پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۴:۴۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 19 فروردین 1403 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 1 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 2 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 3 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 4 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 5 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 6 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 7 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 8 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 9 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 10 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 11 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 13 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 14 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 15 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 16 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 17 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 18 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 19 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 20 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 21 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 22 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 23 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 24 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 25 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 26 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 27 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 28 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 29 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 30 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۱    
تعاملات بسته و ضد مردمی احزاب، و حضور سرمایه داران یقه سفیدِ موثر بر دولت، در کنار رهاسازی عرصه فرهنگ، باعث می شود شعار سال محقق نگردد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۱    
ما در دام تناقض میان عمل و شعارهایمان گیر افتاده ایم. به عنوان مثال حاکمیت در برخورد با برخی از فریب خوردگان بلوای حجاب به جای نگاه تربیتی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۱    
ایفای نقش بعنوان هیئت اندیشه ورز جامعه، جهت تئوریزه کردن علوم گوناگون بصورت اسلامی تا بتواند یک تحول گفتمانی و ساختاری در بخش های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و فناوری و.. ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۱    
آقایان مسئول که صدای ما را می شنوید! در محضر رهبر عزیز انقلاب اسلامی شما بزرگواران را مخاطب خودمان قرار می دهیم؛ پیشرفت این است که برای تحقق واقعی تولید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان گفت: در سال گذشته در استان کرمان 817 حلقه چاه غیر مجاز پر و مسلوب المنفعه گردید و یک هزار و 500 دستگاه کنتور بر روی چاه های آب در استان کرمان نصب شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از خام فروشی محصولات کشاورزی استان کرمان گلایه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۶    
راه اندازی سکو های دائمی جدید عرضه لباس، اعلام زمان عید فطر، 2 درگذشت، سرنوشت شکارچیان سیمرغ زرین فجر در اکران، اکران 2 فیلم جدید برای عید فطر، افزایش قیمت بلیت کنسرت ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۰    
علی صیاد شیرازی از جوانی نسبت به امور دینی حساس بود و از طرفی با روحیه ای جست وجوگر و بی قرار بروز می نمود؛ لذا در عین حساسیت امنیتی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
دیدار بزرگ هفته لیگ برتر انگلیس با تساوی تیم های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از معرفی 16 داور ایران به فیفا برای آموزش VAR خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از باخت به پرسپولیس گفت: وقتی می بازید، طبیعتاً راضی نیستید، اما می خواهم بگویم نسبت به بازیکنانم احساس غرور می کنم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم دلیل اخراجم چه بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: سال گذشته 288 مورد شامل یک هزار و 156 هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۱    
وزیر خارجه کشورمان گفت: ابتکار سلطان عمان همچنان به عنوان یک ابتکار مورد توجه در دستورکار گفتگو های اینجانب و همتای عمانی قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ضیافت افطاری سازمان سینمایی که با هنرمندان سینما و رسانه ایران در جمع خبرنگاران درباره مهمترین برنامه سال جاری این وزارتخانه گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری گفت: ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر آغازشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۱    
