یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۵۶Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 شهریور 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 شهریور 1399 الف 2 شهریور 1399 الف 3 شهریور 1399 الف 4 شهریور 1399 الف 5 شهریور 1399 الف 6 شهریور 1399 الف 7 شهریور 1399 الف 8 شهریور 1399 الف 9 شهریور 1399 الف 10 شهریور 1399 الف 11 شهریور 1399 الف 12 شهریور 1399 الف 13 شهریور 1399 الف 14 شهریور 1399 الف 15 شهریور 1399 الف 16 شهریور 1399 الف 17 شهریور 1399 الف 18 شهریور 1399 الف 19 شهریور 1399 الف 20 شهریور 1399 الف 21 شهریور 1399 الف 22 شهریور 1399 الف 23 شهریور 1399 الف 24 شهریور 1399 الف 25 شهریور 1399 الف 26 شهریور 1399 الف 27 شهریور 1399 الف 28 شهریور 1399 الف 29 شهریور 1399 الف 30 شهریور 1399 الف 31 شهریور 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۶    
استفن کین و هکارانش از دانشگاه ریورساید، منظومه ای به نام TRAPPIST-1 را مورد مطالعه قرار داده اند و دریافته اند که در ناحیه ی قابل سکونت آن 3 سیاره ی مشابه زمین وجود دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
به تازگی یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نهایی شدن طرحی خبر داده که براساس آن 40 میلیون ایرانی به صورت ماهانه یارانه کالایی به مبلغ 60 هزار تومان و 20 میلیون ایرانی (کم درآمدتر و آسیب پذیرتر) ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با تاکید بر ضرورت تشخیص زودهنگام کم شنوایی و ناشنوایی، گفت: از هر 1000 تولد زنده، یک الی سه نوزاد دچار کم شنوایی عمیق دوطرفه دائمی هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۶    
وزیر اقتصاد گفت: انتظار می رود با پیشبرد بیمه هوشمند، هر فرد با در اختیار داشتن یک کارت هوشمند، بتواند بیمه نامه متناسب با شرایط شغلی و زندگی خود را انتخاب و از مزایای آن بهره مند شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۸    
ریچاد یو (Richard Yu) مدیر گروه محصولات مصرفی هواوی در جریان یک مصاحبه تایید کرد که گوشی موبایل هواوی Mate 40 در ماه اکتبر عرضه خواهد شد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۵    
حکیمه میرزایی بانوی رزمنده کرمانی که به مدت سه سال در جبهه های غرب با وجود تروریست های حزب کومله دموکرات زیر رگبار شدید دشمن به تبلیغ انقلاب و تبیین گفتمان امام راحل پرداخت، از روز های سخت می گوید.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۹    
شامگاه یکشنبه حاجیه خانم نصرت همت مادر شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) در سن 91 سالگی بر اثر کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۴    
دفترچه انتخاب رشته مجازین کنکور 99 منتشر شد و داوطلبان از فردا چهارشنبه دوم مهر می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۸    
در حال حاضر اکثر برندهای موجود در بازار ایران، لپ تاپ هایی دارند که قیمت آنها از یک پراید صفر هم گران تر است. یکی از نمونه های آن لپ تاپ DELL Precision 17 M7720 FHD که قیمت آن 183 میلیون تومان است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۷    
رئیس کرسی ایمونولوژی بالینی و حساسیت دانشگاه مسکو گفت: گروه کوچکی از افراد با نقص اولیه سیستم ایمنی بدن نباید واکسینه بشوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۰    
غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده گرگان و آق قلا در مجلس از دریافت اتومبیل دنا پلاس اتومات انصراف داد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۶:۰۶    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه روز یکشنبه به شمال شرق سوریه و پس از آن مرکز منطقه کردستان عراق سفر کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۵:۳۲    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: آمریکا‬⁩ در زورآزمایی 40 ساله خود با جمهوری اسلامی ایران‬⁩ حیثیت سیاسی خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۴:۳۲    
سازمان سنجش آموزش کشور پاسخنامه رتبه های زیر 100 هزار کنکور سراسری سال 99 را امشب منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۳:۳۴    
تخت روانچی تاکید کرد آمریکا هرگز بازگشت قطعنامه های منقضی شده را نخواهد دید، چرا که آن ها بر اساس حقوق بین الملل، دیگر وجود ندارند.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۳۶    
یک منبع عراقی گزارش داد که یک کاروان لجستیکی آمریکا در استان صلاح الدین در شمال عراق هدف حمله قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۳    
محمد ایمانی در یاداشت روز کیهان نوشت؛ 1- جنگ! چه واژه پرمهابتی! ناامنی و نابودی آبادی ها و انسان ها. جنگ ناخوشایند است، مخصوصا وقتی تحمیل است و نه انتخاب ...
