سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۲:۲۱Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 مهر 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 مهر 1399 الف 2 مهر 1399 الف 3 مهر 1399 الف 4 مهر 1399 الف 5 مهر 1399 الف 6 مهر 1399 الف 7 مهر 1399 الف 8 مهر 1399 الف 9 مهر 1399 الف 10 مهر 1399 الف 11 مهر 1399 الف 12 مهر 1399 الف 13 مهر 1399 الف 14 مهر 1399 الف 15 مهر 1399 الف 16 مهر 1399 الف 17 مهر 1399 الف 18 مهر 1399 الف 19 مهر 1399 الف 20 مهر 1399 الف 21 مهر 1399 الف 22 مهر 1399 الف 23 مهر 1399 الف 24 مهر 1399 الف 25 مهر 1399 الف 26 مهر 1399 الف 27 مهر 1399 الف 28 مهر 1399 الف 29 مهر 1399 الف 30 مهر 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۱    
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۱    
بخش دومصحبت های نوام چامسکی نظریه پرداز آمریکایی: به ایران فشار می آوریم، میکشیم و تهدید میکنیم برای محافظت از اسرائیل. این مسئله ای است که نمی توانید در آمریکا از آن صحبت کنید.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۶:۳۵    
هر سال با سردتر شدن هوا، آلودگی هوا نیز مهمان کلانشهرها می شود، اما امسال تبعات آلودگی هوا، مضاعف خواهد بود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۷    
مدیرکل گمرک استان ایلام، از کشف یک محموله حامل محموله مکمل های دارویی قاچاق در مرز مهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۳    
ایسنا نوشت: رییس بخش زنان بیمارستان امام حسین (ع)، با بیان اینکه در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی خدمات پزشکی با حفظ اصول بهداشتی ارایه می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۹    
آمار جهانیِ مبتلایان به عفونت کووید 19 ناشی از کروناویروس جدید به 42 میلیون و سه هزار و 60 نفر رسید و تاکنون مرگ یک میلیون و 142 هزار و 874 نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۴    
سایت فردا در گزارشی نوشت :اختلافات بین دولت و وزارت بهداشت هر روز بیشتر بالا می گیرد. دیگر کار آقای وزیر از گلایه و انتشار دل نوشته گذشته و رسما تهدید به بیان ناگفته ها می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۵    
هیچ فردی با وجهه اجتماعی خاص به دنیا نمی آید و انسان ها در طول عمر خود شغل های مختلفی را تجربه می کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۳:۰۳    
سنگری گفت: دختری را دیدم که تقریبا 20 ساله بود و به مجروح ها رسیدگی می کرد، یک لحظه جوانی او را صدا زد و دختر به سمتش رفت تا به او رسیدگی کند، بعدها فهمیدم آن جوان برادر دختر بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۳    
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 با مشارکت یگان های نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش تحت هدایت و کنترل عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی کشور ...
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۳    
رئیس کمیته طب سنتی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در کشورمان ...
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که افزایش قیمت بلیت هواپیما تخلف است از ورود کمیته حمل ونقل این کمیسیون به موضوع افزایش چشمگیر قیمت ها خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختن به مولفه تربیت را از جمله اولویت های کاری قوه مقننه برشمرد و گفت: برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در گفتگو با برنامه رویای آندلوس از نظارت مضاعف بر کارکنان ناجا و نذر شهید سلیمانی درباره این نیرو سخن گفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۸    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با بیان اینکه حدود 42 درصد بیماران کرونایی بدحال کشور در تهران مراقبت های درمانی را دریافت می کنند، بر لزوم اعمال محدودیت های بیشتر تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
معاون آموزش و پژوهش بنیاد امور بیماری خاص گفت: طی روز های گذشته کمبود انسولین قلمی در کشور بر نگرانی های جامعه افزود ولی و به همت رئیس بنیاد امور بیماری های خاص این مشکل رفع شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۴    
بیژن مقدم گفت: اصلاح طلبان می کوشند در هر انتخابات با ایجاد فضای دوقطبی پیروز انتخابات شوند؛ اکنون چشم دوخته اند تا اگر بایدن رئیس جمهور شد با حرفه صلح و جنگ وارد میدان انتخابات بشوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۴    
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و 11 تشکل دانشجویی درباره پرونده مناقشات اهالی اراضی ده ونک با دانشگاه الزهرا (س) به ریاست قوه قضائیه نامه نوشتند.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۰۳    
سرویس مخفی ایالات متحده علیه فردی که نامزد دموکرات ها در انتخابات آمریکا و معاون وی را تهدید کرده شکایتی تنظیم کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۱۷    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: مردم محروم روستاها بیش از هر زمان دیگری نیازمند خدمات جهادی هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۳۵    
رنگ ستاره ها با هم فرق دارند و این تفاوت به درجه حرارت سطحی آن ها بستگی دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۰۷    
بیش از 60 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای ابتدایی آبان ماه از تلویزیون پخش می شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۷    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 3نفر از عاملان نزاع دسته جمعی مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۵    
یک نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا گفته فرانسه قبل از خروج آمریکا از برجام هم به دنبال رسیدن به توافقات مکمل با ایران در خصوص مسائل غیرهسته ای بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۱    