نماینده نشریات دانشجویی که در دیدار با رهبر انقلاب حضور داشت، گفت: دانشگاه و جنبش دانشجویی نیازمند بازخوانی و تحول است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۵    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: پنجشنبه سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور فعال می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۵    
سرپرست اورژانس115 کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی کارشناسان این مرکز به 3تصادف با 19 مصدوم در 19 فروردین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۰    
در ابتدای سخن، لازم است درمورد مهم ترین مسئله جهان اسلام نکاتی عرض کنیم. حماسه طوفان الاقصی عالی ترین نبرد میان حق و باطل در عصر حاضر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۰    
وزیر بهداشت، از تصویب افزایش 45 درصدی حقوق دستیاران پزشکی در سال 1403 در هیئت دولت خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۷    
رییس کل دادگستری استان کرمان در جشن گلریزان شهر کرمان گفت: امسال 50 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هدف گذاری شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۱    
رئیس انجمن پسته ایران گفت: مسائل مربوط به تعهدات ارزی صادرکنندگان به ویژه صادرکنندگان پسته، اقتصاد و صادرات استان کرمان را با خطر جدی روبرو کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران در دومین جشنواره قرآنی نور سپاه گفت: پاسداران حافظان حدود الهی هستند حتی وقتی با دشمن در ستیز هستند، حدود الهی را رعایت می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۶    
رئیس مجلس گفت: باید امید را در جامعه زنده کنیم، این امیدآفرینی به صورت ویژه بر دوش ما مسئولین است، برای این منظور باید اقدامات دولت و مجلس معطوف به این باشد که آثارش در سفره مردم مشخص شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند: نگاه به واقعیت ها باید ذهن جوان دانشجوی امروز را به سمتی هدایت کند که به گره گشایی مشکلات نزدیکتر باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۵    
حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه با مقدار میانگین به ترتیب 34.1 و 47.5 میلیمتر و بیشینه نقطه ای 97.7 و 95.6 میلی متر پر باران ترین حوضه های کشور در هفته جاری خواهند بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۲    
رییس هیات مذاکره کننده یمن و سخنگوی جنبش انصارالله در دیدار با وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد که این کشور در خصوص جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق با کشورمان هم بستگی کامل دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۲    
وزرای امور خارجه ایران و عمان در جریان دیدار در مسقط آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و عمان بررسی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه وقتی دولت در ایجاد شیرینی های بخش اقتصادی موفق بوده قطعاً خواهد توانست تلخی ها را کاهش و به شیرینی تبدیل کند گفت: آرامش و رفاه مردم را از اهداف اصلی خود می دانیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۷    
منابع خبری از وقوع درگیری های مسلحانه میان تکفیری ها در شهر الصنمین واقع در حومه درعا سوریه و کشته و زخمی شدن شماری خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۰    
نخستین آیین جهانی افطار ملل شامگاه یکشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کاخ موزه ملت مجموعه سعدآباد برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۲    
رییس جمهور، در جریان سخنرانی در دیدار رمضانی دولت و مجلس گفت: در جهت افزایش درآمد ها و در جهت کاهش و متعادل کردن هزینه ها در کشور تلاش کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد که ارتش یمن در 72 ساعت گذشته 5 عملیات نظامی را در یاری فلسطین و در پاسخ به حمله های آمریکا و انگلیس به خاک یمن به انجام رسانده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۲    
در حالی که قرار بود پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان به مناسبت عید فطر و با حضور وزیر نیرو انجام شود، به قرار اطلاع این مراسم به هفته آینده موکول شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۲    
نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه همه مسئولان باید گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم داشته باشند و با عاقلانه اندیشیدن در جهت حل مشکلاتِ مردم گام بردارند گفت: با عاقلانه اندیشیدن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۲    
نبیل قاووق ، مقام رسمی حزب الله گفت: جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک محور مقاومت در منطقه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
