دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۱May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 1 فروردین 1403 خبرگزاری موج 2 فروردین 1403 خبرگزاری موج 3 فروردین 1403 خبرگزاری موج 4 فروردین 1403 خبرگزاری موج 5 فروردین 1403 خبرگزاری موج 6 فروردین 1403 خبرگزاری موج 7 فروردین 1403 خبرگزاری موج 8 فروردین 1403 خبرگزاری موج 9 فروردین 1403 خبرگزاری موج 10 فروردین 1403 خبرگزاری موج 11 فروردین 1403 خبرگزاری موج 12 فروردین 1403 خبرگزاری موج 13 فروردین 1403 خبرگزاری موج 14 فروردین 1403 خبرگزاری موج 15 فروردین 1403 خبرگزاری موج 16 فروردین 1403 خبرگزاری موج 17 فروردین 1403 خبرگزاری موج 18 فروردین 1403 خبرگزاری موج 19 فروردین 1403 خبرگزاری موج 20 فروردین 1403 خبرگزاری موج 21 فروردین 1403 خبرگزاری موج 22 فروردین 1403 خبرگزاری موج 23 فروردین 1403 خبرگزاری موج 24 فروردین 1403 خبرگزاری موج 25 فروردین 1403 خبرگزاری موج 26 فروردین 1403 خبرگزاری موج 27 فروردین 1403 خبرگزاری موج 28 فروردین 1403 خبرگزاری موج 29 فروردین 1403 خبرگزاری موج 30 فروردین 1403 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
در بخشی از پیام استاندار فارس به مناسبت یادروز سعدی تأکید شده است: یادروز سعدی شیرازی موسم گرامیداشت انسان است؛ چرا که سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
بر اساس قانون، 40 درصد سود سالانه شرکت ها پالایشی نفت باید صرف پروژه کیفی سازی و کاهش نفت کوره شود، در غیر این صورت از امتیاز تخفیف 5 درصدی خوراک بی بهره خواهند ماند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه حضور در نیویورک، با تلویزیون سی ان ان آمریکا گفتگوی زنده داشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: این شرکت طی سال 1402 حدود 4 میلیون تن نهاده (جو، ذرت و کنجاله سویا) به نظام بهره برداری دام و طیور کشور عرضه کرده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۸    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به علاقه ایرانیان و پارسی زبانان به اشعار سعدی، خوانش اشعار این شاعر بزرگ را نیاز مردم دانست.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۶    
شرکت فولاد خوزستان با درخشش در حوزه صنایع فولاد و اقتصاد کشور با ثبت رکورد های متفاوت حماسه آفرید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۹    
سهیلا منصوریان عضو تیم ملی و رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش به مسابقات جهانی ووشو اعزام خواهد شد
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۶    
همراهی مردم با مجریان قانون در اجرای طرح نور عفاف و حجاب در پایان یک هفته از شروع طرح را در این ویدیو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۳    
دبیرکل ناتو امروز جمعه با بیان اینکه جنگ در غرب آسیا به نفع هیچ کس نیست، خواستار خویشتن داری همه طرفین شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۳    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از ارائه یک برنامه مدون تحت عنوان استانداردسازی اماکن تاریخی و فرهنگی این استان، تا پایان امسال خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
سی ان ان بر اساس تصاویر ماهواره ای که در اختیارش قرار گرفته است، نوشت: این تصاویر نشان می دهد به ساختمانی در اصفهان آسیب نرسیده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: بعد از انتشار اطلاعیه فراجا و روشن شدن ابعاد مسئله، جا دارد برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف افکن که متأسفانه در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده اند، باشند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۴    
فرماندار و رئیس کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان اهواز از بازرسی و نظارت بر واحدهای پخت نان و برخورد قانونی با نانوایی های متخلف در اهواز خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۱    
تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به پیروزی سخت رسید اما توانست به جایگاه خود برگردد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۱    
لیست بهترین فیلم های انیمیشنی 2023 منتشر شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۱    
وزیر خارجه اردن در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسراییل قرار نگیرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۸    
مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا گفت: ماموریت آبرسانی به مناطق محروم و مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا به جِد و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۸    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تخصیص یا تمدید ثبت سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص از محل صادرات به شرط وجود منابع سیستمی در سقف منابع ارزی اعلامی به وزارتخانه های متبوع صورت می گیرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۸    
نخست وزیر گرجستان با اشاره به حضور شمار قابل توجهی از ایرانیان در گرجستان، به اراده دولت این کشور برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر تقویت همکاری ها تاکید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
اگر قصد دارید به هتل درویشی مشهد بروید و با منوی صبحانه آن آشنا نیستید؛ در ادامه همراه ما باشید تا بهترین صبحانه های گرم و سرد هتل درویشی مشهد را به شما معرفی کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
در این محتوا درباره خرید شلوار جین مام استایل، مانتو بلند شیک و همچنین مانتو مجلسی زنانه توضیح دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
در این مقاله قرار است راجع به اهمیت پرداخت عوارض آزادراهی خودرو، هزینه آن در سال 1403 و روش های پرداخت آن صحبت کنیم. همچنین اشاره ای هم به خلافی های رایجی که با موتورسیکلت صورت می گیرد، خواهیم داشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
با مطالعه این مقاله، میتوانید ضمن درک ماهیت پویای قیمت گذاری سمنت برد، تصمیمات آگاهانه تری نیز در زمان خرید بگیرید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
