دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۰۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 21 اسفند 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 1 اسفند 1398 قدس آنلاین 2 اسفند 1398 قدس آنلاین 3 اسفند 1398 قدس آنلاین 4 اسفند 1398 قدس آنلاین 5 اسفند 1398 قدس آنلاین 6 اسفند 1398 قدس آنلاین 7 اسفند 1398 قدس آنلاین 8 اسفند 1398 قدس آنلاین 9 اسفند 1398 قدس آنلاین 10 اسفند 1398 قدس آنلاین 11 اسفند 1398 قدس آنلاین 12 اسفند 1398 قدس آنلاین 13 اسفند 1398 قدس آنلاین 14 اسفند 1398 قدس آنلاین 15 اسفند 1398 قدس آنلاین 16 اسفند 1398 قدس آنلاین 17 اسفند 1398 قدس آنلاین 18 اسفند 1398 قدس آنلاین 19 اسفند 1398 قدس آنلاین 20 اسفند 1398 قدس آنلاین 21 اسفند 1398 قدس آنلاین 22 اسفند 1398 قدس آنلاین 23 اسفند 1398 قدس آنلاین 24 اسفند 1398 قدس آنلاین 25 اسفند 1398 قدس آنلاین 26 اسفند 1398 قدس آنلاین 27 اسفند 1398 قدس آنلاین 28 اسفند 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
فرماندار تایباد گفت: با هدف شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا یکی از مجهزترین دوربین های حرارتی در مرز دوغارون و سالن مسافری آن نصب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از تاخیر در افتتاح سه کتابخانه عمومی در خراسان رضوی خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
پس از ورود کرونا به ایران، آن قدر نوشته های گوناگون با ادعای نظریه پردازی دینی و خبردهی از آینده اعتقادی ایرانیان با عناوین رنسانس معرفتی ، رنسانس دینداری ، چالش های نوین دینداری در ایران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۸    
همدان - مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: غار شگفت انگیز علیصدر نوروز 1399 در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۸    
همدان- رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در خصوص کرونا و شیوع آن به طور شفاف باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
خراسان شمالی- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به کشف یک مورد حفاری در روستای دوین شهرستان شیروان، از شناسایی و دستگیری دو حفار غیرمجاز در این زمینه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
خراسان شمالی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش تعداد قربانیان کووید19 به 2 نفر خبر داد و گفت: دومین بیمار مبتلا به کرونا روز گذشته در بیمارستان جان باخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
خراسان شمالی- رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مرحله شفاهی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۶    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: هم اکنون در ورودی های این استان محدودیت اعمال شده است که در صورت افزایش ورود مسافر، ممنوعیت اعمال خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت : مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان رضوی از ساعت 10 صبح امروز آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 23 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی گفت: تاکنون برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا 14 میلیارد تومان در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بخشی از ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا از داخل و خارج استان تامین و به صورت رایگان بین دانشگاه های علوم پزشکی توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۸    
ویروس کرونا به فوتبال آلمان هم کشیده شد و تست بازیکن هانوفر مثبت اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مصادیق کسب و کارهایی که مشمول سه ماه تعویق اقساط وام هایشان خواهند بود را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی، از همکاری نیروهای داوطلب مردمی برای خدمت به بیماران مبتلا به کووید-19 در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۶    
خانواده بنیادی ترین نهاد در جامعه بشری است که تربیت و سازندگی انسان ها مهمترین رسالت این نهاد محسوب می شود بنابراین افراد می توانند با تربیت فرزندانی با ایمان و متدین در زیر چتر خانواده جامعه ای ایده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۱    
رئیس ایستگاه شماره 32 آتش نشانی مشهد از امدادرسانی نجاتگران آتش نشانی مشهد به سه کارگر مصدوم در حادثه ریزش حفاظ های فلزی در خیابان دانشگاه این شهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۸    
کرونا باعث شده تا بازار خودرو هم کساد شده و خرید و فروش به شدت کاهش یابد. همین موضوعی اندکی فروشندگان را واداشته تا درصدی از قیمت های خود را پایین بیاورند هرچند هنوز هم قیمت ها نجومی است
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
مدیر دفتر برنامه ریزی منابع آب معاونت مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان از تک سدی بودن سیستم و محدودیت های آب گذری در پایین دست خبر داد و گفت: سد دز، بیشترین خطر مواجهه با سیلاب را داراست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۹    
پاور بانک ها امروزه با توجه به افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و طول عمر کم باتری ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و به یک دستگاه ضروری برای گجت های مختلف تبدیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۶    
وزارت بهداشت قطر می گوید بعد از آزمایش های به عمل آمده بر روی شماری از افراد مشکوک به قرنطینه، آزمایش 238 نفر از آن ها مثبت بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۵    
