دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 4 فروردین 1403 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 1 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 2 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 3 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 4 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 5 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 6 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 7 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 8 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 9 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 10 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 11 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 13 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 14 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 15 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 16 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 17 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 18 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 19 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 20 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 21 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 22 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 23 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 24 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 25 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 26 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 27 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 28 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 29 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 30 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۷    
جمعی از شعرا در شب میلاد حضرت امام حسن (ع) در قالب برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی با رهبر انقلاب دیدار می کنند و مهمان حسینیه امام خمینی(ره) می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۰    
ششمین برد پیاپی برای ملی پوش کشورمان در بوندس لیگا رقم خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۷    
نماینده جهادکشاورزی از عرضه روزانه 400 تن مرغ گرم و 42 تن مرغ منجمد در میدان بهمن خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم با بیان اینکه ناوگان اتوبوس رانی در آخرین روز سال به صورت شبانه روزی تا لحظه سال تحویل فعال بود، گفت: تلاش داریم با استفاده از حداکثر ظرفیت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۰    
استاندار قم بیان کرد: در این دهه گذشته، شعار های سال رهبری عمدتاً اقتصادی بوده است و توجه به معیشت مردم در اولویت قرار دارد؛ اقتصاد باید با مشارکت مردم جان بگیرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۰    
رییس اتاق اصناف ایران گفت: دولت باید ثباتی ولو چند ماهه را برای ارز به خصوص در بازار ارز غیررسمی به وجود آورد تا علاوه بر مهار تورم دغدغه تولید کننده برطرف شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۲    
دادگاه عالی اسپانیا دستور تعلیق خدمات تلگرام در این کشور را به دنبال شکایت شرکت های رسانه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۵    
وزیر بهداشت گفت: دستورالعمل مشخص به تمامی مراکز درمانی کشور برای ارائه خدمات اورژانس ابلاغ شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۱۶    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: یکی از قرق بانان گلستانی شامگاه امشب و در محدوده پارک جنگلی شهرستان کردکوی توسط فرد یا افراد ناشناسی مورد اصابت گلوله های ساچمه ای قرار گرفت و هم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۳۱    
عصر امروز آب زاینده رود در مسیر حرکت خود به اصفهان رسید، هم وطنان از توقف در بستر زاینده رود خودداری کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۵۵    
آیت الله میرباقری گفت: قرآن چراغ هدایت است، اگر کسی خداوند به او رزق فهم قرآن را بدهد و فکر کند رزقی بالاتر از آن وجود دارد، دچار خطا شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا حمله تروریستی شامگاه گذشته در نزدیکی شهر مسکو را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۰    
منابع خبری از وقوع یک حادثه جدید دریایی در سواحل یمن خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
رئیس مجلس با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله طه محمدی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به فعالیت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در طول سال گفت: مردم در فضایی معنوی سال نو را تحویل کردند و خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۴۶    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان گلستان از بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان بازدید و از نزدیک آخرین وضعیت اجرای طرح سلامت نوروزی در گلستان را بررسی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی حادثه تروریستی مسکو را به شدت محکوم کرد و گفت: دولت ایران در کنار دولت روسیه آماده افزایش همکاری های مشترک برای مقابله با تروریسم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۱    
وزیر کشور در خصوص وضعیت اسکان در استان ها گفت: در استان فارس ظرفیت کامل شده و از مراکز جایگزین و مراکز اسکان موقت و اضطراری برای اقامت گردشگران استفاده خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۱    
وزیر بهداشت، روز شنبه 4 فروردین 1403 به طور سرزده از بیمارستان بهارلو در جنوب تهران بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۱    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از احداث و راه اندازی 2 کارخانه نوآوری در کرمان و رفسنجان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۰    
جانشین فرماندهی یگان های انتظامی حفاظتی فراجا از افزایش 7 برابری کشف کالای قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال توسط پلیس راه آهن در ایام آغازین نوروز 1403 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمعیت هلال احمر استان مرکزی در شهر اراک در دوم فروردین 1403 بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه با اشاره به تلاش های شبانه روزی جمعیت هلال احمر با مشارکت داوطلبان برای خدمت رسانی به مردم، گفت: مدل حکمرانی مردمی هلال احمر یک الگوی موفق برای کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۲۱    
استاندار گیلان با اشاره به ورود حدود 700 هزار خودرو به گیلان از ابتدای اجرای طرح نوروزی به گیلان گفت: بر اساس آمار ها تاکنون بیش از سه میلیون گردشگر در این مدت به گیلان سفر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
آئین ساعت زمین در سال 1403 در روز شنبه (4 فروردین مصادف با 23 مارس سال 2024) از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه به وقت محلی در سراسر جهان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
