یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۲۳Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
عید نوروز 1400 روز شنبه 30 اسفند و سال در ساعت 13 و 7 دقیقه و 28 ثانیه تحویل می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
سومین روز ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۷    
ریحانه پارسا بازیگر جوان که این روزها به ترکیه مهاجرت کرده است در اینستاگرام خود یک پستی منتشر کرد که در 16 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است. ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا را در این خبر میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
اشرف پهلوی خواهر دوقلوی محمدرضا پهلوی یکی از فاسد ترین افراد خاندان پهلوی بود که در فساد های وی روابط نامشروع با افراد زیادی دیده می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۵    
دوربین مخفی از رفتارهای عجیب طلا فروشان با کسی که از نظر ظاهری متفاوت است را در این ویدیو ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو تارا با کد ملی اعلام شد و متقاضیان می توانند با کلیک بر روی لینک زیر از نتایج قرعه کشی پیش فروش تارا ایران خودرو مطلع شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۶    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه حجم قابل توجه مراجعان به بخش های بهداشتی و درمانی تهران شرایطی متفاوت از سایر شهر ها برای تهران رقم می زند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
فرشاد فرجی که هنوز شش ماه دیگر با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارد برای دریافت رضایتنامه از این باشگاه، آپارتمان مسکونی خود در شمال کشور را برای فروش گذاشته است!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۰    
اقدامات ائتلاف سعودی خشم کاربران توییتر را در بر داشته و این کاربران با انتشار محتوایی در حمایت از مردم مظلوم یمن خواستار واکنش جدی مجامع جهانی درخصوص وقوع فاجعه انسانی در این کشور هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
پس از گذشت دو روز از هفته جدید و نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، شاهد هستیم که همچنان بازار خودرو در رکود به سر می برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
مدافع سابق پرسپولیس نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۵    
در دوران شیوع کرونا باید در زمینه خرید تخم مرغ چند نکته بهداشتی را رعایت کنیم تا آلودگی از طریق پوسته تخم مرغ وارد آن نشود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۱    
باشگاه شهر خودرو جهت صدور رضایتنامه مهاجم 34 ساله خود برای باشگاه استقلال شرط سنگینی را گذاشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۷    
کارشناسان حوزه اقتصاد و ارتباطات معتقدند به کمک فناوری هوش مصنوعی فعالیت تبلیغاتی اینفلوئنسرها به راحتی قابل رصد است . پرداخت مالیات اینفلوئنسرها یک پدیده جهانی هست و هیچ کس امکان فرار از آن را ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۲    
یک منبع در وزارت انرژی عربستان سعودی به هدف حمله قرار گرفتن تاسیسات نفتی این کشور در بند رأس تنوره اعتراف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس در مورد افزایش حقوق ها در سال آینده گفت: با این مصوبه، مدیران پردرآمد بیش از یک سوم حقوق خود را مالیات می دهند و عموم کارگران با دستمزدهای حداقلی از ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۰    
بورس پنجم یا همان بورس املاک، مستغلات با سرمایه ثبت شده 5000 میلیارد تومانی راه اندازی شد اما حجم معاملات مسکن در بورس کالا به شدت پایین و از زمان راه اندازی تا به امروز اقبال چندانی نداشته است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۷    
مجوز حضور تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا توسط مسئولان کنفدراسیون جودو آسیا صادر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۷    
یک منبع آگاه به یک شبکه فرامرزی ایران گفت که موضوع گام در مقابل گام برای آغاز مذاکره با واشنگتن از سوی مقام های ارشد ایران رد شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۱    
مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس اعلام کرده هیچ طلبی از این تیم ندارد و طلبش را سال ها پیش بخشیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۲    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: چنانچه سود شرکت های دارای سهام عدالت تجمیع نشود، بخشی از آن در سال آینده واریز خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۲    
جدیدترین اخبار پیش فروش ایران خودرو و پیش فروش سایپا امروز اعلام شد و این دو گروه خودروسازی در رقابت سعی در فروش ویژه محصولات خود دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۶    
شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در روز چهارشنبه 20 اسفندماه سال جاری در بورس تهران عرضه می شود تا جمع شرکت های حاضر در بورس تهران به 577 برسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۱    
بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش در این منطقه آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۵    
