دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۰۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 اردیبهشت 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 اردیبهشت 1399 الف 2 اردیبهشت 1399 الف 3 اردیبهشت 1399 الف 4 اردیبهشت 1399 الف 5 اردیبهشت 1399 الف 6 اردیبهشت 1399 الف 7 اردیبهشت 1399 الف 8 اردیبهشت 1399 الف 9 اردیبهشت 1399 الف 10 اردیبهشت 1399 الف 11 اردیبهشت 1399 الف 12 اردیبهشت 1399 الف 13 اردیبهشت 1399 الف 14 اردیبهشت 1399 الف 15 اردیبهشت 1399 الف 16 اردیبهشت 1399 الف 17 اردیبهشت 1399 الف 18 اردیبهشت 1399 الف 19 اردیبهشت 1399 الف 20 اردیبهشت 1399 الف 21 اردیبهشت 1399 الف 22 اردیبهشت 1399 الف 23 اردیبهشت 1399 الف 24 اردیبهشت 1399 الف 25 اردیبهشت 1399 الف 26 اردیبهشت 1399 الف 27 اردیبهشت 1399 الف 28 اردیبهشت 1399 الف 29 اردیبهشت 1399 الف 30 اردیبهشت 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۴    
مشاور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی روز گذشته با انتشار متنی در اینستاگرام از ارائه پیشنهاد افزایش 21 درصدی حداقل مستمری سال 99 توسط سازمان تامین اجتماعی به هیات وزیران خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۴    
مسئولان سردخانه آرامستان بدون هیچ مدرک و مجوز خاصی این زن را پذیرش کرده و او را در سردخانه قرار دادند؛ غافل از این که این زن میانسال فقط دچار ایست قلبی شده بود. این زن حدود 18 ساعت در سردخانه بود...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مراسم مناجات خوانی شب های پایانی ماه رمضان با مداحی میثم مطیعی تا پایان ماه مبارک رمضان بدون حضور مستمع در امامزاده قاضی الصابر علیه السلام برگزار می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۴    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و در آزادراه تهران-شمال حدفاصل تونل شماره 10 تا تونل شماره 12 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: برای سال تحصیلی آینده باید روش های متفاوت از روال عادی تشکیل کلاس های درس در نظر بگیریم.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۶    
وزیر بهداشت با اظهار نگرانی نسبت به مواجه شدن با پیک مجدد بیماری در کشور گفت: سفرهای جدید به معنی ابتلاهای جدید است.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۵:۳۴    
افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 در کشورهای پرجمعیت نشان دهنده مشکلات بیشتری است که در آینده پیش روی مردم جهان خواهد بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۴:۳۱    
واکنش سخنگوی شورای نگهبان به تحریم وزیر کشور و فرمانده ناجا از سوی آمریکا سخنگوی شورای نگهبان به تحریم وزیر کشور از سوی رژیم امریکا واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۱:۱۱    
اظهارات اخیر آقای فلاحت پیشه ضمن آنکه عوامانه است، با دروغ های شاخداری همراه است که حتی دشمنان تابلو دار انقلاب هم به خاطر حفظ پرستیژ خود حاضر به طرح و بیان آن نیستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۳    
تشکر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در یک گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه آلمان بابت تحریم حزب الله لبنان تشکر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۳    
استاندار قم از بازگشایی صحن ها و فضاهای روباز حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۳    
سرهنگ شرافتی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی راه های کشور، توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۹    
توئیتر سایت رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان درباره محو اسرائیل را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۹    
وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعاهای خود علیه چین روز چهارشنبه بار دیگر مدعی شد این کشور 9 تریلیون دلار به دنیا ضرر زده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با حمله پلنگ در منطقه حفاظت شده سفیدکوه استان 120 رأس گوسفند تلف شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۸    
هفته اول از سرگیری فصل جاری رقابت های بوندس لیگا برای بیش تر تیم ها چندان خوشایند نبود.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۴    
اسقف اعظم روم ارتدوکس در فلسطین گفت: به رغم همه معاملات، پروژه ها و توطئه هایی که برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها ما را از هر طرف احاطه کرده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۷    
جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) تهران با شعار قدس خرمشهر دیگر می شود رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۲    
کارفرمایان و خویش فرمایانی که پیامک دریافت کرده اند، می توانند برای دریافت تسهیلات خود به سامانه "کارا" مراجعه و فرایند ثبت نام را آغاز کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۸    
342 نفر از جوانان انقلابی در نامه ای به نمایندگان منتخب مجلس یازدهم در سراسر کشور معیارهای 10 گانه رئیس مجلس تراز جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب را تشریح کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۹    
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با اشاره به اینکه ضرر اسرائیل تنها به فلسطین نمی رسد بلکه به تمام امت اسلامی و عربی خواهد رسید افزود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۸    
وزیر خارجه روسیه در تماسی تلفنی با همتای خود از رژیم صهیونیستی، مخالفت شدید مسکو با طرح این رژیم در الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۹    
همتی با تأکید براینکه بازار ارز حالت طبیعی ندارد و در روزهای آینده شاهد بهبود بازار خواهیم بود، به این سوال پاسخ داد که الان دلار بخریم یا نه؟!
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
بازیگر سریال زیرخاکی گفت: وقتی نقشی را بازی می کنم صددرصد برای آن نقش هستم و به همین دلیل وقتی پریچهر هستم دیگر رعنا نیستم و همین می شود که در رگ و ریشه ام می نشیند و با کاراکترهایی که بازی می کنم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان آخرین تصمیمات در مورد فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در شهرهای وضعیت قرمز، زرد و سفید را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران گفت: رکورد بارندگی های 32 ساله شهر تهران با ثبت 25.9 میلی متر بارندگی در مدت 18 دقیقه در 30 اردیبهشت ماه شکسته شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: لازم است به وزیر خارجه خبیث ⁧‫رژیم تروریستی آمریکا یادآور شوم ما یهودستیز نیستیم، ستیز ما با جنایتکاران، غاصبان و کودک کشان است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۲    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم در بدترین شرایط به جام جهانی صعود می کنیم. در آسیا چهار تیم و نصفی صعود می کنند، اگر جزو آن ها نباشیم باید در آن را تخته کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
وزیر خارجه آمریکا امروز در جمع خبرنگاران گفت که اقدام وی برای اخراج بازرس کل وزارت خارجه این کشور به قصد تلافی جویی نبوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۰    
فراکسیون محیط زیست در مجلس یازدهم با حضور جمعی از منتخبان مجلس آتی عصر امروز (چهارشنبه) اعلام موجودیت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۱    
سفیر ایران در لندن از ارسال نامه رسمی به سازمان بین المللی دریانوردی و ابراز نگرانی عمیق از تهدید اخیر آمریکا در قبال تانکرهای حامل سوخت ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور طی توییتی به پایان کار مجلس دهم که امروز آخرین نشست علنی آن برگزار شد، پرداخته و نوشته است: ایکاش سه لایحه مهم شفافیت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۸    
وزیر بهداشت، به تشریح جزئیات گفتگو با وزرای بهداشت کشورهای عربی منطقه در زمینه مبارزه با کرونا پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۰    
فقط 6 مربی در فوتبال جهان موفق شده اند در 4 کشور و بیشتر عنوان قهرمانی بدست آورند و در میان آن ها نام سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران هم قرار دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم طی توییتی به یوم الله روز قدس اشاره و تاکید کرد: مبارزه با رژیم صهیونیستی وظیفه ای شرعی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۷    
وزیر خارجه ایران رژیم صهیونیستی را یک خطر جهانی برشمرد و گفت که تعداد زیادی از کشورهای غربی امروز گروگان رژیم صهیونیستی هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۳    
در آستانه شروع بازی های لیگ برتر استقلالی ها به شدت پیگیر بازگشت خارجی های خود هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۵    
نانسی پلوسی گفت: وضعیت اضطراری ترامپ در قبال ایران جعلی بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۷    
