دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 19 اسفند 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 1 اسفند 1398 قدس آنلاین 2 اسفند 1398 قدس آنلاین 3 اسفند 1398 قدس آنلاین 4 اسفند 1398 قدس آنلاین 5 اسفند 1398 قدس آنلاین 6 اسفند 1398 قدس آنلاین 7 اسفند 1398 قدس آنلاین 8 اسفند 1398 قدس آنلاین 9 اسفند 1398 قدس آنلاین 10 اسفند 1398 قدس آنلاین 11 اسفند 1398 قدس آنلاین 12 اسفند 1398 قدس آنلاین 13 اسفند 1398 قدس آنلاین 14 اسفند 1398 قدس آنلاین 15 اسفند 1398 قدس آنلاین 16 اسفند 1398 قدس آنلاین 17 اسفند 1398 قدس آنلاین 18 اسفند 1398 قدس آنلاین 19 اسفند 1398 قدس آنلاین 20 اسفند 1398 قدس آنلاین 21 اسفند 1398 قدس آنلاین 22 اسفند 1398 قدس آنلاین 23 اسفند 1398 قدس آنلاین 24 اسفند 1398 قدس آنلاین 25 اسفند 1398 قدس آنلاین 26 اسفند 1398 قدس آنلاین 27 اسفند 1398 قدس آنلاین 28 اسفند 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۶    
زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بیش از 1000 نفر از محکومان در سراسر استان در اجرای بخشنامه رئیس قوه قضائیه برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامت زندانیان از زندان مرخص شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۶    
حرم حضرت ثامن الحجج(ع) با مساحتی بالغ بر یک میلیون متر مربع به عنوان یکی از بزرگترین کانون های فرهنگ اسلامی در جهان شناخته می شود که همه ساله پذیرای بیش حدود 30 میلیون زائر از سراسر دنیاست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
مرکزی-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: یک درصد از سهام شرکت هپکوی اراک واگذار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
گیلان-رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا، میزان اراضی ملی رفع تصرف شده در قالب تبصره ذیل ماده 55 را 20 هکتار و میزان اراضی خلع یدشده را 32 هزار مترمربع اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۰    
ارومیه-معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیمارستان 100 تخت خوابی صحرایی سپاه در ارومیه راه اندازی و آماده بهره برداری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
سیستان و بلوچستان-فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور گفت: خدمت رسانی به مردم محروم از اولویت های مهم قرارگاه قدس جنوب شرق بوده و در این مسیر تاکنون برنامه ریزی های زیادی انجام شده و اقدامات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
خوزستان-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش فوتی های ناشی از مسمومیت الکلی به 28 مورد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
انستیتو پاستور ایران در اطلاعیه ای، مطالب فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی در مورد کیفیت کیت های تشخیصی در کشور را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی 881 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
آلبوم خراسانیات به آهنگسازی مرحوم پرویز مشکاتیان و خوانندگی محمدرضا شجریان از امروز سه شنبه بیستم اسفندماه در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
گیلان - وحید منصف یکی دیگر از پزشکان گیلانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
گیلان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خودداری مردم از ترددهای غیرضروری را مورد تأکید قرار داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
خوزستان- استاندار خوزستان اقدامات محدودیت آمیز برای مقابله با کرونا را تشریح کرد که در این خصوص پذیرش مهمان در مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
خراسان شمالی- کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی که همه ساله در فروردین ماه انجام می شد به دلیل اعمال محدودیت در تردد خانوارهای عشایری با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از منطقه مراوه تپه گلستان به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
خراسان شمالی-مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حدود 4 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده دست، بین داروخانه های خراسان شمالی توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
خراسان شمالی-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به نزدیکی پایان سال و فرارسیدن عید نوروز گفت: هم اکنون 55 هزار خانوار با جمعیت 101 هزار نفر تحت حمایت این نهاد چشم انتظار کمک های نیکوکاران هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
گیلان - رئیس پلیس فتا گیلان بر لزوم دقت بیشتر هموطنان در استفاده از کارت عابر بانک با توجه به افزایش سرقت به شکل جعل و کپی کارت بانکی از طریق اسکیمرها تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
همدان _شهردار همدان گفت: تلاش شهرداری حل مشکلات ترافیکی با شناسایی وباز گشایی معابر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
وزیرآموزش و پرورش با ارسال پیامی از تمامی معلمان در سراسرکشور که با خلاقیت در تعطیلات اخیر جریان یادگیری را تداوم می بخشند، تشکر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
تهیه کننده سریال نفوذ درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد شمقدری گفت: امیدوارم فیلم برداری کار پیش از نوروز 99 تمام شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
