دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 4 اسفند 1395 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 آذر 1395 عصر خودرو 30 دی 1395 عصر خودرو 1 بهمن 1395 عصر خودرو 1 اسفند 1395 عصر خودرو 2 اسفند 1395 عصر خودرو 3 اسفند 1395 عصر خودرو 4 اسفند 1395 عصر خودرو 5 اسفند 1395 عصر خودرو 6 اسفند 1395 عصر خودرو 7 اسفند 1395 عصر خودرو 8 اسفند 1395 عصر خودرو 9 اسفند 1395 عصر خودرو 10 اسفند 1395 عصر خودرو 11 اسفند 1395 عصر خودرو 12 اسفند 1395 عصر خودرو 13 اسفند 1395 عصر خودرو 14 اسفند 1395 عصر خودرو 15 اسفند 1395 عصر خودرو 16 اسفند 1395 عصر خودرو 17 اسفند 1395 عصر خودرو 18 اسفند 1395 عصر خودرو 19 اسفند 1395 عصر خودرو 20 اسفند 1395 عصر خودرو 21 اسفند 1395 عصر خودرو 22 اسفند 1395 عصر خودرو 23 اسفند 1395 عصر خودرو 24 اسفند 1395 عصر خودرو 25 اسفند 1395 عصر خودرو 26 اسفند 1395 عصر خودرو 27 اسفند 1395 عصر خودرو 28 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1395 عصر خودرو 30 اسفند 1395 
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
عصر خودرو- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: سوخت کامیون هایی که در طرح پیمایش شرکت نکرده اند کاهش می یابد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
عصر خودرو: بررسی خودرو ها با پلاک مناطق آزاد نشان از آن دارد که این خودرو ها عموما در سطح جهانی خودرو لوکس محسوب نمی شوند و تنها قوانین واردات خودرو در ایران این خودرو ها را لوکس و گران قیمت کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
عصر خودرو- برخی از کارشناسان بیمه معتقدند: اسفند ماه زمان کوتاه و نامناسبی برای بخشودگی جرایم بیمه ای موتورسواران است و بهتر است این زمان در فصل دیگری از سال آینده تمدید شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
عصر خودرو- نایب رییس اتاق بازرگانی گفت: شرکت های اسنپ و تپسی بر اساس ضوابط قانونی که در کشور وجود دارد ثبت شده و دارای شناسنامه هستند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۵    
عصر خودرو- به زودی با راه اندازی سامانه اینترنتی، شهروندان می توانند تسهیلات مالی لازم برای موتورهای برقی را دریافت کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۵    
عصر خودرو – شماره 334 هفته نامه خودرو امروز به همراه پانزدهمین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس تعمیرگاه منتشر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۵    
عصر خودرو- مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: جذابیت منطقه آزاد ارس نسبت به تمام مناطق آزاد کشور استثنایی و در حال شکوفایی است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
عصر خودرو : شش سال پیش در چنین روزی معاون گمرک ایران گفت: امسال تاکنون بیش از 36 هزار خودروی سواری وارد شده که 20 درصد بیش از مدت مشابه پارسال است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
عصر خودرو: مرسدس-AMG در نمایشگاه خودرو ژنو با خودرویی حاضر خواهد شد که آن را برای رقابت با پورشه پانامرا در نظر گرفته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
عصر خودرو- معاون وزیر ارتباطات از راه اندازی اپلیکیشن ها و کسب و کارهای بیمیتو، فونقا ، وای بای، میس وان، سیمرغ و فراسیب با پرداخت وام وجوه اداره شده از طرف وزارت ارتباطات خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۵    
عصر خودرو- معاون اموز صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام تلاش دولت تدبیر و امید در مسیر ایجاد انسجام و هماهنگی میان صنایع خودرو سازی و کارخانه های لاستیک سازی کشور بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
عصر خودرو- فورد بر این باور است که خودروهای آینده می توانند حالت و موقعیت راننده را تشخیص داده و متناسب با آن رفتار کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
عصر خودرو- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس اعلام اداره قوانین مجلس اخذ گواهینامه رانندگی نیازمند داشتن کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با تشریح فواید اقتصادی و زیست محیطی مترو بر اهمیت گسترش این ناوگان تاکید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
عصر خودرو- رییس انجمن صنفی لاستیک ایران با اشاره به ظرفیت تولید لاستیک در کشور، از افزایش 15 درصدی تولید داخلی انواع لاستیک در سال جاری خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
عصر خودرو- معاون اموز صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام تلاش دولت تدبیر و امید در مسیر ایجاد انسجام و هماهنگی میان صنایع خودرو سازی و کارخانه های لاستیک سازی کشور بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۵    
