دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۰۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 22 اسفند 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 1 اسفند 1398 قدس آنلاین 2 اسفند 1398 قدس آنلاین 3 اسفند 1398 قدس آنلاین 4 اسفند 1398 قدس آنلاین 5 اسفند 1398 قدس آنلاین 6 اسفند 1398 قدس آنلاین 7 اسفند 1398 قدس آنلاین 8 اسفند 1398 قدس آنلاین 9 اسفند 1398 قدس آنلاین 10 اسفند 1398 قدس آنلاین 11 اسفند 1398 قدس آنلاین 12 اسفند 1398 قدس آنلاین 13 اسفند 1398 قدس آنلاین 14 اسفند 1398 قدس آنلاین 15 اسفند 1398 قدس آنلاین 16 اسفند 1398 قدس آنلاین 17 اسفند 1398 قدس آنلاین 18 اسفند 1398 قدس آنلاین 19 اسفند 1398 قدس آنلاین 20 اسفند 1398 قدس آنلاین 21 اسفند 1398 قدس آنلاین 22 اسفند 1398 قدس آنلاین 23 اسفند 1398 قدس آنلاین 24 اسفند 1398 قدس آنلاین 25 اسفند 1398 قدس آنلاین 26 اسفند 1398 قدس آنلاین 27 اسفند 1398 قدس آنلاین 28 اسفند 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی در نوروز 99 هرشب روی آنتن می رود
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۴    
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: با توجه به اینکه بردسکن در دروازه خراسان رضوی واقع شده است و در روزهای پایانی سال شاهد تردد وسائط نقلیه با پلاک خارج از شهرستان هستیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
امریکا برای مقابله با روسیه و مجبور کردن این کشور برای مذاکره درباره سوریه و سایر موارد مورد علاقه در خاورمیانه تصمیم گرفت که قیمت نفت خام عربستان بشکه ای هفت دلار کاهش پیدا کند و عربستان روزی دو ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۸    
تاکنون از 53 کشور در مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم شرکت کرده اند و بیش از 700 اثر به دبیرخانه رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
استانداری خراسان رضوی در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر رعایت توصیه های بهداشتی، اعلام کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
شهردار همدان گفت: نوروز 99،نوروز کتابخوانی است ومردم شهر همدان را به این پویش دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۴    
تازه ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی شاعر مطرح آیینی کشور در قالب مجموعه 14 جلدی شعر کودک ازسوی انتشارات شهیدکاظمی قم به چاپ می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۴    
خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی گفت :80 درصد اعتبارات در قالب طرح ملی در سطح ملی باقی می ماند و تنها 20 درصد آن توزیع می شود و این 80 درصد اعتبارات تنها نصیب کسانی می شود که در سطح ملی دوندگی و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۱    
ماجرای وام 5میلیارد دلاری ایران از صندوق بین المللی پول در بین کارشناس های اقتصادی چالشی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
نهاد خبری حوزه علمیه در اطلاعیه ای انتشار عکس نوشته "واریز یارانه 5 میلیون تومانی ویژه طلاب قم"را با لوگوی این خبرگزاری جعلی خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۱    
ایلام-جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، گفت: 2 هزار و 100 بسته حمایتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین نیازمندان استان ایلام توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۱    
خوزستان-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در طی 6 روز اخیر ، 583 دچار مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان شدند که از این تعداد 47 نفر جان خود را از دست داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۸    
زاهدان- مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: هرسال با فرا رسیدن فصل بهار کار تکثیر ماهیان بومی سیستان همچون ماهی سفید و اَنجَک در مرکز تکثیر ماهیان بومی در زهک آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
مرکزی-مدیرکل تعاون، کار و فاه اجتماعی استان مرکزی گفت: مجموعاً بر اساس آمار و اطلاعات، بیش از 15 هزار فرصت شغلی جدید در سال جاری در استان ایجاد شده که نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
کرمان-مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: 400 واحد مسکن مددجویی از محل تفاهم نامه 5 هزار واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد با سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح و تحویل مددجویان استان شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
زنجان-جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در امور اجتماعی گفت: جابه جایی بیمار بین استان ها سیاست وزارت بهداشت نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۶    
