پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۲۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 27 اسفند 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 1 اسفند 1398 قدس آنلاین 2 اسفند 1398 قدس آنلاین 3 اسفند 1398 قدس آنلاین 4 اسفند 1398 قدس آنلاین 5 اسفند 1398 قدس آنلاین 6 اسفند 1398 قدس آنلاین 7 اسفند 1398 قدس آنلاین 8 اسفند 1398 قدس آنلاین 9 اسفند 1398 قدس آنلاین 10 اسفند 1398 قدس آنلاین 11 اسفند 1398 قدس آنلاین 12 اسفند 1398 قدس آنلاین 13 اسفند 1398 قدس آنلاین 14 اسفند 1398 قدس آنلاین 15 اسفند 1398 قدس آنلاین 16 اسفند 1398 قدس آنلاین 17 اسفند 1398 قدس آنلاین 18 اسفند 1398 قدس آنلاین 19 اسفند 1398 قدس آنلاین 20 اسفند 1398 قدس آنلاین 21 اسفند 1398 قدس آنلاین 22 اسفند 1398 قدس آنلاین 23 اسفند 1398 قدس آنلاین 24 اسفند 1398 قدس آنلاین 25 اسفند 1398 قدس آنلاین 26 اسفند 1398 قدس آنلاین 27 اسفند 1398 قدس آنلاین 28 اسفند 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۲    
مسئول کمیته بحران کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار کارگروه تخصصی رفع استرس و اضطراب در زمینه کرونا در این دانشگاه تشکیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شمار افراد مبتلا به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به 53 نفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸    
اهواز- با ورود سامانه های بارشی در راه برخی از مسئولان از احتمال آب گرفتگی و سیل ابراز نگرانی کرده و می گویند روستاهای 6 شهرستان دزفول، شوش، شوشتر، اهواز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
همدان _رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت : آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در همدان 155 نفر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۱    
توئیتر در انگلیس ایموجی جدید دست شستن را ساخته تا افراد را تشویق کند در بحبوحه شیوع ویروس کرونا بهداشت دست هایشان را حفظ کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۵    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شهر مشهد در شرایط کنونی توانایی پذیرایی از زائران را ندارد و ان شاءلله در آینده ای نزدیک با ازبین رفتن این ویروس تمامی امکانات را برای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۸    
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از اجرای عملیاتی مرمتی کاروانسرای قوژه در این شهرستان خبر داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
پویش من به توان کتاب ویژه نوجوانان 12 تا 18 ساله مشهدی به همت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب در مشهد، برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۵    
دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اضافه شدن 30 مبتلای جدید تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به 661 نفر افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۵    
وزیر امور خارجه انگلیس از اعطای مرخصی دو هفته ای به یکی از شهروندان این کشور استقبال کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه درباره ادعای آمریکا مبنی بر آمادگی کمک به ایران، گفت: ایران نیازی به کمک های مشمئزکننده آمریکایی ها ندارد اگر آنها راست می گویند تحریم ها را در این شرایط شیوع ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۹    
شخصی که رونالدینیو را به پاراگوئه دعوت کرده بود، درگیر پرونده پولشویی شده و این ستاره سابق تیم ملی برزیل را هم درگیر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۷    
مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بسیج پایگاه فجر دانشگاه با همکاری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۸    
39 فیلم از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی از تلویزیون و وی او دی ها در نوروز 99 پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۳    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و رییس دانشکده بهداشت محیط گناباد حضور در خانه و رعایت موارد پیشگیرانه را مهمترین سهم مردم در مهار بیماری کرونا دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۷    
وزیر اقتصاد گفت: مالیات مودیانی که موعد پرداخت ان ها تا 28 اسفند است، تا 31 اردیبهشت سال آینده تمدید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۱    
سرلشکر سلامی با درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ماموریت دو ماهه سردار احمد اخوان برای خدمت رسانی به مردم موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش مصدومان چهارشنبه سوری به 540 تن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۸    
زولتان وارگا هاژونیس سفیر مجارستان در تهران در اعتراض به رفتار غیرمتعارف با دانشجویان ایرانی مبتلا به کرونا در بیمارستان سنت لاسلو شهر بوداپست به وزارت امور خارجه ایران فراخوانده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۵    
وزیر خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه گفته شیوع ویروس کرونای جدید از حملات 11 سپتامبر سال 2001 برای شرکت های هواپیمایی بدتر بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۱    
در صورت عدم کنترل جو موجود، مستقیما این گله مندی را به مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۵    