مراسم ام داوود فردا سه شنبه مقارن با 15 رجب، در استودیو بارگاه منور رضوی اجرا و به صورت زنده از طریق رسانه ملی و رضوی تی وی پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا از تعطیلی تمرینات تیم بسکتبال این باشگاه تا پنجم فروردین خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۹    
امروز کم نداریم سفیدپوشانی که ادامه خط خاکی پوشان را در خاک وطن پی می گیرند و از وقت و سلامتی خود می گذرند تا سلامتی را به جامعه بازگردانند. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۴    
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار مبتلایان این رژیم به ویروس کرونا به 50 نفر رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۱    
گزارش یک موسسه بین المللی حاکی از آن است که در پنج سال گذشته، خرید اسلحه در میان کشورهای خاورمیانه به ویژه عربستان سعودی، رشد چشمگیری داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۴    
منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم گفت: اکنون پزشکان و پرستاران همانند رزمندگان دفاع مقدس در خط مقدم جهاد هستند و خدمت آنها در نزد خدا از ارزش بالایی برخوردار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
افراد زیادی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شخصیت های سیاسی ایرانی در این میان به چشم می خورند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
نماینده دائم کشورمان در سازمان های بین المللی گفت: به دلیل ترکیب هماهنگی از برنامه های روسی و آلمانی در نیروگاه بوشهر؛ ایمنی آن در جهان شاخص می باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
سفیر ایران در انگلیس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تشکیل واحد ویژه ضربت در نخست وزیری انگلیس برای مقابله با شایعات درباره کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۳    
مراسم یادبود سفیر قدس مرحوم حسین شیخ الاسلام به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی برگزار می شود
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می شد، امسال به علت توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۵    
رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد گفت: از زمان شیوع کرونا صدور مواد غذایی به عنوان یکی از مزیت های صادراتی این استان دچار مشکل شده که رفع آن نیازمند تنظیم دستورالعمل های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۷    
سفیر ایران در فرانسه، از افراد و کشورهایی که با تبعیت ازفشارهای حداکثری آمریکا خواسته یا ناخواسته به بهانه های واهی بر میزان فشارها بر ملت ایران می افزایند، انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۱    
در معاملات امروز بازارهای بورس بین المللی شاهد سقوط تقریبا همه بازارها در سراسر جهان بودیم که دلیل آن سقوط قیمت نفت در بازار جهانی ناشی از جنگ قیمت بین روسیه و عربستان بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۲    
مقام های آلمانی اعلام کردند دو نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: از 32 مورد ارسال کیت مشکوک به کرونا در گناباد، متاسفانه چهار مورد مثبت تایید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۰    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از کاهش 60 درصدی سفر با اتوبوس و مترو خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
ناسا از تأیید ابتلای یکی از کارکنان این آژانس به کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه کار بازرسی در ایران بدون مشکل ادامه دارد، بار دیگر خواستار دسترسی فوری آژانس به مکان هایی شد که او ادعا دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا که تلاش کرده شیوع ویروس کرونا را امری کم اهمیت و تحت کنترل جلوه دهد، امروز بی توجه به توصیه های بهداشتی، با گروهی از هوادارانش دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
باشگاه پرسپولیس بر اساس حکم جدید کمیته تعیین وضعیت فیفا محکوم به پرداخت 205هزار یورو به مربی سابق خود شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۹    
این روزها با توجه به افزایش نرخ طلا، مردم به خرید طلای دست دوم روی آورده اند که فعالان بازار معتقدند کار درستی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۷    
غالب قندیل معتقد است: موج های مختلفی از بازداشت ها که بن سلمان از زمان ولی عهدی خود انجام داده، صداهای معترض را خاموش کرده اما موضوع نجات رژیم سعودی از سقوط و فروپاشی، امری غیرممکن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: می توانند تمامی پرونده های مالی مربوط به دوره مدیریت من را در سایت باشگاه منتشر کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۵    
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از تعقیب و گریز چهل و پنج دقیقه ای برای دستگیری سارقان سریالی در تهرانسر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۲    
آذربایجان غربی– معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از تشکیل پرونده برای تعمیر و بازسازی حدود 4000 واحد مسکونی درپی زلزله خوی در آذربایجان غربی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۷    
