شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۸:۱۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی گفت: باید سیره شهید مطهری را برای افق اینده انقلاب که برای همه ما مهم است ترسیم کرده و از آن استفاده کنیم چرا که این شهید الگوی همه ماست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۶    
مجموعه داستان مرمرهای سرخ نوشته سودابه حمزه ای به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب درباره شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و شهدای اغتشاشات اخیر است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۶    
با توجه به وابستگی تمام عیار اردن به کمک های اقتصادی آمریکا، واشنگتن محدودیتی برای فعالیت های نظامی و اطلاعاتی در اردن ندارد و در همین چهارچوب می توان پی برد که چرا اردن به بخشی از سپر دفاع از رژیم ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
دبیر هفدهمین جشن های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، گفت: همزمان با دهه کرامت هفدهمین جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان سمنان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۱    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تا 10 اردیبهشت ماه جمعا 5.638 همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۷    
برخی رسانه های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
چگونه است که روزنامه شرق در 15 دی 1402 گفت وگویی تاریخی با مهدی نصیری روزنامه نگار، نویسنده و فعال سیاسی انجام می دهد و او را تبلیغ و مانند یک قهرمان معرفی می کند، اما حالا شده است افراطی نامتعادل؟!
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
خضریان گفت: در حال حاضر اطلاعات خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت برخط به سامانه املاک و اسکان اتصال یافته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
به همت حرم حضرت معصومه(س) مراسم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۶    
اصفهان حجت الاسلام محمودزاده تجمل گرایی را یکی از موانع انجام ازدواج در نسل جدید قلمداد کرد و گفت: شرایط اقتصادی در ازدواج تاثیر گذار است ولی نباید مانع آن شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۷    
بد نیست بدانیم بخش زیادی از این میزان واردات تلفن همراه به کشور با ارز دولتی به دست مصرف کنندگان می رسد وهمچنان مسئولان امر معتقدند تلفن همراه یکی از کالاهای اساسی برای مصرف مردم محسوب می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۷    
سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۵    
در کوران اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنایات صهیونیست ها، بی بی سی مجدداً مدعی تجاوز و قتل نیکا شاکرمی شده است، نامه ای که این شبکه به عنوان سند معرفی کرده مملواز گاف های خنده دار است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۷    
مسئول واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت از حضور 29 کارشناس خانم و 11 کارشناس آقا در هفته در مرکز مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۰    
آریو آخرین بازی تولید شده از سوی رسانا افزار شریف از پیشگامان این صنعت در ایران است که محور محتوای فرهنگی آن بر اساس مبارزه با نیروهای شر است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۷    
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه شناخت معروفات و منکرات مهم ترین مقدمه امربه معروف و نهی ازمنکر است، گفت: روش شناسی، آسیب شناسی و مخاطب شناسی از دیگر ضروریات است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
حجت الاسلام ناجی گفت: مردمی سازی که به معنای تقویت هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت مساجد، بسیج و مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران، سپاه را جوشیده ای از دل انقلاب دانست و گفت: یکی از ویژگی های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت و اراده او است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) 6 مجلس عزاداری در حرم فرزند برومند ایشان حضرت علی بن جعفر(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
پیکر مطهر شهید جواد مراثی از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار 42 ساله خانواده این شهید پایان یافت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۰    
خانم برقعی یکی از راهکار های نور شدن علم از نظر علمای اخلاق و عرفان را شناخت نفس، مراقبه و عمل به علم دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۲    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان این که خدای تبارک و تعالی معلم حقیقی انسان هاست که نظیر و مثلی ندارد، تشخیص بدعت و انحرافات را از جمله ویژگی های ممتاز یک معلم دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: با تأیید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام "بابک زنجانی" نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۵    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ایران اسلامی در 50 شاخص اقتصادی از جمله کنترل نرخ بیکاری و نقدینگی روند رو به رشدی دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۰    
توسط دفتر قم موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و موسسه عالی حوزوی امام رضا (ع) کرسی علمی ترویجی با عنوان بررسی فقهی تولید و کاربرد سلاح های هسته ای از دیدگاه آیت الله العظمی خامنه ای را برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهور تولیدات با کیفیت و متنوع در کشور با وجود تحریم ها، فشارها و برخی کاستی ها را باعث امیدآفرینی دانست و گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۷    
وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت: 50 هزار بشکه به ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
