چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۷:۴۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۰    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه تنها راه پیشبرد برجام را رفع تحریم های غیر قانونی اعمال شده از سوی آمریکا دانست و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۲    
شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه 11 اسفند 1399 با افت 3170 واحدی به یک میلیون و 182 هزار و 433 واحد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۱    
چند روز پیش عیدی روحانی به مردم در سال 99 تخفیف 25 درصدی عوارض آزاد راه غدیر معین شد اما واریز عیدی نقدی آقای روحانی برای مردم صحت دارد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۷    
جدیدترین اخبار آغاز پیش فروش ایران خودرو و پیش فروش سایپا چهارشنبه 6 اسفند 99 اعلام شد و این دو گروه خودروسازی در رقابت سعی در فروش ویژه محصولات خود دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۵    
واتساپ به تازگی جزییاتی را در خصوص سیاست های جدید این پلتفرم پیام رسان که قرار است 15 ماه مه (25 اردیبهشت) اجرایی شود، ارائه و توضیح داد که در صورت عدم موافقت کاربران با این تغییرات ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۱    
مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور از تقاضای شرکت های سوئیسی برای حضور و سرمایه گذاری در ایران سخن گفت و خواستار رفع موانع گمرکی و امثال آنها شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
صفحه توئیتر khamenei.ir منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به نقل از ایشان مجلس و دولت را به حل کردن اختلاف نظرها دعوت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
یک فرد مطلع که برای حرف هایش سند هم دارد، مدعی شد یکی از مربیان پیشین استقلال برای برکناری محمود فکری در فضای مجازی هزینه می کند!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
منبعی میدانی به یک خبرگزاری روسی گزارش داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن مرکز استان مأرب را تحت محاصره خود درآورده اند و تسلط کامل بر این شهر دیر یا زود صورت خواهد گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود از آنچه به گفته او اقدام ایران در فاصله گرفتن بیشتر از پایبندی به تعهدات هسته ای خوانده شد، ابراز نگرانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۶    
وزیر خارجه آلمان گفت که تمایلی از طرف آمریکا وجود دارد تا گفت وگوهای غیررسمی با اعضای برجام داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
سرمربی گل گهر سیرجان، امیر قلعه نویی با انتقال علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس مخالفت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۵    
حالا ترابی به عنوان تک ستاره لیگ نوزدهم آماده است، هم از نظر بدنی هم از نظر روانی تا دوباره با پیراهن پرسپولیس بدرخشد و برای این مهم انگیزه عجیبی هم دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۲    
امروز که در ادامه اجرای طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به توقف اجرای پروتکل الحاقی رسیده ایم، آمریکا و اروپا بر سر یک دوراهی قرار گرفته اند که هر کدام را انتخاب کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
مایکروسافت در حال افزودن حالت جدید Kids Mode به مرورگر Microsoft Edge است که محیط ایمنی را برای گشت و گذار کودکان در وب و همچنین دسترسی به محتوای مناسب را فراهم می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا درباره اصابت راکت به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد اظهارنظر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۲    
الان تهران و پایتخت کشور از پاتوق های اخلاق و مواعظ خالی شده است؛ خداوند سلامتی و طول عمر بدهد به معدود معلمان اخلاق که هنوز گرما بخش محافل و جلسات هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۶    
رئیس پلیس فتا استان قزوین از شناسایی عامل تهدید و اهانت به مردم استان یزد، در کمتر از 48 ساعت در قزوین خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۰    
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حالی که میزان تردد مردم در کشور در تابستان به 23 و آذرماه به 9 درصد کاهش یافته بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۱    
افزایش حداقل دستمزد کارگران در بودجه سال جدید آورده شده است و تایید تعیین حداقل دستمزد کارگران در گروه تصویب بودجه 1400 توسط مجلس است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: همه دسترسی های تکمیلی آژانس از نیمه شب امشب متوقف می شود و از ساعت 12 امشب چیزی به نام تعهدات فراتر از پادمان نداریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۶    
