شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۴:۰۹Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: دستگاه تعلیم و تربیت و به خصوص دانشگاه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: در حوزه و دانشگاه بایستی علم و دانش و رتبه علمی حرف اول و آخر را بزند و اصل شایسته سالاری در مراکز علمی حاکم باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی شدید در اغلب استان های کشور تا روز شنبه 15 اردیبهشت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۲    
اماکن متبرکه، هیأت های مذهبی و مساجد هرساله به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، مجالس عزاداری برگزار می کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۲    
باید از همتی سؤال کرد؛ با وجود عملکرد سیاه خود با چه رویی هر مسئله و رویدادی در این دولت را با تحلیل های عجیب و غریب نقد می کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
سرپرست اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: درج عنوان بدون کلسترول روی روغن های نباتی از دسته تبلیغاتی محسوب می شود که درست نیست چرا که روغن های نباتی در اصل فاقد کلسترول بوده ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۱    
کتاب شمع محفل نوشته عباسی اقدم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۵    
علی رغم آن که سال های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می رسد که تکرار این کار دشوار باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه های مطرح دنیا است که از مقاومت ملت ایران برخاسته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
حجت الاسلام شمسی فر امام خمینی(ره) را الگوی جهانیان خواند و گفت: امام راحل نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد بلکه به اسلام هویت داد و اسلام و مسلمانان را شخصیت بخشید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از شرکت 34 هزار و 200 نفر در مسابقه روزانه قرآنی ماه رمضان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
از مهمترین فعالیت های سیاسی کیومرث صابری پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور در دفتر روابط عمومی نخست وزیری در دوران شهید رجایی بود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
اساتید منتخب مرکز فقهی ائمه اطهار با حضور آیت الله فاضل لنکرانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
پیکر مطهر شهید مجید شخصی شتردار پس از 42 سال از طریق دی ان ای شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع رسانی شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۲    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه رسالت معلمی فراتر از جغرافیای کلاس درس است، گفت: حضور در کلاس تنها جلوه ای از ظهور و بروز معلمی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۷    
مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید حوزه علمیه تهران با حضور آیت الله مروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه و آیت الله رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۵    
با حصول بهبود نسبی و تایید تیم پزشکی، آیت الله شیرازی از بخش آی سی یو بیمارستان امام رضا علیه السلام مرخص شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۲    
سخنگوی دولت با اعلام اینکه به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد، گفت: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی 35 درصد افزایش یافت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۶    
11 اردیبهشت 1358 اولین تجمع بزرگ کارگران برگزار شد. برگزاری مراسم روز کارگر در تهران می توانست به مثابه فرصت طلایی برای سازمان های چپ باشد تا با تشنج آفرینی بتوانند هم نظم موجود را به هم بزنند و هم ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
استاد مرتضی مطهری نمونه کامل و راستین یک معلم انسان ساز است که در تارک زمان درخشیده و قله های بلندی را فتح ساخته و انسان های بزرگی را تربیت نموده و با تالیفات خود به هنر معلمی خود استمرار بخشید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
این روزها تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه های مختلف به ویژه دانشگاه های آمریکا در حمایت از مردم غزه بازتاب های فراوانی داشته است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
به نظر می رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۲    
محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشور های آزاده و ملت های بیدار جهان بعد از عملیات وعده صادق در حالی است که امروز دانشگاه های غرب محل اعلام انزجار از حکومت هایشان شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۷    
عضو جامعه مدرسین با توصیف وضعیت رشد علمی در بدنه اساتید حوزه، از تلاش های در حال انجام تقدیر و با اشاره به نابسامانی های موجود بیان داشت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۱    
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج شنبه 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
سال ها بود آرزوی تاسیس موسسه ای علمی فرهنگی را داشت تا جوابگوی نیازهای فکری جامعه باشد و به نشر و تبلیغ معارف عالی اسلامی بپردازد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
نویسنده کتاب قصه های ادواردو گفت: تنها به نوشتن کتاب درباره شهید ادواردو آنیلی نباید بسنده کنیم؛ بلکه باید به فکر تولید فیلمی درباره این شهید باشیم تا ابعاد مختلف زندگی اش نمایش داده شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
درنشست مدیران حوزه های علمیه ایالت های مختلف هندوستان با مسئولان حوزه علمیه کشور بر لزوم ارتقای حوزه علمیه هند و انتقال تجربیات حوزه علمیه ایران به هند تأکید شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
شهید آیت الله مرتضی مطهری که امام راحل وی را درختی پرثمر و فرزند عزیز خواند، یکی از این ستارگان درخشان عرصه عمل با ایمان، اخلاق با عرفان، برهان با قرآن و علم با حکمت است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی دستگاه قضا از تبدیل مجازات اعدام بابک زنجانی به 20 سال حبس خبر داد. فرار بابک زنجانی از اعدام می تواند درس هایی برای همه مفسدان بالقوه و بالفعل اقتصادی، داشته باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۶    
هرچند برخی منفعلانه در مقابل امواج رسانه ای و تبلیغاتی غرب، مرزبندی فرهنگی و مقاومت فرهنگی را ناممکن می دانند و دچار ناامیدی و یأس شده اند، اما با قدرت بالای جهاد تبیین ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۱    
در آستانۀ برگزاری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، انتشارات صهبا از کتاب حدیث مکارم الاخلاق رونمایی کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۶    
کتاب غیبت، حیرت و انتظارات امام زمان(عج) اثر آیت الله سید مجتبی نورمفیدی منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۶    
رادیو ارتش رژیم اسرائیل بعد از گذشت روزها از حمله تلافی جویانه ایران به این رژیم، اذعان کرد که سامانه های دفاعی ساخت آمریکا در برابر موشک های ایران ناکام بودند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
تحلیلگر مسائل بین الملل با انتقاد از سرکوب خشونت بار دانشجویان آمریکایی، گفت: خون مظلومان فلسطین باعث شکوفایی فکر و اندیشه دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
چگونه است که روزنامه شرق در 15 دی 1402 گفت وگویی تاریخی با مهدی نصیری روزنامه نگار، نویسنده و فعال سیاسی انجام می دهد و او را تبلیغ و مانند یک قهرمان معرفی می کند، اما حالا شده است افراطی نامتعادل؟!
