پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۱:۴۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 23 اردیبهشت 1403 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۰    
واکنش های عجیب مدعیان اصلاح طلبی برای لاپوشانی علت درز فایل صوتی ظریف در اوایل سال 1400، شک و تردید ها به عمق ماجرا را بیشتر می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۷    
وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات حکومت طالبان در دیدار با سفیر چین در کابل خواستار گسترش شبکه فیبر نوری چین به افغانستان از طریق واخان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۵    
رییس دانشگاه شریف طی حکمی محمود بهمن آبادی را برای مدت 2 سال به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر گفت: این سازمان در سال گذشته حدود 340 میلیارد تومان خدمات در قالب گروه هتل های کوثر و مجموعه های تحت پوشش موسسه ایثار به خانواده معظم شهدا و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
فرماندار رفسنجان گفت: چاه های کشاورزی این شهرستان برای رفع چالش قطعی برق به پنل های خورشیدی مجهز می شوند که در فاز نخست 10 چاه کشاورزی بر اساس شرایط مجازی که دانشگاه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
دوازدهمین جشنواره رویش و نمایشگاه جنبی درون دانشگاهی در سالن شهدای گمنام دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان آغاز به کار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اهمیت کتاب به ویژه باید برای قشر جوان تقویت شود و دانشمندان و اندیشمندان ما وارد صحنه شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
معاون نمایندگی وزارت خارجه طالبان در هرات اظهار داشت ایران در زمان زلزله هرات و اکنون نیز در زمان سیل در افغانستان نخستین کشوری بود که برای کمک اعلام آمادگی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
جنبش حماس با استقبال از تصمیم مصر برای پیوستن به پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اشغالگر در دیوان بین المللی دادگستری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۱    
با وجود سرکوب، بازداشت، زندان و بعضاً حتی شکنجه، اعتراض های دانشگاهی و غیردانشگاهی در آمریکا و اروپا علیه نسل کشی اسرائیل در غزه با قدرت ادامه دارد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۰    
وزارت امور اضطراری روسیه بامداد دوشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان حمله موشکی اوکراین در بلگورود به 14 تن افزایش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۰    
رییس جمهور کشورمان قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند را ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: سیاست های تشویقی فرزندآوری باید علمی باشد و متخصصان هم بنشینند و درباره ابعاد مختلف آن صحبت کنند تا ذهنشان هم توانا تر شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲    
مدیرعامل کارخانه مازندران از رشد 800 درصدی تولید کاغذ چاپ و تحریر در این مجموعه در دولت سیزدهم خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۵    
سرپرست شهرداری منطقه 19 تهران از آماده سازی مسیر های منتهی به برگزاری مراسم ارتحال امام راحل با اجرای اقدامات خدمات شهری، ترافیکی و فنی و عمرانی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۲    
روزنامه فرانسوی لوموند ادعا کرد: دولت نیجر مخفیانه با تهران در مورد فروش 300 تن اورانیوم تصفیه شده به ارزش 56میلیون دلار توافق کرده اما آن را انکار می کنند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: مذاکرات رو به جلویی در مسیر ارتقای روابط قاهره و تهران داریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۷    
رویداد آشنایی با ظرفیت های قانون جهش تولید دانش بنیان با حضور مدیرعامل شستا و معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهارمین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی محور های همکاری و مشارکت وزارت ارتباطات با این صندوق را برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در اقتصاد دیجیتال اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۷    
اجرای چهار طرح مشترک تحقیقاتی بین المللی با همکاری جمعی از محققان و متخصصان کشورمان و مراکز دانشگاهی چهار کشور دیگر در حوزه های مرتبط با علوم شناختی تصویب شد
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۰    
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان گلستان با اشاره کشف یک هزار و 856 کیلو قارچ ترافل در این استان طی سال گذشته گفت: کشف ترافل قاچاق در گلستان 28درصد افزایش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
آیین رونمایی از کتاب مدیریت و سازندگی ، مجموعه سخنرانی های استاد علی صفایی حائری، با حضور حجت الاسلام محمد علی گو، مدیر واحد پژوهش انتشارات لیلة القدر و وحید یامین پور به عنوان مهمان ویژه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
سریال آمرلی محصول کشور ایران و عراق به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری؛ جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان بهترین اثر ملی را در میان سریال های ماه مبارک رمضان 2024 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
مهدوی فرد با اشاره به اینکه استان کرمان دارای 96 شهید زن است گفت: 208 خانواده بعد از هشت سال دفاع مقدس هنوز چشم انتظار فرزندان یا همسران خود هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
وحیدزاده گفت: برخی از مسئولان اعتقادی به غربالگری و پیشگیری از معلولیت ها ندارند و اعتقاد دارند که فلسفه وجودی بهزیستی نگهداری از افراد دارای معلولیت است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۰    
وزیر امور خارجه در سومین همایش گفتگو های ایرانی عربی با عنوان برای همکاری و تعامل گفت: امروز از مرحله گفتگو های ایرانی و عربی عبور کرده و به گفتگو های منطقه ای وارد شده ایم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۷    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از فعالیت 23 هزار مرکز آموزش غیر دولتی در کشور خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۰    
ریاست کمیسیون نظارت بازرسی حقوقی و پاسخگویی به شکایات شورای شهر گرگان از دستگیری یکی از مدیران مرتبط با مجموعه شهرداری این شهر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی را با هدف تداوم و تثبیت راه شهید فخری زاده، به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۲    
گردان های قسام با صدور 2 بیانیه جداگانه اعلام کرد که در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، شهرک صهیونیست نشین سدیروت در اطراف نوار غزه را موشک باران کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سنت بنیاد امام رضا (ع) برای کارسپاری به هنرمندان انقلابی قابل تقدیر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۷    
یک نشریه غربی در مطلبی انتقاد شدیدی به حمایت بی قید و شرط آلمان از رژیم صهیونیستی وارد کرده و خواستار اقدام قاطع برلین علیه این رژیم سرکوبگر و ناقض قوانین بین المللی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
برخی منابع می گویند قرار بود یک هیئت از ارتش پاکستان امروز با والی طالبان در قندهار دیدار کند، اما این سفر به دلیل حمله هوایی اخیر پاکستان در خاک افغانستان لغو شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس برابر تیم های هوادار، استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک با کمک داوری به موفقیت رسیده و نمی دانم چرا درباره تیم ما اینگونه صحبت می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهید زاهدی فرمودند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامد های با ارزش و با اهمیتی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته رییس سازمان انرژی اتمی، مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۶    
عملیات بهسازی پیست آکادمی ملی اسکیت آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
متاسفانه هر 3 تیم خوزستانی چنین وضعیتی دارند. شاید اولین سالی است می بینیم 3 تیم این استان برای نیفتادن می جنگند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو های پلیس بر لزوم پشتیبانی همه جانبه از ماموریت های پلیس تاکید کرد و گفت: فعالیت های شبانه روز و جهادی پلیس باید برای مردم و جامعه تببین و تشریح شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: با اصلاح سیاست های ارزی، شیرخشک نوزادان زیر 2 سال با ثبت سامانه ای بدون تغییر قیمت و به صورت یارانه ای عرضه می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: پایتخت نشینان باید منتظر تشدید سامانه بارشی باشند و از مسیل ها دور شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با انتقاد از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و اشاره به قدرت بازیابی و سازماندهی مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد که جنگ علیه نوار غزه بی فایده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
گوستاوو پترو رئیس جمهوری کلمبیا در پاسخ به بنیامین نتانیاهو که وی را به یهودستیزی متهم کرده بود، خود را نه یهودستیز بلکه مخالف بربریت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای لنده اردوی جهادی بسیج سازندگی در حوزه خدمات درمانی وعمرانی در روستای مونه از توابع بخش موگرمون برگزارشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه مردم فلسطین در نوار غزه مقاومتی بی سابقه از خود در برابر اشغالگران نشان می دهند تاکید کرد تا زمان رسیدن به پیروزی مبارزه ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
یک سازمان حقوق بشری با هشدار درباره پیامد های فاجعه بار حمله ارتش صهیونیستی به رفح اعلام کرد که ادعا های آمریکا مبنی بر محدود بودن عملیات نظامی اسرائیل در رفح دروغ بوده و اسرائیل همه محله ها و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
روزشمار هفته ملی جمعیت (24 تا 30 اردیبهشت) در سال 1403 با شعار نقش من در جوانی ایران از سوی مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
درحالی که گزارش ها حاکی از قطع روابط دیپلماتیک پاکستان با افغانستان است، وزارت خارجه این کشور در بیانیه ای فقط به خانواده های قربانیان و مجروحان سیل های اخیر در افغانستان تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
مری ترامپ برادر زاده دونالد ترامپ اظهار کرد احمقانه است که فکر کنیم رئیس جمهور سابق مشتاقانه به زندان می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای صهیونیستی و شهرک نشینان معترض اعلام کرد که اسرائیل امروز بیش از هرچیزی به رفتن نتانیاهو نیاز دارد و کابینه او دوام نخواهد آورد و سقوط می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران از ارسال نخستین محموله دارویی هلال احمر ایران برای حج تمتع 1403 به عربستان سعودی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
فرمانده نیرو هوایی ارتش با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای تربیت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام مقدس گفت: ناشران نیروی هوایی با 800 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
حسن زاده با اشاره به همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان "کرمان آیدکس 2024" که 24 تا 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در این همایش حضور خواهند داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1395 در دیدار خانواده شهید بدرالدین فرمودند: لبنان به برکت وجود حزب الله و عناصر مقاومت، تبدیل به یک سرزمین نمونه شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
دومین دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم اسلام ناب و مبانی انقلاب اسلامی آرمان برای دختران فعال فرهنگی و تشکل های دانشجویی در مشهد مقدس برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از پوشش بیمه ای با هزینه حداقلی برای دهک های 6 تا 10 جامعه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
با حضور وزیر بهداشت از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر 7 سال و همچنین واکسن های پنوموکوک و روتاویروس رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : امروز بحث اصلاح ماده 87 قانون خدمات کشوری در دستور کار بود و ما در کمیسیون اجتماعی با قاطعیت مصوب کردیم که شنبه تعطیل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
معاون سازمان سنجش از اعلام نتایج آزمون اولیه کارشناسی ارشد تا 15 خرداد خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۱    
وزارت ارشاد اعلام کرده است؛ خبرنگاران، مدیران رسانه ها و فعالان رسانه ایِ دارای پرونده در سامانه جامع رسانه ها از امروز یکشنبه می توانند برای تهیه بن یک میلیون تومانی خرید کتاب به سامانه سی و پنجمین ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۲    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از معافیت بالغ بر 35 هزار خانواده تحت حمایت از هزینه قبوض آب، برق و گاز در سال 1402 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۶    
سرپرست مرکز پژوهش و نوآوری هوشمندسازی سازمان سنجش جزئیات تشکیل سازمان ملی سنجش را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر جهان عرب حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه را به منزله قمار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از روی ناامیدی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
رسانه صهیونیستی واللا با اشاره به تداوم حملات حزب الله به شمال فلسطین اشغالی نوشت که این حملات تشدید شده و صهیونیست ها را بشدت در مخمصه قرار داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
افغانستان به دلیل عدم پرداخت پی درپی حق عضویت سازمان ملل و ارائه نکردن دلیل موجه نسبت به عدم پرداخت آن، از حق رأی در مجمع عمومی سازمان ملل محروم شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
معاون اداره کل فراورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: مهم ترین علامت ظاهری در مورد فساد کنسرو ها تورم قوطی آن ها است، بنابراین توجه به شکل ظاهری قوطی باید در اولویت باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: چرا باید بودجه قانون جوانی جمعیت از 10.5 همت در سال 1401، به 6.5 همت در سال 1403 کاهش یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مراتب تأسف و تأثر عمیق دولت و ملت ایران از وقوع سیل در شهر ها و روستا های مختلف افغانستان و همچنین جانباختن تعدادی از شهروندان این کشور را ابراز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
وزارت بهداشت غزه از کشف 3 گور جمعی دیگر در محوطه بیمارستان شفاء غزه خبر داد که پیکر تکه تکه 80 شهید فلسطینی در آن دفن شده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۵    
رزمندگان مقاومت فلسطین موفق شدند با ایجاد کمینی محکم در برابر نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه، ضربات سختی به آن ها وارد کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۵    
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، انتخاب نیکی هیلی به عنوان معاون خود در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
فرامرز با بیان اینکه در حال حاضر مطالبه نخست استانداران و فرمانداران در سراسر کشور اجرای پروژه های آبخیزداری است گفت: در واقع این موضوع مطالبه اصلی مردم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
مصوبه هیات وزیران درخصوص اصلاح تصویب نامه موضوع تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، قضات و ... ابلاغ شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رئیس سازمان سنجش گفت: تشکیل سازمان ملی سنجش به معنای جدایی از وزارت علوم نیست بلکه قرار است با وزارتخانه های بهداشت، علوم، آموزش و پرورش و کار همکاری داشته باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رییس سازمان مدیریت بحران گفت: دفع نخاله های ساختمانی یکی از مشکلات اساسی اکثر شهرداری ها در ایران است که باید در شورای تأمین استان ها اقدامات تنبیهی برای متخلفان این مساله در نظر گرفته شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
لایحه دولت مبنی بر 2 روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از 44 به 40 ساعت در دستور کار امروز - 23 اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
استاندار مازندران با بیان اینکه نیازمند تجاری سازی تولیدات کشاورزی هستیم، گفت: در تعریف شاخص های اقتصادی با تحلیل های متعدد و متفاوتی مواجه هستیم که یکی از اشکالات اساسی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
آصفری گفت: مابه التفاوت حقوق ماه های فروردین و اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیمه اول خردادماه پرداخت می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
فرماندار تهران خبر داد که انتخابات ریاست جمهوری 1404 و شورای شهر در پایتخت به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و امکان رای دادن در هر 2 انتخابات با یک صندوق نیز وجود دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
رییس دیوان عالی کشور گفت: در ارزیابی ها نهایت دقت و عدل و انصاف را به خرج دهید و در ارایه گزارشات بر چگونگی انجام وظایف و عملکرد کارکنان توجه جدی داشته باشید.
  • ۱