دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 مرداد 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 مرداد 1399 الف 2 مرداد 1399 الف 3 مرداد 1399 الف 4 مرداد 1399 الف 5 مرداد 1399 الف 6 مرداد 1399 الف 7 مرداد 1399 الف 8 مرداد 1399 الف 9 مرداد 1399 الف 10 مرداد 1399 الف 11 مرداد 1399 الف 12 مرداد 1399 الف 13 مرداد 1399 الف 14 مرداد 1399 الف 15 مرداد 1399 الف 16 مرداد 1399 الف 17 مرداد 1399 الف 18 مرداد 1399 الف 19 مرداد 1399 الف 20 مرداد 1399 الف 21 مرداد 1399 الف 22 مرداد 1399 الف 23 مرداد 1399 الف 24 مرداد 1399 الف 25 مرداد 1399 الف 26 مرداد 1399 الف 27 مرداد 1399 الف 28 مرداد 1399 الف 29 مرداد 1399 الف 30 مرداد 1399 الف 31 مرداد 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۷    
اگر در حال حاضر طرفدار توت فرنگی نیستید، شاید با خواندن این مطلب تجدید نظر کنید. توت فرنگی سرشار از مواد مغذی و پر از آنتی اکسیدان ها و خواصی شگفت انگیز است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۱    
پسر 19 ساله که همه تلاشش را کرده بود در کنکور ریاضی موفق شود، وقتی آزمون را خراب کرد تصمیم گرفت به زندگی اش پایان بدهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۲    
برنامه زنده باب القبله ویژه برنامه عقیق در محرم 99 وحید شمسایی خاطره کربلا رفتنش با تعدادی از مداحان را تعریف کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۱    
شاخص دلار پس از حدود یک هفته مجددا به کانال 93 واحدی رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۱    
مرد جوان که با همدستی برادرش و به بهانه طلاق و فرار خواهرشان به تهران او را با ضربه های قمه تا آستانه مرگ پیش برده بود بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۷    
تمام کارگران حقوق طلب دارند ولی به هیچ وجه جوابی به آن ها داده نمی شود و اگر حرفی بزنیم اخراج می شویم. ما هم می ترسیم اعتراض علنی داشته باشیم و به خاطر قطع نشدن بیمه مجبوریم سکوت کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۵    
یک پنجم کودکان مبتلا به سرطان در ایران، در بیمارستان محک به عنوان تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان ایران درمان خود را سپری می کنند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۲    
چهارمین و آخرین روز برگزاری کنکور سراسری 99 صبح امروز با حضور بیش از 174 هزار و 412 داوطلب در گروه زبان های خارجی آغاز شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۵۶    
ایرنا نوشت: نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت ایران متناسب با تهدیدهای متوجه برجام و قطعنامه، اقدام می کند که یکی از آنها بازگشت به طراحی گذشته راکتور اراک است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۲۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما هم مثل برخی باشگاه های حاضر در نیمه نهایی مخالف برگزاری جام حذفی قبل از شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۶:۵۷    
فارس نوشت:دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر گفته چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی برسد ظرف 1 ماه با ایران توافق خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۶:۲۷    
سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا هشدار داد: 40 میلیون آمریکایی با بی خانمان شدن مواجه هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۵:۳۲    
سردبیر روزنامه الکترونیکی رای الیوم در مقاله ای به بررسی علل شکست آمریکا در فعال سازی مکانیزم ماشه علیه ایران و انزوای بیش از پیش این کشور در جامعه جهانی پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۴:۳۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مطابق شرایط امروز و این زمان عزاداری سیدالشهدا بکنید به جای اجرای برنامه های سنتی، عزیزان ما برنامه های ابتکاری داشته باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۴:۰۸    
یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی از دولت این کشور بابت برداشتن گام نهایی برای لغو توافق هسته ای برجام تقدیر کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۳:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به اینکه درخواست آمریکا برای بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران هیچ مبنای قانونی ندارد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۳:۱۸    
یک مقام رژیم صهیونیستی در دیدار با مقام های آمریکایی خواستار توقف حمایت ادعایی کشورهای اروپایی از ایران شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۲:۲۷    
شمخانی در صفحه توئیتری خود نوشت مکانیزم ماشه تنها نمایشی تبلیغاتی برای نجات ترامپ است و خاصیت دیگری ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۱:۵۷    
سخنگوی سازمان ملل متحد گفت تفسیر زمان بندی های مندرج در قطعنامه 2231 برای بازگشت احتمالی تحریم ها علیه ایران به فرض موفقیت آمریکا در پیشبرد مکانیسم ماشه به عهده اعضای شورای امنیت است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۱:۲۷    
سرمربیان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای به تعویق افتادن دربی نود و دوم با یکدیگر به توافق رسیدند اما تصمیم گیرنده اصلی آنها نیستند!