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
برخی از فعالان رسانه ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی بی سی، با همراهی گروه های ضد انقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
گمانه زنی هایی درباره احتمال صدور حکم بازداشت برای مقام های رژیم صهیونیستی و به ویژه بنیامین نتانیاهو از سوی دیوان بین المللی کیفری مطرح شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
رئیس اداره سیاسی حماس در خارج، اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا را تلاشی برای اعمال فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
آیت الله مروی بر لزوم تحول در حوزه علمیه با حفظ سنت های اصیل حوزوی تأکید کرد و رفع نواقص موجود در حوزه علمیه را بر عهده طلاب و علما دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۵    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
پنجمین اجلاسیه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با محوریت اجلاسیه استادان معارف اسلامی سراسر کشور با حضور علما ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۰    
دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در یادداشتی سرکوب تحصن دانشجویان دانشگاه های آمریکا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان شده با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
جلسه هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه با حضور رهبران ادیان توحیدی برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین ربانی نقد از درون و قضاوت منصفانه مبتنی بر دانش و مهارت را از ارکان سلامت سازمان و کارکنان دانست و بازرسی را به ادای این وظیفه توصیه کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
در کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای مدظله العالی، به مناسبت روز معلم از آیت الله حسینی بوشهری تجلیل شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
در پنجمین اجلاسیه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای از مقالات برگزیده کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای مدظله العالی رونمایی شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه با اشاره به اهمیت تبیین و نشر اندیشه های قرآنی رهبر معظم انقلاب از دست اندرکاران برگزاری این کنگره تشکر کرد و اظهار داشت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین رستمی گفت: بر تمام اندیشمندان حوزه معارف اسلامی لازم است تا گنبد آهنین فکری که توسط تمدن غرب بر جهان سایه افکنده را با فناوری های قرآنی و معارف الهی نابود و ناکارآمدی آن را ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، گسترش تظاهرات حمایت از ملت فلسطین در آمریکا و کشورهای دیگر را نشانه استمرار اولویت مسئله غزه در افکار عمومی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام غلامی تأکید کرد که امام خمینی(ره) در سراسر جهان به اندیشه های دینی و ذهن های بیدار هویت بخشید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مردم شهید پرور استان قم را برای حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دعوت کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام چراغی گفت: مربیان مهدوی باید با شناخت مهارت های تربیت مهدوی و ایجاد ارتباط و الفت قلبی دانش آموزان با حضرت ولی عصر(عج)، زمینه ساز تربیت منتظران حقیقی باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اهمیت کار آموزش و پرورش گفت: کار آموزش و پرورش و حوزه علمیه یکی است، بنابراین باید از یکدیگر حمایت کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
حاجی زاده با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از 20 درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد گفت: بالاترین مرحله خدمت، خدمت به انسان است، بخصوص اگر انسان هایی باشند که قصد آنها در تحصیل جز خدمت نیست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۷    
چرا چنین روایتی در خصوص برخورد امام راحل با بدحجاب را هیچ یک از همراهان امام راحل در پاریس نقل نکرده و هیچ دوربینی آن را به ثبت نرسانده است؟
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۱    
همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۱    
رییس سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: کسانی که با لعاب و روکش حقوق بشر و آزادی بیان، به قرآن سوزی و اهانت به مقدسات دینی می پرداختند امروز برای جلوگیری از هرگونه روشنگری نسبت به رژیم صهیونیستی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
حضرت آیت اللّه نوری همدانی در پیامی تصریح کرد: در هیچ مکتب و گرایشی همانند اسلام حریم و حقوق زنان مورد حمایت قرار نگرفته و شأن و منزلت آنان مصونیت پیدا نکرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
دبیر شورای نگهبان بر ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع) تأکید و تصریح کرد: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که رهبر انقلاب از رهگذر عقل و خرد ضمن تفسیر قرآن به قرآن، آیات الهی را مبتنی بر روایات اسلامی تفسیر کردند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۱    