به همت موسسه رسانه های نوین آستان قدس رضوی و با همکاری سازمان فرهنگی این آستان ، ارتباط مستقیم بارگاه منور رضوی با بیمارستان های درگیر کرونا در سراسرکشور برقرار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۳    
رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از گسترش تعاملات پژوهشی و فرهنگی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در عرصه بین الملل خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
مدیر کل سیاسی وزارت کشور از ایجاد 14 جبهه حزبی در سال 98 خبر داد و گفت: احزاب مختلف در سال جاری 96 شعبه استانی راه اندازی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تایید 29 حوزه انتخابیه دیگر که از سوی شورای نگهبان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
همدان-مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک خیّر همدانی با حضور در ستاد دیه و کمک مالی خود زمینه آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
آذربایجان غربی-رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو از حمایت 10 میلیارد ریالی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
اهواز –رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: شهرداری اهواز در نامه ای خطاب به دادستانی اهواز خواستار جمع آوری زباله گردها برای حفاظت از آن ها در مقابل ویروس کرونا شد که این دستور پس از ابلاغ ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
زاهدان-فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 256 طرح خودکفایی و اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار 84 میلیارد و 410 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۹    
مازیار ناظمی خبر ابتلای وزیر ورزش به بیماری کرونا را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از امروز تا پایان هفته بیش از 10 درجه افزایش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
همزمان با فرارسیدن روز 15 ماه رجب سالروز وفات حضرت زینب (س) هیأت های مذهبی مجلس عزاداری در قالب حسینیه های مجازی برگزار می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۹    
رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهدگفت: نانوایی های مشهد از دریافت پول نقد منع شده اند و هر نانوایی که موارد بهداشتی در بخش فروش آنها رعایت نشود پلمب خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۳    
وزیر بهداشت، در پایان نشست با رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به تشریح تازه ترین وضعیت کرونا در کشور پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۴    
مدیر کل آژانس اتمی با تکرار ادعای ممانعت ایران از دسترسی بازرسان آژانس به دو مکان در تهران، از ایران خواست این امکان را فراهم کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای در اختیار قرار دادن برخی سالن های ورزشی خارج از مدارس برای استفاده به عنوان مراکز درمانی کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
گرگان- ویروس کرونا متأسفانه استان گلستان را به شدت با خود در گیرکرده است به گونه ای که پای 7 هزار شهروند را به مراکز درمانی کشیده و از این تعداد دو هزار و 103 بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
فرماندار قوچان گفت: تاکنون 7 نانوایی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی در این شهرستان پلمب شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی دولت گفت: دولت تلاش می کند سهمیه بنزین نوروزی را در صورت تصویب نهایی، برای فرصتی مناسبت تر و بعد از شکست کرونا به کارت های سوخت واریز و مورد استفاده قرار گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
خراسان شمالی- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شیوع بیماری کرونا، موجب کاهش تردد در جاده های استان خراسان شمالی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
پس از بی نتیجه ماندن دیدارهای نماینده ویژه آمریکا با نامزدهای پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تیم های انتخاباتی دولت ساز و ثبات و همگرایی قصد برگزاری مراسم تحلیف دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس در بجستان پس از سال ها تحمل درد و سختی به خیل همرزمان شهیدش پیوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
یک نماینده مجلس درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت گفت: قرار شد تامین منابع مالی از طرق مختلف صورت پذیرد که یکی از آن ها استفاده از صندوق توسعه ملی بود که بتوانند با اذن رهبری این کار را انجام دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
دومین فراخوان طرح ملی مبارزه با کرونا از سوی بسیج دانشجویی خراسان رضوی اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا روز شنبه این هفته 60 تن در خراسان رضوی به علت سندروم حاد تنفسی فوت شده اند که نیمی از این فوتی ها در مراکز درمانی تحت نظر این دانشگاه ثبت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
با اعلام رسمی فیفا تمام مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
سرپرست فرهنگستان هنر و گروه موسیقی این فرهنگستان در پیامی درگذشت زنده یاد هوشنگ ظریف، هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
سازمان اوقاف برای کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا بسیاری از تجمعات مردمی از جمله مراسم پنجشنبه آخر سال و تحویل سال جدید را تعطیل کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
شبکه های استانی صداوسیما، برنامه های پویانمایی و عروسکی را در سال جاری تولید کرده اند که بیش از 1600 قسمت آن نوروز 99 روی آنتن می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
مأموران پلیس 20 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده غیر مجاز را در تهران کشف کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
انجمن سینمای جوانان ایران و لابراتوار پیشگامان سینمای آریا در راستای حمایت از سینماگران جوان کشور در حوزه آموزش فنی و مهارتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل موسسه بذر و نهال رضوی از ارائه مشاوره تخصصی خرید نهال در مرکز تولید و توزیع نهال رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۰    
شبی که ماه کامل شد در ادامه نمایش های جهانی خود در دو جشنواره در هندوستان به نمایش درمی آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۹    
رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی بر نانوایی های این شهر گفت: نانوایی های مشهد از دریافت پول نقد منع شده اند و هر یک از نانوایی ها که فاقد دستگاه کارتخوان بوده و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کشور از عادی سازی شرایط باید به سمت حفظ سلامتی مردم تغییر پیدا کند و همه تصمیم ها در راستای این موضوع گرفته شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
خراسان شمالی- تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کووید19 در خراسان شمالی به 34 نفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
پژوهشکده شورای نگهبان در حال بررسی لایحه بودجه است و این لایحه چهارشنبه هفته جاری تعیین تکلیف خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
امروز در عصر فناوری و حکومت داده ها، راهی جز استفاده از آنها برای سیاست گذاری و پیشگیری باقی نمی ماند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
ضیا اعلام کرد روند انتخاب چهره مردمی سال 98 برای حفظ سلامت مردم، به اوایل سال آینده موکول شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۳    
پس از به نتیجه نرسیدن مذاکرات ارگ و سپیدار، غنی و عبدالله در مراسم هایی جداگانه به عنوان رییس جمهور سوگند یاد کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۳    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از درخواست باشگاه پرسپولیس برای گرفتن جام در این شرایط گفت: حساسیت فیفا روی ایران و صدور ناگهانی چند رای علیه ما کمی عجیب است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی این نیرو برای راه اندازی بیمارستان صحرایی در همه نقاط کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رییس هیات ویژه رسیدگی به سیلاب های اخیر از ارائه گزارش تفصیلی و مبسوط این سیلاب ها به رییس جمهور خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه فوق العاده امروز کمیسیون بهداشت برای بررسی اقدامات انجام شده جهت مقابله با ویروس کرونا گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۲    
فرماندار ایالت واشنگتن آمریکا، انتقادات رئیس جمهور این کشور درباره خود را بی اهمیت توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۹    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: علت نهایی مرگ پرندگان سار در شهر زنجان مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۶    
شهرداری رشت به اظهارات جعفرزاده ایمن آبادی درباره دفن اجساد فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در آرامستان این شهر واکنش نشان داد و این موضوع را کذب دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۰    
با همکاری و حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جمعی از هنرمندان با گردهمایی در تماشاخانه سرو اقدام به تهیه و تولید ماسک برای اقشار آسیب پذیر جامعه و شهروندان کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۰    
در پی تعطیلی مدارس، دانش آموزان مقاطع مختلف آموزشی مدارس امام رضا(ع) آموزش های لازم را از راه دور دنبال می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی از مصوبات جدید شورای عالی امنیت ملی مبنی بر لزوم تبعیت همه دستگاه ها از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و نحوه همکاری بخش های مختلف کشور با این ستاد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۴    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از افزایش سقف کارت به کارت به 10 میلیون تومان در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه ریاست ستاد مقابله با کرونا کماکان بر عهده وزارت بهداشت باقی خواهد ماند، به قدس آنلاین گفت: به منظور هماهنگی های لازم و اجرای تصمیمات این ستاد در استانها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۲    
محمدرضا راه چمنی فعال سیاسی و نماینده ادوار مجلس درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۲    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: روز گذشته، جلسه ای با حضور مسئولان دستگاه های مختلف به ریاست فرمانده کل سپاه برگزار و تصمیماتی برای کاهش آسیب کسب و کارهای شب عید اتخاذ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۲    
یک کارگردان سینما طی ویدئویی کوتاه، نکات مهمی را درباره پیشگیری از ویروس کرونا مطرح کرد.
  • ۱