اولین نیروگاه هسته ای امارات در حالی آخرین مراحل آزمایش های ایمنی خود را سپری می کند که جامعه جهانی در آستانه راه اندازی این نیروگاه با نگرانی تحولات هسته ای منطقه را دنبال می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۳    
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، سوابق او در تاریخ انقلاب اسلامی و سه دوره ریاست قوه مقننه را نعمتی درخشان و فراموش ناشدنی توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۶    
در دومین سالگرد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا، وزیر خارجه آمریکا به تکرار اتهامات واهی علیه نیکلاس مادورو پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه حالت تهاجمی ویروس همچنان در تهران وجود دارد گفت: مردم نباید نسبت به کرونا بی تفاوت شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۰    
دادگاه رژیم صهیونیستی از الزام نتانیاهو برای حضور در اولین جلسه محاکمه پیرامون پرونده فساد اقتصادی وی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۶    
مدیر مرکز پیشگیری و کنترل بیماری اتحادیه اروپا در مصاحبه ای مجازی گفت اکنون وقت آسودگی و راحتی نیست و اروپا باید برای موج دوم کرونا آماده باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۸    
رهبر جنبش أنصارالله یمن به مناسبت روز جهانی قدس گفت: علت اصلی ترور شهید سلیمانی نقش وی در مبارزه با صهیونیستها بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۹    
دبیرکل حزب الله لبنان اقدام امام خمینی (ره) در نام گذاری روز قدس را اقدامی مبارک و میراث ایشان برای جهان اسلام دانست و گفت که ایران همواره به تعهدات خود در برابر فلسطین پایبند بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۵    
تست دو بازیکن فوتبال ایران که طی روزهای گذشته صورت گرفته مثبت اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۲    
685 کتاب فروشی از 31 استان کشور کار خود را در طرح بهارانه کتاب99، با فروش بیش از 304هزار نسخه کتاب، به مبلغ حدود 12میلیارد تومان خاتمه دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۳    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: صد درصد اگر ادامه کار را راحت بدانیم کار سختی در مسیر تکرار قهرمانی خواهیم داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۹    
گروه ورزشی و سرگرمی عروج با همکاری هیئت محبان حضرت علی اکبر (ع) و منتظران موعود، موسسه ره آورد پویایی و پایگاه مقاومت ولی عصر مسجد صاحب الزمان (عج) تعداد هزار و 500 بسته غذای گرم جهت افطاری در بین ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۱    
سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: اگر شرایط مهیا شود، همین فردا من در ایران خواهم بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، توضیحاتی درباره آبگرفتگی ایستگاه مترو هفت تیر طی شب گذشته ارائه داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۸    
دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه تحریم های جدیدی علیه ایران اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
فرماندهی نیروی هوایی آمریکا در اقیانوس آرام از افزایش پرواز بمب افکنهای بی-1 لنسر بر فراز دریای چین جنوبی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس دفتر سیاسی حماس با تقدیر از حمایت های ایران از گروه های مقاومت فلسطینی، مقاومت مسلحانه گسترده را تنها راه مقابله با صهیونیست ها و طرح های یهودی سازی اماکن اسلامی دانست.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد اگر مقامات محلی ایالت میشیگان به تلاش برای برگزاری رأی گیری پستی برای انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهند بودجه این ایالات را قطع می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۸    
مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امورپژوهشی وفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مجازی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی گفت: شبکه ابر رایانش ملی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۰    
سفارت روسیه در آمریکا با انتقاد از اتهام زنی یک رسانه آمریکائی علیه این کشور، خواستار عذرخواهی از مسکو شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه نامه دونالد ترامپ به مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، حرفه ای گری و استقلال این سازمان را زیر سؤال برده، گفت: این تلاشی بیهوده در زمانی اشتباه است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۹    
