چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۴۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 13 فروردین 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 1 فروردین 1403 خبرگزاری موج 2 فروردین 1403 خبرگزاری موج 3 فروردین 1403 خبرگزاری موج 4 فروردین 1403 خبرگزاری موج 5 فروردین 1403 خبرگزاری موج 6 فروردین 1403 خبرگزاری موج 7 فروردین 1403 خبرگزاری موج 8 فروردین 1403 خبرگزاری موج 9 فروردین 1403 خبرگزاری موج 10 فروردین 1403 خبرگزاری موج 11 فروردین 1403 خبرگزاری موج 12 فروردین 1403 خبرگزاری موج 13 فروردین 1403 خبرگزاری موج 14 فروردین 1403 خبرگزاری موج 15 فروردین 1403 خبرگزاری موج 16 فروردین 1403 خبرگزاری موج 17 فروردین 1403 خبرگزاری موج 18 فروردین 1403 خبرگزاری موج 19 فروردین 1403 خبرگزاری موج 20 فروردین 1403 خبرگزاری موج 21 فروردین 1403 خبرگزاری موج 22 فروردین 1403 خبرگزاری موج 23 فروردین 1403 خبرگزاری موج 24 فروردین 1403 خبرگزاری موج 25 فروردین 1403 خبرگزاری موج 26 فروردین 1403 خبرگزاری موج 27 فروردین 1403 خبرگزاری موج 28 فروردین 1403 خبرگزاری موج 29 فروردین 1403 خبرگزاری موج 30 فروردین 1403 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۱    
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تاکید کرد: خون پاک سرداران شهید و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۸    
جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر استان از اقامت بیش از 300 هزار نفر در شهرستان های استان فارس در ایام نوروز خبر داد و افزود ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار مصدومان حوادث ترافیکی در ایام نوروز را 2 هزار و 606 مورد اعلام کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از توقیف محموله 10 میلیاردی لاستیک از یک انبار در اصفهان خبرداد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در یک عملیات نفس گیر، نجاتگران هلال احمر، جان پنج جوان را که در ارتفاعات قلعه بابک شهرستان کلیبر گم شده بودند، نجات دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۱    
با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین رونمایی از ابلاغیه ثبت هفت روز محصول در تقویم رسمی کشور برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۱    
فرمانده کل انتظامی کشور در ساری گفت: در ایام نوروز بیش از 740 نفر در تصادفات جان باخته و بیش از 19 هزار نفر مصدوم شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۶:۴۸    
رئیس پلیس راه کردستان گفت: 13 نفر بر اثر حوادث جاده ای در تعطیلات نوروزی امسال جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال، بیشتر است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۶:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۶:۴۵    
وزارت خارجه عمان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۶:۴۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز (سه شنبه به وقت محلی) شمال ژاپن را لرزاند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۱:۳۱    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نقض صریح قوانین بین المللی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۰:۳۱    
سفیر ایران در دمشق اعلام کرد که جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه به دلیل قرار گرفتن این رژیم در یک بن بست است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۰:۳۱    
وزارت خارجه امارات روز دوشنبه اعلام کرد: ما هدف قرار گرفتن نمایندگی دیپلماتیک ایران در دمشق را محکوم می کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۰:۳۱    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین با سردار حاج رمضان به صورت تلفنی گفت وگو کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۲    
در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق شایعه شده بود سردار سعید ایزدی از فرماندهان با سابقه سپاه در محور مقاومت نیز به شهادت رسیده است که با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب از افزایش سطح آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ به حمله امروز این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۳    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۰    
رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن 44 سالگی درگذشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۲    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به سوالی درباره حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق طفره رفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد واشنگتن تاییدیه ای درباره حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق ندارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۲    
روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری طی اطلاعیه ای در واکنش به سخنان نماینده خرم آباد در مجلس درباره انتخابات مجلس خطاب به وی خاطرنشان کرد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۶    
خسارات وارده ناشی از انفجار در نزدیکی ساختمان کنسولی سفارت ایران در سوریه را در این ویدیو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۶    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسافران نوروزی زمان بازگشت سفر های خود طوری مدیریت کنند تا شاهد حوادث ناگوار در جاده ها نباشیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۳    
بنا به آمار اولیه و غیر رسمی تا این لحظه در جریان انفجار در ساختمان مجاور سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، 5 نفر شهید و 12 نفر زخمی شده اند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان برگزاری مراسم اربعین و حضور مسلمانان از ایران و دیگر کشورها در این مراسم معنوی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۰    
باشگاه استقلال در بیانیه ای اعلام کرد که تمامی مدارک و مستندات مرتبط با دریافت مجوز حرفه ای را تا قبل از پایان مهلت قانونی بارگذاری کرده و هیچ گونه خطری از این بابت مجوزحرفه ای استقلال را تهدید نمی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه با محکومیت شدید حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، ابراز داشت: ایران، ضمن محفوظ دانستن حقوق خود برای اتخاذ اقدامات متقابل ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۴    