دکتر ولایتی در قرنطینه خانگی است و وضعیت عمومی ایشان خوب و رو به بهبود است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۸    
قیمت جهانی نفت و طلا روز پنجشنبه در بازارهای جهانی بازهم سقوط کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۲    
با واکنش سرمایه گذاران اروپایی به تصمیم ترامپ برای ممنوعیت مسافرت از اروپا به آمریکا و تصمیم بانک مرکزی اروپا برای کاهش ندادن نرخ بهره، بدترین روز تاریخ سهام اروپا به ثبت رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۲    
شرکت اپل تصمیم به لغو رویداد مطبوعاتی معرفی دستگاه های هوشمند خود به دلیل انتشار ویروس کرونا گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
تولیت آستان احمد بن موسی شاهچراغ (ع)گفت: آستان مقدس احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
یکی از مقامات هیأت دولت برزیل که اخیرا با ترامپ دیدار داشته است به دلیل داشتن علائم مشابه آنفولانزا آزمایش ابتلا به ویروس کرونا انجام داده و نتیجه آن مثبت اعلام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۱    
تمامی مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فصل 99-98 به تعویق افتاد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با صدور فرمانی به سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تقدیر از خدمات نیروهای مسلّح به مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ابتلای 30 نفر از کادر درمان این استان به ویروس کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه چین با بیان اینکه احتمال دارد آمریکا عامل انتقال ویروس کرونا به شهر ووهان بوده باشد، به واشنگتن توصیه کرد در مورد سابقه ابتلای شهروندان آمریکایی به این ویروس شفاف سازی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۵    
نخست وزیر کانادا، با لغو قرارهای ملاقاتش، خود را در خانه قرنطینه کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بنیاد پیگیر اختصاص مزارهایی در گلزارهای شهدا برای شهدای خدمت در حوزه سلامت است تا به نحوی از فداکاری و ایثارگری های آن ها تجلیل شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیام توئیتری خود به دستور رئیس جمهوری مبنی بر حمایت ویژه از اقشار کم درآمد اشاره کرد و نوشت: به تمام کسانی که شغل خاص با درآمد ثابت ندارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۶    
علیرضا معزی در حساب توئیتر خود نوشت: در این هجوم شوم کرونا به ایران در تحریم، ایرانی که پیش از این هم به دشواری اداره می شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز و شرایط اضطراری این استان گفت: از زائران و مسافران درخواست می کنیم در ایام نوروز به هیچ عنوان به مشهد سفر نکنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۵    
مدیر گروه بهداشت محیط حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر نانوایی های شهرهای زیرپوشش این دانشگاه 15 نانوایی در استان خراسان رضوی طی چهار روز گذشته پلمب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: امسال 502 کودک در این استان به صورت فرزندخوانده به خانواده های متقاضی واگذار شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
رییس اتحادیه صنف آرایشگاه های زنانه مشهد گفت: این آرایشگاه ها مشروط به رعایت کامل موارد بهداشتی و بخشنامه مرکز بهداشت فعالیت خود را از سر گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
عضو هیات علمی گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کودکان می توانند ناقل ویروس کووید 19 بوده و این ویروس را به سالمندان و گروه های پرخطر انتقال دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۵    
مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: مودیان کسب و کارهای راکد ناشی از کرونا در این استان از معافیت، بخشودگی جرایم و تقسیط مالیات برخوردار می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۵    
فرماندار مشهد گفت: به افراد زباله گرد در اولین قدم تذکر خواهیم داد و در صورت اقدام دوباره آنها، برخورد به صورت عملی خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۵    
با توجه به ضرورت پیشگیری از بیماری کرونا دستور تعطیلی باغ وحش وکیل آباد، باغ پرندگان و بازار پرندگان مشهد از سوی شبکه دامپزشکی مشهد اخذ و ابلاغ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: برای استرداد وجوه خدمات سفر به مردم، درخواست وام اضطراری کرده ایم
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
مسوول کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون هزار و 380 بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۵    
مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: یک پروانه معتبر برای استفاده از نشان استاندارد در تولید الکل اتیلیک (الکل طبی) در این استان صادر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، از آغاز توزیع گسترده ژل و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه های کشور خبر داد و با اشاره به افزایش عرضه آن طی روزهای آینده گفت: داروخانه ها حق فروش عمده ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
تهران- ایرنا- فیلم خمره به کارگردانی ابراهیم فروزش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز جمعه، 23 اسفند روی پرتال اینترنتی کانون ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر آیت الله یزدی را تسلیت گفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اعلام آمادگی صندوق بین المللی پول برای کمک به کشورها برای مقابله با کرونا تاکید کرد که بانک مرکزی ایران خواستار دسترسی فوری به این تسهیلات است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت را به عنوان نماینده ویژه خود و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
استاندار تهران درباره تعطیلی احتمالی ادارات تهران در پی شیوع کروناویروس گفت: رئیس جمهور هم در هیئت دولت اشاره کرد که بنابر تعطیلی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
بازیگر سرشناس سینمای آمریکا و همسرش وقتی در استرالیا بودند به ویروس کرونا مبتلا شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و مصرف بالای محلول های ضد عفونی، نیاز روزانه به الکل در استان خراسان رضوی 20 برابر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
شهرکرد- مسئول شورای هماهنگی بانک های چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت پرداخت وجه نقد به مشتریان در بانک های استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۵    
فرماندار رشتخوار گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه ای از جمله رصد مسافران ورودی به این شهرستان انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما از پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال 99 حرم مطهر رضوی از قاب این شبکه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: در راستای هشدار و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از 120 هزار پوستر و برشور و حدود یکهزار و 500 بیلبورد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
معاون امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: میزان تولیدات گلخانه ای استان در 430 فضای هکتاری 63 هزار تن بوده که 10 هزار و 372 تن آن در مشهد تولید می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه موج ورود شیوع کرونا در گیلان و قم و دیگر نقاط نسبت خروج روند شیوع کرونا منفی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز گذشته تاکنون 29 نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران چهار استان کشور، ضمن دریافت گزارش دقیق از فعالیتهایشان در ارتباط با اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی، از راه اندازی درگاه الکترونیکی با هدف تسهیل ارائه خدمات و پرداخت حقوق موقوفه به صورت غیر حضوری برای کاهش مراجعات مردمی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
رییس جمهوری امروز 22 اسفند در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی گزارش آخرین وضعیت این استان را در مقابله با شیوع بیماری همه گیر کرونا و درمان مبتلایان آن بررسی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
با وجود به صدا درآمدن آژیر قرمز و اعلام شروع روزهای بحرانی و حساس انتشار ویروس کرونا در استان خراسان و به ویژه مشهد مقدس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
همزمان با روز شهید به گفت وگو با برادر چهار شهید نشستیم تا بار دیگر راوی رشادت ها و فضیلت های اخلاقی شهیدان عالیقدر باشیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان مشهد گفت: این شرکت به عنوان معین اقتصادی منطقه سوم خراسان رضوی در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و استان، مجرمان فضای مجازی هم برای آنکه از غافله سودجویی های صورت گرفته عقب نمانند با حیله ای جدید وارد گود شده اند که در این زمینه یک مقام قضایی در دادسرای ویژه رسیدگی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
دست کم برای دو یا سه نسل از کنکور داده ها و خانواده هایشان، سخت است بتوانند این مسابقه و آزمون سراسری را بدون حضور دکتر حسین توکلی تصور کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا پیامی خطاب به خانواده شهدا نوشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