وزیر خارجه فرانسه دوشنبه در سخنانی در جمع وزیران خارجه اتحادیه اروپا مدعی شد که اوضاع درمورد برنامه هسته ای ایران نگران کننده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد که طی روزهای آینده تلاش های اتحادیه اروپا برای احیای دیپلماسی هسته ای به نتیجه برسد و خبرهای خوبی در این خصوص منتشر شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۶    
محققان یک آسیب پذیری در مرورگر Brave شناسایی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۰    
فیس بوک قانون جدیدی مبنی بر دریافت هزینه برای انتشار اخبار در این پلتفرم را وضع می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری مدعی شد ایران با پایبندی به توافق فاصله دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۲    
کمیساریای سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر لزوم رفع تحریم های ایران برای پیشرفت در پرونده هسته ای تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن استقبال از دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایجاد یک صدایی در کشور در اجرای قانون مجلس ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۱    
نماینده کارگران در کمیته دستمزد با اشاره سبد معیشت کارگران کارگران گفت: رقم سبد معیشت کارگران رقم 6میلیون و 895 هزارتومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
عرضه اولیه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس (نماد اپال) در روز چهارشنبه در بورس تهران انجام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از توافق روز گذشته ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۱    
نمایندگان مجلس، دولت را مجاز به دریافت وام از روسیه تا سقف 5 میلیارد دلار جهت طرح های تملک دارایی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۱    
چهره های فعال رسانه ای و سیاسی در جریان رفتار مجلس درباره توافق دولت با آژانس بین المللی انرژی هسته ای واکنش نشان دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اختلاف نظر بین مجلس و دولت درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها فرمودند: مجلس و دولت اختلاف نظر امروزشان را حل کنند که نشان دهنده دوصدایی نباشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
آخرین قیمت طلا و قیمت ارز امروز دوشنبه 4 اسفند 99 اعلام شد. جزئیات روند نرولی امروز قیمت طلا و قیمت دلار را در ادامه این خبر میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
منابع عراقی گزارش دادند که در منطقه سبز بغداد صدای چند انفجار به گوش رسیده و آژیرهای خطر در سفارت آمریکا در بغداد به صدا در آمده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۲    
بسیاری از موسسات آموزشی اقدامات امنیت سایبری مناسبی را انجام نداده اند، که کلاس های آنلاین را با افزایش خطر حملات سایبری مواجه می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۱    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دومین دور رایزنی های سیاسی ایران و بلغارستان بر بازگشت بی قید و شرط آمریکا به برجام و لغو همه تحریم ها تأکید کرد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
زالی درباره ویروس جهش یافته انگلیسی و سایر ویروس های جهش یافته توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۶    
قیمت طلا و قیمت سکه امروز طبق بازار جهانی تغییراتی داشت و نوسانات قیمت طلا موجب شد تا کارشناسان بازار طلا پیش بینی قیمت طلا فردا سه شنبه 5 اسفند 99 را اعلام کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۲    
فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در منطقه با تاکید بر خطر انتقام گیری ایران بابت شهادت سردار سلیمانی گفت، باتوجه به اقدام آمریکا در بازگشت به برجام، ایران باید از هرگونه اقدام تحریک آمیز خودداری کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۶    
جواد عزتی از بازیگران خوب سینمای ایران این هفته مهمان برنامه همرفیق می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اختلاف نظر بین مجلس و دولت درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها فرمودند: مجلس و دولت اختلاف نظر امروزشان را حل کنند که نشان دهنده دوصدایی نباشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
یکی از شکایت های این روزهای پدر و مادرها استفاده زیاد بچه ها از تلفن های همراه و حضور در فضاهای مجازی و بازی های رایانه ای است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
