دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) از میان طلاب واجد شرایط دانش پژوه می پذیرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
شرکت های تسلیحاتی در اروپا مشغول سوداگری با خون شهروندان دیگر کشور های دنیا به بهانه جنگ هستند. جنگی که اروپا در کنار آمریکا به استمرار آن اصرار می ورزد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۵    
مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در دیدار دبیر ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش آمادگی مرکز برای ارایه متون فاخر مهدوی با ادبیات کودک و نوجوان جهت تروج فرهنگ مهدوی در مدارس سراسر کشور را ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عملیات "وعده صادق" هدیه بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت غیور جمهوری اسلامی ایران بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
قاضی رسیدگی کننده پرونده اعضای گروهک منافقین خطاب به مردم آلبانی و برخی کشورهای میزبان اعضای این گروهک تروریستی خواست تا استرداد و خروج این افراد از کشورشان را مطالبه کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
بازی شاهزاده ایرانی در چهارمین نشست نقد و تحلیل بازی رویداد بازی آرا بررسی می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۶    
واقعیت این است که نظام حکمرانی ما هنوز به اندازه رشد مردم غنا نیافته است. نظام حکمرانی ما هنوز تصور می کند مردم یعنی صندوق رأی و خلاص.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۶    
مسابقه این روز های شبکه سه را یک بازیگر شناخته شده سینما اجرا می کند؛ مسابقه ای که برای لحظاتی هم شده مخاطب را از فضای مجازی به سمت فضای حقیقی می کشاند به طوری که یک خانواده را به رقابت پانتومیم وا ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۱    
با انجام معاملات امروز فرابورس، 85درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
مجری شبکه منحله من و تو روایتی قابل توجه از پروژه های فریب کارانه ضدانقلاب که با ادعای تجاوز و ضرب و شتم زنان برای انحراف افکارعمومی همراه بود، ارائه کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر حفظ و اعتلای موسیقی اصیل لرستان تاکید و آن را از اولویت های این اداره کل عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۷    
حجت الاسلام همتی گفت: استقراء در واقع حرکت از جزئیات به کلیات است که شهید صدر از این روش در منطق استفاده می کند، این روش در روش اجتهاد ایشان هم اثر گذاشت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۶    
به گفته یک جامعه شناس، قطعاً حجاب استایل ها مرزها و معیارهای حجاب را مخدوش می کنند و این باعث می شود که گاهی محجبه های واقعی نیز نتوانند حجاب و مزایای آن را به درستی انتقال دهند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۲    
یک رسانه آمریکایی تایید کرد مقاومت اسلامی لبنان تاکتیک خود را در مقابل صهیونیست ها از هفته گذشته تغییر داده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی شورای رقابت گفت تاکنون 2 هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۲    
یک رسانه صهیونیستی به 10 ضربه بزرگی که این رژیم از ابتدای جنگ غزه تاکنون متحمل شده اشاره کرد که آخرین و مهمترین آنها مربوط به اشتباه محاسباتی صهیونیست ها در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۰    
یک رسانه صهیونیستی از استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل به دلیل شکست در طوفان الاقصی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت 1358 برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تشکیل شد. تا به حال از ابعاد مختلفی به زمینه ها، بسترها و چگونگی تشکیل سپاه پرداخته شده است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه اکنون زبان فارسی بهترین حامل و رسانه برای معارف، افکار، نوآوری و تمدن عمیق اسلامی محسوب می شود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
طی بهار 1359 سلسله رویداد هایی مقدمات انقلاب فرهنگی را فراهم کرد؛ انقلابی که به تعطیلی دانشگاه ها از 15 خرداد همان سال تا پاییز 1361 و تغییر محتوای برنامه و دروس دانشگاهی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۷    
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از بکارگیری نیمی از قطب های علمی این نهاد حوزوی برای کمک به آموزش و پرورش خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۲    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به وظایف ذاتی و قانونی که فراجا در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه تبادل ظرفیت های قابل توجه موجود در دو کشور حتماً موجب انتفاع دو ملت ایران و پاکستان خواهد شد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
