پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۴:۰۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۵    
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۷    
چهارصد و چهل و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله، با عنوان کدام مجلس در رأس امور است؟ منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۶    
حقی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره تدریس برتر منطقه پنج کشوری در لرستان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ارزیابی و ایجاد انگیزه در افزایش توانمندی های حرفه ای معلمی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۰    
آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، با هدف ارتقای معرفت دینی، سیاسی و انقلابی بانوان، مسابقه بزرگ کتابخوانی همراه با اهدای جوایز ارزنده برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۵    
میلاد با سعادت امام رئوف، حضرت امام رضا علیه السلام (148 ق) مبارک باد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۷    
یارانه 300هزارتومانی دهک های چهارم تا نهم ساعت 24 امشب 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
کتاب های گزیده احادیث مکارم الاخلاق از مجموعه حدیث زندگی و خون دلی که لعل شد در صدر آثار پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
پویش ملی برکت خونه از سوی ستاد مردمی ایران جوان به همراه جوایز و هدایا آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
مجلس با هدف افزایش بهره وری و تعامل اقتصادی با دنیا شنبه ها را تعطیل کرد، اما این تعطیلی مخالفانی دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
مدیر گروه های جهادی حوزه های علمیه کشور با حجت الاسلام عرفانی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۷    
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فراجا با بیان اینکه متاسفانه هنوز "استحکام بدنه خودرو جزو استانداردهای اجباری نیست" گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: مردم این توقع را دارند که در حوزه های عمرانی و رفاهی نیز به وعده صادق با اقتدار، شجاعت و مدیریت در سرتاسر کشور جاری شود و این حق مردم است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
روحانی محله ای که در کوی گلستان همدان، به دنبال عملیاتی کردن آیات قرآن در بطن زندگی مردم است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
دبیر اجرایی جشن بزرگ امام رضایی ها گفت این مراسم جمعه 28 اردیبهشت از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
به گزارش فارن افرز حملات ارتش اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه موجب شده است تا پایان ماه مارس میلادی تولید پالایشگاه های این کشور 14 درصد کاهش یابد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۰    
گاهی خانواده در شرایطی است که توقع فرزنددار شدن را ندارد و فکر می کند نمی تواند آن را بپذیرد. در این شرایط ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است، تصریح کرد: فرانسه ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی جهاد سازندگی را نمونه محقق شده مشارکت مردمی در اوایل انقلاب برای رفع مشکلات جامعه دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
سرپرست دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی طی حکمی از سوی رئیس این نهاد حوزوی منصوب شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۰    
در حالی که معاون شهردار تهران از اتمام ظرفیت بهشت زهرا خبر می دهد، مدیر عامل این سازمان می گوید که 70 درصد قبور فروخته شده در برخی قطعات خالی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۱    
یک زوج دهه شصتی جدای از وام ازدواجی که طبق قانون بودجه می توانند از شبکه بانکی دریافت کنند، درمجموع قادر به دریافت 500 میلیون تومان وام اضافی هستند که تحت عنوان تسهیلات تشویقی ازدواج دهه شصتی ها ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۶    
روز نکبت یا یوم النکبة مقارن با 15 مه 1948 میلادی برابر با 25 اردیبهشت 1327 ه.ش و 5 رجب 1367 ه.ق همزمان با پایان قیمومیت کشور بریتانیا بر سرزمین فلسطین و اعلان منشور تأسیس کشور اسرائیل و بیرون راندن ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۲    
تیپ دو اصلاح طلبی برای خود نقش اطلاعاتی قائل شده و معتقد است ماندن در اندرونی بهتر از پوشیدن لباس براندازی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۶    
جانشین منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده ناوگروه 86 گفت: ماموریت هشت ماهه ناوگروه 86 با برد عملیاتی بیش از 65 هزار کیلومتر عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را افزایش و وجهه دفاعی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
گردان های القسام شاخه نظامی حماس پس از اینکه یک ربات شناسایی رژیم صهیونیستی را به غنیمت گرفت، پیامی تهدیدآمیز علیه ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۵    
بررسی آمار های جهانی نشان می دهد فاجعه واردات 665 میلیون دلاری چای در سال 1401 ایران را در رتبه اول جهان به بزرگ ترین واردکننده چای تبدیل کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
نشست کارگروه رسانه و فضای مجازی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
با احتساب عدم النفع 5.5 میلیارد دلاری هر سال تأخیر در توسعه فاز 11 پارس جنوبی، دو دهه تأخیر در توسعه این فاز حدود 110 میلیارد دلار عدم النفع یا بهتر است بگوییم زیان برای کشور به دنبال داشته که 55 ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام محمدحسن شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، در غم از دست دادن والده خود عزادار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
منوچهر متکی، علاءالدین بروجردی، ابوالفضل ظهره وند و حسن قشقاوی اصلی ترین گزینه ها برای ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
کرمانشاه حجت الاسلام کریمی گفت: رسانه های غربی در کنار تجاوزگری صهیونیست ها تلاش دارند که جای ظالم و مظلوم را تغییر دهند، به نوعی که در بسیاری از رسانه های غربی و اروپایی این مهم را می بینیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
اصفهان - مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه کاشان- نطنز- اصفهان احداث سه باب مسجد بین راهی در آزاد راه کاشان، نطنز و اصفهان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب ضمن گفتگو با ناشران، نویسندگان و گردانندگان غرفه های کتاب، از نزدیک در جریان تازه های نشر، وضعیت بازار کتاب ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
در بخش هایی از کتاب مرد ابدی می خوانیم: عشق داشت در ازدحام تیر و توپ و تفنگ، جایی در دل فرمانده جوان توپخانه باز می کرد. اما باز هم مردد بود ... .
