چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۱:۳۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 21 اسفند 1395 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 آذر 1395 عصر خودرو 30 دی 1395 عصر خودرو 1 بهمن 1395 عصر خودرو 1 اسفند 1395 عصر خودرو 2 اسفند 1395 عصر خودرو 3 اسفند 1395 عصر خودرو 4 اسفند 1395 عصر خودرو 5 اسفند 1395 عصر خودرو 6 اسفند 1395 عصر خودرو 7 اسفند 1395 عصر خودرو 8 اسفند 1395 عصر خودرو 9 اسفند 1395 عصر خودرو 10 اسفند 1395 عصر خودرو 11 اسفند 1395 عصر خودرو 12 اسفند 1395 عصر خودرو 13 اسفند 1395 عصر خودرو 14 اسفند 1395 عصر خودرو 15 اسفند 1395 عصر خودرو 16 اسفند 1395 عصر خودرو 17 اسفند 1395 عصر خودرو 18 اسفند 1395 عصر خودرو 19 اسفند 1395 عصر خودرو 20 اسفند 1395 عصر خودرو 21 اسفند 1395 عصر خودرو 22 اسفند 1395 عصر خودرو 23 اسفند 1395 عصر خودرو 24 اسفند 1395 عصر خودرو 25 اسفند 1395 عصر خودرو 26 اسفند 1395 عصر خودرو 27 اسفند 1395 عصر خودرو 28 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1395 عصر خودرو 30 اسفند 1395 
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
عصر خودرو- با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 96 و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۷    
عصر خودرو- شرکت سایپا یدک در نخستین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت، موفق به کسب رتبه برترشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۲    
عصر خودرو- سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: در اثر سقوط یک درخت بر روی خودرویی در ساری یک زن 38 ساله مصدوم شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
عصر خودرو- رینگ فابریک 207 در بازار با قیمت 170 هزار تومان به فروش می رسد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۷    
عصر خودرو- بولتن روزانه عصر خودرو جهت آگاهی از جدیدترین و مهمترین اخبار صنعت و بازار خودرو ایران و جهان تهیه می شود. این بولتن روزانه را می توانید در کانال تلگرام عصر خودرو دنبال کنید.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
عصر خودرو: یک شرکت چینی به دنبال عرضه یک خودروی خودران تا سال 2020 است که تمام امکانات رفاهی در آن در نظر گرفته شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۷    
عصر خودرو- 6 سال پیش در چنین روزی گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش تندر90 ویژه نوروز خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
عصر خودرو- باتری خودرو 88 سیلد اتمی در بازار با قیمت 260 هزار تومان به فروش می رسد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
عصر خودرو- طلبکاران شرکت تایرسازی کومهو اعلام کردند که با فروش دومین کمپانی بزرگ تایرسازی کره جنوبی به یک شرکت چینی موافقت کرده اند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
عصر خودرو: استون مارتین AM-RB 001 سرانجام یک نام رسمی پیدا کرده و خودروساز انگلیسی این پروژه را به پایان راه رسانده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
عصر خودرو- زورگیر خشن که با ضربات مشت و لگد و تهدید چاقو و فشار دادن گلوی راننده تاکسی، قصد سرقت تاکسی سمند را داشت با کمک مردم دستگیر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۲    
عصر خودرو- پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در نوروز 5 سال گذشته حوادث رانندگی منجر به مرگ 5 هزار و 384 نفر شد که بیشترین آمار مربوط به سال 92 و کمترین آمار در سال جاری ثبت شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۲    
عصر خودرو-با حمایت بانک شهر، طرح پایلوت هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی برای نخستین بار در شیراز اجرایی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که برنامه های فرهنگی در کنار اقدامات انتظامی از جمله برنامه های در دستور کار پلیس یزد است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۷    
عصر خودرو- شرکت وایمو از زیرمجموعه های گوگل در تلاش است تا جلوی ساخت خودروی خودران توسط اوبر را به علت نقض حقوق مالکیت معنوی خود بگیرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۷    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه بنز های پلیس هنوز فرسوده نشده اند از اضافه شدن خودروهای جدید شاسی بلند به ناوگان پلیس راه در صورت اخذ مجوزهای لازم خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۷    
عصر خودرو- مدیرعامل برج میلاد گفت: پارکینگ طبقاتی یادمان ایرانیان با ظرفیت 3 هزار خودرو در برج میلاد در حال احداث است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
عصر خودرو- فروش رنو تلیسمان، جدید ترین و محبوب ترین سدان رنو در سراسر دنیا، هم اکنون با قیمت قطعی 189 میلیون و 500 هزار تومان توسط نگین خودرو آغاز شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید، خدمات پس از فروش عرصه ای است که تولید مستمر و پایدار تولیدکننده را تضمین می کند و رضایت خاطر مصرف کننده را به همراه دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۲    
