سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۱۳Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۷    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای جمعه 22 اسفند در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۱    
با پیشروی نیرو های یمنی در مارب، انگلیس، فرانسه و آلمان در اظهاراتی مداخله جویانه این پیشروی ها را محکوم کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۷    
وزیر انرژی سابق آمریکا که در شکل گیری توافق هسته ای برجام نقش ایفا کرد گفت وقت دولت فعلی این کشور برای دیپلماسی با ایران رو به اتمام است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۵    
کمی پیش اعلام شد که بانک رسالت قرار است 150 میلیون تومان وام خرید مسکن بدهد اما خیلی زود مشخص شد که جامعه هدف این تسهیلات بسیار محدود است و حالا هم شرایط اقساط آن سوژه بحث در فضای مجازی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۲    
مدیرفنی استقلال با بیان اینکه پیروزی های این تیم ثمره تلاش فکری است گفت: ممکن است پیکانی ها مهره کلیدی نداشته باشند، اما به معنای واقعی تیم هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۶    
با اعلام باشگاه تراکتور احسان حاج صفی از این تیم جدا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه منطقه ویژه اداری هنگ کنگ بخشی از تمامیت ارضی چین است، لذا امور مربوط به آن، امور داخلی چین محسوب می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۰    
شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از بازی با پیکان راهی کشورش می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۰    
مدافع استقلال از سوی سرمربی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۷    
وزیر کشور گفت: در مصوبه ستاد کرونا مقرر شده است که شهرهای قرمز و نارنجی سفر ممنوع باشد اما بقیه شهرستانها و شهرها سفر آزاد است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۷    
در حالی که قرار بود نخست وزیر اسرائیل در اولین سفر رسمی خود به امارات متحده عربی، روز پنج شنبه، 21 اسفند، در دیداری چند ساعته در ابوظبی با ولیعهد امارات گفت وگو کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا و مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی طی یک نشست مجازی در چارچوب کارگروه مشاوره راهبردی آمریکا-اسرائیل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از افت ناگهانی دما از فردا شب 22 اسفندماه در استان خبر داد و گفت: دمای هوا از فردا شب 5 الی 10 درجه کاهش خواهد یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۵    
فرمانده انتظامی ازنا از سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در این شهرستان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۲    
یک قانونگذار آمریکایی در مجلس نمایندگان آمریکا سیاست دولت جدید این کشور در قبال برجام را به چالش کشید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جام حذفی شگفتی زیاد است و باید کارمان را با قدرت شروع کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۰    
احسان علیخانی آرزوی دو عضو گروه مجاز را بر آورده کرد. این دو عضو به دلیل معلولیت پدر و مادرشان آرزوی حضور آنان در جایگاه تماشاگران را داشتند که احسان علیخانی این آرزو را محقق کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۷    
عدم دریافت هر کدام از وعده های غذایی نه تنها کمکی به کاهش وزن نمی کند، بلکه یکی از عوارض آن بروز چاقی بخصوص در ناحیه شکم است. با سایر عوارض حذف وعده های غذایی در ادامه مطلب آشنا می شوید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۱    
یک مقام پیشین کاخ سفید پیش بینی کرد رئیس جمهور سابق آمریکا طرف روزهای آینده با اتهاماتی از سوی دادستانی منهتن روبه رو خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۵    
نهادهای دولتی و غیردولتی به منظور تهیه میوه برای پرسنل خود با شماره 88901011 – 021 تماس بگیرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۲    
غلامرضا مصباحی مقدم گفت: احتمال نزدیک شدن شورای ائتلاف به شورای وحدت زیاد است و گفت وگوها بین این دو مجموعه در جریان است و امیدواریم که در نهایت این دو تشکیلات به وحدت برسند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: برداشتن ماسک برای زمانی است که کل جامعه واکسینه شوند یا بحث ایمنی جامعه در جامعه اتفاق بیفتد که بیش از 70 درصد مردم باید تحت پوشش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۷    
اجرای گروه مجاز در فینال عصر جدید 21 اسفند 99 دومین اجرا از فینال عصر جدید است. فصل دوم برنامه استعداد یابی عصر جدید از اسفند سال گذشته آغاز شد و آخرین پخش عصر جدید امشب ساعت 19:30 است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
اجرای گروه ستاره هشتم در فینال عصر جدید 21 اسفند 99 نخستین اجرا از فینال عصر جدید است. فصل دوم برنامه استعداد یابی عصر جدید از اسفند سال گذشته آغاز شد و آخرین پخش عصر جدید امشب ساعت 19:30 است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۶    
شاخص بورس این هفته را با حضور در کانال 1٫2 میلیون واحدی به پایان رساند.اما در هفته بعد روزهای پایانی سال را چطور پشت سر خواهد گذاشت؟ آخرین اخبار چه سیگنال هایی برای بازار سهام دارد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: داوطلبین ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران در پایان مراحل ثبت نام حتما باید پیامک ثبت نام قطعی را دریافت کنند، در غیر این صورت ثبت نام آنها نهایی نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه پس از گذشت 6 سال خیال واهی عربستان مبنی بر فتح سه هفته ای محقق نشده است، تأکید کرد که عربستان سعودی باید به جنگ علیه مسلمانان و اعراب خاتمه دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۱    
