پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۴۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 11 اسفند 1395 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 آذر 1395 عصر خودرو 30 دی 1395 عصر خودرو 1 بهمن 1395 عصر خودرو 1 اسفند 1395 عصر خودرو 2 اسفند 1395 عصر خودرو 3 اسفند 1395 عصر خودرو 4 اسفند 1395 عصر خودرو 5 اسفند 1395 عصر خودرو 6 اسفند 1395 عصر خودرو 7 اسفند 1395 عصر خودرو 8 اسفند 1395 عصر خودرو 9 اسفند 1395 عصر خودرو 10 اسفند 1395 عصر خودرو 11 اسفند 1395 عصر خودرو 12 اسفند 1395 عصر خودرو 13 اسفند 1395 عصر خودرو 14 اسفند 1395 عصر خودرو 15 اسفند 1395 عصر خودرو 16 اسفند 1395 عصر خودرو 17 اسفند 1395 عصر خودرو 18 اسفند 1395 عصر خودرو 19 اسفند 1395 عصر خودرو 20 اسفند 1395 عصر خودرو 21 اسفند 1395 عصر خودرو 22 اسفند 1395 عصر خودرو 23 اسفند 1395 عصر خودرو 24 اسفند 1395 عصر خودرو 25 اسفند 1395 عصر خودرو 26 اسفند 1395 عصر خودرو 27 اسفند 1395 عصر خودرو 28 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1395 عصر خودرو 30 اسفند 1395 
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
عصر خودرو- در هر معامله ای نیاز به طی مراحل قانونی و حقوقی دارد که اطلاع از آنها به راحت تر و مطمئن تر شدن روند معامله کمک بسیاری می کند؛ چرا که اگر از این مراحل آگاهی کافی وجود نداشته باشد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۹    
عصر خودرو- خودروسازان آمار فروش ماه فوریه در آمریکا را در تاریخ اول مارس منتشر خواهند کرد، اما پیش بینی ها حاکی از آن است که فروش در این ماه با کاهش حدود یک درصدی رو به رو خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در بحث ایمن سازی جاده ، هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست و در صورت بروز حادثه به دلیل نقص ایمنی راه ها، مسئولیت مستقیم و کیفری آن ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۴    
عصر خودرو- DS برند لوکس پژو-سیتروئن پیش نمایشی از مدل DS 7 کراس بک که قرار است به طور رسمی در نمایشگاه ژنو معرفی شود، ارائه داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۴    
عصر خودرو- میتسوبیشی در آستانه نمایشگاه ژنو از خودرو جدید 2018 Eclipse Cross رونمایی کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۹    
عصر خودرو- گزارش ها حاکی از اینست که لکسوس در تدارک یک کوپه جدید پرچمدار پرفورمنس با نشان LC F است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۴    
عصر خودرو- عکسی از اولین پژو 2008 تولید شده در کارخانه ایران خودرو منتشر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۹    
عصر خودرو- حسابرس شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در گزارش اولین بودجه اسفند 96 تعدیل منفی جزئی و در بودجه سال 95 تعدیل مثبت داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
عصر خودرو- رنو اولین تصاویر رسمی از خودروی کاملا جدید آلپاین A110 را در آستانه رونمایی رسمی در نمایشگاه ژنو ، منتشر کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۴    
عصر خودرو- شرکت تولید خودرو سایپا کاشان صبح امروز در محل شرکت سایپا درخصوص دستور جلسات مجمع فوق العاده صاحبان سهام سال مالی اسفند 95 تصمیم گیری کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۴    
عصر خودرو- جنرال موتورز اعلام کرد که قصد دارد سهام اکثریت خود در واحد "جنرال موتورز شرق آفریقا"(کنیا) را به شرکت خودروسازی ژاپنی ایسوزو بفروشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
عصر خودرو- باصدور حکمی از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، "سید علی امانت" به سمت "رئیس امور اصناف و بازرگانان ایران" منصوب شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
عصر خودرو- لکسوس RX اولین بار با مدل 2007 که در واقع نمونه فیس لیفت نسل دوم آن بود، به ایران وارد شد و اگرچه از لحاظ طراحی ظاهری ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹    
عصر خودرو- در این مطلب قصد داریم با تحلیل بازار انواع دزدگیر خودرو در خدمت شما باشیم؛ بازاری که تنوع در آن بسیار زیاد است و تولیدات کشورهای کره جنوبی و چین در آن حرف اول را می زنند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۹    
عصر خودرو- مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از اعلام نتایج نظرسنجی زیست محیطی استان تهران در محل برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
عصر خودرو: در میان این طرح ها می توان نمونه ای از پیکاپ مک لارن P1 را به عنوان قدرتمندترین خودروی خیابانی جهان مشاهده کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
عصر خودرو- معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ارومیه دومین شهر کشور از نظر تردد خودروهای فاقد استاندارد در کشور به شمار می رود که همه ما باید تلاش کنیم وضعیت شهر بهبود یابد و در این خصوص ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۰    
عصر خودرو- معاون پایش ونظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با میانگین شاخص83 در شرایط سالم است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۵    
عصر خودرو: روسیه به تازگی روبات جدیدی را در ایستگاه های مرکزی شهر مسکو به کار گرفته تا به جاذبه های گردشگری این شهر بیافزاید.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمعیدات ترافیکی اخرسال را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
