دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۴۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 16 اسفند 1395 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 آذر 1395 عصر خودرو 30 دی 1395 عصر خودرو 1 بهمن 1395 عصر خودرو 1 اسفند 1395 عصر خودرو 2 اسفند 1395 عصر خودرو 3 اسفند 1395 عصر خودرو 4 اسفند 1395 عصر خودرو 5 اسفند 1395 عصر خودرو 6 اسفند 1395 عصر خودرو 7 اسفند 1395 عصر خودرو 8 اسفند 1395 عصر خودرو 9 اسفند 1395 عصر خودرو 10 اسفند 1395 عصر خودرو 11 اسفند 1395 عصر خودرو 12 اسفند 1395 عصر خودرو 13 اسفند 1395 عصر خودرو 14 اسفند 1395 عصر خودرو 15 اسفند 1395 عصر خودرو 16 اسفند 1395 عصر خودرو 17 اسفند 1395 عصر خودرو 18 اسفند 1395 عصر خودرو 19 اسفند 1395 عصر خودرو 20 اسفند 1395 عصر خودرو 21 اسفند 1395 عصر خودرو 22 اسفند 1395 عصر خودرو 23 اسفند 1395 عصر خودرو 24 اسفند 1395 عصر خودرو 25 اسفند 1395 عصر خودرو 26 اسفند 1395 عصر خودرو 27 اسفند 1395 عصر خودرو 28 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1395 عصر خودرو 30 اسفند 1395 
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
عصر خودرو- شهرداری تهران به خریداران موتورسیکلت های برقی، وام بلاعوض اعطا می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۴    
عصر خودرو- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یک باند سرقت خودرو در این شهرستان کشف و در این راستا نیز 2 تن دستگیر شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۹    
عصر خودرو- به منظور دسترسی سریع و راحت به اسناد خودرو در روزهای پایانی سال، با تدابیر صورت گرفته مشتریان می توانند اسناد فروش خودرو را با مراجعه حضوری به نمایندگی هایی که نام نویسی خودرو در آن انجام ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۴    
عصر خودرو- بولتن روزانه عصر خودرو جهت آگاهی از جدیدترین و مهمترین اخبار صنعت و بازار خودرو ایران و جهان تهیه می شود. این بولتن روزانه را می توانید در کانال تلگرام عصر خودرو دنبال کنید.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
عصر خودرو- شورای کارگری اروپایی اوپل و اتحادیه کارگران بخش فلزات در آلمان(IG Metal) اعلام کردند که موافقت آنها با قرارداد فروش اوپل به گروه پژو-سیتروئن منوط به اجرای جزئیات برنامه های آنها برای آینده ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
عصر خودرو- وزیر اقتصاد آلمان گفت: شورای کارگری اوپل و زیرمجموعه انگلیسی آن(واکسهال) باید به طور کامل در گفتگوها با پژو-سیتروئن درباره نحوه ایجاد تحول در این شرکت خودروسازی که با مشکلاتی مواجه است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی پژو- سیتروئن گفت: اگر انگلیس در قالب برنامه موسوم به "برگزیت سخت" از بازار مشترک اروپا خارج شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
عصر خودرو- گروه خودروسازی JAC چین انتظار دارد که امسال رشد کند تری در فروش خودروی در چین رخ دهد چرا که بزرگترین بازار خودروی جهان به اشباع در تقاضا نزدیک می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
عصر خودرو- در پی انتقال دو برند اوپل و واکسهال به پژو-سیتروئن، بریتانیا اعلام کرد که با پژو برای تضمین موفقیت دو کارخانه واکسهال در انگلیس همکاری خواهد کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
عصر خودرو - مراسم تحویل ویژه خودروهای MVM X22 در محل نمایندگی حیدری شرکت مدیران خودرو واقع در میدان فاطمی تهران برگزار شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۳    
عصر خودرو: کانسومر ریپورتز، هر ساله به عنوان یک مرجع کارشناسی، به بررسی خودروسازان، خودروها و بهترین و بدترین هر کلاسی می پردازد که می تواند برای صنعت اتومبیل و فعالان این عرصه مهم باشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز استقرار نیروهای پلیس در معابر اصلی شهر تهران و فعالیت گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر و مراکز خرید در روزهای پایانی سال خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
عصر خودرو- رییس اتحادیه دارندگان اتوسرویس و پارکینگ و کارواش تهران خبر داد: مصوبه جدیدی در خصوص قیمت خدمات واحدهای صنفی اتوسرویس و پارکینگ تهران ابلاغ نشده است و نوروز 96 قیمت ها تغییر نمی کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
عصر خودرو- معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: این شرکت طی سالهای اخیر بدون افزایش پرسنل و با پرداخت میانگین حقوق معمول شرکت های تخصصی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۳    
عصر خودرو – شش سال پیش در روز 16 اسفند ماه، رییس جمهور استارت پژوپارس را در فارس زد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
عصر خودرو- با اجرای طرح عیدانه بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث از سوی صندوق تأمین خسارت های بدنی در نیمه اول اسفند ماه، بیش از 20هزار موتورسیکلت فاقد بیمه شخص ثالث تحت پوشش بیمه قرارگرفتند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۸    
عصر خودرو- معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری و برون شهری در پروژه های حمل و نقلی از اولویت برخوردار بوده و مورد تأکید مسئولان رده بالای کشور است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۸    
عصر خودرو- معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: بزودی روزانه حدود 16 میلیون لیتر به تولید بنزین کشور افزوده خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۳    
