پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۲۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 20 فروردین 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 1 فروردین 1403 خبرگزاری موج 2 فروردین 1403 خبرگزاری موج 3 فروردین 1403 خبرگزاری موج 4 فروردین 1403 خبرگزاری موج 5 فروردین 1403 خبرگزاری موج 6 فروردین 1403 خبرگزاری موج 7 فروردین 1403 خبرگزاری موج 8 فروردین 1403 خبرگزاری موج 9 فروردین 1403 خبرگزاری موج 10 فروردین 1403 خبرگزاری موج 11 فروردین 1403 خبرگزاری موج 12 فروردین 1403 خبرگزاری موج 13 فروردین 1403 خبرگزاری موج 14 فروردین 1403 خبرگزاری موج 15 فروردین 1403 خبرگزاری موج 16 فروردین 1403 خبرگزاری موج 17 فروردین 1403 خبرگزاری موج 18 فروردین 1403 خبرگزاری موج 19 فروردین 1403 خبرگزاری موج 20 فروردین 1403 خبرگزاری موج 21 فروردین 1403 خبرگزاری موج 22 فروردین 1403 خبرگزاری موج 23 فروردین 1403 خبرگزاری موج 24 فروردین 1403 خبرگزاری موج 25 فروردین 1403 خبرگزاری موج 26 فروردین 1403 خبرگزاری موج 27 فروردین 1403 خبرگزاری موج 28 فروردین 1403 خبرگزاری موج 29 فروردین 1403 خبرگزاری موج 30 فروردین 1403 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۱    
براساس اطلاعیه اتاق اصناف ایران، نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهر 9 درصد باقی ماند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۱    
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از امروز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۰    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: این اداره کل آمادگی جمع آوری فطریه توسط پایگاه های این نهاد و به صورت برخط را دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۷    
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تأکید بر الزام قانون بودجه سال 1403 کشور مبنی بر استفاده 95 درصدی از کارت سوخت شخصی، گفت: این تعداد تا پایان بهمن 1402 به 67 درصد رسیده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام از انعقاد قرارداد با بانک توسعه تعاون استان برای اعطای تسهیلات تلفیقی به واحدهای تولیدی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هموطنان برای بهره مندی از اعتبار تخفیفی 220 هزار تومانی این طرح تا 18 اردیبهشت فرصت دارند از 11 قلم کالای اساسی به قیمت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پیگیری رفع نواقص نقاط حادثه خیز جاده های استان اصفهان از اولویت های دستگاه قضائی در سال جدید است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۰    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اعزام عتبات دانش آموزی پس از حدود 5 سال مجدداً برنامه ریزی و اجرایی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۳    
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 اردیبهشت سال جاری، گفت: این انتخابات در حوزه تبریز ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۴    
معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 20 درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق ناشی از تصویب نامه هیات وزیران خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۳    
در نشستی مشترک، گمرک و وزارت جهاد کشاورزی برای ارائه تسهیلات حداکثری و تسریع در واردات و ترخیص کالاهای اساسی در سال 1403 با یکدیگر توافق کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۲:۱۱    
حجت الاسلام موحدنژاد، عضو ستاد استهلال دفتر رهبر انقلاب گفت: بنابر پیش بینی کارشناسان، این هلال به راحتی دیده خواهد شد و انتظار این است رمضان امسال 29 روزه و روز چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر باشد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۲:۱۱    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شخصی به نام آرش اشتری کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه 108 میلیارد تومان را جابه جا کرد که به سرعت با همکاری سپاه و اطلاعات کشف ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۱    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه سال گذشته 80 میلیارد تومان کمک مومنانه و در قالب طرح های محرومیت زدایی به نیازمندان و محرومان استان کمک کرده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: در گشت مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز بهداشت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۱    
بانک تجارت با انتشار گزارشی مبسوط ، میزان تسهیلات اعطایی به بخش های مختلف اقتصاد ایران اسلامی تا پایان اسفندماه 1402 را تشریح کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۱    
حجت الاسلام باباخانی گفت: اینکه موضوع مناجات خوانی در رسانه ملی کمرنگ شده در حالی که ما ظرفیت های زیادی داریم که می توانیم از آن استفاده کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۱    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در نوروز امسال 6 میلیون و 932 هزار و 167 نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای جابه جا شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۱    
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به برخی فضاسازی ها در خصوص مهاجران و اتباع خارجی در بیانیه ای 6 بندی اعلام کرد: تلاش برخی سایت ها برای ایجاد افغانستان ستیزی مطرود است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۱    