شهردار مشهد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اگر در خانه نمانیم پشیمان می شویم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۵    
در جلسه دادگاه هاروی واینستین خطاب به همه زنانی که او را به سوء رفتار اخلاقی متهم کرده بودند عمیقا احساس پشیمانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
سازمان حج و زیارت، اولویت های جدید حج 99 را فراخواند و اعلام کرد: هزینه حج، الکترونیکی پرداخت شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۹    
سفیر ایران گفت: شهیدیان که حدود یک و نیم سال پیش به دستور دادگاه آمریکا در سفر به انگلیس بازداشت شد، بنا به تصمیم شخصی، اتهام اصلی نقض مقررات تحریمی و استرداد به آمریکا را پذیرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی هنری به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تجمعات تعطیل شده است، گفت: باید این فعالیت ها را در فضای مجازی گسترش دهیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۰    
منابع مطلع در رباط، پایتخت مراکش اعلام کردند، روابط بین مراکش و امارات در حال عبور از بحران بی سابقه ای است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اعلام کرد که با توجه به نزدیک شدن اصفهان به وضعیت قرمز، پذیرش مسافر در تمام مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۶    
جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۱    
عبدالله عبدالله در واکنش به حذف ریاست اجرائیه گفت: غنی دیگر رئیس جمهور افغانستان نبوده و احکام و دستورات وی اعتباری ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۵    
براساس اخبار منتشر شده دو نماینده استان کرمانشاه مبتلا به کرونا شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: آمریکایی ها کاملاً راه را بسته اند و تجهیزات پزشکی را تحریم کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۳    
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و مادری که اقدام به قتل فرزند سه ساله شان کرده بودند، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۴    
به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد گفت: طبق مصوبه فرمانداری این شهرستان، فقط نزدیکان متوفی اجازه حضور در آرامستان های این شهر را دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۳    
یزد-جانشین سپاه الغدیر استان یزد از سازمان دهی 9 هزار بسیجی برای یاری رساندن به شبکه بهداشت و درمان استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۹    
همسر آیت الله شیخ محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۳    
باشگاه استقلال تهران کمتر از 24 ساعت دیگر برای پرداخت مطالبات بازیکن سابقش زمان دارد تا شاهد محرومیت نقل و انتقالات نباشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۹    
کرج – رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد فرار سه بیمار کرونایی را از یکی از بیمارستان های این شهرستان تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۶    
فارس-رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان جهرم تأکید کرد که ارائه هرگونه خدمات آرایشی و بهداشتی در منازل و اماکن فاقد مجوز، ممنوع است و مخاطراتی به دنبال دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۶    
برخی مقامات کشورمان ازجمله 3 عضو کابینه، 5 نماینده مجلس و تعداد دیگری از شخصیت های سیاسی به کرونا مبتلا شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۳    
قم-فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیرامون دستورعمل های اجرایی در پادگان ها برای مقابله با ویروس کرونا گفت: قرنطینه در پادگان ها به صورت بسیار سختگیرانه در حال انجام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۳    
سمنان-مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: حجم مشارکت مؤدیان استان سمنان در پرداخت زکات به 14 میلیارد و 271 میلیون تومان رسید که 87 درصد از آن به فقرا اختصاص یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۳    
اصفهان-مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح پست سیار به دنبال شیوع ویروس کرونا گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور در کلان شهر اصفهان اجرا می شود و فعلاً امکان اجرای آن در سایر شهرستان های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۳    
ایلام-معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا جمعی از معلولان زیرپوشش این سازمان کمک هزینه تأمین لوازم بهداشتی و ضد عفونی دریافت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۰    
شهرکرد _مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از بسته شدن امامزادگان استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۰    
ریاست اجرایی افغانستان بعد از جنجال و بحران انتخابات 2014 میلادی ایجاد شد. برای حل بحران وزیر امور خارجه وقت آمریکا پیشنهاد ساخته شدن "حکومت وحدت ملی" را داد که براساس آن 50 درصد از پست های دولتی به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۰    
کرمانشاه-فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از 16 هزار نیروی سپاه برای مقابله با کرونا به کمک کادر مراکز درمانی استان کرمانشاه می آیند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۰    
شیوع بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس اولین بار در اواخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گزارش شد و در حال حاضر 120 کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۵    
