پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۷:۵۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 15 فروردین 1403 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 1 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 2 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 3 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 4 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 5 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 6 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 7 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 8 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 9 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 10 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 11 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 13 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 14 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 15 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 16 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 17 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 18 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 19 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 20 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 21 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 22 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 23 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 24 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 25 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 26 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 27 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 28 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 29 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 30 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۱    
هومن برق نورد که آخرین بار سال 98 روی صحنه تئاتر رفته بود، با نمایش آن ها دروغ می گویند دوباره روی صحنه می آید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل صمت جنوب استان کرمان از بررسی و رفع مشکلات کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی این منطقه در کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۶    
مدیر کل راه آهن خراسان گفت: امکان ترانزیت سنگ آهن و مواد معدنی منطقه هرات افغانستان از طریق خط آهن خواف- هرات به بنادر جنوبی کشور فراهم شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۷    
وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آمار جدیدی از شهدای تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه ارایه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۲    
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ایرانی ها سریع و هیجان زده عمل نمی کنند بلکه حساب و کتاب می کنند و با عجله رفتار نمی کنند.به اسرائیل می گویم که خودتان را اذیت نکنید، پاسخ ایران قطعی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۶    
حزب اعتدال و توسعه در بیانیه ای نوشت: از مسئولان نظام انتظار داریم با اتخاذ تدابیر هوشمندانه نسبت به طراحی و عملیاتی نمودن پاسخی درخور ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۰    
کارگروه وزارتی نظارت بر توافق اوپک پلاس در تازه ترین نشست خود بر برنامه کاهش عرضه این ائتلاف تا پایان سال 2024 میلادی و در عین حال کاهش تولید داوطلبانه شماری از اعضا تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی نوشت: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که بشریت شاهد یکی از بزرگ ترین جنایات و نسل کُشی های تاریخ است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۵    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: در روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری 113.5 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع و مصرف شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۲    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: لازمه خودکفایی در تولید گندم، سمپاشی به موقع و مراقبت از مزارع برای مقابله با بیماری ها و آفات این محصول است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۲    
تردد در محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال روان در برخی از محورهای استان کرمان دارای بارش باران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق پروانه فعالیت یک شرکت خدمات مسافرت هوایی، به علت گران فروشی و نمایش نرخ بلیت در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ مصوب این سازمان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۶    
سازمان بسیج اساتید کشور به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و استادی کشور با صدور بیانیه ای از کلیه آزادمردان جهان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
مقاومت اسلامی عراق از عملیات خود علیه یکی از پایگاه های هوایی رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
مهلت ثبت نام نوبت دوم برای پذیرش رشته های با آزمون دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی دانشگاه ها برای 1403 امروز، 16 فروردین به پایان می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگو با مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر ضرورت محکومیت اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون ایران، از اجرای طرح سلامت نوروزی با هدف تأمین خون مورد نیاز بیماران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۵    
شبکه های تلویزیونی در روزهای پایانی هفته که مصادف با روز جهانی قدس است چند نوستالژی را به همراه 11 فیلم جدید سینمایی درنظر گرفته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در تشریح جزییات حمله به دو دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت گفت: علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه ای بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۵    
حمله مسلحانه به دو دستگاه آمبولانس در حوالی روستای تلشیراز از توابع شهرستان عنبرآباد واقع در جنوب استان کرمان موجب کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن دو نفر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۵    
یکی از مهم ترین مسائلی که بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن مواجه هستند، مسئله آموزش و پرورش می باشد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در واکنش به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: با حضور 120 نفر از دانش آموزان فارغ التحصیل شده دبیرستان مفید تهران در یک فعالیت جهادی و خیرساز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۲    
، پس از قطعنامه اخیر شورای امنیت در رابطه با ایجاد آتش بس در غزه که آمریکا نیز در برابر آن مخالعتی نداشته و رای ممتنع به آن داده اسرائیل مجددا اقدام به حملات کور کرده و به اصطلاح عامیانه تیری در ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۷    
رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسوولان نظام فرمودند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۷    
نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه حمله تروریستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق توسط رژیم اسرائیل را قویا محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۱    