دبیر علمی کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای گفت: تعداد 211 پیش نشست و 78 کارگاه آموزشی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان این که تمام زندگی رهبر انقلاب انس با قرآن است و ایشان بارها تاکید کردند که ارتباط و انس با قرآن قطع نشود گفت: برای بسط اندیشه های قرآنی رهبر انقلاب ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
کتاب های مصباح الذاکر و جرعه؛ قیام عاشورا، نگاهی دیگر نوشته سعید نسیمی در حوزه عاشوراپژوهی به مداحان، سخنرانان، شاعران آیینی، نغمه سرایان و فعالان رسانه کمک می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۲    
پنجمین اجلاسیه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه ای با محوریت اجلاسیه استادان معارف اسلامی سراسر کشور با حضور علما، اساتید معارف اسلامی حوزه و دانشگاه و طلاب و فضلای حوزه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۵    
تنها بازمانده زندان مخوف برده سور در گفت وگویی با تسنیم از رنجی گفت که ناروا توسط کومله و دموکرات بر معلمان و غیرنظامیان رفته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۵    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری های تحمیلی جلوگیری شود، عنوان کرد: طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۲    
خانم دانا گفت: طرح تربیتی امین 22 شاخصه دارد که در آن اهداف و رویکردی کرامت بخش و هویت ده به دانش آموزان داشته و توانسته است در این زمینه دستاورد های بسیار خوبی داشته باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین گسترش تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا را نشانه استمرار اولویت مسئله غزه در افکار عمومی جهان خواندند و تأکید کردند: عادی سازی روابط مشکلی را حل نمی کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
شفقت، شهید مطهری را بهترین معلم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: معلمان ما باید سیره شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش آموزان آموزش بدهند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
در دوره پهلوی دوم، یکی از عوامل تفرقه برانگیز مابین ایرانیان و اعراب، استفاده از واژه جعلی خلیج یا خلیج عربی به جای نام خلیج فارس بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۶    
در جلسه اعضای ستاد اجرایی قرارگاه حوزه انقلابی، حجت الاسلام گل زاده به عنوان مسئول جدید دفتر این قرارگاه انتخاب شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
گزارش بی بی سی درباره نیکا شاکرمی نشان دهنده این است که محاسبات و تمرکز شبکه های غربی پس از اوج گیری اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه، دچار تزلزل شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: حفظ و تقویت سلامت اداری امری ضروری است و باید توجه داشت که ارتقای سلامت اداری در هر نهادی در گرو شفاف سازی و صداقت است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم به تبیین جایگاه معلمی در اندیشه اسلامی و نقش ارزشمند معلم در تربیت نسل ایمانی پرداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
شیخ پور با اشاره به حمایت معلمان از ایتام گفت: در لرستان 5 هزار و 140 معلم حامی ایتام و محسنین هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت روز معلم بیانیه ای صادر و تأکید کرد که مهم ترین رسالت معلمان در جامعه امروز را توجه و بروزرسانی سند تحول آموزش و پرورش و نیز ارائه نقشه اجرایی برای تحقق آن است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۵    
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ولنگاری و بی حجابی را راهبرد دشمن برای تضعیف نظام اسلامی برشمرد و گفت: همه نهادها باید از طرح نور و مبارزه با بی حجابی حمایت کنند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
صدها نیروی پلیس با هدف سرکوب دانشجویان تحصن کننده در دانشگاه کلمبیا و پایان دادن به تحصن وارد محوطه دانشگاه شدند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اصفهان- آزادی به لزوم توجه به ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: جامعه باید مادران بار دار را مقدس بداند و آنها را تکریم کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
سرهنگ ایراندوست گفت: طرح بزرگ آبرسانی روستایی در شهرستان کهک هفته آینده با حضور مسئولان در این استان به بهره برداری کامل خواهد رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۱    
حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه امر به معروف لازمه زندگی سالم انسان است، گفت: بی تفاوت بودن به این امر آسیبی بزرگ در آینده برای جامعه است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۶    
حجت الاسلام نیشابوری با اشاره به این که امروزه وضعیت مالی و معیشتی طلاب امین بسیار پایین بوده و حتی فعالیت های تبلیغی آنان نیز در نظر گرفته نمی شود بر لزوم تبدیل طرح امین به بنیاد فرهنگی تاکید کرد.