دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
امروز سه شنبه 19 اسفند 99 پخش فروش فوری ایران خودرو به پنل فروش این شرکت اضافه شده است و این طور که به نظر می رسد ایران خودرو به زودی اقدام به فروش فوری برخی محصولات خود خواهد نمود. ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۱    
مدیران عامل فیس بوک، گوگل و توئیتر از توافق بر سر ادای شهادت در کنگره آمریکا در مورد تبدیل پلتفرم های خود به ابزاری برای نشر اطلاعات دروغ خبر داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
اسفند ماه آخرین ماه سال 99 نیز درحال گذر است. در ادامه نیم نگاهی می اندازیم به تقویم اسفند 99 به همراه مناسبت ها و ساعت سال تحویل 1400.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهایی که طی نیمه اول بهمن ماه سال جاری در منطقه2 شهرداری تهران معامله شده است، می پردازد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه غربی ها با شل و سفت کردن تحریم ها به دنبال روی کار آمدن جریانی خاص هستند تاکید کرد که فقط با کار تشکیلاتی می توان جمهوری اسلامی را حفظ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
بر اساس مصوبه جدید کمیسیون تلفیق، سال آینده درآمد 17 هزار میلیارد تومانی از محل واردات خودروهای پلاک مناطق آزاد کسب خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
مبینا نصیری مجری جوان صدا و سیما با انتشار عکسی خبر از ازدواج خود با مهدی توتونچی مجری ورزشی صدا و سیما داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق روز جمعه خواهان برخورد با صداهای بعثیِ صدامی و فعال سازی کمیته ریشه کنی بعثی ها در این کشور شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۱    
درخواست پمپئو از شورای امنیت سازمان ملل، رسماً از سوی این شورا رد شده است! بنابراین آنچه آقای ریچارد میلز به عنوان امتیاز مطرح می کند، وجود خارجی ندارد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در بین اصلاح طلبان بعضی از روی نفاق و برخی از روی علاقه به آقای روحانی رای دادند اما اصل مطلب این بود که گزینه ای بهتر از آقای روحانی برای اصلاح طلبان نبود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
رویترز در خبری اختصاصی به نقل از برخی منابع ناشناس مدعی شد که آژانس بین المللی انرژی اتمی ذرات اورانیوم را در دو سایت هسته ای ایرانی یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
سرمربی استقلال بعد از بازی با سپاهان تصمیم مهمی در مورد دروازه بان تیمش گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۶    
دبیرکل سازمان ملل متحد به کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: آزمون ها و چالش های جهانی ما، بزرگتر و پیچیده تر می شوند. باوجود این، پاسخ های ما همچنان ناکافی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه یزان مالیات حقوق در سال آینده را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۵    
کیفیت هوای تهران در یک ماه گذشته 11 روز به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون آلوده گزارش شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری رویترز در تلاش برای فضاسازی علیه برنامه هسته ای ایران در آستانه تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی تا زمان رفع تحریم های ظالمانه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۰    
بیشترین رشد و ریزش بورس در ماه های گذشته اعلام شد و در این خبر بیشترین رشد و ریزش بورس از ابتدای سال 99 تا یک ماه گذشته را بررسی میکنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خطیب جمعه تهران با تأکید بر اینکه خط استقامت، خط پیروزی است، گفت: خون شهدا حیّ است و این خط استقامت، خط پیروزی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی کاخ سفید گفت: پیشنهاد اتحادیه اروپا برای میانجیگری در مورد پرونده هسته ای ایران را پذیرفتیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۲    
مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر آقای رئیسی وارد صحنه نشوند ما ممکن است با تعدد کاندیداها روبرو شویم و اینگونه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی کاخ سفید گفت: پیشنهاد اتحادیه اروپا برای میانجیگری در مورد پرونده هسته ای ایران را پذیرفتیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۷    
جو بایدن در کنفرانس مونیخ برخلاف گمانه زنی ها از بازگشت آمریکا به برجام سخن نگفت اما اعلام کرد که آمریکا آماده تعامل با کشورهای 1+5 درباره مذاکرات هسته ای ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۱    
در پی انتشار ادعایی عجیب در رسانه های ضد انقلاب مبنی بر قصاص یک زن در زندان رجایی شهر با وجود سکته قلبی قبل از اجرای حکم، یک منبع آگاه گفت که ادعای فوق کذب محض است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از 6200 تست کرونا در خوزستان در روز گذشته خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: فردا به تهران سفر می کنم تا با مقامات ارشد ایرانی برای یافتن یک راه حل قابل قبول دو طرف و سازگار با قوانین ایران که بتوان فعالیت های مربوط به راستی آزمایی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور فرانسه از کشورهای اروپایی خواست از وابستگی بیش از حد به آمریکا برای تأمین امنیت خود اجتناب کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
