دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۱۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 دی 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 دی 1399 الف 2 دی 1399 الف 3 دی 1399 الف 4 دی 1399 الف 5 دی 1399 الف 6 دی 1399 الف 7 دی 1399 الف 8 دی 1399 الف 9 دی 1399 الف 10 دی 1399 الف 11 دی 1399 الف 12 دی 1399 الف 13 دی 1399 الف 14 دی 1399 الف 15 دی 1399 الف 16 دی 1399 الف 17 دی 1399 الف 18 دی 1399 الف 19 دی 1399 الف 20 دی 1399 الف 21 دی 1399 الف 22 دی 1399 الف 23 دی 1399 الف 24 دی 1399 الف 25 دی 1399 الف 26 دی 1399 الف 27 دی 1399 الف 28 دی 1399 الف 29 دی 1399 الف 30 دی 1399 
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۱    
پس از انگلیس و آفریقای جنوبی احتمالا نوع سومی از ویروس جهش یافته کرونا در آلمان کشف شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۱    
گلایه خانواده های شهدای آتش نشان و گلایه از خاک خوردن 4 ساله پرونده قضایی ساختمان پلاسکو را ببینید.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۴    
ابراهیم شیبانی عضو شورای راهبردی روابط خارجی با حضور در برنامه جهان آرا گفت: دولت جمهوری خواه بوش یک میلیارد و 760 میلیون دلار از اموال ایران را بلوکه کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
باغ وحش ارم تهران از روز دوشنبه پس از ماه ها تعطیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی مجددا آغاز بکار کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۵    
آنتونی بلینکن گزینه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی ریاست وزارت خارجه این کشور سیاست های دولت آتی آمریکا در خصوص ایران را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۱    
روزنامه جوان نوشت: زمانی که در تابستان 96 دولت دوم حسن روحانی می خواست به مجلس معرفی شود و ازدحام فشار ها و سهم خواهی ها و رایزنی ها برای انتخاب وزرا بود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۴    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرطان معده را شایع ترین و کشنده ترین سرطان در مردان ایرانی عنوان کرد و گفت: سال گذشته 8800 مورد جدید ابتلا به سرطان معده در کشور شناسایی شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۷    
وزارت خارجه ایالات آمریکا در اولین واکنش خود به تحریم های ایران علیه ترامپ و برخی دیگر از مسئولان آمریکایی، تلاش کرد اهمیت آن را تقلیل دهد.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۵    
رئیس ستاد انتخابات کشور از توافق کلی صورت گرفته برای برگزاری انتخابات الکترونیک در 139 شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۷:۳۴    
شاخص دلار بار دیگر در ورود به کانال 91 واحد ناکام ماند.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۳    
وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی گفت: موارد و مسائل مختلفی همچون وجود تحریم ها، ویروس کرونا،کاهش درآمدهای نفتی و غیره دست به دست هم داده تا بودجه سال 1400 یک بودجه خاص و سختی باشد.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۵    
منابع خبری صهیونیستی از شلیک یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیستی اطراف این باریکه خبر داده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۸    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر از پیشنهاد وزیر خارجه قطر درباره گفت وگو میان ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استقبال کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۲    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در سخنرانی خود پیش از ترک دلاوِر به سوی واشنگتن برای شرکت در مراسم تحلیف، به سخنرانی احساسی پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اگر ارزپاشی می کردیم، دلار به 50 هزار تومان و نرخ تورم به 120 درصد می رسید، گفت: درآمدهای ارزی کشور رو به افزایش است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه اقدام واشنگتن در تروریستی خواندن انصارالله اهمیتی برای رهبران این جنبش ندارد، گفت که آمریکا امروز در سنگر واحدی با القاعده و داعش در حال جنگ با ما است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۴    
پیرزنی که در محله الهیه مشهد وسایل زندگی اش گوشه خیابان بود با کمک خیرین، بسیج محله و اهالی مسجد فردا به خانه جدیدش نقل مکان می کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
یک منبع امنیتی لبنانی شایعه ترور دبیرکل حزب الله که از دیروز در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۸    
از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا در دسامبر سال 2019 تاکنون بیش از 90 میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد 2 میلیون نفر در کشورهای مختلف دنیا جان خود را از دست داده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۴    
