دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
افت اکسیژن خون می تواند در نتیجه مصرف داروهای خاص و یا داشتن حمله آسم رخ دهد. این عارضه زمانی اتفاق می افتد که خون اکسیژن کافی برای بافت های بدن شما را تامین نمی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات مصوبات مربوط به قیمت اینترنت در سال 1400 گفت: نرخ اتصال به سامانه آموزش مجازی شاد ، رفع ابهام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۷    
رییس پلیس فتا استان کرمان گفت: برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم کاربران در زمان دانلود تقویم 1400 حتما به سایت ها و آپ استورهای معتبر و معروف مراجعه کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
ستاد ارتباطات دولت انگلیس به عنوان مهم ترین سازمان جاسوسی و اطلاعاتی این کشور در حال استفاده روزافزون از هوش مصنوعی برای انجام مأموریت های محوله است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
تحلیلگر سیاسی وفعال رسانه گفت :درانتخابات قبل شاهدبودیم آقای قالیباف به نفع آقای رییسی کنار رفت لذا آنها رفیق اند نه رقیب و درمقابل اصلاح طلبان خواهند بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
پاس گل فوق العاده الهیار صیادمنش مقابل شاختار را در ویدیو زیر ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال 1400 به دو روش بیمه گری و صندوقی توسط آتیه سازان حافظ اجرا می شود و برخی هزینه های بیمارستانی، نازایی و پاراکلینیکی بدون سقف است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی، شرایط جدیدی برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش را تعیین کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۵    
عرضه اولیه حآفرین روز چهارسنبه 13 اسفند 99 صورت می گیرد و حداکثر سهم نیز در عرضه اولیه روز چهارشنبه 700 سهم خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۶    
ترکیب 11 نفره پرسپولیس برابر سایپا مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
انفجار کشتی اسرائیلی در دریای عمان حواشی زیادی داشت که جزئیات بیشتر از انفجار کشتی اسرائیلی را مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۶    
یک آسیب شناس می گوید: همسریابی در فضای مجازی شاید بتواند با رعایت استانداردها برای برخی افراد گزینه ای برای انتخاب شریک زندگی باشد اما اینکه بخواهیم این راه انتخاب را برای همه افراد در نظر بگیریم کار ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل بهزیستی استان تهران جزییات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
در آخرین پست اینستاگرامی محسن چاوشی تصویری از شهاب حسینی با عنوان همرفیق منتشر شده است که مفهوم دوگانه ای دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
علی باقری کنی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه نسبت به خانم کمیسر عالی حقوق بشر واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز رأی خود برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال را به صندوق آرا انداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
اینترنت قراره گران بشود و بودجه صداوسیما از طریق آن تأمین بشود این خط خبری بود که روزهای گذشته بعد از مصوبه کمیسیون تلفیق در خصوص اپراتورهای تلفن همراه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
نصر الشَمَّری ، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَبا، در گفتگوی زنده با شبکه المیادین از لغو همه توافقات مقاومت عراق با دولت موقت در مورد حمله به منافع آمریکا خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی جزئیاتی از نشست با کمیسیون امنیت ملی درباره رفع ابهامات پیرامون تفاهم سازمان انرژی اتمی با آژانس را بیان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰    
هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در جلسه امشب افزایش حد نصاب سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت در سهام را تصویب کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۵    
رئیس کل دادگستری استان البرز جزئیات جدید از باند بزرگ زمین خواری نظرآباد را مطرح کرد و گفت: تاکنون 40 نفر از مدیران و مسئولان در این پرونده مشارکت داشته و متهم هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۶    
یک مقام کاخ سفید گفت که این کشور همچنان آماده تعامل مجدد در چارچوب دیپلماسی برای بازگشت دوجانبه به پایبندی به تعهدات هسته ای است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۷    
مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش خبر فوری برای جاماندگان رتبه بندی معلمان را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۲    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: با فعال سازی احراز هویت الکترونیکی، اخذ اثر انگشت با استامپ در انتخابات حذف شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۶    
