نوروز 1403 خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۳    
پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی با حضور گسترده مردم و مسئولان از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان تشییع شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۳    
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: بهره گیری از ظرفیت تعاونی ها راهکار تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم در بخش کشاورزی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۳    
استاندار خوزستان بر شروع مجدد عملیات اجرایی پروژه قطار شهری اهواز تاکید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۳    
سرپرست شرکت آبفا استان ایلام گفت: جمع آوری انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۳    
فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری 12 محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: در سطح استان تعداد 1220 حوزه اجرایی امتحان نهایی در پایه های؛ دهم، یازدهم و دوازدهم فعالیت خواهند کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان، نوع و نحوه عملیات را ما تعیین می کنیم و قطعا با دقت انجام خواهد گرفت و دشمن را از کارش پشیمان خواهیم کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۱    
مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد گفت: تلاش می شود با اجرای پروژه های سرمایه گذاری در این منطقه به درآمد شهرداری کمک کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۱    
فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی، اگرچه اقدامی از سر استیصال است، اما بدون پاسخ نخواهد بود و دشمن را پشیمان می کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۱    
رئیس جمهور برگزاری نشست های مختلف از سوی دولتمردان با جامعه دانشجویی کشور را فرصتی موثر و مغتنم جهت بهره گیری از ایده ها، ظرفیت ها، توانمندی ها و حتی نقدهای منصفانه دانشجویان دانست .
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۷    
یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سفر فردا یکشنبه هیات مذاکره کننده این جنبش به ریاست خلیل الحیه به مصر برای مذاکره درباره برقراری آتش بس در نوار غزه خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۷    
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: 21 میلیون و 517 هزار و 788 تن کالاهای اساسی طی 12 ماهه سال 1402 در بنادر کشور تخلیه شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش شدید باران و رعد و برق در استان هشدار داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی انفجار کپسول گاز در یک منزل مسکونی در یکی از محله های این شهرستان، مادر و فرزند فوت و 2 نفر دیگر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
نخست وزیر سابق و رئیس حزب آینده ترکیه از سازماندهی راهپیمایی چهار روزه در این کشور در مخالفت با تجارت با رژیم اشغالگر اسرائیل خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: در حال حاضر در شهرک ها و نواحی صنعتی کردستان 743 واحد تولیدی فعال هستند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
معاون بهره برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: نیروگاه های برق آبی شرکت آب و نیرو در ایام نوروز امسال بالغ بر 250 هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر داشته اند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
وزیر علوم گفت: ارزیابی مدیران و رؤسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری (نشان سرو) اردیبهشت و یا خردادماه در اجلاس رؤسای دانشگاه ها انجام خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آدم ربایی 10 میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان آزاد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در سال زراعی جاری، سمپاشی پیشگیرانه در سطح بیش از 32 هزار هکتار از مزارع گندم استان اجرا شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: نظارت مستمر و هدفمند در سرلوحه برنامه های حوزه سوادآموزی استان قرار دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در سایه تلاش پلیس، آمار سرقت ها و تلفات جانی تصادفات جاده ای کاهش یافته که امیدوارم تا پایان سال این روند ادامه داشته باشد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
در دیدار شهرداران کلانشهرهای شیراز و ناصریه عراق علاوه بر موضوع خواهرخواندگی، صدور توانمندی های خدمات شهری در بحث مدیریت پسماند و فضای سبز نیز در دستور کار مدیریت شهری شیراز قرار گرفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در طرح عید تا عید، سه هزار و 890 تن اقلام اساسی مورد نیاز شامل برنج، شکر، مرغ منجمد و گوشت قرمز در استان توزیع شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۸    
قیمت مسکن در شرایطی روند صعودی خود را طی می کند که قدرت خرید مردم در این بازار به شدت کاهش یافته است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۸    
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی امروز با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۸    
پس از اعلام وزیر نفت مبنی بر تکلیف این وزارتخانه بر انجام 95 درصد سوخت گیری با استفاده از کارت های سوخت شخصی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۱    
بنا بر اعلام یک مقام مسئول، میانگین جهانی هدررفت آب حدود 35درصد بوده که این رقم در ایران 31.3 درصد می باشد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۸    
اکران ویژه بسته فیلم کوتاه اتاق فرار جمعه 17 فروردین با حضور عوامل فیلم و هنرمندان در سینما فرهنگ برگزار شد.
  • ۱