رئیس مجلس گفت: ما آموزش و پرورش را رها کرده ایم و انتظار داریم طرح تحول ایجاد شود با چه امیدی و به چه حقی از سند تحول حرف می زنیم ما در بخش هایی غفلت کرده ایم.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۷    
تیم اوکراینی در شرایطی رئال مادرید را شکست داد که 10 بازیکن اصلی خود را به دلیل مثبت بودن تست کرونا در اختیار نداشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۳    
رسانه ها از فوت یک شهروند برزیلی که به عنوان داوطلب در آزمایش بالینی واکسن کرونای ساخت دانشگاه آکسفورد شرکت کرده بود خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۳    
معاون ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد از گروه میانجی مینسک در زمینه رفع تنش بین باکو وایروان، از آمادگی کشورش برای حمایت های نظامی و اعزام نیرو به جمهوری آذربایجان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۸    
وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا از کشف تصاویر جنسی در لپ تاپ متعلق به پسر نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا خبر داده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۷    
اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه اعلام کرد: رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۹    
جمال عرف گفت: به دنبال ادعای نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تن فروشی و خودکشی یک زن بدلیل عدم توانایی تامین آب آشامیدنی برای فرزندانش ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: این آرزو را به دل آمریکایی ها خواهیم گذاشت و هیچ وقت وارد بازی و توطئه شیطانی آمریکا نخواهیم شد که بخواهند کشورهای منطقه را وارد بازی رقابت تسلیحاتی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱    
یک مقام ارشد آمریکایی گفته چنانچه دونالد ترامپ برای یک دوره 4 ساله دیگر انتخاب شود، خاورمیانه را تا 100 سال آینده تغییر خواهد داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۹    
باشگاه پرسپولیس در نامه ای به باشگاه الریان و فدراسیون فوتبال قطر تهدید به شکایت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
وزیر خارجه فرانسه امروز، چهارشنبه خواستار تسریع در تشکیل دولت جدید در آستانه رایزنی های پارلمانی شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
آمریکا در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد طرح روسیه برای برقراری امنیت در خلیج فارس را رد کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی طی نامه ای مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۱    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی ماموران، سارقان مغازه طلافروشی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
تنها صفحه رسمی آقای حسن رحیم پور ( ازغدی ) در توییتر که با نظارت ایشان به روز می شود، با طرح دو پرسش جالب، آغاز به کار کرد. بسمه تعالی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۴    
پدری که از مزاحمت های پسرش عصبانی شده بود او را به ضرب گلوله به قتل رساند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۲    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد تحریم های خود بر ضد پروژه خط لوله نورد استریم 2 را گسترش داده است و حالا شرکت هایی که برای این پروژه خدمات یا منابع مالی فراهم کنند تحریم خواهند شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۷    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 4 دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده بودند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
رییس امور بین الملل وزارت دفاع راهبرد تسلیحاتی ایران پس از پایان تحریم ها را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان این که 42درصد بیماران کرونایی بدحال کشور در تهران بستری هستند، خواستار اعمال مداخلات جدی تر کرونایی در این استان شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۳    
رئیس کل بانک مرکزی خطاب به رئیس صندوق بین المللی پول گفت: ما از صندوق انتظار داریم فارغ از فشار آمریکا تقاضای وام ایران را تصویب کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
وزیر کشور فرانسه در پی تهدیداتی که مساجد را در دو شهر جنوبی فرانسه هدف قرار داده، خواستار استقرار نیرو های امنیتی برای محافظت از این مساجد شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۴    
میروسلاو بلاژویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، یک بار در برنامه 90 به عادل فردوسی پور گفت: مردم ایران فوتبال را خیلی دوست دارند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۲    
گرانی سفرهای هوایی با وجود اخطار وزیر راه و دستور توقف یک هفته ای رییس سازمان هواپیمایی همچنان ادامه دارد و نرخ ها کاهش نیافته و یا حتی تعدیل نشده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۷    
روزنامه "Daily NK" متخصص در امور کره شمالی گزارشی را درباره موشکی که پیونگ یانگ در رژه روز دهم اکتبر رونمایی کرد، منتشر کرده و به برخی اسرار و ویژگی های آن پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هرچند برخی از جریمه های رانندگی بازدارنده نیستند اما در راستای کمک به وضعیت اقتصادی مردم هیچ پیشنهادی برای افزایش مبالغ جریمه ها نداریم.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد پرداخت مطالبات پرستاران را در اولویت قرار دهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۲    
آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز با مرور اخبار اصلی و سرفصل های رسانه.های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۹    
