دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 16 فروردین 1403 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 1 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 2 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 3 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 4 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 5 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 6 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 7 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 8 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 9 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 10 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 11 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 13 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 14 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 15 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 16 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 17 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 18 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 19 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 20 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 21 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 22 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 23 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 24 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 25 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 26 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 27 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 28 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 29 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 30 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۵    
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن یوم الله روز قدس نماهنگ همکلاسی منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۱    
محمدرضا فرزین گفت: بدون تردید، یکی از دلایل حفظ روند مثبت رشد اقتصادی در دوره اخیر با وجود سیاست های سخت گیرانه بر ترازنامه بانک ها، تقویت روش های حمایت از تولید بوده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۲    
آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح 20 فروردین ماه می باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۷    
مستند پرتره یکی از برجسته ترین چهره های مبارز فلسطینی در بنیاد فرهنگی روایت فتح در مراحل پایانی تولید قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۵    
بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما با بیان اینکه نظام رسانه ای غرب با عوض کردن جای ظالم و مظلوم در ماجرای غزه در فکر فریب افکار عمومی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۲    
بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایت رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی جمهوری اسلامی ایران در سوریه و اقدامات وحشیانه همزمان گروهک تروریستی جیش الظلم به چابهار و راسک بیانیه ای ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۷    
از صبح امروز سرویس دهی ویژه سازمان تاکسیرانی به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس با 100 دستگاه تاکسی ون آغاز شده و ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۵۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۴:۲۵    
رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اعلام خبر آمادگی اورژانس هوایی برای انتقال مجروحین حادثه تروریستی چابهار و راسک ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۴:۲۲    
وزیر بهداشت به منظور نظارت بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به مجروحان حوادث تروریستی چابهار و راسک، عازم سیستان و بلوچستان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۴:۰۱    
مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران در بیانیه ای در آستانه روز قدس، بر حضور پررنگ دانشگاهیان و مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۰    
سفارتخانه های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان از بیم حمله ایران در حالت هشدار حداکثری قرار گرفته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۱    
یکی از سناتور های آمریکایی حامی رژیم صهیونیستی می گوید که در صورت تداوم جنگ غزه و حمله تل آویو به رفح، آمریکا باید کمک به اسراییل را مشروط کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۶    
معاون فرماندهی تجهیزات ارتش آمریکا از تصمیم واشنگتن برای تاسیس زرادخانه تسلیحاتی در کشور های نوردیک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۱    
حسین اکبری گفت: در تلاشیم که طی ساعات آینده بخش خدماتی کنسولی سفارت را فعال کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه نماز اقامه کرده و در این دیدار به گفت وگو با خانواده های مکرم شهدا پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
رییس جمهور گفت: اولویت همکاری ایران با کشور هایی است که می خواهند تعامل سازنده داشته باشند و با نگاه به منافع دو کشور و دو ملت حرکت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
شهرداری تهران طرح ضربتی ساماندهی متکدیان، کارتن خواب ها، معتادین متجاهر، کودکان کار و زباله گرد ها را به مدت دو هفته در منطقه 12 اجرا می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب بر پیکر هفت شهید راه قدس نماز اقامه کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
