پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۷:۵۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 25 اسفند 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 1 اسفند 1398 قدس آنلاین 2 اسفند 1398 قدس آنلاین 3 اسفند 1398 قدس آنلاین 4 اسفند 1398 قدس آنلاین 5 اسفند 1398 قدس آنلاین 6 اسفند 1398 قدس آنلاین 7 اسفند 1398 قدس آنلاین 8 اسفند 1398 قدس آنلاین 9 اسفند 1398 قدس آنلاین 10 اسفند 1398 قدس آنلاین 11 اسفند 1398 قدس آنلاین 12 اسفند 1398 قدس آنلاین 13 اسفند 1398 قدس آنلاین 14 اسفند 1398 قدس آنلاین 15 اسفند 1398 قدس آنلاین 16 اسفند 1398 قدس آنلاین 17 اسفند 1398 قدس آنلاین 18 اسفند 1398 قدس آنلاین 19 اسفند 1398 قدس آنلاین 20 اسفند 1398 قدس آنلاین 21 اسفند 1398 قدس آنلاین 22 اسفند 1398 قدس آنلاین 23 اسفند 1398 قدس آنلاین 24 اسفند 1398 قدس آنلاین 25 اسفند 1398 قدس آنلاین 26 اسفند 1398 قدس آنلاین 27 اسفند 1398 قدس آنلاین 28 اسفند 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۲    
همدان _ رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: از سالمندان به عنوان الگوی جامعه دعوت می کنم که به پویش" نوروز 99، نوروز کتابخوانی" بپیوندند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۸    
کمپین در خانه بمانیم و سفر کنیم سوره مهر با هدف مراقبت از علاقه مندان کتاب به ویروس کرونا آغاز به کار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۱    
دکتر حسین کرمان پور، پزشک عمومی متولد 1349، درحال حاضر مدیر اورژانس بیمارستان سینا و مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون آزمایش کرونای 631 نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1178 مبتلای جدید به ویروس کرونا در طول بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۹    
شبکه های سیما طبق روال هر ساله و امسال با شیوع ویروس کرونا، با پخش 37 برنامه ترکیبی جذاب در ایام نوروز سفره هفت سین متنوعی برای مخاطبان خود در نظر گرفته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۴    
ساری- دانشگاه علوم پزشکی مازندران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که از این پس آماری از وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا را منتشر نخواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۱    
قم- در پی انتشار خبری مبنی بر دریافت 30 میلیون ریال از یک طلبه جهادی بابت هزینه محل دفن همسرش که بتازگی به اتفاق فرزندان دو قلویی که در شکم داشت در اثر کرونا در گذشت، شهرداری قم توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۴    
این حرف ها شاید ناگفته بسیاری از همکاران رسانه ای باشد که تلاش هایتان را می بینند و به وجود پر تلاشتان افتخار می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۵    
قدس آنلاین: این فیلم را یکی از خبرنگاران عراقی از روش عجیب و غیر معمول دفن یک قربانی کرونا در ایت کشور در صفحه توییترش منتشر و از نبود امکانات در عراق برای مقابله با کروناویروس انتقاد کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۳    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ورودی های بهشت زهرا (س) تحت کنترل هستند، افزود: به جز بخش خاکسپاری متوفیان جدید، اجازه رفت و آمد معمول و متداول به افراد داده نخواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل پیشگیری های امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از تحت تعقیب قرار گرفتن نقض کنندگان توصیه های پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
فهرست فیلم های سینمایی نوروز 99 که از تلویزیون پخش می شوند را اینجا بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
خراسان شمالی-معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای جشنواره فرهنگی و هنری باران وحی با محوریت قرآنی خبر داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
استاندار خراسان رضوی دیروز گفت که از روز دوشنبه (امروز) قرار است کسانی که بی دلیل در مشهد تردد کنند، جریمه شوند؛ هرچند نمی خواهیم باوجود قانونی بودن این کار، به این نقطه برسیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۳    
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود از تخفیف فروش و ارسال کتاب خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۵    
یک مشکل دیگر هم به مشکلات باشگاه استقلال اضافه شد. آبی ها یک هفته ای است که به شدت درگیر مسائل مالی هستند. بازیکنان قصد دارند تمرین را به اعتصاب بکشند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۹    
همدان- فرماندار همدان گفت: فعالیت روزبازارها و بساط گستران از روز دوشنبه 26 اسفندماه در همدان ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۱    
خراسان شمالی-معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: با شیوع ویروس کرونا، 24 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان برای حفظ سلامت مردم، تورهای نوروزی خود را متوقف کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۰    
وزیر نیرو گفت: با توجه به افزایش بارندگی در هفته های آینده، آمادگی کافی برای مقابله با سیلاب های احتمالی بهار وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۴    
بانک مرکزی آمریکا برای مقابله با عواقب شیوع ویروس کرونا نرخ بهره در این کشور را به نزدیکی صفر رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