الف   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۲    
امیر قطر امروز در نشست سازمان ملل گفت که سازمان ملل هنوز در یافتن سازوکارهای لازم برای وادار کردن اعضای این سازمان به پایبندی به منشور ملل متحد موفق نیست و همچنان در مناطق مختلف جهان توسل به زورحاکم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۶    
حکم دادگاه بدوی پرونده عوامل حادثه تروریستی 31 شهریور از سوی دادگاه انقلاب اهواز صادر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۶    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی تاکید کرد: ایران هیچ ترجیحی در خصوص نتیجه انتخابات ایالات متحده ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
شارجه در دیدار مقابل التعاون عربستان به پیروزی پرگل رسید تا آماده دیدار با پرسپولیس شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۸    
نامزد حزب دموکرات آمریکا در سخنرانی گفت که به دلیل بی کفایتی و دروغگویی ترامپ یکی از بزرگترین تلفات در تاریخ آمریکا ایجاد شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد فعالیت های هسته ای کره شمالی نگران کننده است و این کشور باید با این سازمان همکاری بیشتری داشته باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۰    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات رفت و با تساوی متوقف و حذف شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۲    
مکرون خواهان رعایت از پرنسیپ های چندجانبه در حل چالش های جهانی شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۳    
شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با تقدیر از خانواده پنج هنرمند فقید و رونمایی از بانک اطلاعاتی هنرمندان سینمای انقلاب و دفاع مقدس آغاز به کار کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش به آنچه که "بزرگ ترین حامی تروریسم" خواند، اجازه دستیابی به سلاح های هسته ای را نخواهد داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۱    
در درگیری پلیس با سوداگران مواد مخدر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج به مقام عظمای شهادت نائل آمد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
چهره برجسته اپوزیسیون روسیه تاکید کرد، ماده اعصاب "نوویچوک" در داخل و خارج بدنم کشف شده است. او از مسکو خواست لباس هایی را که در جریان مسمومیتش پوشیده بود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۴    
یک عضو سابق القاعده از رابطه میان علی عبدالله صالح و این گروه تروریستی پرده برداشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶    
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، رویارویی نظامی بین دولت سوریه و مخالفان پایان یافته است. دو نقطه داغ تنها در سوریه مانده که ادلب و شرق فرات هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۵    
در آخرین روز شهریورماه، معامله گران سکه و دلار تلاش کردند، مرزهای حساس روانی را حفظ کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۱    
بازیکن سابق پرسپولیس امروز به هم تیمی های جدیدش در تیم العربی قطر معرفی شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۷    
دهیار روستای چم گرداب پلدختر از وقوع آتش سوزی در جنگل های کوه کیالان واقع در حدفاصل روستای پاعلم و دره خزینه از توابع این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۷    
مسؤول کارگروه تخصصی ویروس کرونا بسیج اساتید استان اصفهان گفت: هزاران تست بالینی در کشور انجام شده و ددر حالی که کمتر کشوری در دنیا اطلاعات به دست آمده در ایران را در حوزه کرونا دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۹    
هافبک عراقی پرسپولیس بعد از باخت مقابل الدحیل گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل الدحیل داریم.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۱    
شرکت خصوصی چینی سینوواک یکی از پیشتازان تولید واکسن کرونا است، در خرداد ماه آن ها اعلام کردند که فاز یک و دو را روی 743 نفر امتحان کردند و آن ها هیچ علائم خطرناکی از خود نشان ندادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۷    
هزاران نفر از ایرانیان ساکنان قفقاز در سال های 1939-1937م. به صورت دسته جمعی به قزاقستان کوچانده شدند و در طی سال های بعد نیز تعداد زیادی به این جمهوری تبعید شدند. ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۲    
زمین لرزه ای در مقیاس 3.3 ریشتر شامگاه دوشنبه شهرستان بهبهان را لرزاند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۱    
وزیران خارجه امارات و انگلیس روز دوشنبه در لندن دیدار کردند و ایران یکی از موضوعاتی است که در این دیدار مورد بحث قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر الدحیل و به اما و اگر کشیدن شانس صعود این تیم گفت: خستگی بازیکنان به دلیل فشردگی بازیها باعث شد نتوانیم در این دیدار به برتری برسیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۹    
رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه در سخنانی به شدت از ساختار شورای امنیت انتقاد کرده و بر ضرورت اصلاح آن تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۱    
هافبک ایرانی آمیان با قراردادی یک ساله و قرضی راهی برنتفورد انگلیس شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام گرفته برای تحقق بودجه سال جاری تلاش شده است که اقدامات واقع بینانه نسبت به وضعیت اقتصادی کشور انجام گیرد، گفت: با منابع در نظر گرفته شده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۱    
پادشاه بحرین در سخنرانی در کابینه این کشور مدعی شد که توافق با رژیم صهیونیستی علیه کسی در منطقه نیست و تنها برای احقاق حقوق فلسطینیان است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد ممکن است با صدور دستوری اجرایی، مانع از پیروزی رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ششمین سالروز انقلاب این کشور تأکید کرد: یمنی ها اجازه بازگشت جنایتکاران به قدرت را نمی دهند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
یازده بازیکن اصلی سپاهان ایران برای بازی مقابل العین امارات مشخص شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
قیمت های نفت خام با احتمال بازگشت تولید نفت خام لیبی و افزایش ابتلای جهانی به ویروس کرونا و تضعیف چشم انداز تقاضای نفت به شدت سقوط کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۰    