معاون وزیر خارجه روسیه ضمن استقبال از تصمیم آمریکا مبنی بر لغو اعلام خود درخصوص بازگشت تحریم های سازمان ملل اعلام کرد که این اقدام کافی نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان گیلان با بیان اینکه عاملان فتنه باید بفهمند که اشتباه کردند، سپس عذرخواهی کنند، گفت: فتنه 88 خسارت بزرگی بود و به اعتبار نظام لطمه زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
شتاب حرکت صعودی بازار سهام در جریان معاملات هفته گذشته از بین رفت اما سیگنال های مثبتی مبنی بر از سرگیری مذاکرات بین ایران و آمریکا وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
متوسط قیمت هر متر واحد مسکونی در تهران در کمتر از دو سال 2٫5 برابر شده است. با این وجود در سال جاری پول کمتری به این بازار رفت، رقیب بازار مسکن کدام بوده است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۷    
یک مقام اتحادیه اروپا گفت که برگزاری نشست میان ایران، آمریکا و سایر طرف های توافق هسته ای امری محتمل است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۷    
بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا تهران می گوید: پیش بینی می شود هفته آینده انس جهانی طلا و نرخ ارز ثابت بماند اما با افزایش میزان تقاضا و در آستانه سال نو در هفته اول اسفند طلا ممکن است دچار نوسان شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
یوفا اسامی پنج بازیکن ایرانی را که در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده اند را معرفی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
دولت بایدن امروز رسما به توافق آب و هوایی پاریس که ترامپ از آن خارج شده بود، بازگشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: تردد از محور چالوس در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دانشجویان 60 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه داد که در این خبر جزئیات اینترنت رایگان دانشجویان و آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت اینترنت را در این خبر میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه چالش های امنیتی امروز متفاوت است، بدون ارائه راهکار عملی برای بازگشت به برجام، از گروه 1+5 سخن گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
صدر اعظم آلمان جمعه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که برلین از تحرک جدید در گفت وگو با ایران حمایت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه چالش های امنیتی امروز متفاوت است، بدون ارائه راهکار عملی برای بازگشت به برجام، از گروه 1+5 سخن گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۰    
سازمان توسعه تجارت در جدیدترین گزارش خود از افزایش سرعت بازگشت ارز حاصل از صادرات غیرنفتی به کشور ماه های اخیر خبر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی امروز خود در کنفرانس امنیتی مونیخ درباره نبرد بین دموکراسی و خودکامگی سخن خواهد گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب با انتشار پیامی نوشت: شرط جمهوری اسلامی، لغو کامل همه تحریم ها و انجام راستی آزمایی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
رضا رشیدپور در مسابقه امشب سیم آخر نسبت به حواشی هفته گذشته این مسابقه و شباهتش با یک برنامه مسابقه اسرائیلی اینگونه واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
دولت آمریکا برخی اقدامات را در راستای تلاش های ادعایی برای احیای برجام انجام داده اما سوال اینجاست که آیا این گام ها را می توان اقدامات عملی تصور کرد یا اینکه آنها تنها برگشت از سیاست های از قبل شکست ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۶    
مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: وزارت صمت به دنبال آزادسازی قیمت خودرو نیست، بلکه یک بسته جهش تولید داریم که در آن قیمت گذاری برخی از خودروها براساس ضوابط هیات تعیین و تثبیت قیمت های سازمان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
برخی از مشترکان همراه اول و ایرانسل، نسبت به ناکارآمد بودن بسته های هدیه این اپراتورها گلایه دارند، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری می گوید این بسته ها فقط برای ترافیک داخلی است و اگر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۱    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: به رغم موضوع افزایش نرخ ارز در صورت ثبات دامنه نوسان نامتقارن، روند بازار مانند چند روز معاملاتی اخیر تا روزهای پایانی سال نیز تداوم پیدا خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۰    