عصر خودرو: مرسدس AMG، دست قدرتمندساز بنز، در سالگرد تولد پنجاه سالگی اش از نسخه محدود "سه گانه" خود رونمایی کرد که به زودی وارد بازار شده و احتمالا طرفداران زیادی پیدا می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش استاندارد خودرو گفت: در نظر داریم تا 83 مورد استاندارد اجباری که در دنیا مورد عمل خودروسازی است را تا پایان سال 97 در صنعت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۵    
عصر خودرو: این خودروی قدرتمند جاده های سخت از شرکت فورد با موتوری توربو شارژ دارای جعبه گیربکس 10 سرعته اتوماتیک است. سرعت صفر تا شصت این کامیونت 4 در 5.3 و نهایت سرعتش 107 کیلومتر بر ساعت است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
عصر خودرو- رئیس همایش و کرسی یونسکو در آموزش سلامت با تشریح سه دود مضر برای ریه کودکان بر تبعات مخرب جرایم رانندگی بر سلامت روان مردم تأکید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۰    
عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی گفت: به روز رسانی تجهیزات از اولویت های ناجاست و براین اساس تجهیزات ناجا سال آینده به روز می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۵    
عصر خودرو- در مدت 10 ماه سال جاری، رتبه اول برخورد با تخلفات درون شهری به تهران بزرگ اختصاص یافته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
عصر خودرو- کیا سورنتو ، مدل 2016 با مبلغ 233 میلیون تومان معامله می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
عصر خودرو- نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی هرچه سریعتر متروی تهران - ورامین شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
عصر خودرو- شهرداری تهران در نوروز 96 با بهره گیری از اتوبوس های روباز دو طبقه ویژه گردشگری و برگزاری تورهای مختلف در سطح شهر تهران به استقبال از بهار سال 96 می رود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
عصر خودرو- سیزدهمین همایش و نمایشگاه ملی صنعت لاستیک با حضور معاون وزیر صنعت و تولیدکنندگان داخلی و خارجی در یزد برگزار شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
عصر خودرو- معاون مهندسی سایپا ضمن بیان توافقات صورت گرفته و همکاری مشترک با شرکت کیاموتورز مبنی بر اضافه شدن برخی از آپشن های مهم به سراتو تولیدی در سایپا ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
عصر خودرو- برند اقتصادی فولکس واگن ظاهرا سرانجام چراغ سبز آغاز فعالیت خود را دریافت کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
عصر خودرو- طبق نظر سنجی های به عمل آمده از سمت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه مهم فرایند، شرکت مدیران خودرو بالاترین رتبه را در این رتبه بندی کسب کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
عصر خودرو- شرکت خودروسازی کارمانیا به تازگی با مهیا کردن بستری امن بر پایه پروتکل https و نیز اخذ e نماد، دسترسی راحت، مطمین و ایمن را برای خریداران خودروهای BYD وبسایت خود مهیا کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
عصر خودرو: یک استارتاپ جاه طلب چینی بنام "تکرولز" برنامه هایی را برای معرفی اولین ابرخورو تولیدی در چین اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
عصر خودرو- به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند شرکت ایرتویا در راستای تکریم و رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان اقدام به راه اندازی خدمات جاده ای مخصوص خودروهای تویوتا و لکسوس نموده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با وجود بارش های سنگین برف طی اوایل هفته، تردد در محورهای مواصلاتی استان روان و بدون مشکل است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
عصر خودرو- مدیرعامل آتش نشانی کرمان گفت: در اثر تصادف یک دستگاه پراید با بنز 10 تنی در محور ماهان – کرمان هفت نفر جان خود را از دست دادند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۰    
عصر خودرو- معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سایپا برخی از محصولات خود را با استاندارد یورو 5 تولید می کند در حالی که استاندارد یورو 5 در کشور از سال 98 اجباری خواهد شد و سایپا در این زمینه پیشتاز ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۰    
عصر خودرو- نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بیانگر برقراری شرایط کیفی نامطلوب برای گروه های حساس در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود تا روز پنجشنبه ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
عصر خودرو- امروز چهارشنبه چهارم اسفند ماه، گروه خودرو متعادل و مثبت بود، در این بین نماد خاور پس از 13 روز معاملاتی از زمان بازگشایی اش بالاخره سبزپوش شد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۵    
عصر خودرو- رقابت خودروهای روباتیکی برقی در فرمول E (خودروهای برقی) بوینس آیرس در آرژانتین با یک رویداد تاریخی همراه شد: نخستین تصادف در مسابقات خودروهای برقی روباتیکی!