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۱:۲۳    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، هدف از تمام طرحهای ضد فلسطینی را یهودی سازی قدس و تقسیم مسجدالاقصی دانست و درباره خطرات توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی هشدار داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۷    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از برنامه ریزی برای صدور دست کم 50 فقره گواهی محصولات حلال برای واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جاری به منظور سرعت بخشی به امر خطیر صادرات خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۸    
فارس نوشت: وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از محدودیت صدور ویزا برای 13 مقام ایرانی و رئیس سابق زندان اوین با ادعای نقض حقوق بشر، محدودیت صدور روادید به این کشور اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۴    
رئیس سابق فدراسیون های والیبال و کشتی با انتقاد از نحوه مدیریت ورزش در ایران معتقد است که فدراسیون فوتبال را خیلی بزرگ کرده ایم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۹    
نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد که دولت متبوعش برای بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران به اجازه کسی نیاز ندارد و می تواند به تنهایی این کار را انجام دهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۹    
رییس جمهوری کلمبیا مدعی شده دولت "نیکولاس مادورو" رییس جمهوری ونزوئلا در پی خرید موشک های ایرانی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۵    
وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد کشورش از همه ابزارهای دیپلماتیک خود استفاده خواهد کرد تا اجازه ندهد که چین و روسیه به ایران سلاح های پیشرفته بفروشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۴    
وکیل خانواده محسن روح الامینی از روند بررسی پرونده این کشته شده کهریزک، محکومیت مرتضوی و نحوه بررسی این پرونده به ارائه توضیحاتی پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۹    
ترکیب اصلی دو تیم فینالیست رقابت های لیگ اروپا در فصل جاری مشخص شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۲    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای توضیحاتی درباره درباره صیادان ازاد شده از دست دزدان دریایی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۲    
در حال حاضر ماهانه 700 هزار گوشی در کشور نیاز داریم، حتی در برخی زمان ها در هر ماه بین 500 هزار تا یک میلیون گوشی نیاز داشتیم برخی واردکنندگان نیز در عرض یک هفته سود هنگفت کردند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۸    
رئیس جریان ملی آزاد لبنان و داماد رئیس جمهور این کشور از شکست تلاش برای کودتای سیاسی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۹    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران از پایان فعالیت بشردوستانه بیمارستان صحرایی این جمعیت در بیروت با ارائه خدمات درمانی به 3500 بیمار و مجروح لبنانی با بیماری ها و جراحت های مختلف ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرح فروش اوراق سلف نفتی هم مشکل شرعی و هم قانونی دارد از طرفی مجلس به روند مناسبات شورای هماهنگی قوا نیز انتقاد دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۴    
وزارت امورخارجه آفریقای جنوبی ،تاکید کرد: از نظر ما برجام سهم مهمی در کاهش تنش بر سر برنامه هسته ای ایران داشته و برای ارتقاء صلح، ثبات و عادی سازی روابط جنبه حیاتی دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۰    
ترکی الفیصل رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان سعودی روز جمعه اعلام کرد که برپایی کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرط ریاض برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۱    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: پیمان ناتو در همه عرصه ها ازجمله تبلیغاتی مبارزه با روسیه را در دستور کار قرار داده است و همچون جنگ سرد از طرف غرب مورد تهاجم قرار گرفته ایم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۰    
دفتر نمایندگی چین در سازمان ملل اعلام کرد: از آنجایی که آمریکا از توافق برجام خارج شده است و عضو این توافق نیست لذا صلاحیت دعوت شورای امنیت به استفاده از مکانیسم ماشه را ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۷    
یکی از راه هایی که به از بین بردن آکنه پوست صورت کمک می کند، گذاشتن کمپرس آب گرم روی صورت است. کمپرس آب گرم باکتری ها، چرک و مواد آلوده در منفذ های پوست و فولیکول های مو را نابود می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: 15 نفر از عوامل شهرداری و شورای ساری و سلمانشهر، به جرم اخذ رشوه، اختلاس و تضییع حقوق عمومی، شناسایی و دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۴    
یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله نورولوژی نشان داد "افراد سحرخیز" و افرادی که مدت کوتاه تری می خوابند بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری آلزایمر هستند که باعث از بین رفتن حافظه و اختلال در سایر ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۹    
در پی مخالفت آمریکا با درخواست روسیه برای برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران، برگزاری این نشست منتفی شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۹    
نخست وزیر عراق دیدارش با رئیس جمهور آمریکا را مهم و موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت که درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق به توافق رسیده ایم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۹    