وزیر امور خارجه ایران به همراه وزیر امور خارجه سوریه بخش جدید کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را افتتاح کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۱    
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: آموزش فنی و حرفه ای در توسعه و تحقق شعار سال تاثیر گذار است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
استاندار فارس گفت: اصلی ترین عامل برای ماندگاری نخبگان تامین شغل و مسکن مناسب است؛ شهر بین المللی سلامت و شهر دانشگاهی محل مناسبی برای اشتغال این افراد محسوب می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش مدیریت برای درپی صدور هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه وزش باد شدید، بارش و کاهش محسوس دمای هوا از فردا تا شنبه آینده خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
فرمانده انتظامی "کوار" از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: آمریکا، اسراییل و تمام جهان این پیغام را گرفته اند که واکنش ایران در پیش است و این حق این کشور است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
برگزاری مسابقه های لیگ یک (جام آزادگان) در فصل بعدی تنها در چمن طبیعی امکان پذیر است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با شکست سپاهان، به نخستین برد خانگی اش در لیگ بیست وسوم دست پیدا کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
روز دوشنبه در دیدار حساس تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان 2 بازیکن مصدوم شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: کنگو ظرفیت های خوبی در حوزه محیط زیست دارد و ما آماده گسترش همکاری ها و انتقال تجربه در این حوزه با کشور کنگو هستیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
تعدادی از کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه از جمله عربستان به علت عدم رویت هلال ماه شوال در روز سه شنبه، چهارشنبه را روز عید سعید فطر اعلام کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی نهایی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی هر گونه افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار را در هفته های آینده تکذیب و اعلام کرد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: مصونیت اسرائیل از مجازات بین المللی، مشروعیت قوانین بین المللی را به چالش می کشد و مایه تاسف است که شورای امنیت نتوانسته به صورت یکپارچه ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۳    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: در سال 1402 نزدیک به یک میلیون نفر بیمه شده جدید به بیمه شدگان سازمان اضافه شدند و برنامه ما برای سال 1403 نیز اعلام شده است که بر اساس بررسی ها کاملاً ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۳    
وزیر نیرو تصریح کرد: منابع جدید تأمین آب به صنایع آب بر اعلام شده که این منابع جدید از آب های نامتعارف هستند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۳    
علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان امروز دوشنبه 20 فروردین ماه، در تماس تلفنی دیگو مارتینز بلیو ، قائم مقام وزارت امورخارجه اسپانیا با وی گفت وگو و رایزنی کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۰    
وزیر خارجه ایران با بازدید از محل شهادت شهید زاهدی و همرزمانش در دمشق، ساختمان تازه کنسولگری ایران در دمشق را افتتاح کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۰    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: تامین زمین و مردمی سازی ساخت مسکن در اولویت این سازمان است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۰    
معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود 54 درصد از مدارس کانکسی جمع آوری شده است که این آمار تا مهر 1403 به 90 درصد خواهد رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۰    
شرکت راه آهن اعلام کرد که پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی 1 تا 31 اردیبهشت از روز سه شنبه 21 فروردین شروع می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۰    
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام داشت: شایعه سازی درباره تیم اقتصادی دولت که بی وقفه در حال تلاش در میدان جنگ تحمیلی اقتصادی هستند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۷    
وزیر خارجه سوریه در دیدار امیرعبداللهیان تصریح کرد که قطعا جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۱    
بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نقش شهید سردار زاهدی را در مبارزه علیه تروریسم و خدمت به مردم سوریه و لبنان ستود و تصریح کرد که مجازات رژیم صهیونیستی این است که ما محور مقاومت را هر چه بیشتر تقویت کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: اطلاعات و گزارش های مختلف حاکی از به هم ریختگی شدید و شکاف ها و اختلافات بی سابقه داخلی رژیم صهیونیستی است و در نقطه مقابل مقاومت در شرایط بسیار خوب و آمادگی برای ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۴    
رئیس ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: با توجه به سخنان رهبر انقلاب و نامگذاری امسال از برنامه های که مشارکت مردمی را در اربعین بیشتر از پیش کند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۴    