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰    
عصر خودرو-مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: رعایت استانداردهای زیست محیطی را به عنوان وظیفه ملی، اجتماعی و سازمانی خود می دانیم و قطعا تمامی برنامه های گروه خودروسازی سایپا در این راستا طراحی و اجرا ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۰    
عصر خودرو- به تازگی طرح خیره کننده ای برای خودروها ارایه شده که فضای داخل آنها دسته کمی از یک خانه و امکانات راحت آن ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۵    
عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت های ترافیکی روزهای چهارشنبه (چهارم اسفندماه) تا شنبه (هفتم اسفندماه) را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
عصر خودرو- مجلس در حالی در روزجاری رای به ثبات قیمت حامل های انرژی داد که برخی از کارشناسان بر این باورند که برخی از حامل های انرژی در بازار داخلی به ارزانی به فروش می رسد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
عصر خودرو- گسترش روزافزون استفاده از خودروها و زندگی ماشینی در جوامع، نبود تناسب بین فضای سنتی و ابزارهای مدرن و توسعه نامتوازن در شهرها از جمله مشکلاتی است که گاه تمامی راه حل ها را به بن بست می ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
عصر خودرو- هیات فنی پژو فرانسه در راستای آشنایی با توانمندی های قطعه سازان ایرانی و به منظور داخلی سازی محصولات ایکاپ، از چندین واحد قطعه سازی و صنعتی در شهر تبریز بازدید کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
عصر خودرو- حدود یک ماه پیش محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش سقف استانداردهای خودرو خبر داد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی کرج با اشاره به حادثه رخ داده در خیابان شهید بهشتی کرج و تصادف اتوبوس با تعدادی خودرو گفت: علت این حادثه نقص فنی اتوبوس بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۵    
عصر خودرو- این روزها در کنار زبان قانون و زیر ساختهای هنری، طنز نیز به کمک شهروندان اصفهانی آمده تا به آنها در ارتقای فرهنگ ترافیک کمک کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
عصر خودرو- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار احداث پارکینگ طبقاتی توسط شهرداری در زمین گاراژ دریابگرد متعلق به شهرداری شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از بخشودگی جرایم خودروهای دارای معاینه فنی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
عصر خودرو- رانندگان تاکسی در رم پایتخت ایتالیا در اعتراض به ادامه فعالیت تاکسی یاب اینترنتی اوبر تجمع کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
عصر خودرو- جیلی، خودروساز چینی، قرار است طی هفته جاری به پروتون، خودروساز مالزیایی، پیشنهاد همکاری استراتژیک دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
عصر خودرو- هر چند بازار خودروی کشور اخیرا به دلیل عرضه محصولات پلاک 96 دستخوش تغییر و تحولاتی شد و از رکود ماه های قبل فاصله گرفت اما بنا به گفته کارشناسان هنوز تا شرایط مطلوب فاصله دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
عصر خودرو- مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل از انجام مقدمات لازم جهت حضور چشمگیر این شرکت در دوازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اهواز خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
عصر خودرو- طبق گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "آی اچ اس مارکیت"، ریسک رکود در صنعت جهانی خودرو در سال 2017 بیشتر از هر سال دیگری از زمان بحران مالی سال 2009 است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
عصر خودرو- خودروساز آلمانی دایملر برای تولید خودروهای مرسدس بنز یک کارخانه نزدیک مسکو می گشاید که نخستین سرمایه گذاری جدید یک خودروساز غربی در روسیه از زمان وضع تحریم ها در سه سال گذشته خواهد بود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۰    
عصر خودرو- سخنگوی صدراعظم آلمان گفت: مدیرعامل پژو-سیتروئن در تماس تلفنی با آنگلا مرکل تضمین داده که اوپل در صورت ادغام با پژو به صورت یک شرکت مستقل باقی خواهد ماند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۵    
عصر خودرو- وزرای کار آلمان و فرانسه اعلام کردند که برنامه فروش برند اوپل متعلق به جنرال موتورز به گروه پژو-سیتروئن یک موقعیت برد-برد برای هر دو کشور فرانسه و آلمان خواهد بود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۰    
عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۵    
عصر خودرو- سرپرست پلیس راه استان ایلام گفت: دو دستگاه خودروی سواری هیوندا و پراید با 64 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در محورهای مواصلاتی استان توقیف شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
عصر خودرو- رییس اتحادیه خودرو کرایه و موسسات توریستی خبرداد: حسب قوانین سازمان صنعت، معدن و تجارت در صورتی که رانندگان آژانس ها از مسافران کرایه اضافه دریافت کنند مسئول آژانس تا 100 برابر مبلغ ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۰    
عصر خودرو- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه 96 تصویب کردند که قیمت بنزین، گازوئیل و سایر حامل های انرژی در سال آینده افزایش نیابد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۰    
عصر خودرو- طبق مصوبه هیأت وزیران، وزارت راه و شهرسازی به عنوان مسئول اجرای ماده 41 قانون بیمه اجباری، خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه تعیین شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۵    
عصر خودرو- شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش تسهیلاتی چانگان CS35 ویژه نوروز 96 را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان از 25 اسفند ماه سالجاری با 85 اکیپ ثابت و سیار به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۵    
عصر خودرو- رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مطمئنا با بی حساب و کتاب فعالیت کردن تاکسی های آنلاین در سطح شهر تهران موافق نیستم.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۱:۰۵    
عصر خودرو- سال آینده با توجه به تولید خودروهای پساتحریمی، صنعت خودرو کشور با چهره جدیدی وارد بازار می شود این در شرایطی است که به نظر می رسد واردات خودروهای خارجی حتی جایگاه سابق خود را در بازار ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۱:۰۵    
عصر خودرو- معاون سازمان ملی استاندارد در شرایطی از اجرای استانداردهای جدید 83 گانه در صنعت خودرو کشور صحبت به میان آورده که بر این اساس ...