عصر خودرو- مسئولان فدراسیون فوتبال برای استفاده از اتوبوس مدرن، پیشرفته و جدید تیم ملی بزرگسالان با یک مشکل مواجه شده اند تا جایی که استفاده از آن برای اردوهای پیش رو در هاله ای از ابهام است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۳    
عصر خودرو- عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با بیان این که صنعت قطعه سازی خودرو کشور از رکود خارج شده است گفت: در سال جاری بر اساس آمار وزارت صنعت،معدن و تجارت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۸    
عصر خودرو- یک محقق امنیتی موفق به شناسایی آسیب پذیری خاصی در برنامه تاکسی یاب اوبر شده که با استفاده از آن به رایگان از خدمات آن بهره گرفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۳    
عصر خودرو- بعضی ها خانوادگی آمده اند؛ لابد به بچه ها هم خوش می گذرد. بعضی هم با کارشناس های خبره اتومبیل ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۸    
عصر خودرو- رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید بعد ایمنی و مسائل محیط زیستی در صنعت خودرو مورد توجه قرار گیرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت از انعقاد دو قرارداد جدید با خودروسازان خارجی تا پایان سال جاری خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
عصر خودرو- امروز دوشنبه 16 اسفندماه، گروه خودرویی علی رغم افت قیمتی در اکثر نمادها در مجموع متعادل و مثبت بود لذا شاخص کل گروه با افزایش 17 واحدی در مدار 17 هزار و 273 واحد قرار گرفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۸    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه از حضور صد درصدی مأموران پلیس راه برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم خبر داد و گفت: هزار دوربین جدید در جاده ها تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت غیرمجاز را رصد می کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
عصر خودرو- معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت:هوای تهران با میانگین شاخص (66) در شرایط سالم است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
عصر خودرو- حوادث رانندگی در قم از بامداد امروز تاکنون سه کشته و 11 زخمی برجای گذاشته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه سالانه یک محصول جدید از سوی این شرکت خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۸    
عصر خودرو- وزیر صنعت در مراسم رونمایی از محصول جدید سایپا گفت: سایپا در سالهای گذشته به دلیل ناهماهنگی در مدیریت وضعیت بدی داشت اما امروز شاهد سود دهی شرکت سایپا پس از چند سال هستیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۳    
عصر خودرو- رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی مجلس برای رفع خلاء قانونی در برخورد با مخربان فضای سبز، بر ضرورت مدیریت مستقل و واحد برای حل معضل آلودگی هوا تاکیدکرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از کاروان های عروسی به عنوان یکی از عوامل افزایش تصادفات جاده ای در گلستان نام برد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
عصر خودرو- رئیس هیأت مدیره انجمن خیرین راه و ترابری با بیان اینکه انجمن خیرین راه و ترابری در دو سال اخیر 20 پروژه با هزینه 147 میلیارد تومان اجرا کرده است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۳    
عصر خودرو- رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا بازدید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
عصر خودرو- با ثبت واردات روزانه 34 میلیون لیتری در اسفند ماه سال جاری، رکورد تاریخی واردات بنزین به کشور شکست.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی سال 95 به منظور پاسخگویی به خواست مشتریان طرح فروش دو محصول سوزوکی گراندویتارا فیس لیفت اتوماتیک آپشن و پژو 207i دستی را اجرا می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
عصر خودرو- این خودرو که به گیربکس اتومات cvt و فرمان برقی مجهز است با نام پروژه 212 بین اهالی رسانه معروف بود که گویا قرار است با نام کوئیک معرفی و رونمایی شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
عصر خودرو- دو شرکت خودروسازی جنرال موتورز و پژو-سیتروئن امروز(دوشنبه) در یک کنفرانس خبری مشترک، انتقال برند اوپل از جنرال موتورز به پژو را به ارزش 2.2 میلیارد یورو(2.3 میلیارد دلار) رسما اعلام کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
عصر خودرو- این خودرو که به گیربکس اتومات cvt و فرمان برقی مجهز است با نام پروژه 212 بین اهالی رسانه معروف بود که گویا قرار است با نام کوئیک معرفی و رونمایی شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
عصر خودرو- اولین پایگاه امدادی ایران خودرو با طراحی و امکانات متفاوت در محور مواصلاتی تهران-فیروزکوه افتتاح شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۸    
عصر خودرو- کتاب مقدمه ای بر طراحی و بهینه سازی سیستم های تعلیق صندلی خودروهای غیرجاده ای توسط عضو هیات علمی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اراک تالیف شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
عصر خودرو- شرکت خودروسازی سایپا دقیقاً در آخرین روزهای سال 1395 تصمیم گرفت تا از محصول خود کوییک پرده برداری نماید کوییک نام خاص است که ریشه در فرهنگ ایرانی دارد .