کتاب پلیس تراز با هدف تبیین الگوهای رفتاری و گفتاری پلیس تراز در مواجهه با بی حجابی و دیگر آسیب های اجتماعی به قلم سید حسین اسحاقی از سوی انتشارات خادم الرضا منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۲    
طبق بررسی مؤسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم، هزینه های دفاعی جهانی در سال 2023 در مقایسه با سال 2022، به طورکلی 6 ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۷    
معاون هماهنگ کننده فراجا در بازدید از ستاد دریابانی چابهار گفت: امنیت در مرز های ایران اسلامی حاکم است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد گفت: فلسفه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انجام امور فرهنگی است که مربوط به جزییات تشکیل حکومت بوده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از طرح نور حمایت کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
بخش دیگری از مسائل و موضوعات اولویت دار کنشگری در کمیسیون هماهنگی و تلفیق شورای قرارگاه کنشگری حوزه های علمیه و روحانیت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه حمایت از نهاد تعلیم و تربیت را به عنون یک تکلیف می دانم، گفت: در هر سفر استانی، نشست و جلسه ای، جایی که بحث آموزش و پرورش باشد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
اصفهان حجت الاسلام محمودزاده گفت: شهید سپهبد قرنی اولین شهید ترور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و در اخلاص، عزم و اراده مثال زدنی بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
پس از گذشت 9 سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان وارد مدینه منوره شدند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
معاون فرهنگی سازمان اوقاف از حضور 39 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه دستاورد های وقف خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان با تدریس 20 استاد برجسته کشوری برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۶    
در حالی که برخی ناشران از مقرون به صرفه نبودن حضور در بخش خارجی نمایشگاه کتاب سخن می گویند ، مدیر کمیته ناشران خارجی از زمینه سازی وزارت ارشاد برای ثبت سفارش واردات کتاب به کشور با ارز مبادله ای سخن ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای: به موجب اتفاقات سال 1401 و بعد از آن که در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و حوزه عفاف و حجاب رخ داد و مشخص شد که برخی از این موارد، با پشتیبانی دشمن است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه با صدور پیام تسلیتی درگذشت جهادگر انقلابی حجت الاسلام حاجی حسینلو و همسر و فرزندانش را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
در شب 16 آوریل 2024 ارتش اوکراین دست به شلیک چند فروند موشک بالستیک ATACMS به سمت پایگاه هوایی دژانکوی در شبه جزیره کریمه زد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۶    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در رأس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی با استقبال ریاض حسین پیرزاده وزیر کار و مسکن پاکستان و جمعی از مقامات این کشور وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۶    
رئیس مجمع نمایندگان طلاب، رؤسای مجامع استانی و رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب با فرمانده نیروی انتظامی استان قم و رئیس عقیدتی نیروی انتظامی استان دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
اصفهان - خادمیاران و یاوران کانو های خدمت رضوی آران و بیدگل 102 میلیارد ریال را در سال گذشته برای محرومیت زدایی و گره گشایی از احسان جویان جامعه هدف جذب و هزینه کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تاکید موضوع مبارزه با جبهه شیطان، گفت: در مسیر مجموعه های تبلیغات اسلامی استان در عرصه جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی قرار دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
آئین اهتزاز پرچم عزای رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بر فراز گنبد زرین سیدالکریم فردا برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 117 پروژه محرومیت زدایی این نهاد در بم افتتاح و به بهره برداری رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
