چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۹:۰۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 29 اردیبهشت 1403 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۲    
از اول فروردین ماه تا 4 خرداد ماه 1403، 10 میلیارد و 185 میلیون دلار ارز برای واردات کالا های اساسی، دارو، کالا های تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۰    
نمایش سنجاب به کارگردانی مهدی روزبهانی از 7 خرداد ماه در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۵    
ثبت نام خودرو های وارداتی برقی از روز یکشنبه 30 اردیبهشت آغاز شده و متقاضیان تا پایان وقت امروز (پنجم خرداد ماه) فرصت دارند تا نسبت به ثبت نهایی و انتخاب یک اولویت از سبد محصولات اعلامی اقدام کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۵    
ثبت نام پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان مقطع دکتری دانشگاه پیام نور تا روز 3 خرداد 1403 تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۱    
همدلی مسئولان استانی در خراسان جنوبی، احصای ظرفیت های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال داشت که خروجی آن رونمایی از طرح های قرارگاه شهید آوینی بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویز های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه ای علیه نظام اسلامی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۱    
استاد پردیس هنر های زیبای دانشگاه تهران در مراسم افتتاحیه نمایش آرت با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با بیان اینکه او یک کارگردان شناخته شده بین المللی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۰    
کارگردان سینما در افتتاحیه سینما مهر مادر دزفول از نیروهای جوان حوزه هنری برای توسعه زیرساخت های سینما ایران تقدیر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر ایران در دوحه در خصوص تداوم پیگیری ارتقاء همکاری ها و تعمیق مناسبات فی مابین تهران و دوحه در راستای تحقق اراده و اهتمام ویژه سران دو کشور رهنمود و راهکار های ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۰    
ندا شهسواری با پیروزی مقابل دیگر نماینده ایران موفق شد به فینال رقابت های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه صعود کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۱    
در جریان سفر هیأتی پنجاه نفره از مدیران قرآنی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های مختلف کشور به عراق، بر لزوم هم افزایی و ارتقای فعالیت های دینی و قرآنی بین دو کشور تأکید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۱    
روزنامه آلوده به بذل و بخشش های یک مفسد اقتصادی دانه درشت، می گوید: باید شدید ترین مجازات برای مفسدان دولتی اجرا شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۶    
سرپرست شهرداری منطقه 19 تهران گفت: یک هکتار از اراضی کشاورزی در ناحیه چهار این منطقه با حکم قضایی آزادسازی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۰    
رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 حادثه دیده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۱    
بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که تاثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد به ماهواره ها وابسته اند و شکننده بودن این موضوع در کشور و تحریم این حوزه توسط قدرت های سلطه طلب می تواند زندگی بسیاری از ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی دولت اظهار کرد: بعد از عملیات وعده صادق، سپاهیان دروغین دشمن همگی نقش بر آب شده اند و امروز در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به سر می بریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با دختران شهدا که به مناسبت دهه کرامت انجام شد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۲    
سه عضو شورای اسلامی شهر گرگان با ارسال نامه ای خطاب به رئیس شورا، خواستار استیضاح شهردار گرگان شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۷    
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی چرخه انتخابی اوزان المپیکی 60، 67 و 77 کیلوگرم را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
وزارت کشور آلمان از افزایش چشمگیر حملات به سیاستمداران آلمانی در سال گذشته خبر داده و خواستار اقدام قاطع علیه آن شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
وزیر دادگستری فدرال آلمان درباره خطر حملات به مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا که در تابستان برگزار می شود هشدار داده و در این باره ابراز نگرانی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
منابع آگاه خبر دادند دونالد ترامپ به دنبال کنترل بیشتر وزارت دادگستری و اف بی آی در صورت راه یابی دوباره به کاخ سفید است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
فرماندار طرقبه شاندیز گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان برای به حداقل رساندن خطرات احتمالی ناشی از وقوع سیل تمام مسیر های روستایی و منتهی به ییلاقات این شهرستان از صبح امروز مسدود شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
وزرای کشور 19 عضو اتحادیه اروپا در نامه ای به کمیسر امور داخلی اتحادیه اروپا خواستار سختگیری بیشتر برای جلوگیری از هجوم مهاجران به این منطقه شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