حجت الاسلام درخشنده با بیان این که طرح امین مثل درختی ثابت و پاک است که دانش آموزان هر روزه از میوه های آن استفاده می کنند گفت: طرح امین وارونگی تربیت دانش آموزان را جبران می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
نشست اجرائی سازی سند راهبردی نخبگان با حضور مدیرکل دفتر اجرائی سازی سند راهبردی نخبگانی و رئیس مرکز امورنخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
رهبری حماس طی پیامی به گروه های مقاومت فلسطین موضع این جنبش درباره مذاکرات قاهره را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
همایش گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید برگزیده جامعه الزهرا(س) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۷    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه آگاه سازی در جامعه رسالت رسانه ها است، گفت: رسانه ها از روی گمان سخن نگویند و ناامیدی ایجاد نکنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۷    
اصفهان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری مرحله نخست آزمون کتبی نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در شهرستان کاشان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۷    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت آیت الله رئوفی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
نماینده امین خواهران در آموزش و پرورش ناحیه یک استان قم با اشاره به موفقیت های طرح امین اظهار داشت: وقت آن رسیده است که زنگ اختصاصی و کتب مستقلی برای طرح امین دیده شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
اصفهان _ ابراهیمی با اشاره به توجه دولت سیزدهم به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در کشور گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شده و حال آموزش و پرورش خوب است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۵    
میزگرد استاد تمدن ساز از نگاه شهید مطهری با حضور سه طلبه تحصیلات تکمیلی جامعةالزهرا(س) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۵    
مرکز تخصصی شیعه شناسی امام هادی علیه السلام در راستای بهره گیری از ظرفیت نخبگانی، از میان دانشجویان و طلاب سطوح عالی واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۵    
دومین دوره مسابقه پژوهشی فقهی مرکز تألیف، اسناد و نشر نجف اشرف با عنوان فقه اقتصاد برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۵    
پژوهشگر حوزه علمیه خواهران مهم ترین شاخصه استاد شهید مطهری را زمان شناسی و مخاطب شناسی دقیق وی عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۵    
علاقه مندان به شرکت در دوره باید ها و نباید های تحصیل در علوم عقلی اسلامی، تا 19 فرصت دارند که ثبت نام کرده و از محتوای آن استفاده کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
با شروع شدن فرایند بررسی و تصویب بودجه سال 1403 رسانه های بیگانه و غربگرای داخلی با فضاسازی منفی علیه نهاد های مذهبی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
آیت الله اراکی با تمجید از مردم کشور آذربایجان و نماد مقاومت خواندن آنها اظهار داشت: اگر حاکمان راه را برای ملت ها باز نکنند و صدای ملت ها را خاموش کنند در این صورت ملت ها از این حکومت ها پیروی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
ارتش یمن از حمله پهپادی به دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ و یک کشتی اسرائیلی در اقیانوس هند خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
مبلغ فعال طرح امین با اشاره به هجمه های فرهنگی گفت: طرح امین توانسته در مقابل تهاجم فرهنگی به مانند پدافندی موثر فعالیت کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
نماینده طرح امین در آموزش و پرورش ناحیه یک نیاز به یک بنیاد مستقل را در طرح امین جزء ضروریات دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۷    
امام خمینی (ره): به جمهوری اسلامی تا پای جان وفادار بمانید و با آمادگی خود و صدورِ انقلاب و ابلاغ پیامِ خونِ شهیدان زمینه را برای قیامِ منجیِ عالم و خاتم الأوصیاء و الأولیاء ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۷    
حجت الاسلام رجبی با اشاره به توفیقات خوب طلاب طرح امین و نقش آفرینی موثر مبلغان امین در مدارس، طلاب امین را مجاهدان میدان تربیتی دانست که در این مسیر مجاهدانه قدم برمی دارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از عزم نیروی انتظامی در مقابله با آسیب های اجتماعی، بر ضرورت همکاری دستگاه ها با نیروی انتظامی تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۲    
مجمع نمایندگان طلاب در پیامی، درگذشت آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی از علمای تهران را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۰    
کارشناس مسائل بین الملل با تحلیل دلایل و نحوه اعتراضات دانشجویان آمریکایی اعلام خطر کرد: نظریه های دانشگاه های آمریکایی که ریشه در نهادهای اطلاعاتی و نظامی آمریکا و اسرائیل دارند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
مدیر حوزه های علمیه کشور ارتحال آیت الله ضیاء الدین نجفی تهرانی(ره) را تسلیت گفت و تأکید کرد که ایشان منشأ خدمات فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۵    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به مناسبت روز معلم و سالروز شهادت استاد اندیشه ناب آیت الله مطهری(ره) بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
اصفهان - تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی و محکوم کردن جنایات صهیونیستی در حمله به غزه برگزارشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
مدیر حوزه های علمیه کشور در دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی در برگزاری برنامه های دهه کرامت گفت: اثر گذاری این برنامه ها باید درجامعه کاملا محسوس باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
امام جمعه پاوه با اشاره به اعتراضات سراسری در دانشگاههای آمریکا گفت: در دانشگاه های دنیا تحولی در حال ظهور است که این ها همه نتیجۀ خون هایی است که به ناحق در غزه ریخته می شود.