قابوسنامه در چهل و چهار باب نوشته شده و از نظر من ترتیب قرار گرفتن این بابها در کنار هم اهمیت فوق العاده ای دارد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی بود در دیداری که می توانست با پیروزی در آن صعودش به مرحله بعد را قطعی کند، متحمل شکست شد تا کارش برای صعود پیچیده شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۱    
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد در گفت و گو با یک شبکه سعودی گفت که آمریکا درک نمی کند که امکان بازگرداندن تحریم ها علیه ایران وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۵    
با بازگشت دلار، قیمت جهانی طلا در حالی تا پایین ترین سطح 2 هفته اخیر سقوط کرد که سرمایه گذاران منتظر سخنرانی سیاست گذاران فدرال رزرو هستند تا از چشم انداز اقتصاد آمریکا مطلع شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهید همت تصریح کرد: این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخار آفرینی ها و جان فشانی های او در سنگرهای مختلف دفاع از ارزش ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۶    
معز علی موفق شد در دیدار مقابل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۲    
سفارت آمریکا در منامه به اتباع این کشور در بحرین هشدار داد که به شدت مراقب خود باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۸    
وزیر خارجه عراق خبر داد که نخست وزیر این کشور در سفر آتی خود به فرانسه از پاریس درخواست خرید یک نوع سلاح فرانسوی را خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۹    
اخیرا بی بی سی فارسی در مستندی به صوت نواری به جا مانده از دفاع مقدس می پردازد که در آن گفتگوی محرمانه ای از صحبت های فرماندهان وجود دارد و در آن به کودتای خزنده اشاره شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه تاکید کرد: جهان بار دیگر ناکامی و عدم موفقیت ایالات متحده در اتخاذ و پیشبرد سیاستهای نابخردانه ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۸    
نیمه نخست دیدار پرسپولیس ایران و الدحیل قطر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۶    
دونالد ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد که دولت او تحریم های جدیدی علیه 27 نهاد و فرد مرتبط با آنچه وی "شبکه اشاعه ای ایران" خواند، وضع کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۷    
سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از ابلاغ مراتب تأیید صحت انتخابات در کل حوزه های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به استانداری ها خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۳    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا تشکیل شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات 2020 قرار است جمعه یا شنبه نام قاضی دیوان عالی را اعلام کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۵    
پیگیری سوژه مخاطبان فارس من درباره اینکه چرا دنا پلاس به نمایندگان مجلس قسطی و زودتر تحویل می شود؟ باعث شد تا پیگیر ماجرا شده و نظرات مختلف نمایندگان را جویا شویم.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین اظهار داشت که با توجه به خروج ایالات متحده از برجام این کشور حق درخواست فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران را ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۸    
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا مدعی شد که تلاش ناکام ترامپ برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران باعث تضعیف اقدامات این کشور علیه فعالیت های هسته ای ایران شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۵    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار در شمال غرب کشور و وزش باد شدید در شش استان هشدار داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
بر اساس نتایج یکی از جدیدترین نظرسنجی های ایسپا، بیش از 20 درصد خانواده هایی که دانش آموز دارند اعلام کرده اند امکانات آموزش غیرحضوری در خانواده آن ها وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۱    
در دوران جنگ رسم بود دوستان نزدیک و همرزمان همراه، گاه گداری با دیدن عکاسی دوربین به دست، گرد هم جمع شوند و لحظه ای از با هم بودن را به خاطره ای ماندگار تبدیل کنند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۷    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بیشتر از یک سوم بودجه عمرانی کشور، هم اکنون در کیش پروژه در اجرا توسط بخش خصوصی داریم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۸    
بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس از حضور مهدی بن عطیه در ترکیب الدحیل متعجب شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان فردا برای شرکت در نشست سه جانبه با همتایان خود از قطر و ترکیه به استانبول سفر می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۶    
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که تهدیدهای تروریستی در منطقه کاهش تنش در ادلب هنوز از بین نرفته است و ترکیه در اجرای تعهدات خود در ادلب تعلل دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس مجلس گفت: در موضوع حمایت و دسترسی اقشار ضعیف و کم درآمد به کالاهای اساسی، مجلس تدبیری اندیشیده است تا در قالب کارت الکترونیک کالایی، نیاز اساسی این قشر را برطرف کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۷    
کارنامه علمی و پاسخنامه داوطلبان آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1399 منتشر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت که عدم ورود به عراق در ایام اربعین مختص ایرانی ها نیست و دولت عراق اعلام کرده که در این ایام پذیرای زوار دیگر کشورها نخواهد بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۷    
یک فروند بوئینگ 747 باری متعلق به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پس از دو ماه تعمیرات اساسی با کمک متخصصان ایرانی در آشیانه شماره یک ایران ایر در فرودگاه مهرآباد آماده پرواز شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۴    
روایت مقاومت 34 روزه خرمشهر که منجر به شکست راهبرد حمله برق آسا ارتش بعثی صدام شد و از سقوط استان خوزستان جلوگیری کرد!
