چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۱۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 20 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 21 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 22 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 23 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 24 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 25 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 26 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 27 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 28 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 29 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 30 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۷    
گروه خودروسازی سایپا از امروز چهارشنبه فروش محصولات خود را آغاز کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مرحله جدید ثبت نام خودرو های وارداتی امروز برای متقاضیانی که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند به پایان می رسد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
روزشمار هفته ملی جمعیت (24 تا 30 اردیبهشت) در سال 1403 با شعار نقش من در جوانی ایران از سوی مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۵    
مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله شبیری زنجانی از طلاب واجد شرایط به تعداد محدود دانش پژوهش می پذیرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
در پی تقاضای فرهیختگان و جوانان عزیز و با آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب، عرضۀ آثار آیت الله العظمی کریمی جهرمی در نمایشگاه مجازی کتاب در سایت معظم له آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
تله ی چلبی، مثل خیلی از تله ها، خرگوش اشتباهی را گرفت؛ نه ایرانی هایی که می خواست آن ها را فریب دهد، بلکه شخص مشاور امنیت ملی رئیس جمهور ایالات متحده را به دام انداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۶    
114 عنوان برنامه فرهنگی در دهه کرامت در خراسان جنوبی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۲    
سردار چراغچی گفت: خیلی ها معتقد بودند دوره ای که با چتر نیرو خالی می کردند تمام شده است ولی سردار حاج رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
آیین افتتاحیه مرکز مشاوره اسلامی سماح استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام عبادی زاده و مسئولان مراکز سماح کشور برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۱    
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: محتوای خوب، شمارگان بالا و دسترسی وسیع، اهداف اصلی رهبر انقلاب در حوزه کتاب هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۱    
فرمانده کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آورده ایم که گوشه ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
در حال حاضر هیچ قانون صریحی در ایران وجود ندارد که به طور خاص خرید املاک با کریپتوکارنسی را مجاز کند. بانک مرکزی ایران هم در سال 1396 اعلام کرد که بیت کوین و سایر رمزارزها را به رسمیت نمی شناسد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۱    
تازه های کتاب شعر کانون پرورش فکری در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شوند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه همدان گفت: گاهی برخی حسینیه ها در طول سال چندین بار بیشتر درب آنها باز نمی شود و این در حالی است که فعالان اقتصادی برای فعالیت نیازمند مکان هستند و با مشکل جا روبرو می باشند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت : منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی باید وحدت و همدلی داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید تاکید داشت که اگر بخواهیم از فرهنگ جهاد استفاده شود، باید آن را با ادبیات، هنر، موسیقی، انیمشین بیاراییم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
بیانیه هیئت داوران نخستین جشنواره فرهنگی هنری ستادهای برگزاری نماز جمعه قرائت شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
صهیونیست ها که لبنان را تهدید به جنگی گسترده می کردند، امروز در شرایطی قرار دارند که مجبورند به موفقیت معادلات راهبردی جدید حزب الله و شخص سیدحسن نصرالله علیه اسرائیل اعتراف و اعلام کنند این رژیم هیچ ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
گسترش روزافزون رسانه ها و عدم نظارت بر روند محتوای برنامه ها به خصوص در فضای مجازی موجب تحولاتی در سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
نشست آینده من؛ من آینده از سلسله نشست های تربیتی مصباح الهدی(شماره 3) برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
کارشناس رسانه می گوید گزارش ادعایی BBC جهانی در پرونده مرگ نیکا شاکرمی یک داستان سرایی و با هدف جدا کردن اتفاق های روز از گفتمان مقاومت صورت گرفته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۶    
آیت الله اعرافی در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت پیشنهاد داد کانون عظیم تبلیغات حوزه جمعیت بر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تشکیل شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۶    
آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن مدارس و حوزه های علمیه برادران کرمان، یادمان حجت الاسلام شهید علیرضا محمدی پور برگزار و از برگزیدگان این مسابقات تجلیل شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت: درحال حاضر نزدیک به 80درصد سوخت گیری در جایگاه ها با کارت سوخت شخصی صورت می گیرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۶    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به وضعیت و شرایط خاص فرهنگی و تربیتی در کشور گفت: دعوت به نماز جمعه در چنین روزگاری مخصوصاً مخاطبان جامعه جوان و نوجوان ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۶    