طرح مشترک استرداد اموال از سوی ایران و ارسال آن به طرف یونانی برای بررسی و اعلام نظر برای تدوین تفاهم نامه نهایی موضوع گفتگوی بین معاون میراث فرهنگی ایران و سفرای دو کشور بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۰    
در حالی که ایران در پی بی تعهدی کشورهای اروپایی، گام هایی را برای کاهش تعهدات برجامی اش برداشت، نماینده انگلیس در سازمان ملل در سخنرانی خود در شورای امنیت از ایران خواست تا تعاملی سازنده با سازوکار ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۲    
معاون توسعه منابع و مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری از واریز نوبت هفتم از مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان این صندوق تا آخر وقت امشب (چهارشنبه 30 مهرماه) به حساب مشمولان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
شجاع خلیل زاده به دوحه سفر کرده و می خواهد مذاکراتش با الریان جدی تر دنبال کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۲    
الجزیره: سال ها تحریم نتوانست توسعه سلاح های نظامی ایران را متوقف سازد و ایران در هر منازعه نظامی، تسلیحات جدیدی را به نمایش گذاشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
وقتی پس از انقلاب، چند بار از دختر امام خمینی برای سخنرانی دعوت می شود و سخنرانی های او مورد استقبال قرار می گیرد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
محمد اسلامی اظهار داشت: مسکن مهر یک طرح مفید برای اقتصاد و یک خدمت موثر بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۸    
دنیای اقتصاد نوشت: قیمت طلا و سکه در حالی امروز با افزایش قیمت روبه رو شدند که دلار ثبات قیمت را تجربه کرد. دلار امروز چهارشنبه 28,800 (بیست و هشت هزار و هشتصد) تومان نرخ گذاری شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۱    
ولی الله سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی از ابتدا با مصوبه مربوط به دلار 4200 تومانی موافق نبود و در شرایط حاضر نیز مصلحت نیست ادامه پیدا کند و فکر می کنم باید حتما قطع شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۳    
جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به دلیل غیبت رئیس جمهور برگزار نمی شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
بررسی نرخ ارز صرافی ملی در روز جاری نشان می دهد، بانک مرکزی با شکاف قابل توجهی اقدام به خرید ارز می کند تا میل کاهشی بازارساز و شکننده بودن نرخ های کنونی شفاف شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۵    
نماینده فرانسه در سازمان ملل در سخنرانی شب گذشته خود در شورای امنیت، مواضع کشورش را درباره ایران از جمله در زمینه توافق هسته ای و پایان تحریم تسلیحاتی بیان کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۱    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر اجرایی برگزیده و توسط رئیس جمهوری تقدیر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۷    
بررسی قیمت خودروها نشان می دهد که بازار امروز چهارشنبه نیز در مدار کاهشی است به طوری که پراید131 به حدود 113 میلیون تومان رسید و انواع پژو206 نیز از مرز 300 میلیون تومان فاصله گرفته اما به گفته ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۸    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت اعضای باند فروش سلاح در تهران و کشف پنج قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 63 فشنگ جنگی انواع کلت از آنها خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۴    
نتایج قرعه کشی سایپا در طرح فروش فوق العاده 8 هزار خودرو اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۴    
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: ابتلاهای خانوادگی به کرونا افزایش یافته و همزمان دو تا 3 نفر از اعضای یک خانواده درگیر می شوند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ زنده 14400 تومان و حداکثر قیمت مرغ گرم برای مصرف کننده 20400 تومان تعیین شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به اظهارات روحانی در تحریف تاریخ امام حسن(ع) گفت: این نخستین بار نیست که به امام حسن مجتبی(ع) ستم می رود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از بازداشت چهار دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: دستگیری اعضای این باند تأثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۱    
زینب 7 ساله در شهرستان اهواز استان خوزستان زندگی می کند. زینب مبتلا به بیماری سرطان است و برای انجام روند درمان خود مجبور است به بیمارستان بقایی اهواز مراجعه کند و تحت درمان قرار بگیرد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۱    
مناظره آخر ریاست جمهوری آمریکا شامگاه فردا پنج شنبه (22 اکتبر) به وقت محلی در دانشگاه بلمونت، واقع در شهر نشویل ایالت تنسی برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
نوام چامسکی نظریه پرداز آمریکایی درباره اقدامات آمریکا بر علیه ایران گفت: ترور سلیمانی و تحسین آن در آمریکا نشان داد چقدر تفکر داخلی ما افراطی و قانون گریز است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: پرونده مرگ نوجوان 11 ساله همدانی در دست بررسی است و ابهاماتی در مورد آن وجود دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
پلیس فتا در اطلاعیه ای به شهروندان هشدار داد تا مراقب کلاهبرداری در بستر دیوار و شیپور باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۶    
لوئیس آرسه رئیس جمهوری منتخب بولیوی اعلام کرد به محض در دست گرفتن قدرت در نیمه دوم ماه نوامبر آینده (آبان ماه) روابط دیپلماتیک با کشورهای ایران، کوبا و ونزوئلا را از سرخواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که منطقه خلیج فارس باید میان صلح و بی ثباتی یکی را انتخاب کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۵    
یک زن استرالیایی پشت چراغ قرمز از ماشین پیاده شده و راننده ماشین پشتی را در مقابل چشم دو فرزندش با چاقو میزند!