احمد نوراللهی از بازیکنانی است که در پایان این فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد و مذاکرات مدیران با او برای تمدید قرارداد ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۱    
پس از پرداخت یارانه نقدی 45 هزار تومانی، تنها یک یارانه دیگر باقی مانده که دولت امسال پرداخت کند که احتمالا در آخرین روز کاری یعنی 27 اسفند ماه یارانه معیشتی کرونا پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
محمد اسلامی گفت: مردم در شرایط کنونی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و با توجه به هشدارها و توصیه های وزارت بهداشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۰    
همتی با انتشار یادداشتی به عدم آزادسازی منابع ایران در کره جنوبی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۰    
محموله 100 هزار دوزی واکسن برای انجام فاز سوم مطالعات بالینی تولید مشترک ایران و کوبا وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت چگونگی استفاده از ماسک در روزهای بارانی را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
پس از اعلام اخیر سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره افتتاح نمایشگاهی برای صنایع نظامی این کشور، ارتش یمن، امروز، دستاوردهای نظامی خود را به نمایش گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۲    
افزایش قیمت مرغ و همچنن صفوف تشکیل شده برای خرید این کالا، دلایل مختلفی را به دنبال دارد که بعد از پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان یکی از این دلایل مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
با توجه به اینکه لحظه تحویل سال جدید ساعت 13 روز شنبه 30 اسفند است و در تقویم تعطیل رسمی اعلام نشده، این پرسش را مطرح می شود که روز شنبه 30 اسفند 1399 تعطیل رسمی است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک روز شهید، تصریح کرد: جامعه ای که در آن روح ایثار و فرهنگ شهادت وجود نداشته باشد، جامعه ای بی روح و رو به زوالی است که هیچ حرکت و جوهره ای در آن بروز و ظهور ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۲    
پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در اکثر جاده های کشور بارش باران و برف گزارش شده، ترافیک در جاده های کشور روان و برخی جاده ها لغزنده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۲    
رییس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر این که شخصا دوست ندارم برای شورا ثبت نام کنم به دلیل آنکه این عرصه به جوانان سپرده شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۶    
کوچ ایرج طهماسب به شبکه نمایش خانگی، حاشیه دستمزد علی صادقی، بازگشت نوروزی خندوانه ، ساخت سه سریال خانگی با داستانی مرتبط با دوره تاریخی قاجار از مهمترین اتفاقات این هفته بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۱    
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای توضیحات کاملی مبنی بر انتخاب هند به عنوان میزبان لیگ قهرمانان و پذیرفته نشدن پیشنهاد این باشگاه ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۵    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از اظهارات وزیر خارجه دولت جو بایدن درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی آمریکا اعلام کرد، این دولت همان سیاست شکست خورده ترامپ را دنبال می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۶    
علی رغم اینکه وزیرکار در هفته های قبلی و دولتی خبر از تعیین دستمزد 1400 در روزهای پایانی سال داده بودند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
ستاد تنظیم بازار با واردات میوه و سایر کالا های اساسی برای عرضه در شبکه توزیع موافقت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
تیم فوتبال استقلال تهران امروز در جام حذفی به میدان خواهد رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: محموله 100 هزار دزی واکسن کرونا برای انجام فاز سوم مطالعات بالینی، تولید مشترک ایران و کوبا ساعت 6بعد از ظهر به وقت کاراکاس از مسیر ونزوئلا به مقصد تهران بارگیری و ارسال ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی کرملین اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تماس تلفنی میان رؤسای جمهور روسیه و ایالات متحده آمریکا وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
پس از توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی در پنجم اسفند ماه، رایزنی هایی بین ایران و اروپا صورت گرفت از یک سو سفر وزیر خارجه ایرلند به تهران و رایزنی وزرای خارجه فرانسه و فنلاند با ظریف و از سوی دیگر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۷    
یک مقام ارشد کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد که سفر نخست وزیر این رژیم به امارات عربی متحده به صورت رسمی لغو شده و برنامه دیدار با نخست وزیران مجارستان و جمهوری چک، جایگزین آن شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۱    
سفارت چین در لندن با هشدار به انگلیس درخصوص تحریم های احتمالی این کشور بر پکن، گفت اراده محکم چین در دفاع از منافع خود را دست کم نگیرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵    
رییس سابق یوونتوس اعلام کرد باشگاه تورینی برای هر گل رونالدو یک میلیون یورو می پردازد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه این طور نیست که بگویید یک شبه به توافق سال 2015 برمی گردیم، گفت: از آن زمان تاکنون اتفاق های بسیاری روی داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