رئیس دادگستری اردستان از محکومیت سه متهم به تهیۀ لوازم پیشگیری از ویروس کرونا و تحویل آن به مراکز درمانی اردستان به جای تحمل حبس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۵    
دستگاه جدید موتورولا ریزر برای رقابت در بازار گوشی های هوشمند تاشو راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان این که علی رغم تمام تلاش ها، تا به حال ده ها تن در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران باید از شورای امنیت درخواست صدور قطعنامه اضطراری جهت رفع تحریم های آمریکا را مطرح کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تجمع در مقابل حرم مطهر رضوی و هتک حرمت آن را اگر مغرضانه نخوانیم، حتماً جاهلانه است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۸    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد گرجستان یک تبعه ایرانی را که به نقض تحریم های آمریکا متهم بود، به واشنگتن تحویل داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۱    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: از امروز صدور ویزا برای شهروندان دیگر کشورها برای سفر به روسیه متوقف می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۸    
دادستان قم از بازداشت 11 نفر در رابطه با ماجرای هتک حرمت به حرم کریمه اهل بیت(س) در شب گذشته خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۵    
آستان قدس رضوی به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای فرهنگی جهان اسلام، برنامه ها، فعالیت ها و خدمات متنوعی را در سال 1398 به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) ارائه داده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۴    
امروزه، حجم بالایی از تکنیک های عملیات روانی در فضای مجازی و رسانه ها توسط تولیدکنندگان محتوا و اخبار به کار گرفته می شود و اصطلاحاً محتوای خبری مهندسی می شود و به شکل دلخواه تولید کننده در می آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۴    
ویژه برنامه های این سازمان به مناسبت نوروز با عنوان می آید از پسِ چه خبرها؟ سلامتی... که با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود، تشریح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در نشست اخیر سران قوا مصوبه شده که از واحدهای تجاری و خدماتی که بر اثر شیوع ویروس کرونا تعطیل و متحمل آسیب شده اند، حمایت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۰    
بر اساس اعلام یک عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند، هزینه ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی در این شهر متری 3 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد کوپا آمه ریکا 2020 یک سال بعد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۴    
این روزها کرونا و اتفاقات مربوط به آن، حجم زیادی از اخبار رسانه ها را به خود اختصاص می دهد. خبرهایی که غالباً جو روانی منفی برای مردم ایجاد می کند اما در این میان خبرهای خوب و مثبتی هم وجود دارد که ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۵    
قیمت نفت در معاملات امروز به 29.74 دلار در هر بشکه کاهش یافت که در نزدیکی کمترین رقم در بیش از 4 سال گذشته به شمار می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۳    
دارویی جدید از ترکیب سه داروی قبلی برای کاهش ضایعات ریوی بیماران کرونایی ساخته شد و مدت بستری بیمان را به 4 روز کاهش داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: باوجود القائات دشمن، که تلاش می کند شرایط ابتلا به این بیماری را در کشور خاص و حاد نشان دهد باید خدمت ملت عزیز ایران اعلام کرد که به هیچ عنوان وضعیت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
استاد حوزه علمیه مشهد گفت: در دین ما آمده است اهل مداوا و اهل عقل و اهل رعایت مسائل باشید و اصول عقلی را رعایت کنید، از دعا و معنویت غافل نباشید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۹    
شرکت های هواپیمایی ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضای پرواز، از دولت این کشور 50 میلیارد دلار وام و مساعده درخواست کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۹    
معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طرح زوج و فرد خودرو از در منزل در مشهد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در شورای همتا به تصویب رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۶    
یوفا امروز در جلسه با 55 عضو خود تصمیم گرفت یورو 2020 را به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر اروپا به تعویق بیندازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۳    
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نظام سلامت کشور، برای پرداخت اقساط تسهیلات کادر درمانی خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، سه ماه تنفس اعمال کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
همزمان با تداوم همه گیری بیماری کووید-19 ناشی از شیوع کروناویروس جدید در سراسر جهان، دولت ها در تلاش هستند تا با اتخاذ تدابیری موثرتر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۳    