خریداران خودرو به امید این که بازار روندی کاهشی به خود گیرد، در هفته های اخیر دست از خرید خودرو کشیده اند و به دلیل قدرت خرید پایین، ترجیح داده اند خرید خودرو را به بعد موکول کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۵    
باشگاه خبرنگاران جوان روایتی شنیدنی از نخستین سفر معظم له به کربلای معلی و زیارت امام حسین (ع) را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۷    
مدافع ملی پوش کشورمان به صورت رسمی از العربی قطر جدا شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۳    
کارشناس مسائل سیاسی درباره درخواست آمریکا مبنی بر فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران، گفت: مسئولان ما باید درس عبرتی از روابط با غرب بگیرند و از ظرفیت خوبی که در شرق وجود دارد، استفاده کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۴    
پزشک تیم فوتبال استقلال توضیحاتی در خصوص وضعیت مصدومیت علی کریمی و روزبه چشمی دو بازیکن آبی پوشان ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور ترکیه گفت: بزرگترین منبع گازی تاریخ ترکیه در دریای سیاه با ظرفیت 320 میلیارد متر مکعب ذخایر انرژی کشف شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۴    
طبق گزارش ها، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از دیدار با ژنرال قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان که به ریاض سفر کرده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۶    
خستین نماهنگ نشان ویژه محرم؛ ماه حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام با عنوان پرچم عشق بخش هایی از فرمایشات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای درباره قیام عاشورا و فلسفه نهضت حضرت اباعبدالله الحسین تولید و ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۶    
ایسنا نوشت: نخست وزیر عراق در سخنانی گفت که رئیس جمهوری آمریکا به وی اعلام کرده است که نیروهای واشنگتن طی سه سال از عراق خارج می شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای شهر تهران گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی خواستار حضور من در ریاست شورا برای سال آخر شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
آمار داد و ستدهای اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس نشان می دهد که این اوراق در چهار ماه ابتدای سال جاری در بازه قیمتی بین 65 تا 72 هزار تومان در نوسان است و بین معامله گران داد و ستد می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج نسبت به برخی انتصابات مسئله دار در استان انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۵    
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد محور کندوان و آزادراه تهران - شمال از سمت جنوب به شمال مسدود و یکطرفه شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۵    
از آنجایی که در پی شروع موج دوم کرونا، مجددا سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق درگاه های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک از سه به شش میلیون تومان و در پرداخت سازها نیز از یک به سه میلیون تومان افزایش ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا که روز پنجشنبه سازوکار حل اختلاف برجام را در سازمان ملل کلید زد، در سخنانی از کشورهای اروپایی به خاطر عدم همراهی این کشورها با واشنگتن در اجرای مکانیسم ماشه انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۷    
مالک باشگاه تراکتور و ماشین سازی گفت: من در هر 2 باشگاه تبریز نماینده هواداران هستم نه مالک باشگاه
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه آمریکا بعد از خروج رسمی از برجام نمی تواند به عنوان دولت مشارکت کننده از مکانیسم ماشه استفاده کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۹    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به وضعیت عرضه اوراق قرضه دولتی تا پایان مرداد ماه سال جاری پرداخته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت های فعلی خودروها در بازار مورد تایید وزارتخانه نیست ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۱    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۱    
امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه می گوید که واکسن بیماری همه گیر کووید 19 ممکن است به زودی آماده شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۷    
ایسنا نوشت: رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات متحده عربی می گوید وقتی حمل و نقل با مشکل مواجه شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۷    
وزارت خارجه چین با بیان اینکه آمریکا، عهد شکسته و از برجام خارج شده، بار دیگر تاکید کرد واشنگتن هیچ حقی ندارد که خواستار بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
یک سایت یونانی با اشاره به زمان برگزاری فینال جام حذفی در ایران اعلام کرد احتمال دارد سفر احسان حاج صفی به یونان به تعویق بیافتد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۴    
رئیس شورای روابط خارجه آمریکا و مدیر اسبق سیاست گذاری ها در وزارت خارجه این کشور گفت که ایالات متحده بیشتر از جمهوری اسلامی ایران به انزوا کشیده شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۶    
محرم 1442 هجری بدون حاج قاسم و متفاوت با سالهای قبل آغاز شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
رئیس مستعفی فدراسیون سرانجام درباره شایعه دستگیری پسرش حرف زد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۳    
وقتی با یک توپ آتشین بازی کنید، دیگر احتیاجی به لامپ برای روشن کردن زمین بازی ندارید. این افرادی که در تصویر می بینید در اندونزی هستند و با یک نارگیل خشک شده که به نفت سفید آغشته شده فوتبال بازی می ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۹    