بخشی از عملکرد سپاه ثارالله استان کرمان در راستای خدمت رسانی به مردم محروم و کم برخودار روستا های کرمان در این گزارش بازگو می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان با تاکید بر لزوم فرهنگسازی برای افزایش جمعیت ضمن تسهیل گری در بخش اقتصاد از برگزاری دومین رویداد ملی جوانی جمعیت در همدان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نشست علمی قرآن وحقوق بشر از سلب حق انتخاب و تعیین سرنوشت فلسطینی ها از سوی اسرائیل با حمایت غرب سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۶    
استاد دانشگاه السویس مصر با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و حمایت غرب از آن، شعارهای بیانیه حقوق بشر را تنها مرکبی بر روی کاغذ دانست که در واقعیت خبری از آن نیست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۶    
کتاب انواع ویرایش(شیوه ویرایش های علمی/ محتوایی، ساختاری، نگارشی/ ادبی و فنی) اثر ابوالفضل طریقه دار به چاپ نهم رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: اگر اقدام متجاوزانه دیگری صورت بگیرد پاسخ قاطع و قوی تر خواهد داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
در حالی که عربستان نیمی از زائران عمره همه کشورها را با پرواز سعودی جابجا می کند، زائران ایرانی در این دوره با پرواز داخلی به سرزمین وحی اعزام می شوند و اولین کاروان، ساعتی قبل وارد مدینه منوره شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
شهردار تهران با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: اقدام صورت گرفته از سوی نیروهای مسلح کار بسیار بزرگ و شاهکاری عظیم بود که بحمدالله در موضوع پهپادی و موشکی انجام شد که جا دارد به همه نیروهای مسلح تبریک ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس بسیج اساتید کشور در نشست با حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۶    
یکی از وعده های رئیس جمهور ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی جدید بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تشریح اقدامات دولت در این حوزه پرداخته که گویای تحقق این وعده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاریخچه تأسیس و خدمات سپاه پاسداران در سال های گذشته، گفت: تروریستی اعلام کردن سپاه، تلاشی مذبوحانه برای مقابله با این نهاد ظلم ستیز بین المللی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
کرمانشاه ماموستا محمودی گفت: برای رهایی ملت فلسطین و غزه از جنایات رژیم صهیونیستی هرگز نباید به وعده و وعیدهای ابرقدرت های جهانی و اروپایی ها و آمریکایی ها دل خوش کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
مدیرحوزه های علمیه گفت: حرم مطهر، مدرسه فیضیه، مسجد اعظم، بازار مرکز شهر و محل تردد مردم و زائرین است، علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته، مردم به راحتی به مرکز شهر دسترسی ندارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهور کشورمان به منظور دیدار با همتای پاکستانی و انجام ملاقات های متعدد وارد شهر اسلام آباد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به دلایل لزوم اجرای طرح حجاب و عفاف موسوم به طرح نور ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
مراسم تشییع پیکرمرحوم حجت الاسلام عبدالله توحیدی داماد آیت الله بهاءالدینی(ره) در قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
اصفهان – عبدالله آبادی از برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود با عنوان شب های پر ستاره چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
اصفهان - مدیرکانون های خدمت رضوی منطقه کاشان از اعزام نخستین گروه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه کاشان برای خدمت در چایخانه حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
بعد از سرنگونی یکی دیگر از پهپادهای پیشرفته ارتش صهیونیستی توسط حزب الله رسانه های این رژیم درباره آسیب جدی به توانایی اسرائیل در جمع آوری اطلاعات ابراز نگرانی و تاکید کردند که با مشکل بزرگی مواجه ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
آیین شکرانه خدمت به پاس عملکرد خادمان شهر کریمه اهل بیت(ع) در ماه مبارک رمضان با حضور تولیت حرم حضرت معصومه(س) و خادمان حرم مطهر برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) در مراسم شکرانه خدمت، گزارش مختصری از عملکرد خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در ماه مبارک رمضان و خدمات حرم مطهر به زائران، ارائه کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
مراسم تجلیل از تعدادی از سبز پوشان سپاه توسط جمعی از طلاب و اساتید بسیجی مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز صورت پذیرفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۳:۲۲    
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ؛ صدور انقلاب به معنای دخالت در امور کشور ها یا تصمیم گیری برای سایر کشور ها نیست ...