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز مسأله فلسطین، به مسأله نخست و مشترک همه ملت های مسلمان و آزاده جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: مقاومت ملت های بیدار و آزاده در برابر ظلم تاریخی به مردم مظلوم غزه ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
عکسی از حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (علیهماالسلام) در تاریخ 87/2/13 که توسط پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای (مد ظله العالی) ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
جشن بزرگ “امام رضایی ها” همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت در مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
الناز شاکردوست در صفحه اینستاگرامی خود به مناسبت روز جهانی مادر جنایت های اسراییل را محکوم کرد، اما چیزی نگذشت که به دلیل حمله گسترده گروهی خاص، ناچار به حذف این پست از صفحه خود شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
رای گیری به گزارش سازمان ملل در خصوص بحرین و در حقیقت تصویب جدایی این منطقه از ایران، زمینه جدایی فضل الله صدر از حزب پان ایرانیست را فراهم کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
حضرت علی(ع) بر مبنای تساوی حقوق همه افراد در برابر قانون اسلام و بیت المال، کلّیه امتیازات طبقاتی که از زمان خلیفه دوم شروع شده بود را لغو کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
حجاب نه تنها مانعی برای پیشرفت زن ایرانی نبوده بلکه بسیاری از بانوان محجبه ایرانی مسلمان در ایران و سراسر دنیا توانسته اند بر قله های علم و دانش و ورزش و فرهنگ بایستند و موفقیت کسب کنند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها می گوید: اضافه شدن بخش مجازی به نمایشگاه کتاب یکی از کارهای خوبی است که انجام شد؛ چون بسیاری از افراد حتی بسیاری از ناشران از این طریق با نمایشگاه ارتباط برقرار می کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
وزیر فرهنگ در بیست ویکمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای پیشنهاد داد، دومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در تهران برگزار شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
سریال آقای قاضی بنابر اعلام شبکه دو که به رسانه ها آمد دو هفته قبل روی آنتن برود که قرار است از فردا شب این اتفاق بیفتد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۶    
نشست علمی امکان سنجی و موانع تاسیس حقوق بشر با رویکرد شرقی، در راستای اجلاس بین المللی حقوق بشر شرقی در دانشگاه باقرالعلوم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
رئیس هیأت مدیره انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران افکار عمومی را عامل مهمی در دفاع از مردم مظلوم غزه دانست و گفت: نباید بگذاریم خیزشی که اتفاق افتاده و این تحولی که در افکار عمومی رخ داده خاموش شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۲    
رگ های سیستم حقوقی، پلیسی و قضایی آمریکا مملو از خون مسموم نژادپرستی و تبعیض نژادی است و همین امر برخورد های مرگ بار و خشونت آمیز پلیس این کشور با سیاه پوستان را رقم می زند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
کتاب آسیب های جامع فضای سایبر از علت یابی تا تدوین روش اقدام با حضور نویسندگان کتاب رونمایی می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
جنبش حماس در بیانیه ای به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد اشغال فلسطین از امت اسلام و همه آزادگان جهان خواست با تمام وسایل و ابزارها برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سرزمین و مردم و مقدسات فلسطین فشار ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
جهانبخش گفت: 3 هزار و 20 گروه جهادی در استان لرستان در قالب 12 کارگروه مختلف در لرستان فعالیت دارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که هر کس داعیه عدالت خواهی دارد باید در چارچوب ارزش های اسلامی وانقلابی عمل کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
سردار باقری با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان لرستان در عملیات حاج عمران دوران دغاع مقدس گفت: سالروز عملیات حاج عمران به نام روز لرستان ثبت می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۶    
از نرم افزار دانشنامه فرق و مذاهب، جدیدترین تولید مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) رونمایی شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