زاهدان- معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ گونه درگیری در مرز میلک واقع در شمال این استان با کشور افغانستان رخ نداده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
سفیر ایران نزد دفتر سازمان ملل در ژنو، قطعنامه ارائه شده علیه کشورمان را اقدامی با اهداف سیاسی و بی مبنا علیه ایران به عنوان مدافع مردم فلسطین دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
رییس جمهور روسیه تاکید کرد که این کشور برای محافظت از مردم، آینده و استقلالش مجبور به توسل به سلاح شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
بوشهر- شورای هیأت های مذهبی کشور با صدور بیانیه ای مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
یکی از رهبران ارشد حماس، گفت که هیچ تغییر جدیدی در خصوص مذاکرات آتش بس ایجاد نشده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
یک گروه هکری اعلام کرد که سایت وزارت جنگ رژیم اسرائیل را هک کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار از مجروحیت 44 نفر در حمله تروریستی چابهار و راسک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۱    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به قطعنامه تمدید مأموریت هیأت به اصطلاح حقیقت یاب و گزارشگر وضعیت حقوق بشر، بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۲    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی عقل حکمرانی خود را کامل از دست داده است و حضور مردم و ملت های آزاده جهان در روز قدس نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۷    
در حالی که گردان های قدس از سرنگون کردن یک پهپاد اشغالگران در خان یونس خبر داد، گردان های قسام اعلام کرد که یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در دیرالبلح منهدم کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۲    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس با اعلام محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تاکید کرد که ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک امروز تکلیف همه ماست که در مراسم روز قدس حضور پیدا کنیم و جمعه پیش رو باید متفاوت تر با همه جمعه های گذشته این روز تاریخی باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه ملاقات های خود در نشست دبیران شورا های امنیت ملی کشور های عضو سازمان شانگ های در قزاقستان، با دبیر شورای امنیت ملی روسیه و وزیر امنیت عمومی چین دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۰    
روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از هلاکت 18تن از تروریست ها و اشرار مسلح مهاجم در چابهار و راسک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۷    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: بر اساس گزارش های اولیه فرماندهان ما و دستگاه های اطلاعاتی، عناصر تروریستی حادثه راسک و چابهار ایرانی نیستند و ملیت و هویت آنها در حال بررسی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) برای آزادی مردم فلسطین که هدف مشترک مسلمانان و آزادگان جهان است با شعار طوفان الاحرار رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۶    
اساتید در برنامه چهارگاه با بررسی ورزش زورخانه ای، درباره ابعاد هنری این ورزش، جایگاه اخلاقی و قدمت آن گفت وگو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۷    
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی، از مردم همیشه در صحنه برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۷    
سازمان بسیج رسانه استان کرمان در بیانیه ای با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس و محکومیت جنایت های اسراییل غاصب اعلام کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۷    
رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به لزوم توجه ویژه به پرونده های معوقه ای که مدت زمان زیادی مانده اند و از پیچیدگی هایی برخوردار هستند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۱    
دادستان کرمان تأکید کرد: با ساختار شکنان و قانون شکنی های در حوزه عفاف و حجاب مانند سایر جرائم در چهارچوب قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۱    
سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: فاصله حرکت قطار ها در خط 4 متروی تهران که در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس قرار دارد از ابتدا تا پایان مراسم کاهش می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۵    
شورای وحدت با انتشار بیانیه ای از آحاد مسلمانان و ملت ایران جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۵    
در شرایطی که قرار بود مراسم وداع با پیکر های مطهر مستشاران نظامی ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، به صورت متمرکز در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه تهران برگزار شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۲    
حزب موتلفه اسلامی در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران مدافع حرم و همراهانشان، بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۶    
رئیس شورای توسعه قرآنی خطاب به قاریان و اساتید قرآن جهان اسلام با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه نوشت حقیقتاً امروز سکوت ما دیگر مصداق کمک به ظالمان رسوای تاریخ است .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۶    
وزیر بهداشت، خانواده بزرگ سلامت را به حضور حماسی در مراسم روز جهانی قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۰    
فرمانده کل انتظامی کشور، در پیامی شهادت سرداران شهید محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاجی رحیمی و همرزمان دلاورشان را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۷    
جبهه پایداری به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و تاکید کرد: امروز هیچ عذری از دولت های مسلمان در بی تفاوتی نسبت به مسأله فلسطین و جنایات جنگی صهیونیست ها در غزه پذیرفته نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۱    
هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (16 فروردین ماه) بازار طلای تهران 45 میلیون و 956 هزار تومان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۱    
رییس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران گفت: با توجه به تشییع شهدای حمله به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه، فرمانده کل سپاه سخنران مراسم روز قدس امسال تهران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه همکاری با نازی ها و جنگ ترکیبی علیه روسیه به عادت کشور های غربی تبدیل شده است، گفت که تروریسم نماد شرارت جهانی است و دین و ملیت نمی شناسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۵    
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۱    
چابهار- یک منبع آگاه گفت: در درگیری های دیشب با عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم تاکنون 7 نفر به شهادت رسیده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۱    
ساختمان مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی هم زمان با فرارسیدن روز جهاتی اُتیسم به رنگ آبی درآمد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۱    
وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تا کنون به 33 هزار و 37 شهید و شمار مجروحان به 75 هزار و 668 نفر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۱    
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال روز جمعه 17 فروردین ماه در محدوده استان البرز خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۱    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آرمان فلسطین را نماد وحدت بشریت خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۱    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: تاریخ انقضای رژیم جعلی صهیونیستی فرا رسیده است و این یک وعده الهی است که محقق خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۶    
رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای مناسبات و همکاری های دوجانبه و منطقه ای با عراق اهمیت ویژه ای قائل است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان در سپاه شهرستانی چابهار، راسک، دریابانی و کلانتری 11چابهار انجام شد،15 تروریست تاکنون به هلاکت رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
یزد- سه نفر از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد در حمله تروریستی شب گذشته راسک به شهادت رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۷    
داده های منتشره از میزان نزولات جوی در سال آبی جاری در گلستان بیانگر رشد محسوس بارش هاو پرآبی سد ها و آب بندان های این خطه دارد؛ موضوعی که می تواند علاوه بر حل مشکل آب بخش زراعی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۱    
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بندرترکمن گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال تعداد 36 هزار نفر گردشگر از جاذبه های طبیعی و تاریخی آشوراده جزیره ایرانی خزر در حوزه استان گلستان دیدن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات بیمه سلامت گفت: بر اساس آمار های سامانه نسخه الکترونیک، مشارکت پزشکان در نسخه نویسی الکترونیک در نوروز امسال نسبت به سال قبل، رشد 8 درصدی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
روابط عمومی کل سپاه برنامه های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای دمشق را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
رییس قوه قضاییه با حضور در منزل سردار شهید حاجی رحیمی، گفت: تنفر جهانی از رژیم صهیونیستی رو به تزاید است و شمه ای از این تنفر، در روز قدس نمایان خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
ستاد کل نیرو های مسلح با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: صهیونیست ها پس از جنایت دمشق، هزینه های سنگین تری را خواهند پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
جهاددانشگاهی با انتشار بیانیه ای از آحاد مردم و به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان آگاه ایران اسلامی دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۵    
عباس میر جانشین کلانتری 11 چابهار به شهادت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۲    
نیروی هوایی روسیه، بامداد امروز (پنجشنبه) مواضع تروریست ها در حمص و دیر الزور سوریه را بمباران کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۶    
هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۱    
محمدطاهر رحیمی گفت: یکی از سوال های اساسی این است که چرا دولت کارت سوخت را به صورت جدی اجرا نمی کند؟ با اجرای کارت سوخت می توان تراز رفتار مصرفی عاملان اقتصادی را به صورت هوشمند رصد کرد و فهمید که ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۱    
قانون رتبه بندی فرهنگیان بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزشی یکی از موضوعات مهمی است که در جهت بهبود سطح معیشتی معلمان و هم در راستای ارتقای شایستگی حرفه ای معلمان انجام شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۱۷    
سپاه ثارالله استان کرمان در بیانیه ای با اشاره به اینکه روز قدس امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود، تاکید کرد: محور مقاومت در نقطه اوج و بلوغ خود قرار گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۱۷    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: با بیان اینکه قریب به نیمی از املاک و مستغلات آموزش و پرورش کرمان فاقد سند مالکیت حدنگار است، اظهار داشت: همکاری بعضی دستگاه ها با رفع موانع ...