معاون آبفا کشور گفت: برای حکمرانی آب در کشور ابعاد مختلفی در نظر گرفته شده و از سال 1401 بحث جایگزینی آب متعارف با غیر متعارف در صنایع مورد توجه قرار گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از تشکیل کمیته های تخصصی در جهت اجرای قانون الزام به تنظیم سند رسمی معاملات غیر منقول خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
کارشناسان و رسانه های بین المللی و صهیونیستی با اشاره به اختلافات شدید میان مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل و بن بست بزرگی که نتانیاهو در غزه گرفتار آن شده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
سازمان های مختلف وابسته به سازمان ملل متحد با هشدار درباره عواقب فاجعه بار حمله رژیم صهیونیستی به رفح اعلام کردند که بیش از 10 روز است که هیچگونه کمک پزشکی وارد غزه نشده و کمک های بشردوستانه تقریبا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
مراسم اختتامیه رویداد ملی جام رسانه امید با محوریت امیدآفرینی و انعکاس اخبار پیشرفت در محل سالن همایش دانشگاه انقلاب اسلامی شهر تهران از صبح امروز آغاز شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
وزیر علوم گفت: پیشنهاد می شود دانشگاه ها بر اساس سرعت و دقت جذب اعضای هیات علمی رتبه بندی شوند. عملکرد دانشگاه ها در جذب اعضای هیات علمی در رتبه بندی لحاظ می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
معاون درمان وزارت بهداشت، با صدور بخشنامه ای نسبت به ضرورت مقابله با تخلفات سزارین های تقویمی تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
گردهمایی مادران دانشجو با هدف برجسته کردن توجهات نسبت به مسائل زنان و خانواده در حوزه ازدواج و فرزندآوری در آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی(ره) و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان از ارائه 3 فرصت عظیم سرمایه گذاری در بخش آب برای پروژه عظیم انتقال آب از دریای عمان به استان کرمان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۱    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد، اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبرد های دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۱    
طبق نرخ نامه، قیمت انواع ماهی در میادین و بازار های میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی وزارت دفاع گفت: هدفگذاری امسال بر این است که در حوزه محصولات دفاعی صادراتی نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش تولید داشته باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه تا پایان روز دهم، 28 اردیبهشت ماه 1403 در بخش حضوری و مجازی مجموعا 497 میلیارد تومان فروش داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
سرعت کاهش قیمت ها در معاملات نخست صبح امروز در بازار تهران با افزایش بیشتر نسبت به روز های قبل بوده است تا جایی که دلار به کف کانال 57 هزار تومان رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی از توافق با وزارت صمت برای رفع موانع واردات واگن مسافری خبر داد و گفت: اگر ظرفیت داخلی جواب ندهد از ظرفیت واردات استفاده خواهیم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۷    
رییس انجمن دوستی ایران و چین گفت: انتظار است همانطور که ما به اصل چین واحد احترام می گذاریم، چین هم به سیاست های ایران درباره تمامیت ارضی احترام بگذارد و از امضای برخی قرارداد ها خودداری کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۷    
معاون بنیاد ملی نخبگان گفت : با وجود اینکه در گذشته فقط استعداد های علمی مورد توجه بود، اما هم اکنون استعداد ادبی، هنری، مهارتی و کارآفرینی را وارد میدان کردیم و از آن ها حمایت می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۱    
استاندار آذربایجان شرقی از سفر رئیس جمهور به استان در روز یکشنبه 30 اردیبهشت خبر داد و گفت: برنامه اصلی این سفر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: ما به قله های فناوری های فضایی هم خواهیم رسید و این امر با تلاش و پیگیری جوانان مان به نتیجه نهایی می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح مالیات بر عایدی، گفت: اشخاصی که وارد سوداگری و دلالی در حوزه خودرو، ملک ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
سرپرست سازمان تاکسیرانی با تشریح خدمات رفاهی قابل ارائه به تاکسیرانان، از ارائه کمک بلاعوض درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج خانواده بزرگ تاکسیرانان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
داداش پور در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری با مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) گفت:آیین نامه تسهیل جذب دانشجویان بین الملل تدوین شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
با حضور معاون علمی رییس جمهور و رییس سازمان غذا و دارو از 16 محصول دانش بنیان و فناور حوزه سلامت از جمله تجهیزات و اقلام مصرفی پزشکی رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
منابع خبری از گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه مصر و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد درباره آخرین تحولات غزه خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