ولید الخریجی، قائم مقام وزیر خارجه عربستان با تاکید بر عزم این کشور برای توسعه مناسبات با ایران ابراز داشت: دو کشور در یک مسیر طبیعی حرکت می کنند و این روابط توسعه بیشتری خواهد یافت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۱    
وزیر دفاع پاکستان حصول آسان و مقرون به صرفه انرژی از کشور همسایه خود جمهوری اسلامی ایران را حق پاکستان دانست.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۶    
در پی تجاوز ددمنشانه عصر امروز رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تماس گرفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۴    
فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه پس از حضور در سفارت ایران در دمشق با حسین اکبری، سفیر ایران دیدار کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۵    
سفیر ایران در سوریه از شهادت 5 تا 7 نفر در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق ابراز نگرانی کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۹    
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در حمله عصر امروز جنگنده های رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۶    
وزارت دفاع سوریه تایید کرد که در حمله هوایی رژیم اسرائیل ساختمان کنسولگری ایران هدف حمله قرار گرفته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۹    
منابع خبری گزارش داده اند رژیم صهیونیستی ساختمان مجاور سفارت ایران در دمشق را هدف حملات هوایی قرار داده اند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۱    
تامین مسکن کارکنان پالایشگاه گاز سرخون قشم در دولت سیزدهم و مردمی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 11 فروردین ماه جاری، سه میلیون و 653 هزار و 272 خودرو وارد این استان شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امامین انقلاب عمیق ترین بیانات را در مورد نقش مردم دارند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل کمیته امداد استان قم از برگزاری ویژه برنامه حماسه یتیم نوازی مردم قم در روز 21 رمضان خبرداد و گفت: پیش از برنامه امروز ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از یک تن و 600 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای این استان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
دادگاه عالی پایتخت پاکستان حکم حبس 14 ساله عمران خان نخست وزیر برکنار شده این کشور و همسر وی در پرونده اتهام فسادمالی را تعلیق و دستور آزادی آنان با قرار وثیقه را صادر کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
وزارت بهداشت غزه آماری جدید از شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه را اعلام کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
تیم ملی فوتبال ایران همچنان رتبه دوم آسیا و بیستم دنیا را در رده بندی فیفا حفظ کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران دما برای این استان طی هفته جاری گرم می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
فرمانده کل فراجا از ثبت بیش از 479 میلیون فقره تردد نوروزی در جاده های کشور خبر داد و گفت: ماحصل آن ثبت 93 هزار فقره تصادف بوده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
دفتر آیت الله سیستانی میزان زکات فطره را سه کیلوگرم و برای فطریه بدل از آرد 70 هزار تومان، برای فطریه بدل از برنج ایرانی 180 هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیرایرانی را 120 هزار تومان اعلام کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امسال در روز قدس مردم ایران و سراسر جهان نشان خواهند داد که اسرائیل زودتر از موعد مقرر رو به نابودی است و این رژیم اشغالگر و کودک کش مورد انزجار تمامی مردم دنیا است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۰    
سخنران حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: اصلاح جامعه جز با اصلاح مسئولان امکان پذیر نیست و برای اصلاح آن باید کارگزاران و مدیران کشور اصلاح شوند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۴    
پس از عقب نشینی خودروهای اشغالگر از منطقه انصار، دانشکده آموزشی و اطراف سفارت قطر، ویرانی های گسترده ای در این منطقه مشاهده می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۴    
بازرس کل استان مرکزی گفت: رضایت عمومی مردم به افزایش سرمایه های اجتماعی منجر خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۹    
دولت ترکیه گزارش ها درباره درخواست اپوزیسیون این کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام را رد و اعلام کرد انتخابات محلی ارتباطی با انتخابات سراسری ندارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۷    
دیپلمات ارشد فرانسه امروز دوشنبه پس از دیدار با همتای خود در چین گفت که پاریس انتظار دارد پکن "پیام های روشنی" درباره جنگ در اوکراین به روسیه ارسال کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۶    
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه از کشف 22 دستگاه ماینر به ارزش 15 میلیارد و 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: تصاویر منتشره از بیمارستان شفا در غزه پس از محاصره دو هفته ای توسط ارتش رژیم صهیونیستی، هولناک و تکان دهنده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۴    
لحظات زیبای اذان صبح در سحرگاه امروز حرم مطهر امیرالمومنین (ع) را در این ویدیو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۷    
اجرای نمایش نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی به کارگردانی دلارام موسوی برای 5 اجرا در تالار مولوی تمدید شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۵    
مدیرعامل توانیر گفت:نرخ برق مشترکانی که پایین تر از الگو مصرف داشته باشند، در سال جاری هیچ تغییری نخواهد داشت اما مشترکانی که بیش از الگو مصرف کنند باید مصارف خود را کنترل کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۸    
سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در میدان امام حسین(ع) خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۸    
رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: برای تولید داروهای ناباروری در کشور و ایجاد و تقویت زیرساخت های ملزومات پزشکی در سال جدید سرمایه گذاری خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۸    
رییس اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه سازمان بورس با اشاره به جزییات گزارشات تخلفاتی در سال 1402 و رقم پرداختی پاداش برای سوت زنی تخلفات ناشران اوراق بهادار اعلام کرد: در سالی که گذشت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
باربارا راش، بازیگر سریال پیتون پلیس در 97 سالگی درگذشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۶    
بانک مرکزی کشورمان به تازگی در جدیدترین گزارش خود، از افزایش قیمت هر مترمربع مسکن در تهران در اسفندماه سال 1402 به بیش از 81 میلیون تومان خبر داده است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر با تظاهرات گسترده مخالفانش روبرو شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۶    
منابع خبری صهیونیستی از بازداشت خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۱    
بنا بر اعلام رئیس پلیس راهور فراجا از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون 740 مسافر فوت شده اند و می طلبد مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، زمان سفرشان را مدیریت کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۰    
استاندار مازندران بر ضرورت راه اندازی پژوهشگاه هلال احمر مازندران برای پایش و بررسی اولویت های امداد و نجات تأکید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۰    
نخست وزیر عراق از سوی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد دعوت شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۸    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی نوروزی در جاده های مازندران تا چهارشنبه 15 فروردین ماه اعمال می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۶    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز (دوشنبه) افزایش سرعت بادهای غربی بر روی مناطق دریایی و متلاطم شدن دریا در محدوده خلیج فارس پیش بینی می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۳    
وزیر امور خارجه ارمنستان با اشاره به همکاری های گسترده این کشور با ائتلاف نظامی ناتو، گفت که درخواست عضویت در ناتو در دستور کار این کشور قرار ندارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۳    
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه تأکید کرد آنروا، ستون فقرات امدادرسانی در غزه است و هرگونه تلاشی برای توزیع کمک ها بدون آنروا با شکست روبه رو می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۱    
قیمت دلار در بازار در جریان معاملات دوشنبه 13 فروردین 1403 مشخص شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: امروز محدودیت های ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال می شود ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۰    
منابع فلسطینی از عقب نشینی کامل نیروهای رژیم صهیونیستی از اطراف بیمارستان الشفا در غرب شهر غزه بعد از حدود 2 هفته محاصره آن خبر دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش 7.2 میلیون لیتری مصرف بنزین نسبت به سال قبل خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۴۳    
قیمت خودرو امروز دوشنبه 13 فروردین 1403 مشخص شد. بر این اساس، قیمت تیبا، پراید و تعدادی از خودروهای داخلی مشخص است.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۴۳    
حال و هوای دومین شب قدر در استان های کشور را در این ویدیو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۴۲    
طرح ترافیک با نرخ جدید بر اساس اعلام شهرداری تهران از فردا در پایتخت اجرا می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۹    
در پی گذشت شش ماه از شروع عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه و تحمیل انواع آسیب ها به جمیعت غیرنظامی این منطقه، روز قدس امسال می تواند فاکتور تعیین کننده ای در فضای سیاست جهانی باشد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۰    
کریدور زنگزور به عنوان مسیری تجاری که از طریق ترکیه، اروپا را به آسیای مرکزی و چین متصل می کند، اهمیت زیادی دارد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۹    
لوران دو برونهوف، نویسنده و نقاش داستان های بابار در 98 سالگی درگذشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۶    
سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد در 2 روز آینده در شمال شرق و شرق کشور شاهد وزش باد شدید و گاهی گردوخاک خواهیم بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۳    
دعای دلنشین روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان را در این ویدیو بشنوید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۰    
رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو با آتش بازی رودریگو به پیروزی رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۰    
تحصن اسراییلی های معترض به سیاست های نتانیاهو مقابل کنست، باردیگر برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۷    
ترتیل جزء بیست و یکم قرآن کریم با صدای پرهیزگار را در این گزارش بخوانید.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهور گفت: نوع نظام سیاسی ایران را مردم با رای خود انتخاب کردند، امام خمینی (ره) به مردم اعتماد و باور داشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۴    
تلویزیون، روز 13 فروردین ماه مصادف با شهادت حضرت علی(ع) 13 فیلم سینمایی و تلویزیونی پخش خواهد کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۸    
پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی در رنکینگ فدراسیون جهانی به ترتیب با 11 و 10 پله صعود در رده های هجدهم و سی ام دنیا قرار دارند.
موج   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۲:۳۸    
سرمربی سابق پرسپولیس به مرگ تلخ بازیکن جوان فوتبال ایران واکنش نشان داد.