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
فدراسیون جهانی فوتبال نقطه نظرات خود را درباره آخرین نسخه پیشنهادی اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور: افزایش تحریم های اخیر امریکا علیه ایران، برای ایجاد وجهه ترامپ در داخل و جبران عقب ماندگی در انتخابات است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۴    
باشگاه استقلال اصلاح قرارداد بازیکنان را در دستور کار قرار داده و در اولین گام این موضوع شامل حال دروازه بان آبی پوشان شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان این که در شرایط امروز کشور به اتحاد و انسجام نیاز داریم، گفت: امروز ما به همکاری قوای دیگر ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۸    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۴    
سرتیپ فرج پور، سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99: تامین امنیت پایدار کشور و حفظ آمادگی در برابر تهدیدات تعطیل بردار نیست و به همین دلیل باید آمادگی لازم به منظور مقابله با تهدید ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۰    
معاون اول رئیس جمهوری درباره سرنوشت دستور وی به رئیس بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه درباره گزارش هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا اظهار کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۶    
صد سال است که حیات روزمرۀ مردم مکزیک با قاچاق گستردۀ مواد مخدر پیوند خورده است. نمایشِ بی رحمانۀ خشونت و قتل در خیابان های این کشور پایانی ندارد و کارتل ها چنان در تاروپود زندگی اجتماعی نفوذ کرده اند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود گفت: نیروی انتظامی به خوبی از عهده انجام ماموریت های مهم خود برآمده و رضایت مردم را کسب کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۹    
پرونده سازمان خصوصی سازی در ارتباط با واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به دادسرای دیوان محاسبات کشور ارجاع شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز چهارشنبه، با اُفت 7018 واحدی روبرو شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
در آستانه پخش مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک به کارگردانی سید جواد رضویان و سیامک انصاری تیزر این سریال رونمایی و منتشر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
جراحی ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان از دست رفته یا چندین دندان از دست رفته انجام می شود . ایمپلنت های دندانی گزینه مناسب تری نسبت به پروتزهای دندانی است و می تواند از از دست رفتن استخوان در فک ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۳    
ارزش بیت کوین 2.7 درصد افزایش یافت و به 12052 دلار رسید. این بالاترین رقم معامله بیت کوین از دوم سپتامبر تا حالا بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۸    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران گفت: باید بنا به شرایط موجود تصمیمات جدیدتری برای مقابله با کرونا بگیریم و نیازمند اعمال محدودیت بیشتر با قدرت بازدارندگی بالاتری خواهیم بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مجلس جایگاه بالایی دارد و مورد احترام است و دولت با مجلس تعامل می کند، اما تعدادی از نمایندگان به جای قانونگذاری وارد مسائل حاشیه ای شدند و سعی در انحراف افکار عمومی دارند و ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص پرونده کیوان-الف گفت: وقتی تعداد زیادی از افراد، بحث تجاوز امام وردی را مطرح کردند، کار ما مقداری سخت شد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۰    
هنرآموزان به عنوان یکی از مراکز معتبر برای آموزش هنر همیشه محبوب آرایشگری، آماده خدمت رسانی به همه هنرجویان علاقه مند است. فرقی نمی کند که هدفتان چی باشد، آرایشگری یا پزشکی ! ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۶    
بالارفتن آمار مبتلایان به کرونا در فرانسه مسئولان این کشور را مجددا برای قرنطینه شهرها متقاعد کرد است ...
  • ۱