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل آب منطقه ای تهران گفت: امسال میزان مصرف آب شرب در تهران 8 درصد افزایش داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۹    
وزیر خارجه کشورمان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با بیان اینکه 40 سال بعد از تهاجم صدام و علیرغم حمایت جهان از او، ما سرافراز ایستادیم، عنوان کرد: کسانی که آغازگر جنگی باشند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۹    
جریان اصولگرایی از جناح هایی است که شخصیت های مطرح بسیاری در درون خود دارد. جبههٔ پایداری انقلاب اسلامی معروف به جبههٔ پایداری ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۵    
در سایه بی تدبیری و لجبازی کشاورزان جان هزاران ماهی گرفته شد، در پی تصمیمات نادرست کشاورزان این روستا ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید که محور اصلی این طرح، عرضه خودرو در بورس کالای ایران به منظور شفافیت بالای معاملات این بورس و تحقق اهداف برای تبدیل خودرو به یک کالای ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
پوپه مهدوی نادر جهانگرد ایرانی قصد دارد برای نخستین مرتبه با پیاده روی سراسر جهان را با شعار جاده صلح جهانی 2020 بپیماید.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۴    
مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: امروز جنگ اقتصادی به مراتب پیچیده تر از جنگ نظامی چهل سال قبل است. تحریم ها سال ها می مانند؛ دولت 1400 کابینه جنگی می خواهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
سورن مانولیان عکاس ارمنی دنیایی زیبا در درون چشمان حیوانات را به نمایش گذاشته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: قیمت مصرف کننده تخم مرغ 14 هزار و 500 تومان به ازای هر کیلوگرم تعیین شد که از فردا ملاک نظارت بر بازار خواهد بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از فراهم شدن امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس+10 خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که بهتر بود به جای خودروی دنا پلاس اتومات که به برخی نمایندگان متقاضی تحویل شده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۳    
دومین طرح نمایندگان مجلس یازدهم برای اصلاح و رفع عیوب قانون نظارت بر رفتار نمایندگان دیروز اعلام وصول شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: اقدامات خرابکارانه اخیر در تاسیسات هسته ای شهید احمدی روشن (نطنز) باید توسط آژانس و کشورهای عضو محکوم شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
معاون وزیر امور خارجه روسیه بیان کرد: مسکو علیرغم تهدیدهای آمریکا به اعمال تحریم، به همکاری دفاعی با ایران ادامه خواهد داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۱    
سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه مراسم تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس درباره شایعات داروی جدید کرونا گفت: هنوز هیچ داروی ضدکرونا به بازار نیامده است؛ مردم به شایعات توجه نکنند
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۱    
روزنامه جوان نوشت: تعارف که نداریم، به هر دلیل درست و غلطی شرایط اقتصادی و معیشتی برای اکثرمان سخت و کرونا هم قوز بالا قوز شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حدود 4 ماه پیش تصمیم گرفتیم برای نمایندگان اتومبیل تهیه کنیم که خودروی دنا حدود 220 میلیون تومان قیمت داشت و این نرخ امروز به 600 میلیون تومان رسیده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی، گفت: انصافاً الان مشخص می شود که این شهید بزرگوار چه نقش بزرگ ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
با شروع هفته دفاع مقدس و نزدیک شدن به اربعین حسینی، از جدیدترین دیوارنگاره ی میدان حضرت ولیعصر(عج) رونمایی شد.
  • ۱