نانوایی که هنگام پخت نان، بخاطر لجبازی با مشتری به اسکناس دست می کشید و تصویرش منتشر شده بود، بعد از چند روز راهی دادسرا شد و خود را معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه تا دوشنبه شب سازمان برنامه و بودجه کشور 24 هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسبت به حفظ سلامت زائران خود را مسئول می دانیم، تأکید کرد: هیچ تصمیم فردی درباره حرم مطهر گرفته نخواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۹    
فرصت ارسال آثار به جشنواره تولیدات رسانه ای دیجیتال راه آینده تا پایان فروردین ماه 99 تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۰    
معاون سیاسی سبزوار گفت: به دلیل قرار گرفتن سبزوار در مسیر مسافران نوروزی، امکان افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان زیاد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۷    
رئیس رژیم صهیونیستی بنی گانتس را مأمور تشکیل کابینه جدید این رژیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۶    
مقامات ایتالیا روز یکشنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 368 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به بیش از 1800 نفر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس تحقیقات تخصصی و عملی، قرص تامی فلو هیچگونه تاثیری بر روند بهبودی بیمار کرونایی ندارد و براساس ابلاغ وزارت بهداشت تجویز این قرص برای کرونا ممنوع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۹    
الازهر مصر امروز در بیانیه ای اجازه داد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، نمازهای جماعت در مساجد این کشور برپا نشوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۶    
تاکنون 19 نفر در اردبیل بر اثر مصرف الکل صنعتی جان خود را از دست داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۵    
رهبر انقلاب اسلامی تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از گسترش بیماری برای همه را لازم الاجرا دانستند و تاکید کردند: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی شورای نگهبان درحساب کاربری خود در توییتر نوشت: پس از چند روز کار فشرده، نظر رسمی شورای نگهبان در قالب ایرادات شرعی، قانون اساسی و برخی ابهامات به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۱    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غربالگری بیش از 10 میلیون نفر در طرح بیماریابی و مقابله با کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۶    
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به یک عضو کنگره آمریکا با تاکید بر اینکه تحریم های آمریکا دسترسی مردم ایران را به نیازهای بهداشتی و دارویی را مختل کرده است ابراز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۲    
عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد که از نظر این شورا بودجه 99 از وابستگی به نفت، غیرواقعی بودن برخی ارقام و عدم شفافیت بودجه شرکت های دولتی رنج می برد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۲    
رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: هنوز پاسخ قطعی درباره انتقال بیماری کووید 19از طریق ذرات هوا وجود ندارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۹    
فروشگاه های بزرگ آمریکا با هجوم مردم برای خرید مواجه شده و اکنون فیلم های زیادی از این کشور منتشر شده است که مردم در صف های کیلومتری برای خرید ایستاده اند
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۶    
تاکنون 159 هزار و 645 نفر در سراسر جهان به کووید-19 مبتلا شده اند که از این تعداد، 75 هزار و 957 نفر بهبود یافته و 5960 نفر نیز جان باخته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش در پیام توئیتری، مطرح کرد: به احترام معلمی که 17 سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است، می ایستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۷    
نزدیک یک هفته است که به ابتکار آستان قدس رضوی به منظور تجدید روحیه بیماران کرونایی و تجدید قوای کادر درمان بیمارستان ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۵    
حجت الاسلام مهدوی دامغانی در مورد تکفین و تدفین فوتی های کرونا گفت: تجهیز و تدفین اموات کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و دقت کامل امور شرعی و نظرات مراجع عظام تقلید در غسالخانه ای ویژه انجام می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۵    
در دومین جلسه از آخرین هفته معاملاتی بورس تهران در سال 1398 شاخص کل بورس نزدیک به 8600 واحد دیگر عقب نشست و به این ترتیب سطح 500 هزار واحدی را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۶    
با اعلام بانک مرکزی، سقف صدور کارت هدیه از 500 هزار تومان به 2 میلیون تومان افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: شایعه تشرف برخی مسئولان نظام به حرم مطهر صحت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۰    
در اتفاقی که نشانه نزدیک شدن روابط ایران - امارات است وزیر خارجه دو کشور بعد از چند سال، گفتگوی تلفنی انجام دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۸    
شهرکرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تولید روزانه 45 تن مواد ضدعفونی کننده در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۸    
اهواز- طی هفته های گذشته نیز بارش های اخیر موجب شد تا بیش از 2 میلیارد مترمکعب سیلاب وارد سدهای استان شود که با پیش بینی های صورت گرفته و پیش رو در بهار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۸    
محمود روحانی رییس انجمن کوراش خراسان رضوی و رییس اسبق هیات جودوی استان بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۵    
سردار شریف با تشریح اقدامات جدید و تکمیلی سپاه در پیشگیری و مقابله با کرونا از پیشنهاد احتساب زمان فعالیت مشمولین فعال در صحنه پیشگیری و مقابله با کرونا به عنوان بخشی از خدمت سربازی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
تولیت آستان قدس رضوی از بخشودگی اجاره بهای اماکن تجاری وابسته به آستان قدس تا پایان فروردین ماه و توزیع 50 هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح الله دو انبار غیرمجاز و یک محموله بزرگ حاوی تجهیزات پزشکی در استان مرکزی کشف و شناسایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
رییس مجلس شورای اسلامی به منظور اطلاع از اقدامات و برنامه ریزی صورت گرفته در خراسان رضوی در زمینه مقابله با کرونا با استاندار این استان تماس تلفنی گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
محمد جواد ظریف و المار ممدیارف، وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بعد از ظهر امروز در گفت وگویی تلفنی در خصوص شیوع کرونا در منطقه و جهان و لزوم همکاری جمعی همه کشورها رایزنی و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۴    
فرماندهی عملیات مشترک عراق از تعلیق همکاری با ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش به دلیل حمله اخیر این ائتلاف به نیروهای نظامی رسمی عراقی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۴    
دفتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای اعلام کرد: جهانگیری با بهبودی کامل در محل کار حضور یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۴    
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به محض تایید قیمت ها از سوی ستاد تنظیم بازار استان، توزیع میوه شب عید در مراکز تعیین شده آغاز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۸    
با فرمان فرمانده کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای تشکیل قرارگاه بهداشتی درمانی و بهره گیری از همه امکانات نیروهای مسلح برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با ملاحظه قرائت حمله بیولوژیک همه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۹    
فرماندار نیشابور گفت: بر اساس آخرین آمارها تا شب گذشته جواب آزمایش 68 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان مثبت بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۸    
با وجود آنکه فعالیت های معمول در فرانسه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده، اما مردم این کشور امروز برای شرکت در انتخابات شهرداری ها به پای صندوق های رای می روند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: شمار پروازهای داخلی در این فرودگاه طی اسفند ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در پی شیوع بیماری همه گیر 70 درصد کمتر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۹    
رئیس جمهور روز یکشنبه در نشستی با رئیس ، مدیران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) تهران که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۴    
دبیر هفته هنر انقلاب با اعلام تغییر زمان معرفی چهره و رویداد شاخص هنر انقلاب به خرداد ماه 99، نامزدهای کسب این عنوان را معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
برخی نمایندگان پارلمان عراق از توافق گروه های سیاسی این کشور برای معرفی نام نخست وزیر آتی این کشور ظرف امروز و فردا خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۸    
کودکان و نوجوانان هنرمند با هشتگ #بازگشت-دزد-عروسک ها معرفی می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام اینکه دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 شهریور برگزار می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس با مدیران، پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
2 هزار عدد ماسک در نیشابور کشف و ضبط شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس به اظهارات مالک باشگاه تراکتور که در یکی از برنامه های تلویزیونی اتفاق افتاد، واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
هرمزگان- سرپرست شرکت توسعه بندر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از 27 اسفند ماه تقریباً تمامی پروازها به قشم لغو می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
خراسان شمالی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 25 اسفندماه 52 نفر در خراسان شمالی به این ویروس مبتلا شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۵    
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به رئیس جمهوری از عدم اجرای قانون مدیریت بحران کشور انتقاد کرده و خواستار برخورد جدی با دستگاه ها و افرادی شدند که در اجرای این قانون تعلل کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۲    