رئیس جمهور در نشست بررسی راهکارهای حفظ و ارتقای آرامش بازار با اشاره به تمرکز دشمن بر ناامید کردن مردم از طریق فضاسازی های کاذب و ایجاد نوسانات اقتصادی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۳    
رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تأکید بر اجرای سریع و قاطع تصمیمات کمیسیون ماده 100 شهرداری گفت: خروجی و نتیجه رسیدگی های سریع ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۱    
وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی بار دیگر ثابت کرد که این رژیم به هیچ یک از موازین بین المللی و هیچ ارزش انسانی پایبند نیست و البته رژیم اسرائیل تنبیه خواهد شد و پاسخ ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: پس از بررسی های لازم تعداد 116 هزار و 752 نفر در طرح نهضت مسکن ملی تایید نهایی شدند که از این تعداد تا کنون 25 هزار نفر در قالب پروژه های انبوه سازی و واگذاری زمین ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۰    
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: آمریکا، اسراییل و تمام جهان این پیغام را گرفته اند که واکنش ایران در پیش است و این حق این کشور است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۰    
وزارت دفاع کشور روسیه اعلام داشت که شمار زیادی از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین را در شبانه روز گذشته منهدم کرده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و دبیر شورای زکات استان در آستانه عید سعید فطر روش های پرداخت زکات فطریه در روز عید سعید فطر توسط روزه داران گرامی و تمهیداتی که در این زمینه فراهم شده است را تشریح کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۶    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران روش های پرداخت زکات فطره از سوی کمیته امداد استان تهران اعلام کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در سال جدید تلاش می کنیم متناسب با موضوعات مطروحه ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اعلام کرد: به جز کلان شهر شیراز، جمعیت 125 شهر استان فارس از حدود 20 سال پیش تاکنون دو برابر شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به اختلاس 108 میلیارد تومانی واکنش نشان داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آمادگی کامل کمیته امداد در روز عید سعید فطر در محل برگزاری نمازعید فطر برای جمع آوری زکات فطره مردم شریف و خیر استان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای، سلاح های مشمول قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را افزایش داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح هرمزگان تعامل دستگاه قضایی و انتظامی را از مولفه های مهم تضمین کننده امنیت در جامعه عنوان کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس، با اشاره به پیشتازی این استان در رفع تصرف اراضی دولتی گفت: سال گذشته افزون بر سه میلیون و 648 هزار مترمربع از زمین های دولتی در این استان توسط یگان حفاظت این اداره کل رفع ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
وزیر امور خارجه ایران پس از ورود به دمشق، با وزیر امور خارجه سوریه دیدار و رایزنی نمود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: تاکنون 7 هزار و 680 هکتار خزانه گیری برنج در این شهرستان انجام شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد: شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به 33207 نفر و شمار مجروحان نیز به 75933 نفر رسیده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی را براساس ثبت در سامانه ثبت الکترونیک اسناد، به مصلحت است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
شهردار شیراز با بیان اینکه امروز حاشیه نشینی موضوع بسیار مهمی است، گفت: وضعیت حاشیه نشینی در این کلان شهر وضعیت بهتری نسبت به کلانشهرهای دیگر دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان مازندران طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در شهرهای نوشهر، چالوس، نور، آمل، محمودآباد، فریدونکنار، سوادکوه، ساری، کیاسر ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
نام نویسی در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سال 1403 از امروز (دوشنبه) 20 فروردین آغاز شده و تا روز دوشنبه 27 فروردین ادامه دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سرویس دهی ویژه به نمازگزاران عیدسعید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) تهران خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
حضرت آیت الله سید علی خامنه ای حکم زکات فطره ی میهمان را در قالب پاسخ به پرسشی بیان کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
قوه قضائیه اعلام کرد که ادعای مطرح شده در مورد آزادی تتلو به مناسبت عید فطر صحت ندارد و این متهم آزاد نخواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تصریح کرد: به زودی لیست دریافت کنندگان ارز کالایی را به منظور شفاف سازی منتشر می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۵    
رییس کل دادگستری استان قزوین از رهایی یک متهم به قتل با گذشت اولیای دم در شهرستان بویین زهرا خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت:مهمترین ماموریت ما در شش ماه گذشته در بخش های مختلف حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین، ایجاد آرامش و ثبات بوده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۴    