عصر خودرو- در پمپ بنزین های شهر ژنو عرضه چند مدل بنزین در جایگاه های سوخت انجام می شود که قیمتی تقریبا 7 هزار تومانی دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۷    
عصر خودرو- کارمانیا شرایط فروش BYD S6 ویژه نوروز 1396 را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۷    
عصرخودرو: موتورسازی FAWDe با بیش از 70 سال سابقه وظیفه ساخت موتور برای محصولات FAW را بر عهده دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۷    
عصر خودرو: یک استارت آپ جهانی اعلام کرده تا 2020 میلادی خودروی تماما خودران را در بازار آمریکا عرضه می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۲    
عصر خودرو- الون ماسک مدیر شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی می گوید با نصب نیروگاه های برقی در جنوب استرالیا می تواند در عرض 100 روز نیاز آنها به انرژی را برطرف کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۲    
عصر خودرو- طرح امداد نوروزی با هدف پشتیبانی ویژه از دارندگان هریک از محصولات برند MVM و CHERY در ایام نوروز 96 در سراسر کشور بصورت یکپارچه و با نظارت و مدیریت واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۷    
عصر خودرو- مسئولان متروی شهر "کی یف" (kiev) در اوکراین به مناسبت سالگرد تولد یکی از شاعران اوکراینی خدمات رایگان به مسافران ارائه کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۷    
عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بااخذ مجوزهای لازم پروژه ساخت وتولید خودرو با سوخت تجدید پذیر (الکتریکی) در استان مازندران اجرایی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
عصر خودرو- آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن برای رفاه حال مشتریان خود درتعطیلات نوروزی طرح ویژه خدمات به مسافران را در نظر گرفته است .
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۲    
عصر خودرو- امروز شنبه 21 اسفندماه، گروه خودرو و ساخت قطعات معاملاتی منفی و سرخ را پشت سر گذاشت و شاخص گروه با 152 واحد عقب نشینی در مدار 17 هزار و 169 واحد قرار گرفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
عصر خودرو- مدیرعامل FAWDe که وظیفه ساخت موتورهای برند FAW را بر عهده دارد در ارتباط با برنامه های این شرکت برای کسب سهم بیشتری از بازار ایران گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
عصر خودرو- در پی آتش گرفتن یک اتوبوس مدرسه، مسیر شرق به غرب بزرگراه I64 در شرق شهرستان آگاستا در ویرجینیا امریکا مسدود شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
عصر خودرو: آتش گرفتن خودروی سواری در پارکینگ ساختمان پنج طبقه در بزرگراه کردستان،، منجر به متساعد شدن دود سیاه و خسارت به دو خودروی دیگر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
عصر خودرو- کامارو تیپ 1LS Coupe مدل 2014 با قیمت 81 میلیون تومان در بازار مناطق آزاد به فروش می رسد .
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۲    
عصر خودرو- وزارت حمل ونقل آمریکا اعلام کرد خودروسازان در سال 2016 پس از گسترش فراخوان برای تعویض بادکننده های ایربگ های ساخت شرکت تاکاتا، برای 53.2 میلیون خودرو فراخوان دادند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۲    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه دغدغه جایگاهداران بنزین در خصوص اجرای طرح برندینگ برطرف شده ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۲    
عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روزهای پایانی سال را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۲    
عصر خودرو: عضو جدید از خودروهای super series مک لارن بیانگر "طلوع یک دوره" جدید است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۷    
عصر خودرو: پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران به مناسبت یکصد سالگی تاسیس این برند، نخستین کتاب جامع تاریخ ب ام و با عنوان "100 سال افسون راندن" منتشر و طی مراسمی رونمایی کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
عصر خودرو- وزیر صنعت با بیان "عجله ای برای تنظیم قراردادها نداریم و قراردادهای خودرویی طبق قوانین تنظیم شده است"، تصریح کرد: هر موقع به نتایج مطلوب برسیم قراردادها امضا خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
عصر خودرو- چندی پیش بود که ایرتویا نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، با معرفی جدیدترین محصول کمپانی تویوتا، C-HR در نمایشگاه خودروی تهران، همه علاقه مندان را غافل گیر کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
عصر خودرو- شرکت تولیدی ایران تایر در اولین بودجه اسفند 96 به صورت حسابرسی شده سود یال آینده را با تعدیل منفی همراه کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۲    
