دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 آذر 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 مرداد 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 آذر 1399 الف 2 آذر 1399 الف 3 آذر 1399 الف 4 آذر 1399 الف 5 آذر 1399 الف 6 آذر 1399 الف 7 آذر 1399 الف 8 آذر 1399 الف 9 آذر 1399 الف 10 آذر 1399 الف 11 آذر 1399 الف 12 آذر 1399 الف 13 آذر 1399 الف 14 آذر 1399 الف 15 آذر 1399 الف 16 آذر 1399 الف 17 آذر 1399 الف 18 آذر 1399 الف 19 آذر 1399 الف 20 آذر 1399 الف 21 آذر 1399 الف 22 آذر 1399 الف 23 آذر 1399 الف 24 آذر 1399 الف 25 آذر 1399 الف 26 آذر 1399 الف 27 آذر 1399 الف 28 آذر 1399 الف 29 آذر 1399 الف 30 آذر 1399 
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۰:۳۱    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی نوشت: باید دوستی را با دوستی و تهدید را با تهدید پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 152 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. به گفته او همچنین 6178 نفر نیز به کووید 19 مبتلا شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۱:۳۴    
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در نامه ای به رئیس دادگاه قانون اساسی اتریش، از وی بخاطر ابطال یک رأی علیه حق حجاب مسلمانان در این کشور، قدردانی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۴    
فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال 1399 در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تا ساعت 24 روز شنبه 6 دیماه 99 تمدید شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۱    
کتاب روش و الگوی تحلیل سیاسی به همت پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) منتشر شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۱    
سازمان جهانی بهداشت امروز دوشنبه اعلام کرد شواهدی در تأیید اینکه نسخه جهش یافته ویروس کرونا بیماری شدیدتری نسبت به گونه اولیه آن ایجاد می کند وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۹    
طی مراسمی عبدالحمید قره داغی مدیرعامل پیشین انتشارات سوره مهر تکریم و علی اکبر شیروانی به عنوان مدیر جدید این انتشارات معرفی شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۵    
محققان با استفاده از هوش مصنوعی تستی برای شناسایی دژنراسیون ماکولا (تباهی لکه زرد شبکیه چشم) ، 3 سال قبل از ظهور علائم آن ابداع کرده اند.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۵    
شاخص بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه با کاهش 2708 واحدی روبرو شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۶    
استاندار تهران با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان تهران به 7 درصد در تابستان سال جاری، امنیت را عامل جلب اعتماد سرمایه گذاران بخش خصوصی ارزیابی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۸    
دنیای اقتصاد نوشت: بازار امروز دوشنبه شاهد افزایش قیمت طلا و سکه است. قیمت دلار نیز در بازار رشد داشت و به 25,580 تومان رسیده است.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۰    
دکتر علی دارابی در روزنامه صبح نو نوشت: درباره بنیادی ترین و اساسی ترین مسائل کشور اتفاق نظر وجود ندارد. این نشانه بحران تحلیل و ضعف نظریه پردازی در ساختار و نظام برنامه ریزی کشور است ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۲    
جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای، اظهارات آیت الله محمود امجد را درباره اعدام روح الله زم ناشی از بی بصیرتی و انحراف دانست و تأکید کرد که باید آن را در زمره مصادیق ریزش های عبرت آموز دوران ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۳    
مهریه مهمترین حقوق مالی زن در زندگی زناشویی محسوب می شود و به محض آنکه عقد نکاح بین زن و مرد جاری می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۸    
قنات دو طبقه مون اردستان به عنوان تنها قنات دو طبقه جهان شاهکاری بی نظیر است
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۲    
کره ای که از دام های علف خوار به دست آمده باشد حاوی ویتامین K2 است که در مقایسه با نوع گیاهی آن، خطر حملهٔ قلبی را کاهش می دهد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۶:۴۷    
رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص جدایی بشار رسن گفت: جزئیات این موضوع را به زودی اعلام می کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۲:۱۷    
شمارش معکوس برای انتشار اوراق سلف مسکن در بورس کالا آغاز شده است؛ طرحی که از طریق آن امکان پیش خرید خانه برای متقاضیان فراهم خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۵۴    
اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و معاون پیشگیری و مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا ...