مسئول تشکل نخبگانی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری ویژه برنامه گردهمایی استعدادهای برتر برادر حوزه علمیه اصفهان برای دومین سال متوالی با حضور مسئولان مراکز نخبگانی قم و اصفهان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۴    
تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا امروز راهی کشور قرقیزستان شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۴    
چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران فراخوان داد و بر اساس آن، این رویداد از 27 مهر تا 2 آبان 1403 در تهران برگزار خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۴    
رئیس سازمان شیلات ایران صید محاصره ای ماهیان تجاری در آب های ساحلی کشور را ممنوع اعلام و تصریح کرد: با این نوع صید ماهیان تجاری در سواحل کشور برخورد قانونی می کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با هدف مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات از 15 خرداد تا 15 شهریور تغییر می کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۱    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: در ایام نوروز، مسوولان و مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح در سراسر کشور، 256 بازدید را از مراکز گشت های راهور و پلیس راه انجام دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۱    
وزیر خارجه ایران به سوریه سفر کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۸    
امام جمعه اصفهان کرد: انجام کار فرهنگی را نباید تنها به عهده شهرداری محول کرد بلکه کار همه است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
دفتر آمار آمریکا اعلام کرد: در دو ماه نخست 2024 صادرات آمریکا به ایران رشد 74 درصدی داشته و تجارت دو کشور در این دوره از 20 میلیون دلار گذشته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
کیفیت هوای اصفهان امروز بیستم فروردین ماه با میانگین 74 در وضعیت سالم و قابل قبول ثبت شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: منافقین خیال کردند صیاد را به شهادت رساندند اما شهادت مزد جهادی بود که خداوند به این شهید بزرگوار اعطاء کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: نرخ برق مشترکانی که پایین تر از الگو مصرف داشته باشند، امسال تغییری نمی کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی جلسه ای درباره ارز با مسئولان بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت برگزار خواهد کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران در دیدار با همتای عمانی ضمن تاکید بر روابط رو به پیشرفت دو کشور، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه نخواهد داد امنیت ملی اش خدشه دار شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید گفت: نخستین واحد های مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر های جدید هفته آینده در شهر جدید سهند به بهره برداری خواهد رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
طبق اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، بر اساس آمار موجود در سال 1402، تعداد 1 میلیون و 57 هزار و 948 ولادت در کشور به ثبت رسیده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۶    
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به حل شدن مشکل بیمه بازنشستگی سینماگران ابراز امیدواری کرد تا پایان دولت از 1000 سالن سینما بهره برداری شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) حمله پهپادی اخیر اوکراین به نیروگاه برق هسته ای زاپروژیا را نقض اصول امنیت هسته ای خواند و خواستار پایان دادن به چنین حملات غیرمحتاطانه ای شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۰    
در جلسه علنی امروز مجلس، بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آن ها در برابر سوءرفتار در دستورکار قرار گرفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۰    
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی تاکید کرد: این شهید بزرگوار همواره خود را سپربلای ملت در تنگناها و تنگه های سخت و پر پیچ و خم در فتح قله آرمان های ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران مسقط را به مقصد دمشق ترک کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۷    
کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی در نیمه دوم هفته جاری در اغلب نقاط کشور فعال است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۷    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در پیامی فرا رسیدن 20فروردین به عنوان "روز هنر انقلاب اسلامی " را تبریک گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۴    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی دارای مکتب بود، گفت: مکتب او بسیار بالاتر از مسائل نظامی و دفاعی است و جامعه و به ویژه مسئولان به این فرهنگ نیاز دارند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۴    
به آن هایی که عاشق قارچ هستند و داخل هر خوراک و خورشی قارچ می ریزند، پیشنهاد می شود که قارچ پلو را هم امتحان کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
بانک جهانی از کاهش 7.5 درصدی تورم اسمی مواد غذایی در ایران خبر داد و ایران را در گروه کشورهای سبز از نظر تورم واقعی مواد غذایی قرار داد.
  • ۱