حسن روحانی در جلسه امروز هیئت دولت به انتقاد صدا و سیما از حضور کم رنگ رئیس جمهور در روزهای کرونایی پاسخ داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تاکنون در سطح استان شهید خدمت در قالب مبارزه با کرونا نداشتیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
10 کارشناس فوتبال ایران تیم منتخب سال 98 را معرفی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۹    
مجید عبدالحسینی ملی پوش سابق کاراته ایران و دارنده مدال طلای آسیا بدلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کامکار قم بستری است اما مهدی عموزاده اولین طلایی کاراته ایران در رقابت های جهانی پس از ابتلا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان از تمهیدات این شورا برای تسریع در روند بررسی لایحه بودجه سال آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۴    
یک خیرگمنام در یکی از روستاهای بردسکن کمک 14 میلیون ریالی را برای پیشگیری از ویروس کرونا اختصاص داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۶    
رهبر چین یک بار دیگر پس از بازرسی و هدایت اقدامات پیشگیرانه مربوط به شیوع ویروس در پکن، با سفر به ووهان در مرکز نبرد با کرونا قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۴    
دفتر مرجع تقلید شیعیان نسبت به انتشار اخبار جعلی منتسب به آیت الله مکارم شیرازی هشدار داد و سایت این دفتر را مرجع رسمی اخبار ایشان عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۴    
طی احکامی از سوی رئیس سازمان سینمایی اعضای کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۲    
دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: اسکناس ها یکی از آلوده ترین بسترهای شیوع کرونا در جامعه هستند. به همین دلیل بانک مرکزی اقدام به صدور بخشنامه عدم توزیع اسکناس نو در کشور نمود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۶    
رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: بیش از دو هزار محکوم افغان آماده انتقال به کشور متبوعشان هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۵    
در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی ها در میان مردم اروپا، وزارت بهداشت فرانسه با انتشار یک پیام توییتری به شهروندان این کشور هشدار داد که مصرف کوکائین به آنها در جلوگیری از ابتلا به کرونا کمک نمی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۵    
دادستان کل کشور با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد با هرگونه اظهار نظر و اطلاع رسانی توسط اشخاص غیر مسئول حتی در بخشهای دولتی در مورد آمار مربوط به کرونا برخورد خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۶    
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در اطلاعیه اعلام کرد این هفته نماز جمعه در مراکز استانها برگزار نخواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۳    
یک فرد مبتلا به ایدز پس از پیوند مغز استخوان و سلول های بنیادی از بند این بیماری رهایی یافت و این دومین بار است که پزشکان موفق به درمان یک بیمار آلوده به ویروس اچ آی وی می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۴    
قدس آنلاین : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت با بیان اینکه به دنبال مطرح شدن شیوع ویروس کرونا لازم بود که نسبت به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۵    
رشت- درحالی که تمامی مسئولان بهداشتی و درمانی فریاد می زنند که راه مبارزه با کرونا توسعه بیمارستان ها و افزایش تخت های آی سی یو نیست بلکه راه مقابله با این بحران سخت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از کاهش 52 درصدی مسافران ورودی به استان بر اثر شیوع کرونا، در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۶    
روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت بر اساس نتایج یک پژوهش، تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به راحتی می تواند 9484 نفر باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۰    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: تست کرونای سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منفی است
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی قرارگاه مبارزه با بیماری کرونا این نیرو در شمال شرق کشور برای مبارزه و کنترل بیماری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
مشاوران و افراد نزدیک رئیس جمهوری آمریکا از عادت او برای دست دادن با افراد در هنگام ملاقات با وجود شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۸    
یک منبع امنیتی عراقی گفت که آمریکا درصدد ساخت یک فرودگاه در استان الانبار است و مقدمات کار را نیز آغاز کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۸    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: روزانه بیش از 60 هزار عدد ماسک و 25 هزار عدد ژل و الکل ضد عفونی کننده در دو واحد واحد صنعتی فعال در چناران تولید می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۹    
ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما هر شب یک کنسرت را به صورت زنده برای مخاطبان نمایش می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۹    
خراسان شمالی-کلانتری چناران شهر ظهر امروز با حضور سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی، حسین سهرابی شهردار چناران شهر و رییس شورای شهر و دیگر مسئولین افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۹    
خراسان شمالی- سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۹    