محمد مهدی زاهدی فرزند شهید سردار زاهدی تاکید کرد : قطعاً خون شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می کند، این سنت خداوند متعال است که خون به نا حق ریخته شده روی زمین نماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی مترقی و هوشمند و قوانین بسیاری خوبی در حوزه اقتصادی دارد، اما متاسفانه کاملا تبیین و اجرا نشده است و کشور با معضلات امروز مواجه شده است...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: موضوه اتصال استان به آزادراه شیراز - اصفهان مورد استقبال وزیر راه و شهرسازی قرار گرفته است و همچنین این خواسته را در جلسه استانداران با رئیس ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
محققان نشان دادند که می توان روبات ها را به گونه ای توسعه دهند که رفتار هوشمند گله ای نظیر ماهی ها یا زنبور ها داشته باشند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: رسما به استان های بیابانی (23 استان در سطح کشور) اعلام کردیم که حتی یک متر از زمین هایی که طرح های مقابله با پدیده بیابان زدایی روی آن ها انجام شده به ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
عصر امروز نشست مشترک مجلس و دولت به همراه منتخبان مجلس دوازدهم تشکیل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) از عرضه بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان کارت های مَ کارت (از جمله هنرکارت) به مناسبت عید فطر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
رسانه های عبری در گزارش هایی به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی غزه به ویژه در تقابل با نیروهای مقاومت در خان یونس اذعان کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۱    
مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) از عرضه بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان کارت های مَ کارت (از جمله هنرکارت) به مناسبت عید فطر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۱    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم، توجه داشته باشند نمره ای که در هر درس در خردادماه تولید می کنند، ملاک ایجاد سابقه تحصیلی آنها خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
رئیس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت 6 ماه از آغاز پویش بشردوستی هلال احمر، کمک های نقدی ایرانیان به مردم مظلوم غزه به 150 میلیارد تومان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۲    
از سلول های زنده به عنوان راکتور برای تولید نانومواد معدنی فلورسنت باارزش می توان استفاده کرد. پژوهشگران با این روش نقاط کوانتومی تولید کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۰    
شهردار منطقه 11 از آغاز طرح ساماندهی و بهسازی چهارراه امیراکرم، تقاطع خیابان نوفل شاتو و لبافی نژاد با اقداماتی نصب رفیوژ میانی، اجرای سنگ فرش و باغچه با هدف رفع گره ترافیکی در این تقاطع خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۱    
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: هم اینک تبادلات تجاری با کشور دوست و برادر افغانستان از طریق پایانه مرزی میلک در حال انجام است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: آمادگی داریم طرح جامعی را به عنوان نظام تأمین مالی نوآوری کشور در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم طراحی و به دولت ارائه کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۶    
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه ها و کانال های مدعی تقلب هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۰    
دانشگاه خوارزمی براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد از میان برگزیدگان علمی دوره کارشناسی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 دانشجو می پذیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ماشین آلاتی که به صورت غیرمجاز پسماند جمع آوری کنند، توقیف می شوند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۰    
همزمان با سالروز شهادت آیت الله سید محمدباقر صدر و خواهر فاضله اش بنت الهدی به وسیله رژیم بعثی عراق، رادیو ایران ویژه برنامه های دختری از تبار نور و فضیلت پیروز را تقدیم می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۰    
جشن بزرگ ایران سرود با اجرای بابک افرا و علی مرادخانی، عیدفطر از شبکه امید پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اخبار منتشر شده در مورد تعرض صورت گرفته به سفارت مکزیک در کیتو را نگران کننده خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۲    
سریال هفت سر اژدها مملو از دیالوگ های خام و شعارزده است و باتوجه به بازی بازیگران دیالوگ ها صرفا خوانده می شوند تا بازی صورت گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۲    
اسناد به دست آمده توسط قرارگاه دانشجویان مقاومت اسلامی حاوی اطلاعات، قراردادها و مصوّبات غیر علنی وزارت کار و خدمات اجتماعی رژیم صهیونیستی در سال 2023 می باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل موسسه سینماشهر گزارشی تحلیلی از آمار فروش سینماهای ایران ارائه کرد. تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب سه استان پرفروش سینمای ایران و پردیس کوروش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تحرکات اخیر گروهک تروریستی جیش الظلم در تعرض به برخی اماکن انتظامی و امنیتی کشور در منطقه چابهار و راسک ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