نمایندگان مجلس در راستای حمایت از خانواده و کمک به افزایش جمعیت بانک مرکزی را در بودجه 1400 مکلف به پرداخت وام 70 میلیونی فرزند سوم کردند. جزئیات و شرایط وام فرزند سوم را در این خبر میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: با فداکاری وزارت در گذشتن از حق خود، فوتبال کشور بعد از 14 سال بلاتکلیفی به آرامش رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۵    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن عملیات دیروز این کشور علیه مواضع عربستان سعودی را دقیق و مهم دانست و گفت که توقف این عملیات وابسته به توقف اقدامات ریاض است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۲    
داود محمدبیگی - مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی: صرفا امضای چک به معنی صدور آن نیست، مشتریان تا آخر سال برای ثبت اطلاعات چک صادر شده با مراجعه به سایت شاپرک یک اپلیکیشن را انتخاب کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تسنیم
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۱    
پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 اسفند 99 مشخص شد. معاملات بازار سهام روزانه بر پیش بینی بورس فردا تاثیر بسزایی دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس : مجلس به شرط تشکیل کارگروه نظارت بر ارز دولتی با ارز 4200 موافقت کرد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: با توجه به مواضع و اقدامات اخیر آمریکا و سه کشور اروپایی، زمان را برای برگزاری جلسه غیررسمی پیشنهادی جوزپ بورل مناسب نمی دانیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۵    
در حالی که اتحادیه املاک کشور معتقد است قیمت مسکن تا 15 درصد کاهش یافته، اما بانک مرکزی اعلام کرده که قیمت ملک در بهمن حدود 4 درصد گران تر شده است!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۶    
قیمت طلا و قیمت سکه امروز طبق بازار جهانی تغییراتی داشت و نوسانات قیمت طلا موجب شد تا کارشناسان بازار طلا پیش بینی قیمت طلا فردا دوشنبه 11 اسفند 99 را اعلام کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۶    
به گزارش راهبرد معاصر نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه، 10 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۶    
وضعیت این روزهای بازار سرمایه موجب افشاگری و نامه نگاری برخی چهره های سیاسی شده است. طبیعتا بخشی از این اتفاقات به جهت دغدغه سهامداران است اما ممکن است برخی از این رفتارها پشت صحنه ای داشته باشد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۰    
کارشناس هواشناسی گفت: امشب و فردا در شهر های تهران و کرج شاهد افزایش غلظت آلاینده های جوی خواهیم بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
آخرین قیمت سکه و قیمت دلار یکشنبه 10 اسفند 99 اعلام شد. جزئیات روند نزولی امروز قیمت سکه و قیمت دلار را در ادامه این خبر میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فوق العاده این کمیسیون برای پیگیری اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت که طبق توضیحات آقای کمالوندی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص امکان خرید و فروش رمزارزها در کشور توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۱    
دو دیپلمات ارشد اعلام کردند ایران پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر برجام را رد کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
با شتاب گرفتن انتصابها در ماههای پایانی دولت در وزارت اقتصاد، به تازگی رئیس دفتر دژپسند به عنوان سرپرست بازرسی این وزارت خانه منصوب شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۲    
تمهیدات بانک مرکزی که پیش از این با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ شده بود، در سال 1400 نیز ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۷    
ارزش امروز سهام عدالت در ششمین روز معاملاتی اسفند ماه در سامانه استعلام سهام عدالت اعلام شد. ارزش سهام عدالت یک میلیونی و ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی امروز نسبت به روز گذشته 1 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه ای گفت که آمریکا روش های موثرتری از تحریم برای اقدام علیه ولیعهد سعودی در اختیار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: شب گذشته جوانی 33 ساله در حاشیه استخر لاهیجان با سلاح گرم اقدام به خودکشی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
رییس کل بانک مرکزی گفت: مشخصات 20 هزار کارت بانکی مورد استفاده سایت های قمار و شرط بندی پس از مسدود شدن به قوه قضائیه داده شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
نمایندگان مجلس سازوکار نظارت بر نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی را مشخص کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که دستگاه های اجرایی مجاز به استفاده از منابع 3 درصدی مناطق نفت خیز، گازخیز و توسعه نیافته نیستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۰    
رئیس جدید فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیتی که این رشته دارد گفت: همه باید هم تلاش کنیم تا با تعامل و همکاری از بحران فعلی عبور کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۷    
جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد و برخی از گمانه زنی ها بر خودکشی دز مک آلینان دستیار کارلوس کی روش تاکید دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۵    