بررسی عملکرد بازار ارز در سال های برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که در دو سال 84 و 88 رشد قیمت دلار محدود بوده اما در سال 92 با افت قیمت مواجه شده و تنها در سال 96 رشد بالایی را به ثبت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۰    
بازار خودرو در شب عید راکد است و خودرو چندان خرید و فروش نمی شود. نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تایید این موضوع می گوید: خودرو در شب عید گران نشده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران امروز در چارچوب دیدار عقب افتاده از هفته دهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۲    
طرح فروش نقدی محصولات گروه صنعتی ایران خودروامروز پایان می یابد. در این طرح افراد می توانند برای خرید نقدی محصول جدید ایران خودرو اقدام کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
یک مجله آمریکایی با اشاره به اصلاحات اخیر دولت عربستان سعودی در راستای بهبود وجهه این کشور در برابر دولت جدید آمریکا، ضمن موقت خواندن این اقدامات ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
یک روزنامه آمریکایی درباره پیشنهاد ایالات متحده برای مذاکره با ایران در خصوص برجام نوشته واشنگتن ممکن است با پیشنهاداتی غیر از رفع تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران بر سر میز مذاکره حاضر شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در واقع ما قانون می نویسیم تا آن را اجرا نکنیم، گفت: عادت کرده ایم قوانین متعالی و آرمانی بنویسیم که دولت ها خود را متعهد به اجرای آن نمی دانند و با افتخار ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع مطلع گزارش داد واشنگتن تا هفته آینده گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا که در آن نتیجه گیری شده محمد بن سلمان دستور قتل روزنامه نگار منتقد سعودی را در سال 2018 صادر کرده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از اقدام برجامی آمریکا در صرف نظر کردن از فعال نمودن مکانیسم ماشه استقبال کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه جو روانی بازار توسط خبر وضع قوانین جدید کمی به سمت مثبت تغییر جهت داد، اما تا زمانی که نرخ دلار به ثبات نرسد، نمی توان انتظار رشد چندان زیادی از شاخص کل داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
مهاجم نفت آبادان به قرارداد خود با این باشگاه خاتمه داد و نخستین خروجی طلایی پوشان در پنجره زمستانی لقب گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه سرعت انتشار ویروس کرونا در شرایط بلند صحبت کردن افراد مبتلا به این بیماری تا 50 برابر بیشتر از زمانی است که فرد سکوت می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
درحالی که همه کارگران با نزدیک شدن به پایان سال انتظار عیدی و سنوات را می کشند، هستند کارگرانی که بدون عیدی و سنوات به استقبال سال جدید می روند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
بازیکن جوان باشگاه شهرخودرو جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت. در ادامه جزئیات درگذشت بازیکن شهرخودرو را با هم می خوانیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوم اسفند سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می شود و در غرب و شمال غرب و به تدریج غرب سواحل خزر و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز موجب بارش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
ساعاتی بعد از اعلام تمایل آمریکا برای شرکت در گفت وگوهای برجامی، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نقل از او اعلام کرد این رژیم همچنان به ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای متعهد است و موضعش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
علی اکبر علیزاده: آژانس انرژی هسته ای بارها و بارها درباره عمل به تعهدات توسط ایران راستی آزمایی کرده و به این نتیجه رسیده که ایران نه تنها به تعهدات خود عمل کرده بلکه فراتر از تعهدات خود نیز گام ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه 1 اسفند اعلام شد که بر اساس آن 77 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی با بیان اینکه خیلی وقت است 1+5 وجود ندارد، نوشت: حرکات نمادین خوب است، اما برای احیای 1+5، آمریکا باید عمل کند و تحریم ها را بردارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل گل گهر اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
اخبار منتشر شده حاکی است رئیس جمهور پیشنهاد داده ایران با این شرط که اطلاعات مربوط به دور زدن تحریم ها را به طرف مقابل ندهد،برنامه اقدامFATF را اجرا کند.این پیشنهادچقدربا واقعیات سازگاراست؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
دروازه بان ایرانی آنتورپ حضور 77 دقیقه ای در جریان شکست تیمش برابر رنجرز اسکاتلند داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