رئیس سازمان بورس در خصوص سود سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهم دارند؟ گفت: برای آنان دو برابر200 هزار تومان یعنی تقریبا 400 هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خرم آباد درباره تحریمهای ظالمانه امریکا علیه کشورمان گفت: امروز با همبستگی و تلاش می توانیم تحریمها را لغو یا بی اثر کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۲    
استاندار تهران گفت: به سرعت رنگ بندی استان ها درحال تغییر و تعداد بیمارهای بستری شده در حال افزایش است، لذا تصمیم گیری درباره سفر به خارج از استان به هفته بعد موکول می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
ارتش یمن از عملیات گستره موشکی و پهپادی این کشور به اهدافی در عربستان سعودی خبر داد که در مجموع 22 موشک و پهپاد استفاده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
نماینده دوره دهم مجلس خبری درباره حضور مشروط لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری را شیطنت رسانه ای عنوان کرد و گفت: علی لاریجانی هیچ فعالیت سیاسی و انتخاباتی ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۰    
رتبه بندی معلمان سال 1400 امروز توسط هیأت وزیران به تصویب رسید و تکلیف نهایی لایحه رتبه بندی فرهنگیان مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۱    
علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در توییتر نوشت: وضعیت ابتلا به کرونا در خوزستان کاملا خانوادگی شده و همزمان چندین نفر از اعضای یک خانواده در بخش های مختلف بیمارستان بستری هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
منابع یمنی از عملیات گسترده موشکی و پهپادی در عمق عربستان و هدف قرار گرفتن تاسیسات نظامی مهم متجاوزان در پاسخ به جنایات مستمر آنها علیه ملت یمن خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز آثار عینی افول آمریکا را شاهد هستیم و اندیشمندان نیز بر این موضوع صحه می گذارند که سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۷    
معاون ظریف گفت: اگر آمریکا در ادعای خود برای بازگشت به برجام جدی است راه آن ساده است، به توافقی که از آن خارج شده است بازگردد و به تمامی تحریم هایی که در دولت گذشته آن کشور علیه ایران برقرار شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
رییس قوه قضاییه با ابراز نگرانی از وضعیت انبار های سازمان اموال تملیکی، گفت: سامان دادن 70 انبار در سطح کشور اقدامی نشدنی نیست و رفع مشکلات کالا های موجود در این انبارها ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
شورای عالی کار برای تعیین حقوق کارگران سال 1400 فردا دوشنبه 18 اسفند جلسه برگزار می کند. میزان افزایش حقوق کارگران برای سال جدید در جلسات شورای عالی کار معین می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۲    
اگر مجلس در لایحه بودجه 1400 قدمی برای تخصیص اعتبار و ملزم کردن دولت به سامان دادن وضعیت آموزشی جمعیت عظیم بازمانده از تحصیل برندارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
وضعیت عمومی پزشک گنابادی که پس از تزریق واکسن اسپوتنیک دچار علائم گوارشی و بستری شده بود، خوب است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی نحوه پرداخت حقوق کارمندان در سال 1400 و دلایل تغییر فرمول را توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۷    
لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه امروز هیأت دولت به ریاست رئیس جمهوری تصویب شد. این لایحه برای طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش گفت که بازیابی کامل برجام باید شامل برداشته شدن تحریم های ایران باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۷    
معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور علت انحلال جمعیت امام علی را عدم رعایت و انحراف از اساسنامه اعلام کرد و گفته می شود که این جمعیت تذکرات وزارت کشور را جدی نگرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان و سایمون کاوونی وزیر امور خارجه ایرلند موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه های دوجانبه، منطقه ای، بین المللی و همچنین برجام مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
مهاجم جدید تیم پرسپولیس دقایقی قبل وارد باشگاه پرسپولیس شد تا مذاکرات نهایی را با قرمزها انجام دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۷    
محصولات پرطرفدار سایپا دومین روز از هفته جاری را با افت قیمت سپری کردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز پراید 131 و تیبا صندوقدار و تیبا 2 معمولی افت قیمت داشته اند و سایر محصولات این ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۰    
دهقان دهنوی گفت: مهم ترین امر در بازار سرمایه متغیر های کلان است ما از بانک مرکزی تقاضا داریم نرخ های بازدهی را به نوعی تنظیم کنند تا بازار ها در کنار هم کار کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۲    
جلسه تعیین دستمزد کارگران برای سال 1400 فردا برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: 6 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای تأمین کالا های اساسی در 6 ماه نخست سال آینده تخصیص یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۵    