کلنگ آغاز عملیات اجرایی دو تقاطع غیرهمسطح سرلشکر شهید استوار-نصر و تقاطع غیر همسطح سرلشکر شهید استوار-خلیج فارس در ابتدا و انتهای بزرگراه شهید استوار به زمین زده شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور طی پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی را تسلیت گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
فرآیند جمع آوری آرای بزرگترین انتخابات جهان از امروز در پرجمعیت کشور دنیا آغاز شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به 34 هزار و 12 تن افزایش یافته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
یک شبکه صهیونیستی از مشاجره لفظی میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه آلمان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای ضمنِ قدردانی مجدد از مردمِ قانون مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرایِ "طرحِ نور"؛گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح نمود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش با اشاره به تحریم های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها و ملاقات های دیپلماتیک خود در نیویورک، در نشستی با حضور سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۶    
به گفته رئیس کل گمرک ایران، در سال 1402 به میزان 8 میلیارد و 380 میلیون دلار اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت از گمرکات ترخیص و وارد کشور شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عملیات وعده صادق نه تنها غرور مقدس ایرانی ها بلکه غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیا کرد و بارقه امید در دل تمام مسلمان ها روشن شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه میناب گفت: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بود و نه اعمال قدرت و عظمت این عملیات میدانی و دیپلماسی بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۵    
مردم استان فارس پس از اقامه نماز جمعه، در حمایت از اقدام غرورآفرین نیرو های مسلح کشور در اجرای عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۵    
امام جمعه کیش با اشاره به شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق، گفت: مسئله فلسطین با نابودی رژیم صهیونیستی حل می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۶    
امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی به مرحله نیمه نهایی انتخابی المپیک راه یافتند اما جوان با شکست مقابل حریف مغولی شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۶    
منابع خبری از پایان حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۳    
ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار امروز مقابل شمس آذر قزوین مشخص شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۰    
وزرای خارجه ایران و ترکیه بصورت تلفنی آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۶    
مرکز اطلاع رسانی فراجا، وبگاه خبرگزاری پلیس را مرجع رسمی اطلاع رسانی فراجا معرفی کرد و اعلام داشت:تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۶    
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با حضرات آیات شب زنده دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار و گفت و گو کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۳    
رسانه های فرانسوی اعلام کردند پلیس فرانسه فردی را که تهدید کرده بود خود را در نزدیکی ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس، منفجر می کند، بازداشت کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۳    
کشورهای گروه هفت به اعمال تحریم علیه کشورهایی که با روسیه همکاری می کنند، تهدید کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۰    
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در احکامی مسؤولان جدید این ستاد را منصوب کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان های کشور تامین شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی صنعت آب آخرین وضعیت بارش در استان های جنوبی را تشریح کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
امام جمعه تبریز گفت: ضربه ی تنبیهی و بازدارنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی هوا فضای سپاه ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: عملیات وعده صادق ضعف و ناتوانی صهیونیستها و پشتیبانان آنان را در دنیا آشکار کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۸    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: عملیات وعده صادق نقطه اوج و تبلور هماهنگی میدان و دیپلماسی بود که باعث شد امنیت پوشالی صهیونیست ها فرو بریزد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد،گفت: دشمنان می خواستند در جامعه ما اختلاف افکنی کنند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
تصاویر هوایی از وضعیت زرآباد بعد از بارندگی را در این ویدیو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
جزئیات مقابله سامانه های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان را در این ویدیو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه شیراز گفت: به آمریکا، به قدرت های حامی اسراییل در اروپا و به خود رژیم صهیونیستی اعلام میکنم که شما تجربه جنگیدن با ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس دیده اید اگر بخواهید دست از پا خطا کنید ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۲    
مردم ولایتمدار خوزستان از دقایقی پیش با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق اعلام کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۲    
امام جمعه اصفهان گفت:خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران ناپذیر است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
ثبت تصویری از پلنگ ایرانی در رودبار را در این ویدیو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
شرکت گاز استان خوزستان از قطع گاز در قلعه چنان اهواز خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به تلاش های انجام شده برای تکمیل پرونده ثبت جهانی محور زندیه، انجام این کار را موجب ایجاد تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز عنوان کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
با حضور قشرهای مختلف مردم ، پیکر مطهر جانباز شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع شد .
