دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 6 اردیبهشت 1403 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۵    
رییس صندوق نوآوری با اشاره به اینکه سال 1402 همکاری خوبی با 3 بانک در راستای شعار سال و رشد تولید داشتیم، گفت: در این راستا حدود 3 هزار میلیارد تومان (3 همت) تسهیلات به شرکت ها پرداخت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
برجام صرفاً یک مخدر بود که حواس مسئولین را از تحولات پرت کرد. برجام هویت دولت قبل است و به همین دلیل نمی خواهند شکست آن را بپذیرند. بدفهمی دولت روحانی از پدیده تحریم باعث از دست رفتن دهه90 شد .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۵    
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۵    
سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: این استان با 20 موقعیت سرمایه گذاری با 90 همت اعتبار در نمایشگاه اکسپو (فرصت های سرمایه گذاری کشور) حضور دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماه های گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از 6 برابر افزایش می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به آغاز طرح پایش پرونده های اجرای احکام گفت: در این طرح پرونده های مربوط به قلع و قمع ساخت و ساز های غیرمجاز که سال های گذشته مختومه شده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ5، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب دیدگی او نوشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به عهد دولت مردمی با مردم برای مبارزه قاطع با فساد و مفسد گفت: به همه مسئولان تأکید کرده ام که در این دولت فساد و مفسد مطلقاً تحمل نخواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۱    
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری بعدازظهر روز پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه پس از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهید سید محمد حجازی در سال های حضور در جبهه مقاومت موجب اقتدار و اوج گیری این جبهه شد و نقش بسیار موثری در این باره ایفا کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۱    
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در امور انتظامی گفت: سردار شهید سید محمد حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
رئیس دانشگاه جیرفت گفت: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهور با حضور در بخش هایی از مناطق 17 و 18 تهران و استماع مشکلات اولویت دار این منطقه در زمینه های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع آن صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
امسال کنکور در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار می شود. برای ایجاد سابقه تحصیلی نیز داوطلبان باید در امتحانات خردادماه شرکت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می شد که اگر می شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۷    
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو های خالص و مجاهد آن، امر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۲    
ایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع کرده و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه های آیفون با محدودیت های مشخص شده در سند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۷    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: توقع از کشتی گیران ما در المپیک باید یک نشان طلا باشد، اما به منزله آن نیست که قهرمانان ما تلاش وافر نداشته باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۷    
فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۱    
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه6 اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
وزیر کشور گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۶    
رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۱    
کاروان ووشو ایران موفق به کسب 20 مدال رنگارنگ در رقابت های انتخابی جام جهانی در چین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۲    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مرکز علمی مولود انقلاب است گفت: توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۶    
آیین نکوداشت اکبر زنجانپور بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر در نوزدهمین شب کارگردان خانه تئاتر برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۰    
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی های قبلی، بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دست به جنایات فجیعی در نوار غزه از نسل کشی فلسطینی ها تا مثله کردن پیکر های آن ها زده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۰    
ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبرد های 24 ساعت گذشته نوار غزه 11 نظامی صهیونیست زخمی شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهور فرانسه با اذعان به تغییر قواعد بازی در جهان به دلیل حضور قدرت هایی مثل ایران، نسبت به نابودی اروپا هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۶    
سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه اعلام کرد که شمار پیکر شهیدانی که از گور دسته جمعی بیمارستان ناصر بیرون کشیده شده به 392 پیکر افزایش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۷    
چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول های بنیادی خون ساز و سلول درمانی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵    
برنامه سینمایی هفت با اجرای بهروز افخمی از جمعه 7 اردیبهشت پخش خود را در شبکه نمایش از سر می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
ملی پوش وزن 80- کیلوگرم ایران یک طلای دیگر برای کاروان اعزامی به رقابت های جام جهانی به ارمغان آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث استخدام قهرمانان به ویژه در بحث توان یابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: در سال جاری همه دستگاه ها باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از همه امکانات و ظرفیت های خود نسبت به رفع مشکلات نقاط حادثه خیز بر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
در اثر بارندگی های شدید و وقوع سیلاب ها، راه 10 روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: برخورد خشن پلیس و نیرو های امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل کُشی و جنایات جنگی صهیونیست ها عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۶    
نیرو های پلیس فرانسه با شهروندان این کشور که قصد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی مقابل دانشگاه سوربن را داشتند برخورد کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور های عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