سه پایگاه اهدای خون در مشهد شامل؛ پایگاه امام رضا(ع)، پایگاه شهید سپهبد سلیمانی و پایگاه اهدای خون مهر در ایام نوروز فعال بوده و پذیرای داوطلبان برای اهدای خون است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
فیک نیوزها اینبار به سراغ وزیر اطلاعات رفتند و با جا زدن یک خانم بازیگر به عنوان دختر وزیر اطلاعات، سعی در شایعه پراکنی و تخریب چهره سیدمحمود علوی را داشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۴    
مدیر مرکز رسانه ای استان الضالع یمن اعلام کرد 12 تیپ و فرماندهی منطقه نظامی با همه تجهیزات و تسلیحات خود هم اکنون در کنترل نیروهای مشترک یمنی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه کرونا برای مجلس قابل پیش بینی نبود، گفت: مجلس در بررسی بودجه، فشرده و در زمانبندی قانونی عمل کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۳    
رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: کسانی که به بسته شدن درهای حرم امام رضا (ع) در روزهای شیوع کرونا معترضند به نظام و اسلام علاقه ندارند و دست آویز آخوند و شیعه انگلیسی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۳    
مازیار حسینی معاون اسبق فنی و عمرانی شهرداری تهران ساعاتی پیش در جاده حسن آباد قم دچار سانحه شدید رانندگی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: همه پرداخت هایی که باید به وزارت اقتصاد تا آخر سال جاری انجام می شد تا 31 اردیبهشت 99 تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از موافقت فرمانده سپاه با درخواست وزیر بهداشت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
معاون اول رییس جمهوری در احکام جداگانه اعضای دولت را که پیش از این به عنوان جانشینان رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب شده بودند، به عنوان معین در استان های اعلام شده به آن ها، تعیین کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۱    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام 3هزار و 647واحد افت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
گزارش ها حاکی از آن است که در بحبوحه شیوع کرونا در آمریکا، مردم این کشور علاوه بر دستمال کاغذی و مواد غذایی، برای خرید مهمات و اسلحه در صف های طولانی می ایستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
معاون حقوقی قوه قضاییه از ارسال لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان به دولت خبر داد و گفت: نگرش و رویکردی وسیع بر تدوین این لایحه حاکم بوده و بر این اساس تدابیر و اقدامات حمایتی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
نخست وزیر پاکستان با تاکید بر لزوم لغو تحریم های آمریکا علیه ایران برای مقابله با شیوع کرونا خواستار اقدام جامعه بین الملل در این زمینه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دولت و ملت قدردان زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۹    
نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور کودکان، افغانستان را مرگبارترین کشور جهان برای کودکان دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۰    
ابعاد تجمع شب گذشته در یکی از خروجی های حرم مطهر امام رضا (ع) که به حمله به گیت های حرم و توهین به خادمان حرم رضوی منجر شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۳    
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داورزن گفت: سه مجموعه سنگ نگاره مربوط به عصر مفرغ و آهن در سه مکان تاریخی این شهرستان کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۹    
آستان قدس رضوی با توجه به انتساب به حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) باید به سیره این امام بزرگوار تمسک داشته باشد. دستگیری از نیازمندان و کمک به فقرا سیره حضرت معین الضعا(ع) است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
همزمان با رونمایی از پوستر، متن پیام اکبر زنجان پور به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی در سال 99 منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۴    
نخست وزیر پاکستان گفت: اگر پاکستان درگیر ویروس کرونا شود، اوضاع مشکل خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۱    
کمپانی های آمازون و نتفلیکس فیلمبرداری سریال های خود را متوقف کردند؛ اما سریالی که توانست از این بحران جان سالم به در ببرد کدام سریال است؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۸    
قم- ویروس کرونا این روز ها بیش از هر واژه دیگری معنا و مفهوم آن برای مردم جامعه آشناست و خطری که مردم را در این بین تهدید می کند بر همگان واضح و آشکار است لذا این بیماری شرایطی را در جامعه به وجود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، حرمت شکنی به حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا (ع) را اقدامی خودسرانه و خلاف همه موازین خواند و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امسال هم چون سال های گذشته فرصت کافی برای بررسی بودجه شرکت های دولتی نگذاشتند و از این بخش مهم مغفول ماندند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۰    
بنا به اعلام مقامات امنیتی تایلند، انفجار دو بمب در مقابل یک اداره دولتی در استان یالا، 18 زخمی بر جای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: باید سرشاخه های انگلیسی که تجمعات تخریب آمیز جلوی حرم رضوی و حرم حضرت معصومه (س) را در شب گذشته رهبری کرده اند توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و برخورد قاطع ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در صورت روئیت تخلف در استرداد وجوه بلیت پروازهای لغو شده به مردم با متخلفان برخورد می شود