وزیر امور خارجه لبنان در گفت وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۷    
کتاب پرونده مختارنامه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای عرضه در نمایشگاه بین المللی کتاب منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۲    
حزب الله لبنان اعلام کرد که عملیات های جدیدی را علیه نظامیان و مرکز های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی به انجام رسانده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه با انتشار بیانیه ای حمله به کنسولگری سفارت ایران در سوریه را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از جذب 980 حامی برای ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۶    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۶    
رییس جمهور گفت: جهان و منطقه به شرایط پیش از عملیات طوفان الاقصی باز نخواهد گشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال گذشته با وجود همه محدودیت ها، حدود 725 نقطه حادثه خیز در کشور رفع شد و امسال هم با همین جدیت نسبت به رفع نقاط پرحادثه اقدام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۱    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: امروز مسوولیت تشدید تنش ها در منطقه با کشور هایی است که با حمایت خود از رژیم صهیونیستی یا سکوت و همراهی خود بر دامنه رفتار های گستاخانه آن افزوده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۰    
در آستانه روز جهانی قدس و همزمان با مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، دومین همایش بزرگ وحدت در سایه قدس در آنکارا پایتخت ترکیه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۰    
دفتر رهبر معظم انقلاب میزان فطریه سال 1445 را اعلام کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۷    
رئیس حوزه هنری گلستان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از 14 لغایت 26 فروردین ماه 50 برنامه فرهنگی، هنری، تبیینی و قرآنی در سطح استان گلستان اجرا خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۱    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم منبر القدس گفت: آنچه در فلسطین و منطقه و جهان رخ می دهد طوفان آزادگان است و امیدواریم که بزرگ و بیشتر شود و به مرور زمان قوی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۱    
سران محور مقاومت در نشست منبر القدس به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس به سخنرانی پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۱    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد 18 فروردین از خانه سینما به سمت بهشت زهرا (س) برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۲    
باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با بازیکنان برگزیده و در آستانه پایان مدت همکاری را در دستور کار دارد و اقدام لازم در این ارتباط با توجه به عوامل تاثیرگذار در موعد مقرر انجام خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۶    
بانک تجارت به شایعات درباره خرید باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اقدام رژیم صهیونیستی، نقض صریح و فاحش کنوانسیون وین محسوب می شود و هیچ گونه حد مرز و خط قرمزی برای واکنش جمهوری اسلامی ایران به این ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواخر روز شنبه آینده خبر داد و امروز (چهارشنبه) برای 8 استان کشور افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به نقش مهم قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده های اقتصادی در تحقق شعار سال جدید گفت: دادگاه ها مکلف هستند علاوه بر رعایت عدل و انصاف ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای محدودیت های ترافیکی از روز 15 تا 18 فروردین ماه را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیانیه ای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: مجموعه شرکت واحد در بالاترین سطح آمادگی و آماده باش برای خدمات رسانی به مردم شریف تهران در روز قدس قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های روز جهانی قدس همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در باب الرضای تهران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
استاد و پیشکسوت مناجات خوانی: در جبهه حال بچه ها خوب بود چون از دنیا منقطع شده بودند و این انقطاعی که در دعای شعبانیه می خوانیم برای جبهه حاصل شده بود و محبتی به دنیا نداشتند و از سوی دیگر چند قدمی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
اسامی آثار راه یافته به بخش رقابتی فیلم های داستانی کوتاه نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 8 صبح روز جمعه هفدهم فروردین ماه در معابر منتهی به اجرای مراسم روز جهانی قدس گفت و از تمهیدات پلیس راهور درخصوص تشییع پیکر شهدای قدس در ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
همزمان با از سرگیری پخش سری سوم مسابقات جام رمضان ، از تیزر جدید این برنامه رونمایی به عمل آمد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
ویژه برنامه دل نامه غزه پنج شنبه 16 فروردین، ساعت 9:00 از رادیو ایران تقدیم می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با توضیح برنامه های شهرداری تهران در روز جهانی قدس، گفت: ویژه برنامه محوری شهرداری تهران در پاسداشت این روز مهم و تاریخی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
با توجه به اهمیت و حساسیت تحولات فلسطین، معاونت سیما تدارک ویژه ای را برای روز قدس امسال در نظر گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
فرهاد آئیش، نورا هاشمی، صدف اسپهبدی و کاوه آفاق در نمایش گالیله ایفای نقش می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مهدی شاه میرزا گفت: دو جریان اصلی سیاسی کشور در انتخابات گذشته دیدند و متوجه شدند که ما باید به دنبال یک جریان سومی باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۲    
رضوانی فر گفت: صادرات نفت در 12 ماهه 1402، به میزان 35.9 میلیارد دلار بوده و نسبت به سال 1401 رشدی 8.6 درصدی داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۱    
با گذشت 4 ماه از وعده الترونیکی شدن صدور کارت سوخت، همچنان خبری از اجرایی شدن این طرح نیست. معاون وزیر نفت به تازگی در مصاحبه ای تحقق این وعده را به پایان اردیبهشت موکول کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۲    
مشاور رییس دانشگاه پیام نور باتاکید بر تقویت زیرساخت های آموزشی دانشگاه گفت:دانشگاه در دوره کرونا توانست زیرساخت های آموزشی را تقویت کند و امسال نیز این بسترسازی آموزشی بیشتر تقویت خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۰    
معاون حقوقی رئیس جمهور به موضوع حمله وحشیانه و تروریستی رژیم تروریست صهیونیستی اشاره کرد و از در حال بررسی بودن اقدام حقوقی ایران در قبال جنایت صهیونیست ها خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۷    
همزمان با روز جهانی قدس همه میادین و بازار های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۲    
هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در بیانیه ای اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۰    
جواد اوجی گفت: در قانون و بودجه 1403 قانون گذار وزارت نفت را مکلف کرده که در سال جدید 95 درصد عملیات سوخت گیری با کارت سوخت شخصی انجام گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۵    
مجموعه آیتم با آپاراتچی ها که توسط تیم رسانه ای فیلم آپاراتچی تهیه و تولید شده، به سراغ آپاراتچی های قدیمی سینما و خاطرات آن ها از سال های نه چندان دور سینمای ایران رفته است.
  • ۱