یک مقام کاخ سفید گفت که معاون رئیس جمهور آمریکا که طی هفته های اخیر اختلافات شدیدی با رئیس جمهور پیدا کرده قصد ندارد در مراسم خداحافظی ترامپ که صبح چهارشنبه برگزار می شود شرکت کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که رزمایش اخیر ارتش، اثر ⁧تولید قدرت⁩ واقعی و موثر بر معادلات دشمنان را عیان می کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۰    
در گفتگوی تلفنی امشب وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه آخرین تحولات روابط دوجانبه در حوزه های مختلف همکاری های فی مابین مورد تبادل نظر قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۱    
رییس دیوان محاسبات کشور از ارسال گزارش 8 ماهه ی اجرای بودجه سال 99 به مجلس خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۲    
رهبر جمهوری خواهان در سنای آمریکا امروز اذعان کرد: ترامپ هواداران خود را برای حمله به کنگره (حادثه 6 ژانویه) تشویق کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۶    
سیدحسین موسویان عضو اسبق تیم مذاکره کننده هسته ای و دیپلمات پیشکسوت ایران و استاد دانشگاه پرینستون آمریکا طی یادداشتی به بررسی 9 مانع مهم در احیای برجام پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۷    
زمان آغاز نقل و انتقالات نیم فصل اعلام شد و از 15 بهمن تیم ها می توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۳    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم جنبش انصارالله یمن که هفته گذشته نامش به فهرست سازمان های ترویستی خارجی از نظر وزارت خارجه آمریکا اضافه شده بود، خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از آغاز آزمایش بالینی فاز دو واکسن تولید مشترک ایران و کوبا خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۸    
آمریکا مدرس دانشگاه بوستون را به اتهام تبلیغ مواضع ایران دستگیر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۹    
عربستان سعودی و امارات عربی متحده با مخالفت جمهوری اسلامی ایران نتوانستند جایگاه عضویت ناظر در کنفرانس خلع سلاح در سال 2021 را به دست بیاورند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۸    
گزینه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مدیر اطلاعات ملی آمریکا در جلسه ای سه شنبه گفت که واشنگتن با بازگشت به برجام فاصله زیادی دارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۹    
حادثه آتش سوزی گسترده در یک باربری در خیابان شوش مربوط به انباری بزرگ (یک باربری) به وسعت بیش از 12 هزار متر بود و اطراف آن انبارهای بزرگ و کوچک وجود داشت. این حادثه تلفات جانی نداشت ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۱    
پلیس گُل ها درخت ها و جنگل ها را ابوالفضل الله دادی ترجمه کرده که دانش آموختۀ زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه شهید بهشتی است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۷    
نامه استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در جلسه شورای عالی بورس ، تقدیم وزیر امور اقتصادی و دارایی شد و طبق ماده 11 قانون بازار اوراق بهادار، شورای عالی بورس ظرف 15 روز ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق نجومی از چالش های اساسی در پارس جنوبی است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به پیروی کره از تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: ما اعتقاد داریم که بانک های کره ای باید خسارت جمهوری اسلامی ایران در طی این 2 سال را جبران کنند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۳    
مارکسیسم غربی تبدیل شد به نظریه پردازی صرف در فضای آکادمیک در باب مسائل فلسفی و موضوعات هنری. همچنین سنت مارکسیسم رابطة تنگاتنگی با حرکت های کارگری دارد ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۰    
وزیر خارجه انگلیس امروز اعلام کرد که توافق هسته ای سال 2015 با ایران از اولین محورهای گفتگوی لندن و اروپایی ها با کابینه جدید در آمریکا خواهد بود.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۸    
مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان با درخشش در بازی های آنلاین شطرنج موفق شد عنوان پردرآمدترین بازیکن ورزشی سال 2020 را کسب کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تحریم ترامپ و 9 نفر از مقامات دولتش به خاطر نقش و دخالت در اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران و اتباع ایرانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز تصریح کرد: آمریکا باید فوراً و بدون هرگونه پیش شرط به برجام بازگشته و همه تحریم های مرتبط با آن را لغو کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۴    
یکی از بانک های قدیمی ایران بانک صادرات است. بانک صادرات ایران در حال حاضر در کل کشور حدود 2300 شعبه در داخل کشور و بیش از 20 شعبه در خارج از ایران دارن که مجموعا بیش از 27 هزار نفر برای این ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت حقوق دی ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از عصر سه شنبه آغاز شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کوچک ترین اشتباه درباره توان دفاعی کشورمان با پاسخ سنگین و قطعی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی به تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران، وزش باد شدید، کولاک برف، مه، احتمال وقوع بهمن پیش بینی می شود.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۰    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تعطیلی ایستگاه مترو شوش و توقف مسافرگیری در نیمه جنوبی خط یک خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۲    