روز گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تخصیص بودجه برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در مرحله دوم خبر داد و امروز هم رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعمال تغییر نحوه پرداخت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۵    
پرطرفدارهای ایران خودرو هر چند اولین روز هفته را با رشد قیمت آغاز کردند، اما در دومین روز از هفته جاری این بازار به ثبات رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از انهدام باند شبکه قاچاق انسان در این شهرستان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۱    
در متن استعفای سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه خطاب به فرمانده کل سپاه آمده است: از آنجا که احتمال دارد به دلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از احتمال بالای کاهش قیمت ها در بازار طلا طی روز های آینده خبر داد و گفت: در پی افت قیمت طلا و سکه و ترس از ادامه این روند، فروشندگان وارد بازار شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۷    
یک مقام ایرانی بدون ذکر نام به شبکه المیادین گفت که ایران هرگونه دست داشتن در انفجار کشتی رژیم صهیونیستی در خلیج فارس را قویا تکذیب می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۶    
معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: جمعیت امام علی به دلیل عدم تمکین به تذکرات شفاهی و کتبی و عدم اصلاح انحرافات، شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد تصمیم به انحلال این جمعیت گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۶    
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
وکیل نازنین زاغری گفت: موکل من آزاد شد اما پرونده مفتوح دیگری هم دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۱    
آرش میراسماعیلی جودوکار پس از حمله قلبی در بیمارستان بستری شده بود و امروز وی با توجه به رفع خطر و مساعد بودن حالش از بیمارستان مرخص شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
جنگنده های سعودی ظهر امروز هفت مرتبه دو منطقه در شهر صنعاء پایتخت یمن را به شدت بمباران کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۶    
وزیر امور خارجه چین از دولت جدید آمریکا درخواست کرد موانع غیرمعقول دربرابر همکاری های دوجانبه را رفع و از اقدامات خطرناک دولت قبلی این کشور عقب نشینی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 کل کشور از ارسال لایحه بودجه سال آینده به شورای نگهبان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۱    
ارزش سهام عدالت امروز 17 اسفند 99 با توجه به روند صعودی بورس و نماد های مربوطه نسبت به دیروز افزایشی بود و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه 532 هزار تومان امروز 66 هزار تومان افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۵    
سردار سید حسین هوشی سادات با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش با بیان با فرهنگیان توافق کرده ایم درباره پرداخت مطالبات صحبت نکنیم، گفت: آماده ایم بعد از عید مدارس را باز کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه موافق اخد مالیات از اینفلوئنسر ها هستیم، گفت: اجرای مالیات خانه های خالی عملا در بودجه 1400 دیده می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
به اعتقاد فعالان بازار روند کاهشی قیمت ها، نوسانات نرخ ارز و شیوع بیماری کرونا عاملی شده تا معاملات در بازار خودرو به صفر برسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۷    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفت: در خصوص مذاکرات هسته ای با ایران ما به صراحت اعلام کرده ایم که مسیر دیپلماسی باز است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
سری سوم اسکناس 50 هزار ریالی با طرح آرامگاه حافظ در پشت این اسکناس، توسط بانک مرکزی منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
عضو هیأت مدیره اتاق بازرگانی ایران و عراق از آزادسازی سه میلیارد دلار از منابع ارزی ایران در کره جنوبی، عمان و عراق خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
نتایج قرعه کشی پیش فروش تارا ایران خودرو و فروش فوق العاده دنا پلاس توربواتوماتیک و وانت آریسان پس از برگزاری مراسم قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهاد های نظارتی امروز 17 اسفند 99 اعلام شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در شرایطی در مجلس مصوب شد که دریافتی های بالای 10 میلیون تومان در 1400 مشمول این 25 درصد نشده و فقط به میزان ثابت دو میلیون و 500 هزار تومان افزایش حقوق ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۷    
آبی های تهرانی باید طلب بازیکنان داخلی خود را هم پرداخت کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۵    
پس از کش و قوس های فراوان ، به گفته برخی از منابع ، شهریار مغانلو ، مهاجم نیم فصل اول سانتاکلارا پرتغال فردا برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس می رود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