روابط عمومی آستان قدس رضوی در خصوص برنامه های فرهنگی حرم مطهر در ایام پایانی ماه رجب اطلاعیه ای صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 13 هزار و 938 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 724 نفر فوت کرده و 4 هزار و 590 نفر نیز بهبود یافته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
تبریز -ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل از آغاز رزمایش مقابله ارتش با ویروس کرونا با شعار ولایت تا شهادت و با رمز یاعلی بن ابی طالب (ع) در سطح این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف 189 عدد گوشی هوشمند در مرزهای این استان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
بوشهر-ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: با سخت گیری های لحاظ شده از سوی امارات متحده عربی بیشتر شناورهای این استان بدون بارگیری به بنادر استان بازگشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
شیراز – رئیس اورژانس فارس از مسمومیت 264 نفر در فارس بر اثر مصرف الکل خبر داد و گفت: از این تعداد 31 نفر تا کنون جان خود را از دست داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به رعایت موارد مطرح شده از سوی وزارت بهداشت برای بازگشایی مرز بازرگان گفت: در صورت تکمیل شدن اقدامات در قالب این چک لیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون ظرفیت درمانی ما روبه اتمام است و اگر حجم مسافران زیاد شود بیمارستان ها گنجایش ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۴    
سید اسماعیل موسوی گفت: مراتب تایید صحت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه دیگر، صادره از سوی شورای نگهبان، به وزارت کشور واصل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۲    
رئیس سابق اورژانس بیمارستان بقیه الله (عج) با بیان اینکه 80 درصد مبتلایان به کرونا متوجه ابتلای خود نمی شوند! گفت: نباید تنها به نتایج کیت اتکا کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا هفت پایگاه تب سنجی و غربالگری ویروس کرونا در ورودی شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
از سال 2019 لبنان درگیر بحران شدید مالی شده و اعتراضات گسترده ماه های اخیر نیز به وخامت اوضاع در این کشور دامن زده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه ها و مجتمع های خدماتی، رفاهی و بین راهی گفت: ضدعفونی همه جایگاه ها آغاز شده است و این کار با کمک عمده جایگاهداران پیش می رود اما لازم است که یک بسیج همگانی برای این مهم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
بانک مرکزی طی بخشنامه ای به شبکه بانکی مصادیق کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
دستیاران وزیر امورخارجه در ملاقات هایی جداگانه، نامه های محمد جواد ظریف به همتایان وی را درباره تاثیر تحریم های آمریکا بر تامین اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز برای مقابله با اپیدمی کرونا را تحویل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۹    
البرز –مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه اندازی سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه بیکاری به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به ادارات کل استانی و مراکز کاریابی در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۹    
قم-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از تعطیلی یک مؤسسه پزشکی غیر مجاز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۹    
آمریکا با حملات اخیر خود علیه مواضع نظامی و غیرنظامی مقاومت در عراق و نقض حاکمیت این کشور، آخرین میخ را برتابوت نیروهای خود زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از توزیع میوه تنظیم بازار شب عید با قیمت 5500 از امروز در بازار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
مدیر کل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت نرخ مصوب محصولات ضدعفونی کننده را اعلام کرد و گفت: قیمت ژل 60 میلی لیتر 75000 ریال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۷    
طبق اعلام نوبخت، نخستین مرحله کمک دولت به خانوارهای کم بضاعت در شرایط شیوع کرونا سه شنبه هفته جاری پرداخت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
ظهور امراضی همچون سندرم تنفسی حاد/ شدید کروناویروس (سارس) و همینطور سندرم تنفسی خاورمیانه (مرس) اهمیتانتقال درون گونه ای که منجر به شیوع فراگیر در انسان می شوند را بیش از پیش آشکار ساخته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شایعات موجود مبنی بر برخورد با معلم آستارایی که واژه آنلاین را به غلط آیلاند تلفظ کرده بود، گفت: شایعات درباره برخورد با معلم مهربان آستارایی صحت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی از پرداخت وام با سود 4 درصد به 4 میلیون نفر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۶    
طبق گزارش رسانه های ترکیه ای، 10330 نفر از حجاج این کشور از بیم ابتلا به ویروس کرونا پس از بازگشت از عمره قرنطینه شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۴    
تهران- ایرنا- رییس شبکه بیماری های ویروسی ایران در مورد اینکه آیا ویروس کرونا حاصل دستکاری ژنتیکی است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۱    
فوق ستاره دنیای فوتبال برای بیماران مبتلا به کرونا اقدام به یک کار خیر خواهانه کرده است.
  • ۱