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: هر هیئت مذهبی در روز می تواند تنها یک ساعت داخل حرم مطهر عزاداری کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی؛ از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما روی آنتن می رود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۵    
روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی با اشاره به مخالفت متحدان اروپایی با آمریکا نوشت: آمریکا به جای منزوی کردن ایران بر سر توافق هسته ای، خودش پشت در ماند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی "نردبان" به بررسی مستندهای با موضوع کودتای 28 مرداد پرداخته و صحنه هایی از یک جدایی را روایت می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
رئیس سابق فدراسیون فوتبال پرده از نامه محرمانه وکیل ویلموتس برداشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
آسیب دیدگی هافبک پرسپولیس برای دربی پایتخت در جام حذفی امروز بررسی می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۷    
تست کرونای سیّد شهاب الدین صدر مثبت اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۴    
سه صیاد بلوچ که از سوی دزدان دریایی سومالی گروگان گرفته شده بودند، دقایقی پیش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۶    
هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برنامه کاری نمایندگان را تا پایان مهر ماه اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۶    
مسئول روابط عمومی اورژانس سبزوار گفت: بر اثر تصادف زنجیره در محور سبزوار - جوین 13 نفر جان خود را از دست داده و 11 نفر مصدوم شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
گزارشها از روند پرداخت تسهیلات حمایتی نشان می دهد که ثبت نام وام کرونا در هفته های اخیر با استقبال بیشتری از سوی متقاضیان همراه بوده و بیش از 2400 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
نیما آهوان، تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است که سهامداران باید در بازار سهام برای خرید و فروش های خود دلیل منطقی داشته باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۶    
فارس نوشت: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، باتوجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری عزاداری در مساجد به دلیل مسقف بودن ممنوع است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۱    
پلیس تهران از شهادت یکی از مأموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز یک سارق خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۸    
یک شبکه آمریکایی با اشاره به مخالفت کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان با درخواست واشنگتن برای احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران، نوشت که این نشانه انزوای جهانی ایالات متحده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۸    
رقابت بیش از 594 هزار داوطلب آزمون سراسری سال 99 برای کسب صندلی رشته های علوم تجربی دانشگاه ها، به عنوان پرتقاضا ترین رشته ها و بزرگترین گروه آزمایشی کنکور امسال ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۴    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس، این مرکز را اندیشکده جامع در نظام پارلمانی دانست و تصریح کرد: فراتر از علایق سیاسی باید در مرکز پژوهش ها کاری را دنبال کرد که از همه ظرفیت های نخبگی جامعه استفاده شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خط خبری برخی رسانه های بیگانه این است که نشان دهند صرفا با درخواست آمریکا، ایران از طرف شورای امنیت سازمان ملل تحت تحریم قرار خواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰    
تسنیم نوشت: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان "در شاخص سرانه مسکن و مالکیت وضعیت کشور بدتر شده است"، گفت: برای خرید واحد 75 متری، دهک سوم درآمدی باید 63 سال پس انداز کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۲    
به گفته وندی شرمن اروپا، روسیه، چین، هیچ یک باور ندارند که آمریکا در جایگاهی است که بتواند به مکانیزم ماشه برای بازگشت سریع و خودکار تحریم ها علیه ایران متوسل شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۳    
نتخاب نوشت: خبرگزاری العربیه مدعی شد که انفجاری در فرودگاه مهرآباد رخ داده است. سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران گفت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۹    
میزان نوشت: رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری مادر و پسری خبر داد که از یک منزل 6 میلیارد ریال سرقت کرده بودند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
تسنیم نوشت: یک باشگاه پرتغالی که سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را روی نیمکت دارد، خواهان جذب وینگر صنعت نفت آبادان شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: عهد ما با عاشورا منهاجی است که با کرونا یا بدون آن تا ظهور حضرتش پایدار و پویا می ماند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۷    
یک رسانه ژاپنی به نقل از برخی دیپلمات ها مدعی شد که مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
نمایندگی بلژیک در سازمان ملل مخالفت این کشور با فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران توسط آمریکا را ابراز کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع حذف کنکور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، گفت: یک شبکه منتفع در کشور وجود دارد که نمی گذارد مصوبه حذف کنکور اجرایی شود.
  • ۱