گزارش 8 ماهه اجرای بودجه سال 1399 جهت بهره برداری در تصویب هرچه بهتر قانون بودجه 1400، برای نخستین بار همزمان با بررسی لایحه بودجه سال آینده، توسط دیوان محاسبات تدوین و به مجلس ارائه شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۳    
جزئیات برگزاری جلسه دادرسی دادگاه لاهه درخصوص شکایت مقدماتی ایران درباره تخطی از معاهده مودت و روابط اقتصادی و حقوق کنسولی میان ایران و آمریکا اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۳    
رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش از روز سه شنبه با حضور تیپ 55 هوابرد، تیپ 65 نیرو مخصوص و ویژه، تیپ 223 واکنش سریع با پشتیبانی ترابری و رزمی نیروی هوایی و هوانیروز ارتش در سواحل مکران آغاز شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
همه تلفن های پیشرفته سامسونگ و اکثر قریب به اتفاق سایر تلفن های اندرویدی از سال 2017 از شارژ USB-C پشتیبانی می کنند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت وگو با روزنامه رسالت به سئوالاتی درباره اصلاح قانون انتخابات ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: 300 روز از سال می گذرد که 107 روزِ آن آلوده بوده و این میزان، یک سوم روزهای سال بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
بیت کوین سال 2009 یک مقاله ی 9 صفحه ای بود که بر روی فضای وب منتشر شد. در سال 2021 بیت کوین یک ارز گران قیمت 34 هزار دلاری است (در زمان نگارش این مقاله) ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برخی دخالت ها مانند قیمت گذاری های دستوری و همین طور بالا رفتن نرخ بهره بین بانکی به طور مستقیم بر بازار سرمایه تأثیر منفی می گذارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۰    
سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه از نمایشگاه و کشفیات و دستاورد های پلیس تهران بازدید کرد./ عکس از سمیرا شریعتمداری - باشگاه خبرنگاران جوان
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۵    
رئیس پلیس کشور گفت: بنابر گزارشات واصله، تعداد اوباش و مخلّان نظم و امنیت در تهران بسیار کاهش یافته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
خبر استعفای قالیباف رئیس سازمان بورس در حالی از سوی خبرگزاری بازار سرمایه منتشر شده است که این خبر توسط وی تکذیب و از سوی مدیر روابط عمومی سازمان بورس تایید می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۳    
نشست فوق العاده بررسی بازار سرمایه و وضعیت بورس ظهر امروز سه شنبه با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و حسن قالیباف اصل ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس شورای رقابت گفت: با توجه به شرایط بازار شورا تصمیم گرفت رفتاری هیجان انگیز را در بازار خودرو انجام نداده و محصولات ایران خودرو و سایپا طی سه ماهه پایانی سال هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
مطابق آمار و گزارش های رسمی، سقف حقوق یک مدیر دولتی 52میلیون تومان و حقوق یک کارگر 3میلیون تومان است، حال مدیری که 17برابر یک کارگر دستمزد می گیرد، چه درکی از فقر شدید معیشتی خانوار کارگری دارد؟
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه دولت و رئیس جمهور رسماً از مردم دعوت کرده و اطمینان دادند که در بورس سرمایه گذاری کنید و گفتند که دولت در کنار مردم است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۶    
طی یکسال 1333 سایت لوکیشن جدید توسط شرکت ناک پیمانکار فنی همراه اول وارد شبکه موبایل ایران شده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۹    
* شاخص بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه 30 دیماه 300 واحد مثبت شد و به روند نزولی این هفته خود پایان داد، شاخص کل هم وزن اما باز هم 1٫5 درصد منفی شد. * انتقاد قالیباف از وضعیت بازار بورس ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اشاره به توصیه هایی برای استفاده از مترو و وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: یکی از راه های گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ازدحام افراد در مکان های سرپوشیده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۸    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ابلاغ جدیدترین دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی مدارس خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
گزارش شبکه لندنی از به اوج رسیدن نگرانی های امنیتی در آمریکا همزمان با نزدیک شدن به مراسم تحلیف بایدن: سطح امنیتی به طور بی سابقه ای افزایش یافته؛ شاید باور نکنید اینجا واشنگتن است!