اداره تحقیقات فدرال آمریکا در حال تحقیق روی نوع ماده شیمیایی است که در حین حمله به کنگره از سوی هواداران ترامپ به سمت مأموران پاشیده شده و علت احتمالی مرگ یکی از مأموران کنگره است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۶    
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: در صورتی که در شورای حکام آژانس قطعنامه ای علیه ایران صادر شود واکنش مناسبی نشان خواهیم داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
با انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، برخی از رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی از امکان زد و بندهای پشت پرده و چشم پوشی شستا از دریافت مطالبات خود از فدراسیون فوتبالی که ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
با ورق زدن تاریخچه بورس در سال جاری به این باور خواهیم رسید که هر بار دولت و مجلس بر سر بورس به جان هم افتادند، سهامداران خرد بیشترین زیان را متحمل شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
با توجه به وضعیت بحرانی شاخصه های جمعیتی کشورمان و حرکت بسیار سریع ایران به سمت سالمندی، در زمان حاضر مهم ترین مسئله جمهوری اسلامی ایران، مسئله جمعیت و فرزندآوری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۶    
بازار خودرو در شب عید با افزایش دو تا چهار میلیون تومانی قیمت ها روبرو شد اما خرید و فروش خودرو به اندازه اسفند سال های گذشته رونق ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
مربی تیم فوتبال استقلال قهر دروازه بان این تیم و نیمه کاره رها کردن تمرینات امروز را تأیید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۵    
کاخ سفید تحت رهبری جو بایدن صراحتا اعلام کرده سخنرانی امروز یکشنبه دونالد ترامپ در یک کنفرانس محافظه کار در فلوریدا را که انتظار می رود در جریانش این رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین فعلی خود را مورد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه استفاده از ماسک در دوران کرونا، توصیه هایی را ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آغاز تست انسانی دومین واکسن ایرانی کرونا خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه موزه هنر ایران و مجتمع فرهنگی موزه ای سردار آسمانی، پیام رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص حفظ و صیانت از موزه ها را قرائت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۶    
باشگاه استقلال حضور محمد دانشگر در نیم فصل دوم لیگ برتر باشگاه های ایران با پیراهن تراکتور را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۷    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز یکشنبه 10 اسفند اعلام شد که بر اساس آن 93 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی دولت می گوید ملک مربوط به ساختمان ریاست جمهوری هم مشابه سایر پلاک ها تصمیم گیری شده است. بنابراین مصوبه شورای عالی شهرسازی برای رعایت حال مردم جماران و در جهت کاهش محدودیت ها بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهور گفت: نباید اجازه دهیم سختی ها و فشارها بر زندگی مردم و معیشت آنان تداوم یابد از این نظر باید برای ثبات قیمت کالاها به عنوان سیاستی عاجل و اصلی دولت، قیمت ها به تعادل برسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۶    
کاپیتان سابق پرسپولیس؛ محمد نوری نسبت به رای نیاوردن علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۷    
بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه ای از جنوب غرب کشور از بعد از ظهر امروز در استان های غربی و جنوب غربی وقوع رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۱    
شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برای چهار سال آتی انتخاب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
بانک مرکزی در بخشنامه ای ضوابط ارزهای تامین شده از سوی این بانک به نرخ رسمی 4200 تومانی را تعیین و در خصوص مهلت انتقال ارز و نحوه برگشت ارزهای انتقال نیافته نکاتی را مطرح کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۶    
کارشناس مسائل سیاسی در خصوص وضعیت سیاسی خاتمی گفت: رفتار سیاسی آقای خاتمی از سال88 نشان می دهد وی تکلیف خود را با این سه محور مشخص نکره است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۲    
گفته می شود پیشکسوت استقلال دوباره به کرونا مبتلا شده و وضعیت خوبی ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۷    
معاون وزیر اقتصاد در مکاتبه ای به ادارات کل امور اقتصادی استانهای کشور، دستورالعمل مجامع انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت (به تعداد 5 نفر از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده) را ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
نمایندگان مجلس در جلسه امروز (یکشنبه)، تعرفه اینترنت پیام رسان های داخلی مانند شاد، دانشگاه ها، مراکز دولتی و ... را در سال آینده رایگان تعیین کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان تیم فوتبال استقلال تمرین امروز تیمش را ترک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات جدیدی از حمله گسترده پهپادی و موشکی شب گذشته به عمق خاک عربستان سعودی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۲    