وزارت خارجه انگلیس با ادعای اینکه ایران طرفی است که توافق هسته ای را نقض می کند، از ایران خواست هرچه سریعتر به پایبندی کامل به تعهدات برجامی بازگردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه تحریم های آمریکا مانع اجرای توافق هسته ای ایران بود، تصمیم واشنگتن برای اصرار نکردن روی اعمال تحریم های سازمان ملل را نشانه خوبی توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
زمان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده شش محصول گروه خودروسازی ایران خودرو امروز جمعه 1 اسفند 99 مشخص شد. در ادامه زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
ولی نصر، استاد دانشگاه استنفورد و عضو اندیشکده بروکینگز: عربستان قدرت رو به افولی است که توان مقابله با ایران را ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
محمود صادقی نماینده نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: مشکلات زمانی اتفاق افتاد که رویکرد دولت از رویکرد اصلاح طلبان فاصله گرفت. دولت روحانی به هر ترتیب ضعف هایی داشت که ما مسئولیت آن را نمی پذیریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
مجوز قطعی برای سفر های نوروزی صادر نشده و همه صحبت ها و سناریو ها برپایه احتمالات و، اما و اگر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
نماینده موقت آمریکا در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت این سازمان ادعای دولت پیشین آمریکا مبنی بر بازگشت همه تحریم های سازمان ملل علیه ایران را پس گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
در آستانه پایان ضرب الاجل 2 ماهه ایران به دولت بایدن برای لغو تحریم ها و بازگشت به برجام، رسانه ها از 6 گام احتمالی دولت بایدن رونمایی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
توجه شما را به آخرین قیمت انواع خودرو و قیمت پراید در بازار امروز چمعه 1 اسفند 99 جلب می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید با قیمت روز خودرو پراید امروز چمعه 1 اسفند 99 به همراه شرایط فروش اقساطی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
مدافع سابق آبی ها برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
نشریه آمریکایی به نقل از منابع مطلع گزارش داد دولت آمریکا همچنان مردد است که به برجام به عنوان بستری برای رسیدن به توافقی محکم تر بازگردد یا از همان ابتدا به دنبال توافقی جدید باشد که مسائل دیگر را ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش برف و باران 5 روزه در اکثر مناطق کشور از وزش باد شدید و رعدوبرق در برخی استان ها خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۱    
عضو کمیته علمی و مشورتی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه میزان بیماری در کشور رو به افزایش است، هشدار داد که اگر به همین منوال افزایش بیماری پیش رود باید منتظر موج چهارم بیماری در کشور باشیم و به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
دو سریال کمدی و یک ملودرام عاشقانه برای به روی آنتن رفتن در نوروز 1400 در حال ساخت هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه دولت جدید آمریکا متوجه شد که ادعاها درباره قطعنامه 2231 هیچ اعتبار قانونی ندارد، تاکید کرد واشنگتن باید تمام تحریم ها را بی قید و شرط و به صورت مؤثر بردارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۷    
اگر فروش خودرو از مسیر بورس کالا در مجلس و شورای نگهبان نهایی شود، شورای رقابت دیگر دخل و تصرفی در قیمت گذاری محصولات خودرویی نخواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
دولت آمریکا در نامه ای به شورای امنیت اعلام کرد که واشنگتن تصمیم دولت قبلی آمریکا برای فعال کردن مکانیزم ماشه و احیای همه تحریم های سازمان ملل علیه ایران را لغو کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
قیمت روز خودرو ایران خودرو سایپا امروز جمعه 1 اسفند 99 مشخص شد و تغییرات قیمت خودرو ایران خودرو و سایپا را در جداول زیر ببینید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۲    
قیمت طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز جمعه 1 اسفند 99 اعلام شد در ادامه قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار در امروز را مشاهده کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس باید به مصاف گل گهر سیرجان برود. در ادامه ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر و ساعت بازی پرسپولیس در امروز 1 اسفند 99 را بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
با پایان بررسی تبصره های لایحه بودجه اصلاحی 1400 در کمیسیون تلفیق، حداکثر حقوق دریافتی 15 برابر حداقل حقوق کارمندان تعیین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد دعوت اتحادیه اروپا برای شرکت در جلسه گروه 1+5 و ایران را خواهد پذیرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
اولین شب جمعه ماه پر برکت رجب مصادف است با شب لیله الرغائب که به روایتی از حضرت رسول اکرم(ص) در آن امید به بخشش های فراوان از سوی خداوند است و در این شب فرشتگان به کعبه می آیند و از خدا درخواست می ...