جدیدترین قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه 21 اسفند 99 مشخص شد و شاهد افزایش اندک قیمت خودرو پراید در بازار بوده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی مدعی بازداشت سازندگان موزیک ویدئوی ساسی مانکن در شیراز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۲    
دیشب آخرین یارانه نقدی امسال واریز شد و هفته آینده با واریز آخرین یارانه کرونا دیگر پرونده یارانه های امسال بسته می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۶    
مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند قانون منع حضور مربی و بازیکن خارجی از سال آینده اجرا نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۱    
معاون سیاسی وزارت خارجه جمهوری اسلامی با تأکید بر لزوم بازگشت آمریکا به تعهدات برجامی گفت که بازگشت واشنگتن به برجام به هیچ نشستی نیاز ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
معاون سخنگوی رسمی ارتش یمن گفت که اگر عربستان سعودی دست از ادامه تجاوز به ملت یمن برندارد، صنعاء دامنه حملات به این کشور را گسترش خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
وحید حاجی زاده کارشناس حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی گفت: کارفرمایان تا آخر اسفندماه مهلت دارند که عیدی و پاداش کارگران را پرداخت کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و براساس نظام جدید کیفیت محصول خود، خودرو شاهین را با گارانتی سه ساله یا 60 هزار کیلومتر پیمایش تحویل مشتریان خواهد داد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۷    
دانشمندان می گویند مراجعه نکردن به موقع به توالت برای دفع ادرار می تواند باعث آسیب به بدن شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۱    
اولین بازی تیم استقلال در مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور امروز مقابل پیکان برگزار می شود. ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی و ساعت بازی استقلال در امروز 21 اسفند 99 را بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۶    
تحلیلگر سیاسی عراق می گوید که آمریکا تلاش دارد با تاثیرگذاری بر انتخابات آتی عراق، شخصیت هایی را بر روی کار آورد که عراق را آماده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۶    
حضرت آیت الله خامنه ای عنوان کردند: در مبعث سنگین ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
مکان های میزبانی لیگ قهرمانان آسیا 2021 مشخص شد و 3 کشور عربستان ، امارات و هند میزبان بازی های منظقه غرب آسیا شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه اگر ما انتخابگر خوبی باشیم سعادت دنیا و آخرتمان تامین می شود، گفت: همه چیز بر مبنای انتخاب جامعه و امت اسلامی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای عنوان کردند: در مبعث سنگین ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۶    
پیام بعثت به جهانیان، قرار گرفتن بشریت در مسیر تکامل خود است، بشری که آزاد و با اختیار آفریده شده تا در پرتو عمل به دستورات دینی و یا بی توجهی به آموزه های دینی سعادت یا شقاوت خود را رقم بزند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۵    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد که از اوایل وقت فردا (جمعه) شاهد بارش برف و باران، کاهش دما و یخبندان، رخداد مه، کاهش دید و در مناطق کوهستانی کولاک برف در برخی مناطق کشور باشیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از ایران خواست که ابتدا به پایبندی به توافق هسته ای بازگردد و تاکید کرد که واشنگتن از بازگشت به برجام برای گسترش توافق به دیگر حوزه ها استفاده خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۶    
معاون اسبق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت تنظیم بازار گفت: بازار را با تحکم و برخورد نمی توان نگه داشت و تنظیم کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۶    
منابع مطلع اماراتی به یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی گفتند که ولی عهد سعودی آماده دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفر وی به ابوظبی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
پخش سریال پایتخت 6 به مناسبت مبعث پیامبر اسلام (ص) از امروز پنجشنبه آغاز می شود. در ادامه جزئیات و ساعت پخش پایتخت را بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۶    
قیمت روز خودرو ایران خودرو سایپا امروز پنجشنبه 21 اسفند 99 مشخص شدکه بر اساس آن قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش نسبی همراه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
وزیر خارجه سابق آمریکا با توصیف توافق هسته ای ایران به عنوان هیولایی که مسیر تقویت برنامه اتمی ایران را هموار می کند، درباره هرگونه از سرگیری مذاکرات با تهران هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۶    
قیمت طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز پنجشنبه 21 اسفند 99 اعلام شد که طبق آن قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز با کاهش قیمت روبرو شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۱    
سرمربی سابق استقلال در هفته های پایانی حضورش روی نیمکت این تیم شرایط مناسبی نداشت و تقریبا هر روز یک تجمع علیه او برگزار می شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۱    
بر اساس ضمیمه فنی تفاهم مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران برای مدت تا سه ماه اجازه خواهد داد تا دوربین های نصب شده در 8 تاسیسات یا ساختمان به منظور ضبط داده ها در محل خود حفظ و به کار ...