مسئول کمیته بومی سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات با تاکید بر تحقق اصل استقلال در اسناد مرتبط با این پروژه گفت: به زودی سند تقسیم وظایف ملی در بومی سازی تجهیزات این شبکه به امضا می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری در اطلاعیه ای انتشار نقل قول از رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر نقش دولت در ایجاد نوسانات ارزی را بی پایه و اساس خواند و تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
یک روزنامه صهیونیستی گزارش کرد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و شاه اردن اخیراً چند سری دیدار مخفیانه برگزار کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس مجلس گفت: وقتی قرار است حدود 8 میلیارد دلاری که ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی و تجهیزات و دارو وارد کشور شود نباید حقوق گمرکی و سود بازرگانی اش نسبت به سال 99 افزایش پیدا کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۶    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: موارد پروتکل شکنی در هواپیما که کلیپ های آن منتشر شد، توسط یک شرکت خصوصی بود که مورد برخورد قرار گرفت و پروازشان لغو شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست های کلی نظام با تاکید بر اینکه در شرایط موجود، پیوستن به کنوانسیون های مرتبط با FATF ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس مجلس گفت: مجلس بی عدالتی ایجاد شده توسط دولت در صندوق های بازنشستگی تأمین اجتماعی را به نفع کارگران حل می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
کارشناس مسائل بین الملل در خصوص سفر وزیر امورخارجه عراق به ایران گفت: عراق در حال حاضر به دلیل تنش آفرینی های آمریکایی ها و کوشش آنها برای باقی ماندن در این کشور در شرایط خاصی قرار دارد لذا به شدت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
دیوان عالی کشور حکم قصاص آرمان، پسری که متهم است دختر مورد علاقه اش به نام غزاله را به قتل رسانده تأیید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۶    
وضعیت بورس امروز 10 اسفند 99 با ریزش همراه بود و شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات امروز یکشنبه 10 اسفند 1399 با افت 5724 واحدی به یک میلیون و 188 هزار و 285 واحد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
علی اکرمی روزنامه نگار با سابقه کشور صبح امروز دار فانی را وداع گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای به حذف بند الحاقی تبصره 6 ماده واحده با واردات خودروهای خارجی از مناطق آزاد به داخل کشور مخالفت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
طبق اعلام بانک مرکزی، در بهمن ماه امسال اجاره خانه در شهر تهران و در کل مناطق شهری معادل 30.6 و 33.9 درصد نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته رشد کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
با اعلام سایت ابران خودروامروز یکشنبه 10 اسفند 99 چهاردهمین مرحله فروش 7 محصول ایران خودرو آغاز می شود در ادامه خبر جزئیات فروش فوری ایران خودرو در اسفند 99 و شرایط فروش ایران خودرو و همچنین نحوه ثبت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تنها یک بازیکن را برای حضور در خط دفاعی این تیم به باشگاه اعلام کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
وضعیت ستاره باشگاه استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان روشن نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، دولت فعلی آمریکا را همچنان ناقض قطعنامه 2231 و برجام دانست و گفت راه آسان آمریکا برای بازگشت به برجام، اجرای کامل تعهدات آن در این توافق است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۶    
یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی در گزارشی دلیل اصلی عدم مشارکت تل آویو در نمایشگاه نظامی ابوظبی را اعلام کرده و گفت ادعای محدودیت سفر هوایی فقط یک بهانه بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۰    
اگر دولت نتواند نرخ تورم را کنترل کند افزایش دومینووار هزینه های تولید و افزایش حقوق و دستمزد غیر قابل اجتناب خواهد بود که این مسئله آثار و تبعات خود را بر اقتصاد بر جا خواهد گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۰۶    
شرایط فروش زمستانه مدیران خودرو یکشنبه 10 اسفند 99 اعلام شد. مدیران خودرو در جدیدترین برنامه فروش خود اقدام به فروش اقساطی خود با 40 درصد پیش پرداخت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۰۶    
قیمت طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز یکشنبه 10 اسفند 99 اعلام شد که طبق آن قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز با کاهش قیمت روبرو شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۰۶    
جدیدترین قیمت پراید در بازار امروز یکشنبه 10 اسفند 99 مشخص شد و شاهد کاهش اندک قیمت خودرو پراید در بازار بوده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۶:۰۶    
قیمت ربع سکه امروز یکشنبه 10 اسفند 99 مشخص شد که بر اساس آن شاهد کاهش اندک قیمت ربع سکه در بازار بوده ایم.
  • ۱