رویترز نوشت علی رغم فشار آمریکا برای نرسیدن محموله بنزین ایران به ونزوئلا و القای مقامات این کشور که مردم ونزوئلا، بنزین ایران را نمی خواهند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۵    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز، فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم (ع) شاهد پس زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی هستیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی بار دیگر به چین حمله کرد و مدعی شد بی کفایتی این کشور باعث کشتار جمعی در سطح جهان شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۳    
در معاملات امروز بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 135 هزار تومان افزایش 7 میلیون و 520 هزار تومان و دلار با 250 تومان افزایش 17 هزار و 750 تومان به فروش رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۹    
دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه منظور برخی محافل سیاسی از وحدت باهم وحدت با یک نفر است، گفت: هر جریانی که خلاف مسیر مورد تایید این محافل به دنبال وحدت حداکثری باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵    
دو بازیکن استقلال به دنبال مجوز خروج از کشورهایشان هستند تا به تمرین تیم اضافه شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۷    
به اعتقاد فعالان بازار اگر سرگردانی خریدارن و فروشندگان در اعلام قیمت های جدید ادامه داشته باشد بازار مسیر خود را طی و روند افزایش قیمت های خودرو آغاز خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
کتابی که خانم دکتر "کران بدی" مأمور پلیس هند از داستان خواندنی و اثرگذار تجربه اش در ریاست بزرگترین زندان هند نوشته می تواند برای همه الهام بخش و امیدآفرین باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۴    
بررسی ها نشان می دهد در فرآیند وصول مطالبات بانک ها از اموال و دارایی های برخی تولیدکنندگان به قیمتی بسیار پایین تر از ارزش واقعی، زمینه برای سوءاستفاده و مفت خری عده ای خاص فراهم می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۰    
وزارت خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای نسبت به الحاق کرانه باختری هشدار داد و از رژیم صهیونیستی خواست تا از اقدامات یکجانبه خودداری کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انتفاضه ملت فلسطین فراتر از سرزمین های اشغالی رفته و وارد مرحله سرنوشت سازی شده است، گفت: زمزمه پایان اسرائیل غاصب در خیابان های تل آویو به گوش می رسد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۳    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در سال 96 در سطح کشور نزدیک به 13.6 درصد از زنان در جایگاه ها و انتصابات مدیریتی قرار داشتند که این سهم امروز به بالای 20 درصد رسیده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۵    
میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۵    
در زمان حاضر با پر بودن 70درصدی مخازن سدهای کشور، ذخیره آب سدها به حدود 35میلیارد مترمکعب رسیده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۶    
معاون برون مرزی صداوسیما با اشاره به نکته قابل تأمل در قطع الکوثر تلویزیون همزمان با روز قدس، گفت: مسأله و مشکل درک ناقص و فهم ناکافی از ضرورت های کار رسانه ای بین المللی و گاهی اوقات لجبازی و چه بسا ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۲    
کایلی مور گیلبرت، در زندان مانند سایر زندانیان از خدمات درمانی بهره مند است و امکانات لازم نیز در اختیار او هست و به صورت مداوم با خانواده خود تماس تلفنی دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۶    
طبق مصوبات شورای شهر نصب تابلو بالاتر از مرز دیوار ممنوع است. در واقع مرجعی که خودش در بحث مدیریت ارتفاعات است، قوانین ارتفاع را زیر پا می گذارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۶    
عضو هیئت اجرایی شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس یازدهم باید گامهای مهمی در راستای خدمت به مردم بردارد، گفت: شفافیت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۶    
دبیرکل کانون کارگزاران گفت: برای آزادسازی سهام عدالت باید در ابتدا شرکت سپرده گذاری مرکزی زیرساخت های لازم را در اختیار شرکت های کارگزاری قرار دهد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