شبکه های مختلف تلویزیون در روزهایی که به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مردم ترجیح می دهند در خانه بمانند، بر پخش برنامه های طنز و فیلم های سینمایی افزوده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پارلمان روسیه (دوما) در آخرین بررسی، از طرح پیشنهادی در باره اصلاح قانون اساسی این کشور و متممی که به ولادیمیر پوتین اجازه می دهد بار دیگر برای ریاست جمهوری نامزد شود، به طور قاطعی حمایت کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۹    
قدرت حاکم در افغانستان دچار دودستگی و شکاف بی سابقه ای در دو دهه اخیر شده است و هم اکنون دو رئیس جمهور دارد! پس از کش و قوس های زیاد، سرانجام کمیسیون انتخابات اشرف غنی را برنده اعلام کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه که این روزها ماجراجویی هایش از سوریه گرفته تا لیبی و مدیترانه با واکنش منفی دیگر کشورها مواجه شده و به بن بست خورده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
بیش از 20 روز است که تمامی ارکان جامعه از متولیان وزارتخانه بهداشت و درمان گرفته تا کادر سختکوش مراکز درمانی و خانواده های ایرانی با ویروس کرونا در حال مبارزه هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۳    
کرونای چینی، یک تنه بازار رو به صعود خودرو را ظرف سه هفته اخیر کاهشی کرد و از بازار گرمی دلالان کاست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۴    
امروزه برخی از متفکران برای رسیدن به تمدن اسلامی بیشتر دست به دامن مفاهیم مدرن می شوند و می خواهند بحث تمدن سازی را ذیل مفاهیم به عاریت گرفته شده از لیبرال دموکراسی و امثالهم به روز کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۸    
همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بااشاره به شیوع مصرف الکل متانول صنعتی در کشور گفت: الکل تقلبی جان 4 نفر را در همدان گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۸    
همدان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: با افراد سودجو که بدون توجه به ضوابط ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام به واگذاری منازل مسکونی خویش به مسافرین به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۸    
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی از اجرای طرح میز خدمت در صحن های بارگاه مقدس امام رضا(ع) و توسعه سامانه تلفنی 32020 در این آستان ملکوتی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
خراسان شمالی- رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد از تعطیلی استخر آبی بقعه متبرکه ایوب خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
همدان- معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: در راستای فعالیت های استقبال از بهار 99 بیش از 1 میلیون بوته گل فصلی بهاره شامل: بنفشه، همیشه بهار، آنمون، شب بو و لاله در سطح بوستان ها، میادین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
مدیر روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت: تاکنون در غربالگری های صورت گرفته در پایانه های مسافربری مشهد مورد مشکوک به کرونا شناسایی نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۲    
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته 6 فقره تصادف جرحی و فوتی در جاده های این استان رخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۶    
مجرمان سایبری با سوء استفاده از بیماری کرونا، تحت عنوان آزمایش کرونا یا هر موضوع دیگری مرتبط با کرونا کلاهبرداری می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۶    
تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه به منظور مقابله با کرونا امضا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
فرماندار کلات گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و تائید شورای تامین شهرستان از کیلومتر 70 مشهد به کلات محل پل هفت دهانه از ورود خوردروهایی که به منظور سفر و گردشگری بخواهند وارد شهرستان شوند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد گفت: جانباختگان مبتلا یا مشکوک به کرونا در آرامستان بهشت رضا (ع) این شهر و در قطعه عمومی اما طبق دستورالعمل بهداشتی کفن و دفن می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۴    
تام هنکس ستاره سرشناس سینمای جهان و همسرش ریتا ویلسون در سفر به استرالیا به ویروس کرونای جدید مبتلا شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۹    
ضرر و زیان مجموعه های فرهنگی زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر اثر تعطیلی و توقف فعالیت ها به خاطر پیشگیری از کرونا در حال ارزیابی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۳    
شهرکرد_ رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از نبود تجهیزات حفاظت فردی در مراکز اورژانس 115 استان خبر داد.