الف   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۱۷    
به گزارش الف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی یادداشتی با عنوان پرسش شب یلدا به بررسی اعتماد به غرب و اقتصاد برجامی پرداخته است
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۶    
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 کاهش وابستگی به نفت و شفاف سازی منابع و مصارف را از اولویت های این کمیسیون عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۸    
وزیر دفاع کانادا در سخنانی چین را از عمده نگرانی های این کشور و متحدانش غربی کانادا خواند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۲    
زلزله 4.2 ریشتری در ساعت 22 و 15 دقیقه امشب نصرآباد تربت جام در خراسان رضوی را لرزاند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا مشاور سابق خود را یکی از احمق ترین افراد در واشنگتن توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۳    
طی شبانه روز گذشته نزدیک به 36 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس به ثبت رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۲    
باشگاه ایتالیایی رم شب یلدا را به ایرانی ها تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۰    
منابع امنیتی عراق خبر دادند پایگاه نظامی در سفارت آمریکا در بغداد با چندین راکت هدف گرفته شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۷    
دیاباته از باشگاه استقلال درخواست کرد خانواده اش را به ایران بیاورند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۵    
یک مقام حزب الله لبنان به گارین گفت: ممکن است ترامپ در روزهای پایانی ریاست جمهوری اش دست به اقدام تحریک آمیز علیه ایران یا حزب الله لبنان بزند
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در ردیف های بودجه هیچ چیزی درباره سند 2030 نیامده است، گفت: آن چیزی که اشتباه شده، یک متن مربوط به برنامه ششم در سال های قبل است
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۷    
ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی در شعبه اول دادگاه کیفری به ریاست قاضی جواهری برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۱    
منابع مطلع گفتند، ولیعهد سعودی و ولیعهد امارات اخیرا نشستی محرمانه در نیوم در ساحل دریای سرخ داشتند که مربوط به حل بحران شورای همکاری خلیج فارس بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۸    
شورای نگهبان مصوبه اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی (ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم) را که 15 مردادماه امسال در مجلس به تصویب رسید، پس از دو بار رفت وبرگشت، تأیید و به مجلس ارسال کرد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۰    
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی مطرح شدن ادعاهایی پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی اعلام کرد ادعاهای مطرح شده پیرامون توقیف این سریال از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۲    
پنجشنبه های خانم جولیا اولین و معروف ترین رمان این نویسنده است؛ کتابی که بعدها دستمایه ی اقتباس نمایشنامه و فیلمنامه ای از روی آن شد و همین طور سریالی تلویزیونی که مخاطبان ایتالیایی بسیاری را مجذوب ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۳    
یک کاروان نظامی متعلق به تروریست های آمریکایی در جاده بین المللی ناصریه عراق هدف قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۵    
رئیس دادگاه بخش مهردشت نجف آباد از بررسی قتل دختر 21 ساله نجف آبادی به دست پدرش در دستگاه قضا خبرداد
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۳    
جلیقه زردها علیرغم موج جدید شیوع ویروس کرونا در فرانسه به خیابان های پاریس بازگشتند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در فضای مجازی نوشت: موضوع استخدام 30 هزار پرستار را تا حصول نتیجه با جدیت در مجلس پیگیری می کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۵    
جایزه اُ. هنری یک رویداد ادبی است که هر ساله به داستان های کوتاهی که ارزش استثنایی دارند داده می شود. مجموعه داستان یک چیز خوب کوچولو شامل داستان های برگزیده این جایزه ادبی در سال 1983 است
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۵    
فیلمبرداری آخرین فیلم اصغر فرهادی با نام قهرمان در شیراز به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۷    
مذاکرات پیچیده میان حزب نتانیاهو و گانتز برای ممانعت از انتخاباتی دیگر در فلسطین اشغالی در ساعات پایانی ضرب الاجل تصویب بودجه تا روز سه شنبه در حالی در جریان است که اختلافات حل نشدنی به نظر می رسد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۰    
شرکت بوئینگ اعلام کرد: بر اساس مطالعات انجام شده، حرارت می تواند ویروس کرونا موجود روی برخی سطوح داخل هواپیما را نابود کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۸    
یک روزنامه آمریکایی ضمن ارائه پیشنهاد به جو بایدن رئیس جمهور منتخب برای بهبود روابط این کشور با ایران نوشت، بازگشت به برجام شاید غیرممکن باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۵    
در حالیکه با پیدایش گونه جدید کرونا در بریتانیا شماری از کشورهای اروپایی سفر به انگلیس را ممنوع کردند، آلمان در حال بررسی ممنوعیت سفر به این کشور است تا از گسترش آن جلوگیری کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۳    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: ریاض و مسکو قصد دارند، به همکاری در کمک به بازار نفت ادامه دهند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۴    