خراسان شمالی- معاون گردشگری خراسان شمالی با اشاره به افزایش و تشدید بازدیدهای نظارتی در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان، گفت: در صورت مشاهده فعالیت خانه های مسافر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۶    
دانیال شه بخش موفق شد نخستین سهمیه المپیک بوکس را با پیروزی مقابل نماینده هنگ کنگ به دست آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۶    
از همه اهالی سینما می خواهیم هر گونه پیشنهاد و یا ایده ای در رابطه با این شرایط بحرانی دارند با ستاد بحران خانه سینما در میان بگذارند، قطعا آیندگان راجع به این روزهای ما قضاوت خواهند کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی طالبان اعلام کرد حکم آزادی مشروط اسیران این گروه از سوی دولت افغانستان مخالف توافق نامه آمریکا و طالبان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۱    
فهرست کتابفروشی های سراسر کشور به همراه آدرس و شماره تماس آنها در سایت خانه کتاب به نشانیketab.irقابل مشاهده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
دبیر کمیته مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اضافه شدن 36 مبتلای جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان رضوی به 256 نفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
شبکه های سیما در روزهای 21 تا 23 اسفندماه فیلم های متنوعی را روی آنتن می برند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۴    
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از بهره برداری از جاده دسترسی به شاندیز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۷    
تولد یک تراژدی کاری از گروه مستند روایت فتح اوایل با موضوع وحدت اسلامی روایتی از خشونت سازماندهی شده علیه مسلمانان مظلوم هندی و با نگاهی به سیر تاریخی تحولات و اتفاقاتی پیش آمده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۷    
سفیر ایران در پکن با اشاره به کمک های مردمی چین گفت: طی چند روز گذشته صدها هزار ماسک، لباس محافظ، عینک ،کلاه و دستگاه تنفسی دریافت و در سفارت دپو شده و درخواست اعزام هواپیمای باری به پکن را کرده ام.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری به سخنان ترامپ در خصوص مبارزه با کرونا واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ آنلاین به اظهارات مداخله جویانه مایک پمپئو در مورد زندانیان و جاسوسان دو تابعیتی و در خواست آزادی آنها واکنش نشان داده و وزیر خارجه آمریکا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
به این فکر کنید که قرار نیست همیشه، هر وقت و هر جایی که گوشی تان را باز می کنید یا روزنامه ای را ورق می زنید، چشمتان بیفتد به اخبار و ماجراهای داغ اما تلخ و هولناک کرونایی.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
آگهی مزایده مالکیت پیام رسان سروش از سوی سازمان صدا و سیما اگرچه در ابتدا آنچنان هم قابل باور نبود و خیلی ها احتمال دادند فتوشاپ باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
شاید در نگاه اول شیوع بیماری کرونا و سیر صعودی آن در ایران عاملی برای تعطیلی برنامه های هنری و نمایشگاه های مختلف شد، اما اگر نگاهی به تقویم هنری گالری ها بیندازیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی باتوجه به شرایط خاص ایجاد شده متاثر از ویروس کرونا، از ادامه فعالیت های موسسات و مراکز سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در فضای مجازی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۴    
نام شهید سعید سیاح طاهری، جانباز دفاع مقدس و شهید مدافع حرم، اگرچه از نوجوانی و جوانی تا میانسالی با جانفشانی، جانبازی و شهادت در راه دفاع از اسلام و ایران انقلابی گره خورده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
نذر سلامت از مشهد آغاز شد. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: با توجه به شرایطی که در کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا پیش آمده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
بنابر آمار منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روزهای اخیر، بیش از 89 نفر از افراد مشکوک به کرونا در خراسان رضوی فوت کرده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۸    
در حالی که مسئولان وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در اولین روزهای انتشار خبر شیوع بیماری کرونا، با قاطعیت اعلام کردند تمام همکاران آن ها در این ایام برای خدمت به مردم و بیماران در حال آماده باش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۵    
همزمان با شیوع ویروس کرونا، مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فراخوان مسابقه نمایش عروسکی بچه ها و عروسک ها مقابل کرونا را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۵    
سال گذشته در چنین روزهایی، حتی بدبین ترین کارشناسان مسائل افغانستان قادر به پیش بینی حوادث برق آسا و آشفتگی حیرت آوری که متعاقب آن این سرزمین را دربرگرفت، نبودند. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۹    
برگزاری کلاس های فوق العاده برای جبران ساعات آموزشی از دست رفته ناشی از آلودگی هوا قرار بود از 19 دی آغاز شود، اما با شیوع کرونا نه تنها این کلاس ها بلکه کلاس اصلی مدارس نیز به تعطیلی کشیده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۶    
شبکه بانکی کشور از جان باختن بیش از 10 نفر از کارکنان بانک ها براثر ابتلا به کرونا خبر داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۶    
یک مرد متأهل 23 ساله که خودش را لیسانس عمران در بیرجند معرفی کرده، در یکی از سایت های نمی دانم دیوار یا جای دیگر این طور آگهی داده بود که: من داوطلب برای کمک کردن به پرستاران؛ پرستاری نخوندم ...
  • ۱