وزیر کشور با بیان اینکه مردم در کل انتخابات حماسه آفریدند، گفت: انتخاباتی را در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تنها دو مسئله با آژانس بین المللی انرژی اتمی باقی مانده است که معاونان طرفین روی آن در حال گفتگو و تعامل هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت اولین برخوردکننده با پرونده چای دبش بود، تصریح کرد: پیش بینی می شود مجموع اموالی که در خصوص این پرونده شناسایی شده، جبران حقوق و منابع مالی از دست رفته را داشته باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
کتاب توجیه معرفت شناختی گواهی از منظر شهید محمد باقر صدر اثر مصطفی ملکی منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تأکید کرد که تمام آسیب های اجتماعی اعم از استرس ها، اضطراب، تشویش خاطر و... ریشه در عدم معرفت نسبت به خدا دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۲    
نشست امکان سنجی و موانع تاسیس حقوق بشر با رویکرد شرقی به همت دانشگاه باقر العلوم علیه السلام برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۶    
در جریان سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به استان کهگیلویه وبویراحمد، رسیدگی و اتخاذ تدابیر پیرامون یک پرونده مهم با محوریت جرائم اقتصادی و فساد اداری و همچنین یک پرونده کثیرالشاکی در این ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی سپاه پاسداران تأکید کرد: در جریان اطلاع رسانی از عملیات وعده صادق بسیار هوشمندانه و با زمان بندی دقیق و هماهنگی کامل عمل کردیم و این اقدام، جزء فعالیت های بی نقص ما در این زمینه بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
روزنامه هاآرتص امروز با واکاوی نبرد سنگین مقاومت با نظامیان اسرائیلی در جبالیا، نوشت که زیرساخت های مقاومت در شمال نوار غزه همچنان فعال است و حماس با بازیابی توانمندی هایش ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
آیت الله حسینی بوشهری با صدور پیامی درگذشت والده حجت الاسلام شمس رئیس دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
استاد و مشاور جامعه الزهرا(س) گفت: شیخ کلینی، هدفش را انتخاب کرد و به دور از هیاهو با فراگیری و جمع آوری احادیث معتبر، به جهاد تبیین پرداخت، چرا که در زمان او عقاید التقاطی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه، گفت: این رسیدگی به صورت علنی برگزار می شود و افراد می توانند آزادانه در این دادگاه شرکت کنند و از موضوعات آن مطلع شوند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۲    
یکی از رهبران ارشد حماس با تأکید بر پایبندی مقاومت به شروط خود اعلام کرد: بدون آتش بس جامع در نوار غزه انعقاد هر توافقی بی معناست و قبل از این آتش بس ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۲    
دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: برگزیدگان مردم در مجلس دوازدهم باید رقابت های انتخاباتی را پایان یافته بدانند و اولویت اصلی شان، چاره اندیشی برای حل مشکلات کشور باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
سومین نشست علمی فقهی و اصولی مشکات اندیشه مدرسه فقهی شمس الشموس علیه السلام مشهد در سال تحصیلی 1402 - 1403 برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 23 استان از جمله تهران طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد در برخی مناطق بارش های سیل آسا می بارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه مربوط به کاهش ساعات کاری هفتگی، با پیشنهاد نماینده تبریز مبنی بر تعطیلی روز پنجشنبه مخالفت و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با اکثریت آرا با ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
اصفهان - در شانزدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان با گوهرشاد از مادر شهید مفقودالاثر محمد یزدانی تجلیل شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
اصفهان - بانو سادات واجدی، استاد اخلاق و قرآن، والده شهید محمد یزدانی هنوز پس از 36 سال فراق، فرزند مفقودالاثرش وصال پیکرش را بر سر مزار خالیش انتظار می کشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان اولین دوره مسابقات قرآن و معارف مدارس علمیه قرآنی کشور با سخنرانی آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه مربوط به کاهش ساعات کاری هفتگی، با پیشنهاد نماینده تبریز مبنی بر تعطیلی روز پنجشنبه مخالفت و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با اکثریت آرا با ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
اولین دوره مهارت افزایی و گردهمایی مسئولین دارالقرآن حوزه های علمیه تهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۶    
حجت الاسلام شجاعی گفت: از حضور نمایندگان طلاب و همچنین طلاب متخصص در شورای فرهنگ عمومی شهرستان استقبال نموده و می توانیم از ظرفیت شما عزیزان استفاده نماییم تا گره از مشکلات فرهنگی شهرستان باز نماییم.