فعالیت خطوط درون شهری متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در رفت وآمد بازدیدکنندگان سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از امشب یک ساعت افزایش پیدا می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور روسیه طی سخنانی در واکنش به حمله تروریستی مسکو، فردا یکشنبه 24 مارس را در کشورش عزای عمومی اعلام و خبر بازداشت چهار تروریست عامل این حمله را تأیید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
در خلال جمعیت کثیر نخبگان و جامعه دانشگاهی که معتقدند این سند نقشه راه پیشرفت زیر نظام آموزشی است، عده ای بدون حساب و کتاب همچنان بر طبل آرمانی بودن سند می کوبند و تا جایی که می توانند بر ابعاد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در 11 ماهه سال 1402، 2 میلیون و 210 هزار و 941 جلد سند مالکیت تک برگ صادر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۱    
تحلیلگر مسائل بین الملل تاکید کرد : بیانیه هایی که به اسم گروه تروریستی داعش در حال انتشار است، جعلی هستند و رسانه های غربی و آمریکایی اولین کسانی بودند که سراسیمه اقدام به بازنشر گسترده آن کردند تا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۷    
مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال 1402 برای وراث متوفیان سهام عدالت راه اندازی شد تا انتظار 18 ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به همتای خود، کشته شدن تعدادی از شهروندان روسیه بر اثر عملیات تروریستی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۲    
رییس جمهور گفت: تقویت نظارت بر اماکن اقامتی و شرایط اسکان، بهداشت و تغذیه مسافران از اقدامات ضروری برای بهبود زیرساخت های سفر در کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
اماکن و آثار تاریخی استان فارس با ثبت 110 هزار و 877 بازدیدکننده، بیشترین مخاطب را در دومین روز از فروردین 1403 داشتند و حافظیه و تخت جمشید در صدر پربازدیدها قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۷    
فیلم های نوروزی سینما پس از حدود دو هفته اکران بیش از 40 میلیارد تومان بلیت فروختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در سومین روز بهار نیز بیش از 115 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه گسترده گوشت قرمز گرم با قیمت مصوب در سطح استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۲    
معاون سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای در سال 1402 به دستاوردهای چشمگیر و خیره کننده ای دست یافته و در راه توسعه صنعت هسته ای ایران گام های اساسی برداشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
رئیس جمهور در پیامی جان باختن تعدادی از شهروندان بی گناه روسی در حادثه تروریستی در شهر مسکو را به رئیس جمهور، دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۱    
جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با حضور رییس جمهور و مسوولان و نمایندگان دستگاه های عضو تشکیل و آخرین وضعیت سفرهای نوروزی و خدمات سفر بررسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۰    
کمیته تحقیقات درباره حمله تروریستی مسکو از افزایش شمار کشته های این حمله به 93 نفر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۷    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات در سطح شهر برای مسافران عزیز، تمهیدات و اقدامات اجرایی ویژه ای را پیاده سازی کرده ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: از اولویت های مهم پلیس آگاهی در سال جدید حرکت پرشتاب به سمت هوشمندسازی در کشف جرایم خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتقای توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در حفاظت و تامین امنیت شناورها خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت الله طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۱    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای از مخاطبان خود دعوت کرد، ایده های خود را با هدف تحقق مشارکت مردم در جهش تولید به این پایگاه ارسال کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به کشور، بارش باران در اکثر استان ها و بارش برف را در مناطق سردسیر کشور پیش بینی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ترانزیت جاده ای در سالی که گذشت به 14 میلیون و 750هزار تن رسید که حاکی از رشد 58درصدی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء تاکید کرد : آمریکایی ها با حمایت کامل از رژیم صهیونیستی، بر علیه ملت مظلوم فلسطین صف آرایی نموده و شریک جرم قطعی جنایتکاران اسرائیل است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۰    
رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا، به تشریح وضعیت ترافیکی و جوی جاده های پرتردد کشور پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۶    
سازمان ملل، رهبران و وزارت امور خارجه اکثر کشورها و بسیاری از پایتختهای جهان حمله تروریستی عصر جمعه در مجتمع تالار شهر کروکوس در حومه شهر مسکو را محکوم کردند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۲    
وی ادامه داد در 7 مارس، سفارت آمریکا از شهروندان خود خواست که از این مرکز خرید بازدید نکنند. سپس انگلیسی ها و کشور دیگری همین کار را کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۶    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی از طی فردا (5 فروردین ماه) و فعالیت آن تا سه شنبه (7 فروردین ماه) خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۶    
عضو هیئت امنای افتخاری اراضی فاز 2 خاوران تبریز در گفتگو با دانشجو بیان کرد: طبق آخرین پیگیری هایی که از شورای عالی معماری و شهرسازی کشور انجام دادیم اعلام کردند پرونده با دستوری که از استاندار و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۱۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با اینکه خدمات معیشتی ما 2/5 الی 3 برابر شده است، اما به علت بالا بودن تورم خانواده ها نتوانستد احساس بکنند که یک خدمت جدی انجام شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۱۲    
دبیرکل حزب سبز ایران گفت: دشمنان از کاهش مشارکت دو هدف دارند، یکی اینکه مقبولیت نظام را از بین برده و بعد به واسطه آن مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند. انقلاب باید جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۰۰    
عالَم همان گونه که سایه وجود جود خداست، سایه کمال وجود او نیز هست. به همین سبب است که قدرتش همه چیز را در برگرفته و بر همه موجودات غلبه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۸:۴۵    
جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت گیم کانکشن آمریکا برای بازی امپراتورهای قلابی به بازی ساز ایرانی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۸:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس مجلس روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۸:۳۰    
معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد : مهم ترین دستاورد حقوقی دولت در سال 1401، رأی دیوان عالی کشور فرانسه علیه آمریکا بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۲:۲۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: مبارزه مشترک و موثر با تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.