پردیس احمدیه بازیگر سینما طی روزهای اخیر در صفحه شخصی خود عکس خاصی منتشر کرد که کاربران فضای مجازی از کشف حجاب پردیس احمدیه بازیگر سینما خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهور جدید آمریکا برای مقابله با چین و روسیه خواستار وضع قوانین جدید در حوزه فناوری و سایبری شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هموطنانی که قبض جریمه رانندگی دریافت می کنند، فوری به دنبال پرداخت آن نباشند و تا 5 روز صبر کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۱    
مهرداد میناوند 8 بهمن به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۵    
دهلی نو تصمیم گرفته است، واردات نفت از ایران را ازسربگیرد، بر همین اساس یکی از این مقامات هندی گفت: کاهش واردات از ایران تحت فشار دولت ترامپ صورت گرفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۲    
در بخشی از نامه عضو کمیسیون اصل 90 مجلس به وزیر نفت آمده است: فشار مدیریتی غیرقابل توجیه برای راه اندازی زودهنگام طرح خط لوله گوره به جاسک موجب فدا شدن کیفیت می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح تاکید کرد که واشنگتن با همکاری متحدانش به دنبال طولانیتر کردن و تقویت مفاد برجام است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۶    
پیش بینی بورس فردا سه شنبه 5 اسفند 99 مشخص شد. معاملات بازار سهام روزانه بر پیش بینی بورس فردا تاثیر بسزایی دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۷    
نمایندگان مجلس با پیشنهاد نماینده تهران مبنی بر اجرای اعطای سهمیه بنزین به خانوار فاقد خودرو از مهر ماه 1400 مخالفت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
حدادعادل با انتشار جوابیه ای به اظهارت روز گذشته محمود احمدی نژاد واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در حال حاضر با سیاست های اتخاذ شده به دنبال این هستیم که بازار بورس به توازن برسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از صدور مجوز مصرف اضطراری مشروط واکسن کرونای چینی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۲    
تولید واکسن کرونای ایرانی به دلیل تحریم ها به تاخیر افتاده است و ایران از چهار کشور روسیه هند کره جنوبی سوئد واکسن کرونا وارد کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۲    
محسنی بندپی درباره مصوبات جدید ستاد کرونای تهران توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی درباره آزادسازی منابع ارزی در کره جنوبی توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۶    
پیشکسوت کشتی ایران و همدوره ای جهان پهلوان تختی درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند در سال 1400، هشت میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی و دارو اختصاص یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران علت افزایش جزیی قیمت طلا و سکه را رشد نرخ ارز و اونس جهانی عنوان کرد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۶    
شرط مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو که به عنوان یک شرط در قوانین مشارکت در طرح فروش فوق العاده خودروسازان وجود داشت و عدم مراجعه طی آن سه ماه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۰    
در پی شیوع کرونا در استان خوزستان، بیمارستان های غیر کرونایی نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
با نظر مستقیم محمود فکری باشگاه استقلال درخواست رسمی خود را برای خرید مهدی کیانی ارائه داده است و با ورود این بازیکن موقعیت مسعود ریگی به خطر خواهد افتاد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
امام جواد علیه السلام، مانند دیگر ائمه معصومین برای ما اسوه، مقتدا و نمونه است. زندگی کوتاه این بنده شایسته خدا، به جهاد با کفر و طغیان گذشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
وزیر خارجه آلمان بار دیگر با انداختن توپ به زمین ایران، حفظ برجام را به بازگشت ایران به تعهدات کامل ذیل این توافق هسته ای منوط کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۵    
رییس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۷    
وزارت خارجه چین خواستار بازگشت آمریکا به توافق هسته ای ایران برای حل بن بست موجود شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۱    
در دیدار رییس کل بانک مرکزی با سفیر ژاپن، نحوه استفاده از منابع بانکی ایران در ژاپن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
انگلیس بعد از آنکه بوریس جانسون خود را شدیدا دوستدار چی و مصمم به بهبود روابط دو کشور صرف نظر از مشکلات سیاسی گاه و بیگاه خواند، به دنبال تقویت روابط اقتصادی و تجاری با چین است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت در جلسه امروز این اتحادیه، درباره احتمال بازگشت آمریکا به توافق هسته ای ایران گفت وگو خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۰    
تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در حوزه سیاست، بازار ارز در فاز احتیاط قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