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
بررسی آماری نشان داده است، محمود فکری در 11 بازی اول خود در رقابت های لیگ برتر، عملکرد بهتری نسبت به 3 سرمربی پیشین آبی ها داشته است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۶    
رئیس جمهور گفت: شورای عالی بورس باید برای حفظ تعادل در بازار سرمایه و شفافیت و صیانت از حقوق سرمایه گذاران تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۶    
منابع خبری بامداد روز سه شنبه از وقوع چندین رشته انفجار و احتمال حمله هوایی به اهدافی در منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل عراق خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۷    
افزایش تعداد شهرهای آبی در رنگ بندی کرونایی حکایت از بهبود شرایط می کند اما برای تثبیت این شرایط همکاری هموطنان و رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۵    
هر دلار امروز (سه شنبه) در صرافی های بانکی 21 هزار و 390 تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (دوشنبه) 610 تومان کاهش داشت، نرخ هر یورو نیز به 25 هزار و 900 تومان رسید.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۵    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه با افزایش 385 واحدی روبرو شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۳    
واکسن مشترک کوبا و ایران که پس از طی موفقیت آمیز مراحل 1و2 بسیار ایمن و بدون عوارض نمایان شده و کارایی بسیار چشمگیری از خود نشان داده ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۴    
فروش و انتقال ارز درمانی یکی دیگر از خدمات سیستم بانکی کشور به افراد است که هر بانکی می تواند به صورت اسکناس تا سقف 10 هزار دلار ارز درمانی بدهد و برای پرداخت های نقدی بیش از مبلغ مذکور ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۱    
42 تن از اقتصاددانان و حقوقدانان کشور با ارسال نامه ای به قالیباف ضمن بر شمردن ایرادات لایحه تجارت خواستار خارج شدن لایحه تجارت از اولویت بررسی شدند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۶    
توانگر، نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی اعلام کرد: هم اکنون بررسی وضعیت بورس و بازار سرمایه در کمیسیون اقتصادی با حضور قالیباف رئیس مجلس، وزیر اقتصاد و مسوولان بازار سرمایه ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۳    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: هنوز هم جامعه از پیامدهای ناگوار تصمیم هایی چون تعیین ارز 4200 تومانی جهانگیری که 18 میلیارد دلار این مملکت را در شرایط تحریم با سوء تدبیر توزیع کردند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
سردار حسین اشتری از انهدام یکی از بزرگ ترین باندهای قاچاق اسلحه در تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تقدیم وزیر اقتصاد شد. در متن استعفای قالیباف آمده است: بنده در سخت ترین شرایط که مردم دعوت عمومی به بازار سرمایه شده بودند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار الف با بیان اینکه اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی در دستور کار کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳    
در چهارمین سالگرد تراژدی ساختمان پلاسکو، در گزارشی به فداکاری آتش نشانان، ایمنی مراکز تجاری و آخرین وضعیت ساختمان جدید پلاسکو پرداخته شده است که می خوانید.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیةالله گفت: اوایل جنگ با نگاه غیرمردمی بنی صدر، ارتش عراق توانست بسیاری از نقاط را تصرف کند. بنی صدر خدمت امام(ره) رفت و گفت: باید مذاکره کنیم ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
ژل های ماشین ظرفشویی دارای ترکیب پایه آب هستند و راحت تر در آب حل می شوند. همین ویژگی باعث می شود ظروف شیشه ای، ظریف و براق دچار ساییدگی نشوند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