کاهش عجیب و غریب و گسترده ساخت وساز مسکن به همراه تعطیلی پروژه های مهم مثل مسکن مهر در دهه 90 که می تواند ناشی از غفلت یا خیانت باشد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
در دومین جلسه مشترک حوزه ی علمیه و وزارت امور خارجه، آیت الله اعرافی بر لزوم تبیین و گسترش اندیشه صحیح انقلابی امامین انقلاب که در عرصه بین الملل بسیار جذاب است، تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۶    
در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری ستادهای برگزاری نماز جمعه کشور از ستادهای نماز جمعه برگزیده و شایسته تقدیر، قدردانی به عمل آمد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۶    
مدیر مرکز تعالی و پیشرفت ستادهای نماز جمعه کشور گفت: جشنواره قلب شهر به دنبال شناسایی الگوهای موفق میزبانی در پایگاه های نماز جمعه است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۶:۰۵    
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی قاهر و تعیین کننده است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۶    
رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهید زاهدی، فرمودند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد. عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
حفظ دین هم دو جور می شود معنا کرد یکی حفظ دین شخص خودتان یعنی ایمان تان و عمل تان. اگر چنانچه برای حفظ ایمان خودتان لازم است مال تان را، جان تان را بدهید، بدهید ممکن است این جور معنا کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۷    
آیت الله اراکی در پیامی به زبان انگلیسی خطاب به جنبش آزادی خواه دانشجویان تصریح کرد: نهضت بزرگ و مقدس شما قیامی آزادی بخش علیه حاکمیت سرمایه داران بی رحم و بی وجدانی است که تمامی جامعه بشر را به سوی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی سالانه علاوه بر نشریات الکترونیک، مجموعه ها و آثار متعددی منتشر کرده ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
آیین رونمایی از مجموعه کتاب های پرسش و پاسخ دانش آموزی در سالن جلسات مرکز پاسخگویی به سوالات دینی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
طلاب سطح دو جامعةالزهرا(س) می توانند در یکی از 5 موضوع صرف ، نحو ، احکام ، فقه و اصول و عقاید و منطق در این مسابقه با یکدیگر به رقابت بپردازند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۷    
کتاب به دنبال ماه شامل روایتی داستانی از زندگی امام موسی کاظم(ع) توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۱    
سالن یاس در نمایشگاه کتاب تهران، علاوه بر نمایش همه کتاب های حاضر در مصلی، نمودار هایی از وضعیت تألیف و ترجمه و نشر کتاب را هم به نمایش گذاشته که طبق آن ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی حکمی آیت الله سید منذر حکیم را به سمت رئیس کمیته ویژه جایزه جهانی شهید صدر منصوب کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: شخصیت فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از هر چیزی متاثر از قرآن کریم است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
حجت الاسلام موسوی گفت: خدمت به ساحت مقدس قران کریم و نشر و بسط آن در جوامع علمی و گفتمان سازی در این راستا از مهمترین اهداف این کنگره است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
تا پنجمین روز از نمایشگاه کتاب تهران 35 هزار و 142 نفر از دانشجویان وطلاب با استفاده از یارانه نمایشگاه کتاب تهران، کتاب خریداری کرده اند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
مدیرکمیته مالی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران جزئیات استفاده از بن کتاب یک میلیون تومانی خبرنگاران و اصحاب رسانه را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
دفاتر برخی از مراجع تقلید از تحریف اخبار دیدار رییس جمهور انتقاد کرده و نادیده گرفتن خدمات و تلاش های دولت برای رفع مشکلات مردم را خلاف انصاف دانستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه به نمایندگی از آیت الله اعرافی از حجت الاسلام فاخر از روحانیون و خطبای خوزستانی عیادت کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
دفاتر برخی از مراجع تقلید از تحریف اخبار دیدار رییس جمهور انتقاد کرده و نادیده گرفتن خدمات و تلاش های دولت برای رفع مشکلات مردم را خلاف انصاف دانستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
اجتهادی گفت: 70 درصد مشکلات مدارس، مسئله نگهداری تجهیزات و توجه به موضوعات بسیار کوچک از سوی مدیران مدرسه و ناحیه مربوطه آموزش و پرورش است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
روز 22 اردیبهشت 1364 انفجار بمب در ابتدای ناصرخسروی تهران ( ابتدای خیابان مروی) باعث شد تا عده زیادی از مردم بیگناه به خاک و خون کشیده شوند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
در مراسمی از استادان مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و مدرسه علمیه تخصصی مجتهده امین(ره) تقدیر و تجلیل شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۵    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان به کشاورزان 24 استان در خصوص جلوگیری از بروز خسارت توصیه های مهمی را ارائه کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مؤسسه بوستان کتاب با 2000 عنوان اثر در دو بخش نمایشگاه مجازی و حضوری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
معاون توسعه منابع سازمان حج و زیارت گفت: حدود یک میلیون نفر در نوبت اعزام حج تمتع هستند و اعزام حجاج بیت الله الحرام دوشنبه آغاز خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۷    
از قوانینی که امروزه مورد توجه بوده و باید توسط تمام نهاد های حاکمیتی اجرایی شود قانون حجاب است. برای کنترل حجاب باید به وسیله قانون آن را سامان دهی و در جامعه نهادینه کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی تصریح کرد که برای اولین بار در نظام آموزشی کشور رشته فقه سیاسی در مقطع ارشد و دکتری در حوزه علمیه و مراکز آموزشی پژوهشی حوزوی و حوزوی_دانشگاهی تدریس می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۶    
سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب و هوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش های اقلیمی ایران به ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با پایان رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن تشکر از حضور مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور تاکید کرد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۱    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار منیر شفیق ادیب سیاستمدار فلسطینی گفت: مردم غزه و فلسطین به جهان ثابت کردند که با ایستادگی و مقاومت می توان بر ظلم پیروز شد و ما امروز نتیجه این صبر و ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
جهان تیغی در گزارشی به تأثیر عملیات وعده صادق در تجزیه و تحلیل استراتژیست ها، گروه ها و جناح ها، حتی افراد و حرکات پسینی آن ها پرداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۶    
حجت الاسلام غلامی گفت: جشن های دهه کرامت با همکاری نهادهای فرهنگی و اجرایی تا پایان دهه کرامت در نقاط مختلف استان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: قرآن کریم کتاب مبین و بیان کننده مشکلات و برطرف کننده نیازهای فکری و زندگانی است که انسان را به راه های سلامت هدایت می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
مرادی با اشاره به کارکرد مساجد در زمینه های مختلف گفت: کانون های مساجد نقش محوری در احیای این کارکردها دارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
پیشنهاد تعطیلی شنبه و کاهش ساعت کاری کارمندان از 44 ساعت در هفته به 40 ساعت، در مجلس رای نیاورد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
استاد حوزه با تأکید بر این که بی حیایی و بی عفتی امروز به حساس ترین راه نفوذ دشمن در میان امت و دوری جامعه اسلامی از آموزه های الهی تبدیل شده است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
چگنی نژاد از اجرای طرح های اشتغالزایی کانون های مساجد خبر داد و گفت: براساس نیاز سنجی جوانان و نوجوانان مناطق طرح های آموزشی در زمینه اشتغالزایی اجرایی می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
همزمان با آیین پاسداشت مقام استاد دانشگاه علامه طباطبائی، مراسم تقدیر از نیم قرن تلاش و شخصیت علمی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در این دانشگاه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس جمهور در پیامی از استقبال صمیمانه و پرشور مردم استان قم قدردانی و تصریح کرد: حمایت ها، فرمایشات و رهنمود های الهام بخش مراجع تقلید و علما را قوت قلب و چراغ راهی برای دولت مردمی می دانیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده های قضایی صادق زیباکلام جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
مسئول سیاست روز بعد از جنگ غزه در رژیم اسرائیل بنا به گفته رسانه های عبری از سمت خود استعفا کرد و به صف مقامات صهیونیستی پیوست که در طول هفت ماه جنگ استعفا داده اند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۶    
سردار شهید محمدهادی حاج رحیمی بعد از شهادت سردار حجازی به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب می شود و پس از آن به پیشنهاد سردار شهید زاهدی و اصرار خودش به منطقه سوریه می رود و تا فرمانده ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
سردار زهرایی گفت: جهادگران در جنگ های مختلف همچون جنگ تحمیلی و دفاع از حرم، همواره خط مقدم را حفظ کرده و امروز نیز در جنگ رسانه ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت در مراسم جشن تکلیف دختران ایرانی مقیم مالزی، گفت: عشق به امامت در زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) متجلی بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه حضرت معصومه(س) از شئون ائمه معصومین(ع) برخوردار هستند، امتیازات زیارت ایشان نسبت به سایر امام زادگان بر اساس روایات را تبیین کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
چهارمین رویداد ملی رضوان ویژه طلاب خواهر حوزه های علمیه اعم از مبلغین، سفیران رضوان، دانش آموختگان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
عضو هیأت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تشریح دستاورد های سفر دو روزه آیت الله رئیسی به قم پرداخت و گفت: دغدغه های حوزویان با استقبال و پاسخگویی مبسوط رئیس جمهور همراه بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۵    
دبیر چهارمین جشنواره ملی جهادگران گفت: شناسایی ظرفیت های هنری و رسانه ای جهادگران و ایجاد تعامل، ارتباط و حلقه وصل بین گروه های جهادی از مهمترین اهداف برپایی جشنواره است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۵    
اصفهان – جهان دار خادمیاری را یک سنت حسنه و کار پاکیزه و خیر دانست و گفت: خادمیاری یک تشکل مردمی خدمتگزار است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کانون های خدمت رضوی درمنطقه کاشان از هیچ تلاشی برای تحقق شاخصه های بیانیه گام دوم و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) دریغ نکنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تأکید کرد که رفیت نفوذ فکر درست و ناب انقلاب اسلامی برآمده از اندیشه های امام(ره) و رهبری در دنیا بی نظیر است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ابراز امیدواری کرد که با توجه به خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا، شاهد حضور پرشور جامعه نخبگانی، دانشگاهی و حوزوی ضد صهیونیستی در قاره بزرگ آفریقا باشیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۴۱    
چکیده مقالات استادان معارف اسلامی کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۰۵    
در نشست جریان شناسی علم کلام جریانات مختلف کلامی در دوران معاصر با نگاهی به تحولات اندیشه ای دهه 20، معرفی شدند و با اشاره به کاستی ها، به تلاش علما و مراجع تقلید در دفاع از مرز های دین پرداخته شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۱:۴۶    
رئیس جمهور در دومین سفر به استان قم طرح ها و پروژه های مهمی همچون فیبر نوری و طرح های مسکن را افتتاح و با مردم، طلاب، علما و مراجع تقلید به دیدار و گفت وگو پرداخت.