مذاکرات آغاز تجارت برق بین ایران و ترکیه در دیدار مدیرعامل شرکت توانیر با وزیر انرژی و منابع طبیعی این کشور در آنکارا نهایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
پزشکی قانونی اعلام کرد که در سال گذشته 20 هزار و 45 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل 2.8 درصد بیشتر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس انجمن سیب زمینی کاران گلستان با اشاره به کاهش شدید قیمت سیب زمینی در گلستان گفت: برداشتن موانع صادرات تنها راه حل نجات سیب زمینی گلستان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه، آن را فرصتی برای بازاریابی و نمایش توانمندی های داخلی عنوان کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
یادداشتی پیرامون اعتبار دانشگاه در بیانات رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان دانشجویی.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی با حضور رییس دانشگاه تهران و مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سایت محل استقرار معادن و کارخانجات فرآوری این شرکت افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در جلسه این کمسیون گزارش تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی نهایی و برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: اگر عملیات طوفان الأقصی بیداری جهان درباره مردم غزه را به همراه داشت، عملیات وعده صادق خیزش و جنبش دانشجویی را به دانشگاه های سراسر دنیا کشاند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:خودم را جای اعضای تیم های فولاد یا حتی پرسپولیس می گذارم، اگر من جای آنها قرار می گرفتم چه انتظاری از نساجی داشتم؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
نخستین گروه از زائران بیت الله الحرام حج تمتع 1403 روز شنبه 29 اردیبهشت 1403 در مسجد شجره مُحرم خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
علی حبیبی نژاد با غلبه بر نماینده ازبکستان، مقتدرانه به مدال طلای تورنمنت بوکس قزاقستان دست یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
سید هاشم صفی الدین گفت: رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی به بن بست رسیده است .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 1.61 درصد افزایش به 2415 دلار و 22 سنت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۶    
محمودی با اشاره به حضور فعال ناشران خارجی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: آماده همکاری تمام عیار برای توسعه بین المللی صنعت نشر هستیم و در زمینه ورود نویسندگان و ناشران خارجی و اعزام نویسندگان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
اهداف و راهبرد های کلان پنج ساله پدافند غیرعامل کشور در جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل به ریاست سرلشکر باقری، تصویب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی در شهر بامیان افغانستان علیه گردشگران خارجی و شهروندان عادی را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: طی 6 ماه آتی حدود 8 هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۷    
فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به ویژگی های ماهواره بر قائم 105 گفت: آخر امسال و یا اوایل سال آینده پرتاب این ماهواره بر 4 مرحله ای انجام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۷    
کنگره بین المللی قرآن و علم روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه با سخنرانی وزرای علوم و بهداشت و دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران افتتاح می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: تغییرات پی درپی مدیران عامل در زمان کوتاه باعث شده تا نگاه ها به منطقه آزاد نگاه های مثبتی نباشد چرا که 16 مدیرعامل در زمان 30 سال ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۱    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به قوانین سختگیرانه ایران و عربستان نسبت به حمل کنندگان مواد مخدر سنتی و روان گردان گفت: حمل دارو های ممنوعه در عربستان جریمه نقدی و حبس دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۱    
اعضای شورای مرکزی و هیات نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه پس از برگزاری دهمین دوره انتخابات مشخص و در طی اولین جلسه دبیر و مسئولین واحد های مختلف آن مشخص شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از برخورد بدون تبعیض با مقصران حادثه سیل اعم از نهاد های عمومی یا غیر عمومی و اشخاص حقوقی و حقیقی احتمالی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران جرایم سنگین انضباطی را برای ضاربان داور لیگ فوتبال تهران صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۷    
پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان امروز شنبه 29 اردیبهشت در تالار فردوسی جهاددانشگاهی دانشگاهی مشهد برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۱    
مصطفی اللداوی گفت: آن کسی که با اسلحه ما را می کشد، صهیونیست ها هستند اما کسی که با گرسنگی و تحریم ما را به قتل می رساند، سکوت کشورهای عربی و اسلامی در قبال موضوع فلسطین است .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۱    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.
  • ۱