یک متخصص اپیدمیولوژی گفت: در چین 75 درصد موارد انتقال کرونا در ارتباطات خانوادگی و شغلی بود، در ایران هم همین روش انتقال عامل اکثر موارد ابتلاست ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۹    
جواد رضویان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی، جای فیلم رضا عطاران را در ماه مبارک رمضان خالی دانست و گفت: فیلم های ماه رمضان امسال، بوی رمضان ندارد
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۹    
دادسرای تهران اظهارات یک متهم به اخلال در نظام اقتصادی را در خصوص مراوده مالی با دادستان کل کشور تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۹    
مدیرعامل صندوق زنبورداری کشور با بیان اینکه صادرات عسل در سال جاری صفر شده است، گفت: تعلیق قانون انتزاع هم که باعث دو تکه شدن سیاست های بخش تولید کشاورزی شده، وضعیت صادراتی را تحت فشار قرار داده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۲    
قائم مقام دبیر شورای نگهبان در نامه ای به رئیس هیئت عمومی دیوان عدالت اداری نظر این شورا درباره انحصار در پذیرش وکیل را مغایر سیاست های کلی اصل 44 و خلاف شرع اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
رودخانه ولگا در غرب روسیه قرار دارد و 3٬692 کیلومتر امتداد داشته و پرآب ترین رود در بخش اروپا می باشد. رود ولگا پس از طی مسیر طولانی به دریای خزر می ریزد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
هیئت وزیران به منظور رفع مشکلات ناشی از اعمال افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و رفع موانع رتبه بندی معلمان، با اصلاح نظام رتبه بندی معلمان موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
برخی منتخبین مجلس یازدهم طی نامه ای به شورای نگهبان خواستار عودت فوری لایحه حذف صفرها به مجلس شورای اسلامی شدند تا با دقت و وسواس بیشتری نسبت به رفع ابهام و تصویب آن اقدام شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۲    
مجلس دهم با تمام فراز و نشیب خود امروز آخرین جلسه علنی خود با شعرخوانی علی لاریجانی و عکس یادگاری به پایان رساند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی مهدی ولی پور را به عنوان سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۷    
انجمن سینماداران طی نامه ای به حسن روحانی رییس جمهور خواستار بازگشایی سینماها با رعایت پروتکل های بهداشتی شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت: این که مجلس از کدام جناح است، اهمیتی ندارد. بار مسئولیت موجب فراموشی مسائل حزبی خواهد شد. در چارچوب قانون اساسی در کنار مجلس جدید خواهیم بود
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۵    
کاربرد رینگ لایت برای عکاسی ماکرو
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۱    
رئیس دستگاه قضا گفت: روند کیفیری و حقوقی پیگیری پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی در قوه قضائیه آغاز شده و یک بازپرس و قاضی برای تشکیل پرونده و رسیدگی به ابعاد مختلف ترور شهید سلیمانی تعیین شده اند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۷    
قیمت ها در بازار ارز حاکی از آن است که دلار و یورو نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۹    
یک مقام نظامی در خصوص تاثیر دستورالعمل شب گذشته ارتش آمریکا بر فعالیت واحدهای دریایی ایران در منطقه گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۵    
"بعضی افراد در پردیس صدها واحد مسکونی خریده اند"؛ این صحبت مدیر عامل عمران پردیس است که می گوید افزایش حدود 25 میلیون تومانی قیمت واحدها که از ابتدای خرداد اعمال می شود صرفاً شامل صاحبان 2000 تا 3000 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۸    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارائه تازه ترین آمار کرونا، از شناسایی 2346 بیمار جدید کووید19 در کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمای مسیر تهران- یاسوج مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵    
جلسه اختتامیه مجلس دهم شورای اسلامی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 با حضور نمایندگان برگزار شد.در این جلسه بین نمایندگان مجلس دهم که از راهیابی به مجلس یازدهم باز ماندند، کارت ادوار نمایندگی توزیع شد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵    
امروز چهارشنبه آخرین جلسه علنی مجلس دهم برگزار شد. محمود صادقی که به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حضور داشت صلاحیتش برای مجلس یازدهم تایید نشد.
  • ۱