وزیر خارجه چین اعلام کرد که راه برقراری صلح در منطقه، تحقق عدالت در حق فلسطینیان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به 34 هزار و 305 نفر رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۶    
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت 2200 میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
تایید خبر حضور میدانی یحیی السنوار در نوار غزه و خروج وی از تونل ها از سوی برخی منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موجی از خشم را در میان صهیونیست ها در پی داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۶    
منابع خبری گزارش دادند که از صبح امروز تاکنون 430 شهرک نشین صهیونیست حریم مقدس مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار داده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۰    
فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۷    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: گاهی از مسئولان می پرسم شما دخترانتان را به کجا می برید تا آن ها شادی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست؛ روز یک شنبه (9 اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد : اسرائیل فهمید که سمه ما چقدر پر زور است و پاسخی که داده شده، در حد تنبیه اسرائیل بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۵    
نایب رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه اعلام کرد که جنبش حماس با وجود نرمش در گفتگو ها از خواسته های اصلی خود کوتاه نخواهد آمد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۰    
اعتراضات دانشجویان دانشگاه تگزاس به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه با دخالت نیرو های پلیس به خشونت کشیده شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۷    
در معاملات امروز (6 اردیبهشت) مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 118 تومان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۱    
عضو فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس گفت: تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضروری است و به همین دلیل باید با هم جلسات کاری مشترک داشته باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۶    
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری، عروس بزرگ امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۰    
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد که اعتراضات دانشجویان در دانشگاه های آمریکا با سرکوب، بازداشت و اخراج دانشجویان همراه بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۵    
آرش نورآقایی با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب تهران در ساختار فرهنگ کشور گفت: گردشگری ادبی با محور شاعران و ادیبان ایران می تواند در نمایشگاه کتاب ترویج یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
آیین رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر ایران ساخت با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۶    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه مماشاتی که با بی حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی حجابی و بی حیایی سخت تر کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۶    
سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده تر از قبل خواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره 5000 میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود 5 هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
مدیر کل هنر های نمایشی با تشریح پیگیری هایی که در زمینه ساخت و ساز ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج صورت گرفته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می شویم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا دانش آموزان را ریشه توسعه در کشور دانست و گفت: پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجار ها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
با توجه به وجود تحریم های گسترده علیه ایران، اقتصاد کشور دچار چالش های اساسی است، بنابراین اکسپو 2024 که با هدف حمایت ویژه دولت از بنگاه های تولیدی و تجاری در جهت تسهیل و توسعه صادرات برگزار می شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۶    
وزیر دفاع لهستان از آمادگی این کشور برای بازگرداندن اتباع اوکراینی برای انجام خدمت نظامی در اوکراین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
منابع خبری از شهادت یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان درباره خبر توقف قطار عبوری افغانستان_ترکیه که از خاک ایران قرار است عبور کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
طی امروز و فردا استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش های شرقی و مرکزی کشور پیش بینی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۰    
لوگوی ویژه آیین های بزرگداشت 1757 سال سنت آموزش عالی در ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران نماد آموزش عالی ایران منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۷    
مدیرکل گمرکات استان گلستان با اشاره به صادرات 44 هزار و 910 تُن کالا از مبادی گمرکی این استان در فروردین سال جاری گفت: مقصد 48 درصد از کالا های صادراتی گلستان کشور ترکمنستان بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۲    
رییس پلیس راهور فراجا از کاهش 14.3 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در سفر های نوروزی 1403 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۶    
کتاب برفراز کشتزار نوشته علی اکبر والایی توسط نشر معارف منتشر و راهی بازار نشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه های مختلف کرانه باختری یورش برد و یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۷    
رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره مند شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشور های پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۰    
در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو ببرید، توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران و افزایش 6 درصدی مصرف برق از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
نگاهی به بخش دوم لایحه بودجه 1403 کل کشور که به تازگی به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است، نشان می دهد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با 13 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: مهم ترین استاندارد برای اعلام میزان اختلالات روان در جامعه، پیمایش ملی سلامت روان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور 1403 به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۵    
وزیر علوم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۶    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۵۵    
قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم