شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۲:۴۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 18 اردیبهشت 1403 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۰    
تویسرکانی گفت : شهرداری کرمان از لحاظ عمرانی از بسیاری شهر های هم رده خود پایین تر است؛ بنابراین، تصمیم داریم تحولی در شهر ایجاد شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
بررسی های دیوان محاسبات کشور نشان می دهد صندوق بازنشستگی و بنیاد شهید اقدامی جهت انجام تکالیف در جهت فروش سهام واگذار شده انجام نداده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
سعید غفوری گفت: بر اساس قانون مالیات خانه های خالی تا کنون بالغ بر 30 هزار واحد مسکونی بدون سکنه در شهر های جدید شناسایی شده و به مالکان آن ها جهت تعیین تکلیف و معرفی ساکن اخطار داده شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی اخیراً پروژه ای را با هدف اطمینان از اصالت غذا و مدیریت زنجیره تامین مواد غذایی امضا کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
رئیس مجلس در نشست با اعضای هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین گفت: بار ها به نمایندگان تأکید کردم که بار دولت، بار سنگینی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان سینمایی با تاکید بر افزایش تولید و حمایت از سینماگران، در دولت سیزدهم، بیکاری بخشی از خانواده سینما را معلول شرایطی دانست که باید آن را تحلیل منطقی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کار ها در حوزه سیاست گذاری و اجرا در شورا و شهرداری باید با آرامش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
فرماندار نطنز گفت: مرمت و لایروبی قنوات در شهرستان نطنز در سال 1402 نسبت به دو سال قبل رشد 3 برابری داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: طی فراخوان نوزدهم و بیستم جذب اعضای هیئت علمی نیز 200 نفر دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان این که دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از جامعه مامایی به کار خواهد بست، از استخدام بیش از 1570 ماما در سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از طغیان رودخانه ها، سیلاب ناگهانی، آب گرفتگی معابر و خسارت به کشاورزان در 10 استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۰    
سازمان جهاد دانشگاهی تهران به مناسبت سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای مسابقه کتابخوانی هشت بهشت 35 جایزه ویژه برای مطالعه دانشجویان و عموم در نظر گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
اولین نمایشگاه بین المللی جاذبه های تحصیل در ایران 17 الی 20 مهر ماه 1403 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۷    
استاندار گلستان در دولت روحانی، به روزنامه هم میهن گفت: سال آینده دست کم 370 هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهیم داشت. رئیسی به چاهی افتاد که مجلس قبل، برای روحانی کَند .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۲    
همزمان با دهه کرامت نماهنگ مثل ستاره با صدای حاج عبدالرضا هلالی منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۶    
خانواده ها برای ثبت نام کلاس اولی ها باید به پنجره ملی خدمت دولت هوشمند مراجعه و وارد پنجره آموزش و پرورش شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۵    
نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام با حضور حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی، دبیر این کنگره و عبدالحمید طالبی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۵    
بازیکن تیم ملی والیبال گفت: امسال نسبت به سال گذشته انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه المپیک داریم و تنها راه رسیدن به این هدف لیگ ملت ها است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۱    
استاندار هرمزگان از شناسایی 16هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان خبر داد و محدود کردن مدیران استانی را مانع تراشی وزارتخانه ها در مسیر مولدسازی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۱    
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع و دل مردم را شاد کند
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: فرآیندهای مجوزگیری نشریات تسهیل شده است و خط قرمزهای خودساخته برای فعالیت نشریات دانشجویی را کردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: یک جوان کهنوجی که اسفندماه سال قبل به گروگان گرفته شده بود و مرز های شرقی کشور منتقل شده بود با اقدامات دادستانی از چنگال گروگان گیران آزاد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهور، عملیات وعده صادق را موجب غرور ملی و جلوه بسیار روشن عقلانیت انقلابی دانست و تاکید کرد: ایران قوی می تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۷    
تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یکدیگر قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۶    
ترکیب یازده نفره اصلی تیم های آلمانی و فرانسوی مشخص شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۰    
اخیرا سازمان توسعه تجارت بخشنامه ای صادر کرده است که عملا دست سایت های نمایشگاهی کشور را در برگزاری و تنظیم تقویم نمایشگاهی بسته است و آن ها را با محدودیت مواجه کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
مدیرعامل آبفای گیلان از پایداری شبکه آب شرب سالم در روستای نیمه سوخته امامزاده ابراهیم شفت خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۰    
اختتامیه سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 13 بعد از سه روز گردهمایی دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد پایان یافت و برگزیدگان این جشنواره در مراسمی در سالن دانشکده علوم این دانشگاه با حضور معاون ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم: جنبش دانشجویی در ایران و جهان تاریخچه قابل دفاعی در جهت کشف حقیقت، آزادی و استقلال دارد، با ادبیات مختلف در اقصی نقاط عالم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعازم هیئت علمی و پژوهشی به قطب جنوب خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۷    
معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه رسالت و مأموریت معاونان پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با نمایندگان مجلس است، بر ضرورت حضور فعال معاونان و مدیران کل پارلمانی در مجلس تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
در فروردین ماه سال 1403، تعداد آپارتمان های مسکونی معامله شده در شهر تهران به 1508 واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 14.2 درصد کاهش نشان می دهد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب گفت: با توجه به دوری از دریا و نبود رودخانه دائمی تامین 94 درصد تامین آب شرب کرمان وابسته به منابع ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
صدر اعظم آلمان در سفری به لتونی ضمن هشدار به روسیه درباره استفاده از تسلیحات هسته ای، از ایده استفاده از درآمد حاصل از دارایی های مسدود شده این کشور برای تامین مالی تسلیحات برای اوکراین حمایت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
دولت چین به آلمان درباره عبور کشتی های جنگی این کشور از تنگه تایوان هشدار داده و این را اقدامی در جهت تحریک و تهدید حاکمیت و امنیت چین دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
کاظم نظری با انتشار متنی، ضمن خداحافظی و قدردانی از فعالان و هنرمندان عرصه هنر های نمایشی کشور، آرزو کرد خانواده تئاتر ایران همیشه همدل و چراغ صحنه ها همواره روشن باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۱    
اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته دختران در رده نوجوانان و جوانان و همچنین رده بزرگسالان با حضور نفرات راه یافته به اردو در مازندران و تهران آغاز خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۱    
رویداد فرهنگی هنری الگوی سوم زن با حضور گسترده دانشجویان، اساتید و جمعی از فرهیختگان استان گلستان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۱    
فرمانده مرزبانی هرمزگان در نشست با خبرنگاران گفت: 3 میلیون 700 هزار لیتر سوخت توسط مرزبانی از ابتدای سال تاکنون کشف شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
مدیر کل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: همه فعالیت ها باید براساس عدالت و رضایت مردم باشد بنابراین اصل حرمت و تکریم خانواده در فرآیند ثبت نام باید مورد توجه باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
معاون گردشگری کشور گفت: شورای راهبردی و نظارت بر تحقق سند راهبردی توسعه گردشگری تشکیل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، گفت: هفته نخست لیگ ملت ها برای تیم ایران به نوعی جنگ جهانی است چون با تیم هایی مسابقه داریم که نزدیک به کسب سهمیه المپیک هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: فردا آخرین زمان ثبت نام نمایندگان نامزد ها در سامانه داوطلب است و این مهلت تمدید نخواهد شد
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: فرآیند ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی ها به صورت حضوری و الکترونیکی انجام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
عضو تیم ملی والیبال ایران گفت: مدت زمان کمی است که پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد وبا والیبال روز دنیا آشناست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سرمربی تیم ملی والیبال از دیدار دوستانه احتمالی تیم ملی ایران با تیم دوم برزیل پیش از شروع لیگ ملت ها خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نقش 45 نفر نماینده در مجلس بسیار سرنوشت ساز است و مردم برای مشارکت در این انتخابات همت بیشتری داشته باشند و از بین نامزدها، به افراد اصلح و ارجح رأی دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: مسوولیت جنایات و خونریزی جاری به خصوص در رفح بر عهده رژیم کودک کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکا بوده واین جنایتکاران باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
تحولاتی که در شهر در حوزه های مختلف شاهد آن هستیم باید به درستی برای مردم تبیین شود و نباید اجازه داد برخی شیطنت های رسانه ای محل استناد قرار گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
نشست هیات عالی شورای وحدت با حضور محسن رضایی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چهارشنبه (19 اردیبهشت 1403) به صورت رسمی افتتاح می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۶    
چهل و دومین نشست شورای ملی سیاستگذاری مالکیت فکری برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۰    
بیست و نهمین جلسه شورای عالی اسناد دفاع مقدس با حضور نمایندگان دستگاه های لشگری و کشوری، سازمان ها، ادارات ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۷    
رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بطور مسلم اجازه اینکه اقلیم کردستان به مرکزی برای تهدید جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود را نمی دهیم و خواهان این موضوع نیستیم و با آن برخورد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان اعصاب و روان امام رضا (ع) شهر کرمان در صورت تامین زیرساخت ها تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
سردار نظری گفت: یکی از خصوصیات بارز حاج قاسم بحث مردمداری و مردم یاری بود، یعنی در همه موارد نیم نگاهی به مردم داشت و دغدغه و هدف اصلی وی حل مشکلات مردم بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی گزارش ها مبنی بر وجود برخی موانع پیش روی واردات اتوبوس برون شهری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
سومین دوره آموزشی توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان حلقه های میانی حامیم با حضور 190 دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۲    
کیانوش عیاری از روشن شدن وضعیت سریال تلویزیونی 87متر و پخش این سریال از شبکه یک پس از هشت سال خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با ثبت 74 میلیون و 839 هزار و 996 تردد بین استانی در فروردین ماه امسال، شاهد افزایش 11 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
میزان جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده کنند، بابت هر روز اشتغال غیرمجاز مبلغ 11 میلیون و 943 هزار و 640 ریال است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
معاون صنایع دستی و هنر های سنتی کشور از ابلاغ بیمه هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: امیدواریم این مراحل کنترل و نظارتی تا اوایل خردادماه انجام شود که بتوانیم در این ماه شاهد عقد قرارداد بیمه این ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۰    
نیرو های مقاومت فلسطین در نزدیکی گذرگاه رفح علیه متجاوزان صهیونیست وارد عمل شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۰    
سفارت امارات در اسرائیل ضمن نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، در مورد آنچه که آن را سالروز هولوکاست نامید، با تل آویو ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۰    
قوه قضاییه در لایحه تعزیرات فصلی، قانون افزایش مجازات شهادت کذب را پیش بینی کرده؛ برخی شاهدان کاذب به مجازات حبس بیشتر از 2 تا 58 سال ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۷    
رئیس جمهور فرانسه مدعی است که آمریکا و متحدانش به دنبال تغییر رژیم در روسیه نیستند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۷    
کسب 2 مدال نقره، 2 مدال برنز و یک دیپلم افتخار توسط تیم دانشجویی ریاضی دانشگاه شهید باهنر کرمان در چهل و ششمین دورهٔ مسابقهٔ ریاضی دانشجویی صورت گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۷    
وزیر فرهنگ گفت: دانشجویان فعالیت در نشریات دانشجویی و قلم زدن در این عرصۀ نسبتاً محدود را مقدمه و تمرینی برای یادگیری فعالیت رسانه ای در آینده و در سطح ملی و بین المللی بدانند.