رئیس دانشگاه تهران پویایی جامعه را مستلزم مشارکت و سرزنده و پویا بودن دانشگاه و دانشجو دانست و گفت: باید عواملی که در برهه هایی از زمان باعث ایجاد فضای رکود در دانشگاه شده است شناسایی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی شهرداری تهران درخصوص مسئله معتادان متجاهر گفت: سازمان پسماند و بخش هایی از شهرداری تهران تلاش می کنند تا برخی از معتادان را که برای داشتن شغل اشتیاق دارند به کار گیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش های سیل آسا در 24 استان از جمله ارتفاعات تهران طی امروز و فردا توصیه کرد مردم در بستر و حاشیه رودخانه ها توقف نکنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: شهر و شهروندان تهرانی در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر مهمان ویژه برنامه های عید بندگی و همبستگی می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
مسعود رجوی همچون دیگر رهبران فرقه ای خود را فراتر از قانون می دانست و حاضر نبود به قوانین و احکام دادگاه های عراقی برای بازپس دادن زمین های کشاورزی روستاییان که در زمان صدام حسین به زور غصب شده بود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران با اشاره به امن نبودن هیچ یک از سفارتخانه های رژیم تروریست صهیونیستی، از آمادگی جبهه مقاومت برای هر اقدامی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو های مسلح گفت: دولت آمریکا و شرکت های آمریکایی همه ظرفیت های خود اعم از تجهیزات نظامی و فناوری هوش مصنوعی را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
آیین گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت ها و فداکاری های شهدای تروریستی دمشق با حضور مقامات لشکری و کشوری و آحاد مردم در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام سبوعانه اخیر رژیم صهیونیستی با پاسخی قاطع و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برای تأمین نیروی انسانی متخصص خود امریه سربازی جذب می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی (گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدمرتضی آوینی) از 20 تا 27 فروردین ماه 1403 با مجموعه ای از برنامه های هنری در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: جرایم راهنمایی و رانندگی تا 5 برابر افزایش خواهد یافت چراکه پیشنهاد آن داده شده است و به محض ابلاغ اجرایی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: برق قطار خط 6 در ایستگاه کوهسار در مدت کوتاهی روی داد که با اقدامات شرکت برق این قطع برق موجب اختلال در حرکت قطارها نشد و هم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند طرح جدید این سازمان برای ساماندهی زباله گردها و جمع آوری پسماند در تهران را در جلسه امروز (یکشنبه) شورا تشریح و اعضای شورا نیز این ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران همواره در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، برنامه ها و نشست های متعددی را برگزار کرده است و عمده این برنامه ها نیز پیوست فرهنگی و اجتماعی را به ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید و طراحی اپلیکیشن موبایل مدیریت خدمات شهری و سرویس دهی صاحبان مشاغل خدماتی شده است که از طریق آن با مجازی سازی درخواست ها و نوبت ها و خدمات رسانی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فرهنگ در وزارت علوم بسیار اهمیت دارد، چون زیرساخت هر پیشرفتی با فرهنگ ممکن می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
حجت الاسلام علوی تهرانی گفت: پایان هر روز از ماه رمضان هنگام افطار هزارهزار نفر از کسانی که قطعا باید بروند جهنم آزاد می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : مجلس و دولت باید به جای دعوا و جنجال، به دنبال حل مشکلات مردم باشند و ما باید از شعارزدگی پرهیز کنیم و در عمل به دنبال تحقق اهداف نظام باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در مقصد اول سفر به منطقه به منظور انجام دیدار رسمی دوجانبه، در صدر هیأتی سیاسی و پارلمانی، تهران را به مقصد مسقط پایتخت عمان ترک کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
یک تهیه کننده تلویزیون گفت: هر رسانه ای متکی به افرادی است که در آن فعالیت می کنند و گفت: معتقدم رفت و آمد هنرمندان به رسانه ملی امر مبارکی است و آن را به فال نیک می گیرم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر از مهیا بودن مصلی تهران برای برای برپایی نماز عید فطر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای در مصلی امام خمینی (ره) و با حضور مردم خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
کاربران عراقی با انتشار نظر خود نسبت سریال آمرلی در شبکه های اجتماعی، رضایت خود از این سریال را نشان دادند.
  • ۱