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
عصر خودرو- رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران جزییات اپلیکیشن موبایلی سازمان تاکسیرانی را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
عصر خودرو- بر طبق آخرین گزارش موسسه معتبر J.D Power که در اواخر فوریه 2017 منتشر شده است، برند لکسوس برای ششمین سال متوالی حائز رتبه اول در میان تمامی برندهای خودرویی از لحاظ قابلیت اطمینان به خودرو ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
عصر خودرو- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: مه غلیظ تردد خودروها را در گردنه اسدلی مسیر بجنورد- اسفراین از یکشنبه شب تاکنون با مشکل مواجه کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ادامه اجرای طرح زمستانی در جاده ها خبر داد و گفت: طرح نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
عصر خودرو- رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در اکثر معابر و بزرگراه های پایتخت در پی بارش برف و باران خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
عصر خودرو- سرپرست پلیس راه استان ایلام از واژگونی یک دستگاه سواری سمند در جاده پالایشگاه گاز ایلام خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده این خودرو جان خود را از دست داده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۸    
عصر خودرو- وزیر کشور اعلام کرد: میزان تلفات جاده ای از 28 هزار فوتی در سال 85 به 16 هزار نفر رسیده است به گونه ای که اکنون گفته می شود این رقم به 14 هزار نفر نزدیک شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۳    
عصر خودرو- رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران جزییات اپلیکیشن موبایلی سازمان تاکسیرانی را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
عصر خودرو- معاون مالی اقتصادی گروه سایپا گفت: پیش بینی می کنیم سال 96 سال افزایش سودآوری برای صنعت خودرو علی الخصوص گروه خودروسازی سایپا باشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۳    
عصر خودرو- شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد موفق به ابداع چاپگرهای سه بعدی شده که می توانند کل قطعات پیچیده و پیشرفته خودروها را به طور یکپارچه تولید کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
عصر خودرو- قالپاق پراید ، طرح ایتالیا، سایز 13 به قیمت 4 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
عصر خودرو- دوج چارجر، SRT8 RWD ، مدل 2014 در مناطق آزاد با قیمت 153 میلیون تومان به فروش می رسد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۸    
عصر خودرو- پولدارها نمی توانند تابلوهای سنجش آلودگی نصب کنند جمله ای است که اخیرا به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در یکی از رسانه ها منتشر شد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور تهران از حجم ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران خبر داد و گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
عصر خودرو- جانشین فرمانده ناجا در خصوص آماده باش پلیس راهور برای سفرهای نوروزی، کاهش تعداد کشته شده ها در حوادث رانندگی و ... سخن گفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۸    
عصرخودرو: روزگذشته شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان شرکت پیشرو در کارآفرینی معرفی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۳    
عصر خودرو- با وجود آنکه بازار خودرو کشور طی چند سال گذشته از دوگانه سوزها روی برگردانده، آمار تولید 11 ماهه امسال نشان می دهد تیراژ آنها در مقایسه با مدت مشابه سال 94 افزایش یافته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۳    
عصر خودرو- در شرایطی حمایت های دولتی از خودروسازی کشور از جمله دلایل ضعف و توسعه نیافتگی این صنعت به شمار می رود که به نظر می رسد دولت این بار چتر حمایتی خود را روی قطعه سازان باز کرده تا نگرانی هایی ...