حمید حاج اسماعیلی، کارشناس بازار کار در خصوص افزایش میزان حقوق کارگران گفت: هر چند در ظاهر اتکای دولت های مختلف و دولت کنونی در شورای عالی کار در تعیین دستمزد کارگران بر نرخ تورم مبتنی بوده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی معتقد است اعداد و ارقام بودجه مصوب وتبصرہ های متعدد آن دربرگیرنده احکامی برای تکلیف به بانک مرکزی وسیستم بانکی است که نتیجه آن می تواند انتشار پول پر قدرت و رشد نقدینگی باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس جمهور، وزارت صمت را موظف کرد با طراحی های ویژه و سریع الوصول ضمن کوتاه کردن مسیر زنجیره تولید تا توزیع و عرضه گسترده میوه و مواد غذایی به همراه شفافیت اطلاعات در ایام سال نو و همچنین ماه مبارک ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
علی دایی در حاشیه حضورش در پیست اسکی دربندسر در خصوص بازگشت به فوتبال و ریاست جدید فدراسیون فوتبال صحبت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
وزیر امور خارجه چین گفت، اکنون که آمریکا برای بازگشت به برجام اعلام آمادگی کرده است، باید تحریم های غیرعادلانه علیه ایران را بردارد و تهران نیز به تعهدات برجامی بازگردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۰    
سازمان بهداشت جهانی خطر گسترش بیماری اِبولا از گینه به کشورهای همسایۀ آن را بسیار بالا اعلام کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی زمان واریز بیمه بیکاری کرونا را تا پایان هفته اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به کاهش محسوس قدرت خرید کارگران گفت: مقاومت دولت در برابر افزایش دستمزد مطابق ماده 41قانون کار, علاوه بر تشدید شرایط کارگران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۵    
فرمانده سپاه در حاشیه بازدید از رویداد فناوری تا ثریا گفت: در نظر داریم با کمک جوانان کشور خط مقدم فناوری های پیشرفته دنیا را فتح کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۲    
اطلاعات جدید نشان می دهد از هر 10 فرد آلوده به ویروس کرونا فقط یک نفر ویروس را به شخصی که با آن زندگی می کند، انتقال می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه گروه های آسیب زا، دارای بیماری های زمینه ای، خاص و اولویت های شغلی از جمله مهمترین دریافت کنندگان واکسن کرونا هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۷    
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 17 اسفند 99 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 8 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۵    
آبی های تهرانی باید طلب بازیکنان داخلی خود را هم پرداخت کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
امیر حاتمی در واکنش به تهدیدات صهیونیست ها علیه کشورمان و با اشاره به موضع چندسال پیش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر با خاک یکسان کردن تل آویو و حیفا در صورت سرزدن غلطی از سوی صهیونیست ها گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۲    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا در موقعیتی قرار گرفتند که به تعهدات خودشان عمل کنند و باید توجه داشته باشند که این پنجره فرصت همیشه باز نخواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۷    
وضعیت بورس امروز 17 اسفند 99 در حالی اعلام شد که با رشد همراه بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۲    
مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران از بازگشت فایل های قیمت مناسب به بازار خبر می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۰    
حسن روحانی با اشاره به شکست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران و اعتراف دولتمردان جدید این کشور در این باره گفت: فعال شدن برجام منوط به لغو تحریم ها از سوی آمریکا و ایفای تعهدات کامل همه اعضا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۷    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب FATF بندی به پای اقتصاد کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه بسته 60 گیگابایتی اینترنت رایگان برای معلمان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۲    
دستگاه دیپلماسی ریاض در راستای صیانت از اهداف و برنامه های خود در برابر تهدیدات و فشارهای واشنگتن، در عرصه منطقه ای نیز فعال خواهد شد و مسلماً سعی خواهد کرد تا با کنش در میدان های دیپلماتیک منطقه ای ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۶    
برخی رسانه های خارجی در هفته گذشته درباره نشستی که قرار است اوایل اوریل (اواسط فرورین 1400) از سوی ایران و آژانس برگزار شود گمانه زنی کرده اند که این نشست برای بحث درباره ''موضوعات جدید فنی'' است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
لاریجانی گفته که در صورت کاندیداتوری آقای اسحاق جهانگیری در انتخابات 1400، وارد رقابت انتخابات ریاست جمهوری نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۵    
عضو سابق سنای محلی ایالت ویرجینیا ضمن توصیف حمله اخیر آمریکا به سوریه به عنوان هدیه ای برای داعش ، گفت هیچ کشوری در جهان نیست که بیشتر از آمریکا علیه کشورهای خارجی دیگر حملات نظامی انجام داده باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران پراکنده در برخی استان ها تا سه شنبه از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد.
  • ۱