عصر خودرو- رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت که واژگونی خودروی ال 90 در جاده یاسوج به سی سخت در این استان سه کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۲    
عصر خودرو- نسل جدید هات هَچ ساب کامپکت فورد، یعنی فی یستا ST در حالی آماده رونمایی رسمی در موتورشو ژنو می شود که در کنار بلوغ بصری و ابعادی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۷    
عصر خودرو- کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S5 دنده ای با تسهیلات 42 میلیونی را اعلام کرد
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
عصر خودرو- طرح خدمت فوری در محل یا اتوکلیک ایساکو، پس از آغاز به کار در منطقه ونک پارک تهران و شهرک اکباتان، در حال حاضر منطقه غرب تهران را تحت پوشش قرار داده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد کامیون بنز باری با خودرو سواری پژو 405 در مسیر ارتباطی زنجان - تبریز پنج کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
عصر خودرو- آنچه که می بینید، سدان اسپرت دیفرانسیل عقبی است که کیا می خواهد رو در روی ساخته هایی همچون ب ام و سری 4 گرن کوپه قرار دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
عصر خودرو- رئیس کمیته عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: تمام عملیات عمرانی مترو در معابر اصلی از 25 اسفند ماه تعطیل است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
عصر خودرو- با گذشت سه روز از افشای جاسوسی سیا از خودروهای پیشرفته، شرکت های فناوری کماکان در حال واکنش نشان دادن به این موضوع هستند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام آماده باش بیش از 10 میلیون همیار پلیس در نوروز 96 گفت: 22 اسفندماه آماده باش همیاران پلیس برگزار می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
عصر خودرو- رئیس مرکز اجراییات راهور گفت: تهران در ارتکاب تخلفات حادثه ساز رتبه اول را دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران تاکید کرد: رانندگان تاکسی پایتخت برای خدمت رسانی به شهروندان در روزهای پایانی سال در آماده باش کامل قرار دارند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه تا پایان سال جاده ها برای نوروزی ایمن آماده سازی شده اند گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
عصر خودرو- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۲    
عصر خودرو- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
عصر خودرو: ماشین آلات کشاورزی غول پیکر، مدرن و لوکس در نمایشگاه کشاورزی بین المللی SIMA پاریس عرضه شد و مورد بازید کشاورزان ایرانی حاضر قرار گرفت، هر چند که برای بسیاری از آنها کاربرد لازم را نداشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۲    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در آزاد راه زنجان به تبریز پنج کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
عصر خودرو- فولکس واگن اعلام کرد که برای بررسی همکاری در زمینه تولید مشترک خودرو و قطعات برای بازار هند و صادرات از این کشور، یادداشت تفاهمی را با تاتاموتورز امضا کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
عصر خودرو-یکی از بحث های همیشگی، حمایت های دولتی از جاده مخصوصی هاست؛ حتی ارایه تسهیلات دولتی در قالب شکست کمپین تحریم خرید خودرو هم زمانی به حساب خودروسازان واریز شد که این جوسازی ها به خودروسازان ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
عصر خودرو: فراری 812 از قوی ترین موتوری که ابرخودروساز ایتالیایی تاکنون ساخته بهره می برد، پیشرانه ای که به تنهایی و بدون کمک هرگونه توربوشارژر 789 اسب بخار نیرو تولید می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
عصر خودرو- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سخت گیری های جدید پلیس راهور نسبت به نوگواهی نامه ها به ویژه در جاده های برون شهری حتما مبتنی بر مطالعات و تحقیقات کارشناسی انجام شده است که این مطالعات ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین صبحگاهی در ورودی و داخل کلانشهرها خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه های قزوین کرج و کرج تهران نیز سنگین گزارش شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
عصر خودرو- بهمن ماه امسال تولید انواع اتوبوس در خودروسازان داخلی به طور میانگین 171 درصد افزایش یافت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۲    
عصر خودرو- در حالی فولکس واگن حضور خود در بازار ایران را نهایی کرده که دو برند تابعه این شرکت یعنی اشکودا و سئات نیز مشغول بررسی بازار ایران هستند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۷    
عصر خودرو- جدیدترین آمار تولید جهانی خودرو در حالی از سوی اتحادیه بین المللی وسایل نقلیه موتوری اعلام شد که طبق آن، ایران بالاترین درصد رشد را در میان کل کشورهای صاحب صنعت خودرو دنیا به دست آورده است.