روزنامه گاردین در گزارشی به روابط گذشته کاری میان رهبر حزب اکثریت سنا و رئیس جمهور منتخب آمریکا در مجلس سنا اشاره کرده و نوشته رابطه آنها در دولت بعدی با توجه جایگاهشان محک خواهد خورد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: میزان مطالبات صندوق توسعه ملی از دولت که در سال 1400 سر رسید آن فرا می رسد 12 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۴    
رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به گزارش تفریغ بودجه سال 98، گفت: آمار نشان می دهد که حدود دو سوم از احکام بودجه یا ناقص عمل شده و یا فاقد عملکرد بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۸    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه تولید موبایل ایرانی از طریق جذب مشارکت فعالان اقتصادی دستور کار این وزارتخانه است گفت: وزارت دفاع به موضوع تولید موبایل ایرانی ورود کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۶    
"فیصل المقداد" وزیر خارجه سوریه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی "راشاتودی" گفت: آمریکا حق اظهارنظر در مورد حضور ایران در سوریه را ندارد زیرا چنین حضوری در سرزمین آمریکا صورت نگرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۳    
هافبک عراقی سابق پرسپولیس گفت: خیلی دوست داشتم قهرمان آسیا شویم و با جام از پرسپولیس خداحافظی کنم اما فوتبال برد و باخت دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۶    
سخنگوی دولت گفت: مجوز تامین اعتبار برای استخدام 30 هزار نفر پرستار در نظر گرفته شده و زمان آزمون آن اعلام خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۲    
با نزدیک شدن به شب یلدا، گشت های تعزیرات در سنندج با حضور در فروشگاه ها بر قیمت ها نظارت کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۲    
دنیای اقتصاد نوشت: بازار در حالی امروز یکشنبه به کار خود پایان داد که طلا، دلار و سکه افزایش قیمت را تجربه کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۸    
با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد کاربران اینترنت، صنعت حمل و نقل نیز دچار تحولات اساسی شده است. بسیاری از شرکت های باربری برای این که بتوانند خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و مشتریان بیشتری ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۳    
گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در آبان ماه منتشر شد. بر این اساس اکثر خودروهای پرتیراژ دارای 3 ستاره کیفی از 5 ستاره هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۹    
سازمان ملی فضایی چین روز گذشته طی مراسمی نمونه ای که کاوشگر چانگ 5 از ماه جمع کرده بود را به تیم های تحقیقاتی انتقال داد. اکنون ذخیره، تحلیل و تحقیق روی این نمونه 1731 گرمی آغاز شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتقام سخت از عین الاسد شروع شده ولی ادامه دارد، گفت: ما لبالمرصاد هستیم؛ ما در کمین هستیم تا در موقعیت های مناسب، ضربات خودمان را به آمریکایی ها وارد کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: نظام پرداخت در نظام سلامت بسیار تبعیض آمیز و غیرعادلانه است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای آورده است: بدزبانی ها و سخنان موهن یکی از خودباختگان ساده لوح که چندی است در برخی رسانه های مجازی منتشرشده چیزی جز خاک پاشی بر آفتاب نیست.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانات صبح امروز (یکشنبه) مقام معظم رهبری، بر پیگیری و نظارت بر اجرای دقیق قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تأکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس دادگاه بخش مهردشت (استان اصفهان) گفت: تحقیقات مقدماتی قتل دختر جوان توسط پدرش در دادگاه بخش مهردشت آغاز شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا پس از مطرح کردن بهانه های مختلف، دلیل خروج آمریکا از برجام و تلاش برای فروپاشی آن در سال های اخیر را عدم انتفاع اقتصادی از این توافق عنوان کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳    
سازمان غذا و داروی آمریکا در حال تحقیق درباره واکنش های حساسیت برانگیز و آلرژیک به واکسن کرونای شرکت فایزر است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی وزارت بداشت تاکید کرد که همچنان مهمترین عامل انتقال بیماری کووید-19 در کشور، مربوط به دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹    
نتایج تحقیقات جدید در فرانسه نشان می دهد که ویروس کرونا سه برابر بیشتر از آنفلوآنزا باعث مرگ و میر می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۴    
عکس از مصطفی خلیل زاده
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
برخی منابع آگاه در ریاض از نشست محرمانه ولی عهد ابوظبی با همتای سعودی خود در شهر نئوم با هدف بررسی آشتی با قطر خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۳    
در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، رهبر انقلاب اسلامی به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن گفتند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
کارشناسان می گویند با توجه به اینکه یکی از دلایل اصلی افزایش پایه پولی، نقدینگی و درنتیجه، تورم در سال های اخیر، کسری بودجه شدید دولت و نحوه تامین این کسری توسط دولت بوده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
صبح یکشنبه 30 آذر 1399، 400 دستگاه اکسیژن ساز خانگی اهدایی کمیته بین المللی صلیب سرخ با هدف مشارکت برای مقابله با کرونا به این جمعیت واگذار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۴    
مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به پیشنهاد مایکل فلین همتای پیشین خود برای برقرار کردن حکومت نظامی در ایالت های کلیدی، چنین پیشنهادی را منزجرکننده و غیر قابل باور خواند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۰    
شماره هفتم نشریه تأملات رشد با محوریت تحلیل و بررسی ابعاد گوناگون مسئله کنکور و ارائه راهکاری برای تحول در نظام سنجش و پذیرش دانشجو در معرض نگاه نخبگان علمی و سیاست گذاران اجرایی کشور قرارگرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۱    
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: رییس جمهوری با درخواست این سازمان برای استخدام 12 هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر در دستگاه های دولتی موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۱    
در حالی که تنها حدود سه ماه از افزایش قیمت مصوب کره خوراکی می گذرد این کالای مصرفی دوباره در بازار گران شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۲    
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در نشست امروز خود اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون را مشخص کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
عضو هیئت امنای تأمین اجتماعی با بیان اینکه چند بند از بودجه 1400 توهین به شعور کارگران است، گفت: در این لایحه به صراحت اعلام شده بیمه حدود 600 هزار نفر از کارگران، رانندگان و... حذف شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
به روزترین دستگاه ها و تجهیزات را که برای تعمیر مدل های مختلف گوشی های شیائومی در اختیار یک تیم فنی و تخصصی قرار دارد تا آنها بتوانند و عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی ها را با سرعت و ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه پروژه بزرگ و مهم ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح، به پایان رسید، اظهار داشت: صبح امروز (یک شنبه) با برگزاری مجمع بانک انصار ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی گمرک گفت: بیش از 9هزار خودرو که از سال 97 در گمرکات کشور وجود داشت، ترخیص شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۳    
سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در مصاحبه ای رادیویی، رئیس جمهور فعلی آمریکا را اقتدارگرا خواند و از عملکرد هم حزبی های خود نیز انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
یک فعال سیاسی معتقد است اصولگرایان باید دو بازنگری در اندیشه و عمل خود داشته باشند در غیر این صورت فقط می توانند با تکیه بر برخی پارامترهای دیگر به قدرت برسند.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
باشگاه پرسپولیس از انتقال بشار رسن به تیم قطر اس سی سود چندانی نمی برد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهور گفت: کیفیت خودرو مطالبه مردم است که بایستی با هم افزایی و هماهنگی های لازم، توقع و انتظارات را به نحو مطلوبی پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت کارانه ماه گذشته پرستاران که بیش از 5 هزار و 500 میلیارد تومان بود به صورت یکجا خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۴    
شرکت ایران خودرو در خصوص فیلم منتشر شده از حاشیه های رونمایی تارا و روشن نشدن این خودرو توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۴    
خاندوزی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: هدف قانون مالیات بر خانه های خالی پیدا کردن گردن کلفت ها است
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۶    
رئیس سازمان حمایت اعلام کرد که فروش اجباری کالا همراه با هر کالای دیگر تخلف است و با آن برخورد می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
عدم اجرای حداقل نیمی از قوانین مصوب معضلی است که بارها از سوی نمایندگان مجلس با اعتراض مواجه شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۴    
مصطفی میرسلیم درباره رئیس مجلس شورای اسلامی می گوید: آقای قالیباف کوله باری از تجربه عملیاتی در دوران جنگ تحمیلی، فرماندهی نیروی هوایی سپاه ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۶    
وزیر بهداشت گفت: برای جامعه پرستاری از امروز 50 درصد فوق العاده ویژه در احکام لحاظ می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۷    
سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس از پاسخ مثبت دولت به نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور برای اصلاح لایحه بودجه 1400 خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۳    
سیروس دین محمدی و صحبت هایش در مورد یورگن کلوپ که با او در آلمان هم اتاقی بود را می توانید در ویدیوی زیر تماشا کنید./صداوسیما
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۳    
در شرایطی که طی 10 ماه اخیر، جامعه پرستاری تحت شدیدترین فشار کاری قرار داشته است، اما همچنان دستمزدها و مزایای این گروه از کادر درمان ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۵    
فراگیر شدن کاربرد رایانه ها در فرآیند طراحی، شروع فصل تازه ای در طراحی است. شاید بتوان گفت تا همین اواخر آنچه رایانه ها در اختیار طراح قرار می دادند به نوعی نسخه دیجیتال همان ابزار سنتی (قلم و کاغذ و ...
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۵    
در جدول زیر قیمت روز انواع خودروی پراید در بازار آزاد را مشاهده می کنید./ منبع: اقتصادآنلاین
الف   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۱    
پلیس افراد متخلف را که اقدام به مخدوش کردن پلاک می کنند به دادگاه معرفی می کند و قاضی برای آنها یک تا 3 ماه دستور توقیف خودور و 3 تا 6 میلیون تومان جریمه در نظر می گیرد.
  • ۱