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران طی نامه ای به شهردار تهران خواستار ممنوعیت فروش ماهی قرمز ویژه عید نوروز در سطح شهر تهران شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۳    
مجمع تشخیص مصلحت نظام (هیات عالی نظارت) نظر نهایی خود در خصوص مغایرت های بودجه 1399 با سیاست های کلی نظام را به شورای نگهبان ارسال کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۳    
وزیر امور خارجه کویت در گفتگوی تلفنی با محمد جواد ظریف از کمک انسان دوستانه 10 میلیون دلاری کویت به ایران برای مقابله با کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۸    
هیات مدیره پرسپولیس مصوب کرد که این باشگاه از سرمربی سابق کروات خود به خاطر فسخ یک طرفه قرارداد به فیفا شکایت کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۲    
رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بررسی این سازمان در پی بحران شیوع بیماری همه گیر که منجر به توقف فعالیت برخی اصناف و اجبار مردم به ماندن در خانه شده نشان می دهد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به قدس آنلاین از تشکیل شعب ویژه برخورد با شایعه سازان و نشر دهندگان اخباز غیر واقعی در مورد کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمعیت هلال احمر مه ولات گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان، سپاه، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر مه ولات، کنترل ورودی های این شهرستان از روز گذشته آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۳    
معاون عملیات آتش نشانی مشهد از سوختگی و جراحت شدید جوان 19 ساله مشهدی، در حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی، درشهرک غرب این شهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی قادر آشنا را به عنوان مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۸    
غلامرضا کحلکی گفت: وقتی حقوق بین الملل در ارتباط با مفاهیم دیوان بین المللی کیفری و دیوان بین المللی دادگستری عملاً گیج عمل می کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۸    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: کمک روسیه به ایران برای مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت و در حال بررسی نحوه اقدام هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر برخی از کلینیک ها و آزمایشگاه های خصوصی این شهر ادعایی مبنی بر تشخیص و درمان بیماران کرونا دارند که این امر واقعیت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۵    
کمپین مشترک سینماهای حوزه هنری و سامانه فیلم گردی برای دعوت مخاطبان به تماشای فیلم در خانه برای مبارزه با کرونا راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۹    
حاجی میرزایی با تأکید بر اینکه با وجود تعطیلات این روزهای مدارس نیازی به معلم خصوصی و کتاب های کمک آموزشی نیست، گفت: کنکور و امتحانات نهایی بر اساس همین دروس است که آموزش داده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهور عراق رسما عدنان الزرفی را مامور تشکیل کابینه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۶    
خراسان شمالی- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا، در حال حاضر مصرف آب نسبت به بهمن ماه 80 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۶    
خراسان شمالی- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ورود مرحله دوم کیت های آزمایشگاهی تشخیص کرونا ویروس به استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
وزارت خارجه عراق از ارائه دو شکایت نامه علیه آمریکا به سازمان ملل و شورای امنیت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۳    
رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا، بازار مبلمان تا 15 فروردین تعطیل است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به صورت تک بازی برگزار کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۰    
مهمترین ایرادات شورای نگهبان به بودجه 1399 مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۱    
فرماندار ایالت اوهایو اعلام کرد دستور داده است مرحله ابتدایی انتخابات درون حزبی دموکرات ها در این ایالت به دلیل شیوع ویروس کووید 19 لغو شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی از فرمانده نیروی انتظامی درخواست کرد که سفر در شرایط بحران کرونا مدیریت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۶    
رسانه ها اعلام کردند چند موشک به بخش آمریکایی پایگاه بشکایه در جنوب بغداد اصابت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۳    
فیلم آلبوم به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه، 28 اسفند روی پرتال اینترنتی کانون قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: مصرف آب در شهرهای این استان طی اسفند ماه حدود 40 لیتر به ازای هر فرد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۴    
فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس با تاکید بر اهمیت میراث فرهنگی ناملموس اعلام شد.
  • ۱