اگر شرکت های خودروساز میزان تحویل خودرو را به صورت پایدار در سطح فعلی نگه دارند این مسئله منجر به تشدید رکود می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۱    
هافبک استقلال امروز 27 ساله شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۶    
طبق مصوبه کمیته خودرو، در صورت مراجعه مشتریان محصولات ایران خودرو برای سرویس اولیه خودرو حداکثر تا پنج ماه و دست کم پیمایش هزار کیلومتری، امکان بهره مندی از شرایط گارانتی محصول فراهم خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
بازیکن اسبق پرسپولیس در آستانه حضور در تیم سایپا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروز یا تابستان گفت: در مورد سهمیه بنزین شرکت ملی پالایش و پخش تصمیم گیر نیست و سهمیه ها توسط مصوبه هیات وزیران مشخص می ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۵    
رئیس مجلس گفت: مطابق قانون مصمم به توقف کامل اجرای پروتکل الحاقی هستیم و هرگونه دسترسی فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۵    
سقوط مأرب و به کنترل در آمدن آن توسط انصارالله و پیوست آن به مناطق تحت نفوذش، موجب تعمیق شکاف و واگرایی روز افزون در جبهه ائتلاف سعودی خواهد شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۲    
در بیانیه پایانی هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری تاکید شد که بازگشت یا عدم بازگشت آمریکا به برجام، اثری در مقاومت ملت شریف ایران ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:حکمی بابت محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایت مصلح ندیدم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
قیمت نهاده های دامی از ابتدای امسال با نوساناتی مواجه بوده است که برای رفع این مشکل راهکارهای مختلفی همچون هویت دار کردن دام ها عنوان می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۰    
محققان آمریکایی می گویند تاکنون به شواهدی دست نیافته اند که امکان انتقال ویروس کرونا از طریق غذا یا بسته های مواد غذائی را اثبات کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه اجرای کامل مصوبه مجلس، دغدغه جدی نظام است و کسی حق ندارد از آن کوتاه بیاید، گفت: هیچ دسترسی فراپادمانی به آژانس اعطا نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که همه نظارت های فراپادمانی از فردا (سه شنبه) پنجم اسفند متوقف خواهد شد و گفت: اجرای قانون مجلس به منزله خروج ایران از برجام و قطع همکاری با آژانس نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس، جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره بیانیه مشترک مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاون اول رئیس جمهور را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما به صورت صریح اعلام کردیم قانون مجلس درباره پروتکل الحاقی باید اجرا شود و از پنج اسفند این کار انجام خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
یک عضو هیات رئیسه مجلس از شکایت نمایندگان از روحانی و صالحی به خاطر استنکاف از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ورود کرونای انگلیسی به گیلان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی استان 20 درصد کاهش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
افزایش حقوق سربازان کلید خورد. به گفته رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اجرای گام نخست افزایش حقوق سربازان نظام وظیفهامروز آغاز شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در انتخابات هیئت رئیسه پنجمین دوره این مجلس ابقا شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
استقلالی ها منتظر پاسخ سپاهان درباره کیانی هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۰    
طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اصلاح شیوه نرخ گذاری خودروهای داخلی، گویا مورد موافقت ستاد اقتصادی دولت قرار گرفته و قرار است از ابتدای سال آینده به اجرا در بیاید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که هیچ چیزی خارج از قانون مجلس بین ایران و آژانس مورد توافق قرار نگرفته و گفت که اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی از فردا متوقف خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با جمع بندی پیرامون وضعیت کادرفنی این تیم انجام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
وزیر ارتباطات با انتشار یک استوری در اینستاگرام جواب سردار آزمون را داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح آخرین جزئیات افزایش حقوق سربازان را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۱    
مرکز مدیریت راه ها محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات هفته جاری و آتی را تشریح کرد.
  • ۱