رنگ ها در زندگی ما تأثیر زیادی دارند و در اکثر موارد عامل اصلی زیبایی منازل رنگ ها هستند. فقط کافی است تا بدانید چه رنگی را با رنگ دیگر ست کنید و در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۶    
به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ: بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی های انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی، بیش از98درصد رانندگان و بیش از 90 درصد مسافران در سراسر کشور از ماسک استفاده می کنند. ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴    
تصاویری از صحن علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴    
با کاهش دلار به کانال 21 هزار تومانی در روز گذشته، شاهد ریزش مجدد قیمت ها در بازار خودرو بودیم، البته مشتریان به انتظار افت بیش از پیش قیمت ها از خرید دست کشیده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
اسطوره فوتبال ایران گفت از شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو ناراحت نمی شود، وضعیت محبوب ترین ورزش کشورمان خوب نیست و شمار زیادی از استعدادها می توانند به اروپا بروند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
30 دی 95 ساختمان پلاسکو فرو ریخت، در این حادثه 16 آتش نشان شهید شده و 6 شهروند جان باختند؛ در چهارمین سالگرد این حادثه ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی دولت دوازدهم با بیان اینکه این روزهای بازر ارز به دانش تخصصی اقتصاد و بودجه ریزی سنجیده نیاز ندارد، گفت: هر کسی در کف بازار می داند با نبودن ترامپ ، شکست فشار حداکثری و فرو ریختن تحریم ها ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۳    
رسانه های بیگانه فقط فارسی صحبت می کنند و تعصبی به کشورشان ندارند؛ وگرنه با فیلمی تقطیع شده از حدوداً یک سال و نیم پیش، دنبال اختلافات قومیتی نبودند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۳    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آلودگی هوا سالانه جان 4 هزار نفر را در پایتخت می گیرد، گفت: باید مانند کرونا حساسیت ها نسبت به معضل آلودگی هوا افزایش یابد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۵    
کریمی قدوسی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس، در جریان سوال خود از ظریف مبنی بر اینکه علت تلاش شما برای مذاکره با آمریکا سه هفته پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی چیست ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 از افزایش سقف وام ازدواج تا 70 میلیون تومان و برای پسران زیر 25 و دختران زیر 23 سال تا 100 میلیون تومان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۵    
مساله "چمدان اتمی" رئیس جمهور آمریکا که در حال حاضر در اختیار ترامپ است و نحوه رد و بدل شدن آن با رئیس جمهوری جدید این کشور، چالش ها و مناظرات جدی و گسترده ای را در آمریکا ایجاد کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
متن شکایت نمایندگان مجلس از رئیس جمهور به دلیل عدم استنکاف از ابلاغ قوانین قوه مقننه منتشر شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
اندیشکده مطالعات امنیت ملّی اسرائیل نوشت: ایران همزمان که در کنار [حاکمیت سوریه] می جنگند، قادر شده یک استعداد نظامی علیه اسرائیل ایجاد و نفوذ غالب خود را در سوریه برای مدتی طولانی تثبیت کند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۹    
تقریباً از مردادماه و به واسطه ریزش بی سابقه بورس، سهامداران بورسی بخصوص تازه واردها که به دعوت دولت راهی بورس شده بودند در شوک رفتار دولت در قبال بورس هستند ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۳    
دنیای اقتصاد نوشت: در بازار امروز (سه شنبه) سکه ثبات قیمت را در پیش گرفته است. نرخ دلار در بازار افت 500 تومانی را تجربه کرد و به 21,000 تومان رسید. همچنین طلا نیز با کاهش قیمت روبرو شد.
  • ۱