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی با حضور بیش از 3 هزار و 500 نفر در استان فارس برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه حمله ریزپرنده ها توسط اسرائیل صورت گرفته است، اظهار داشت: پکن با هرگونه رفتاری که اوضاع را در منطقه تشدید کند مخالف است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
با برگزاری رقابت مقدماتی کایاک تکنفره 500 متر بانوان الناز شفیعیان چهارم شد و به دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک راه یافت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: همانطور که به بازیکنان گفتم، به عنوان مثال، حتی اگر در مرحله گروهی دوم شویم و در یک چهارم نهایی مقابل ایران قرار بگیریم، هیچکس نمی داند که برنده می شویم یا می بازیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
معاون شهردار تهران با اشاره به اقدامات شهرداری برای برقی سازی حمل و نقل عمومی، از آمادگی برای انتقال تجربه در زمینه تأمین واگن و وسایل حمل و نقل برقی به سایر کلانشهرها خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان گفت: در حال حاضر تمامی پایانه های مسافرتی استان از جمله فرودگاه بین المللی اصفهان و جاذبه های تاریخی و گردشگری استان مطابق با روال عادی فعال است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
فرمانده کل ارتش درباره شنیدن شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان تصریح کرد: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به عملیات وعده صادق ، گفت: این عملیات دستاوردهای تاریخی دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
حاج علی اکبری با بیان اینکه باید در مورد وعده صادق فراوان گفته شود گفت: این عملیات از جهت تاثیری که در حال مردم عزیزمان داشت از نظر مقیاس در حد فتح خرمشهر و فتح المبین و شاید در جای هم بزرگتر و حساس ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
رییس جمهور گفت: عملیات وعده صادق نشان دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۶    
کاربران فضای مجازی واکنش های طنزآمیزی به صداهای شنیده شده صبح امروز در اصفهان و مقابله پدافند هوایی با ریزپرنده ها داشتند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۶    
برای گرامیداشت 30 سالگی فیلم پالپ فیکشن ساخته کوئنتین تارانتینو، بازیگران آن در افتتاحیه جشنواره فیلم کلاسیک TCMجمع شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۳    
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران خواستار برخورد قاطع شورای امنیت با جنایت ها و قانون شکنی های رژیم صهیونیستی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۳    
به دنبال وتوی پیش نویس عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد توسط آمریکا، الجزایر متعهد شد این پیش نویس را بار دیگر در شورای امنیت مطرح کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۳    
با انتشار خبری درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری پس از شنیدن گزارش مشکلات و برخی موضوعات اولویت دار استان سمنان، دستورات لازم برای بررسی و رفع این موانع را صادر کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۷    
در مسابقات فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا، کشور ایتالیا 5 نماینده خواهد داشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
کتاب رئالیست ها نوشته سی.پی.اسنو با ترجمه اکرم رضایی یایندر توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
وزارت دفاع سوریه تصریح کرد که حملات امروز رژیم صهیونیستی پایگاه های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصریح کرد: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کارهای بی قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده اند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت های هسته ای ایران وارد نشده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به امنیت کامل در آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از 65 شاکی صادر شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
وزیر نیرو در پیامی درگذشت مرحوم دکتر پرویز داوودی، معاون اول کابینه نهم دولت جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۳    
آیت الله مدرسی یزدی در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی را تسلیت گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
پروازها در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از سر گرفته شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
عامل بیماری آبله مرغان، ویروسی به نام واریسلا-زوستر است که از سرعت انتشار بالایی برخوردار بوده و در کودکان زیر 10 سال شایع تر است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
انتخابات پارلمانی هند که به عنوان طولانی ترین انتخابات جهان شناخته می شود، از امروز جمعه آغاز شده و قرار است تا ماه ژوئن ادامه داشته باشد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
براساس آخرین گزارش از وضعیت جوی ترافیکی، در تمام محورهای شمالی و برون شهری کشور هم اکنون تردد روان است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
شبکه خبری المیادین به نقل از منابع ایرانی تصریح کرد: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۵    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت، جمعه 31 فروردین، 72 و در وضعیت سالم است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۰    
برخی از گیاهان می توانند ارتعاش و تاثیر مثبت در خانه به وجود آورند و موجب جریان یافتن انرژی مثبت در فضای منزل شوند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۰    
کارشناس هواشناسی گفت: بارش های برخی نواحی جنوب و جنوب شرق کشور در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است. یک سامانه بارشی جدید بعدازظهر امروز از شمال غرب وارد کشور می شود ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر امروز در حوالی دیباج در استان سمنان به ثبت رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۹    
حوالی ساعت 4 بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.
  • ۱