عصر خودرو- موجی از مسافرت های نوروزی تا چند روز دیگر آغاز می شود که می توان اطلاعات مرتبط با نحوه خرید بلیت را در این گزارش خواند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
عصر خودرو- امروز چهارشنبه 11 اسفندماه، گروه خودرو پس از گذشت چندی از شروع نسبتا سبزش در نماد خساپا به تدریج تغییر روند داد وبا افزایش عرضه ها روبه رو شد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۰    
عصر خودرو- خودروسازان آلمانی در رتبه بندی سالانه مجله "کانسیومر ریپورتس" از برندهای خودرو، در رده های بالا قرار گرفتند در حالیکه برندهای آمریکایی پایین تر از رقیبان خارجی خود ماندند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
عصر خودرو- شرکت زامیاد که تولید محصولات ایویکو ایتالیا در ایران را بر عهده دارد فروش شرایطی کشنده استرالیس و کامیون یورو کارگو را آغاز کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
عصر خودرو- هیات دولت روز چهارشنبه با صدور مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای ترمینال جدید مسافری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد موافقت کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
عصر خودرو- رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: خبرنگاران متقاضی دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 تا 15 اسفند ماه جاری مهلت دارند مدارک خود را به این مرکز تحویل دهند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
عصر خودرو- ظاهرا زمانی که تراویس کالانیک مدیرعامل شرکت تاکسی یابی اوبر، از طریق نرم افزار همین شرکت تاکسی می گیرد، بحث های جالبی هم با راننده انجام می دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۰    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: فشارهایی که بر روی اتوبوس های ما وجود دارد، مهم و جدی است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۵    
عصر خودرو- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با تاکید براینکه موتورسیکلت های فاقد بیمه در صورت توقیف، ترخیص نمی شوند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۵    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: آلودگی هوا 18 هزار میلیارد تومان صدمات سالیانه در تهران دارد؛ پیکان به اندازه 20 خودروی عادی یورو 2 و 200 ماشین هیبریدی دود تولید می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۵    
عصر خودرو: شرکت خودروسازی جیلی برنامه رونمایی از اولین کراس اور با برند Lynk&Co را در شانگهای تایید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۰    
عصر خودرو- معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: دارندگان ناوگان حمل و نقل دیزلی باری درون شهری تا فردا 12 اسفند مهلت دارند که در سامانه وزارت کشور ثبت نام کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
عصر خودرو- قیمت جهانی خرید و فروش LX 5.7 ، مدل 2016، 96 هزار دلار است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس پایتخت جزئیات سرقت مسلحانه خودروی حمل پول بانک پاسارگاد را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
عصر خودرو- قربانی دوم ترافیک تهران با ردیابی عامل آسیب به کسب وکارهای تجاری-خدماتی در محدوده مرکزی شهر شناسایی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
عصر خودرو- با پیگیری های مستمر دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی نحوه هزینه کرد میلیارد ها تومان عوارض پرداختی صنعت بیمه از محل حق بیمه شخص ثالث به نیروی انتظامی و سازمان راهداری برای کاهش تصادفات جاده ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
عصر خودرو- آخر سال، هرکس بیکار هم باشد، برای خود شغلی دست و پا می کند، دستفروش،کارگر نظافت چی،کارگرچرخی بازار و.. ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۵    
عصر خودرو- دبیر انجمن قطعه سازان همگن گفت: خودروسازان سالانه 2 میلیارد دلار قطعه وارد کشور می کنند که حدود یک میلیارد دلار آن از مبادی رسمی و یک میلیارد دلار دیگر به صورت قاچاق وارد کشور می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۵    
عصر خودرو- طبق قانون جدید در انگلیس، اسکاتلند و ولز گواهینامه رانندگانی که در هنگام رانندگی از تلفن همراه خود استفاده کرده اند باطل می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۰    
عصر خودرو- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: بخش اعظم آلایندگی ها به حوزه حمل و نقل باز می گردد، از این رو استفاده از خودروهای برقی 70 تا 80 درصد از آلایندگی زیست محیطی را کاهش می دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
عصر خودرو: لیموزین ترامپ با نام مستعار " جانور" که مجهز به مدرن ترین ابزارهای دفاعی و اطلاعاتی است، امتحان می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
عصر خودرو- می خواست ایران خودرو را خودروساز کند؛ اما در عمل بزرگ ترین قرارداد خارجی را با پژو بست. مهندس از مدیران مورد اعتماد دولت یازدهم است.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
عصر خودرو: مدت هاست که اخبار صنایع خودرو بر سر یک رویداد مرتبط، که در اواخر اسفند در ژنو برگزار خواهد شد، چرخ می خورد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۵    
عصر خودرو- در آخرین شرایط فروش اعلام شده از سوی ایران خودرو، پژو 207i با پیش پرداخت های 15 و 20 میلیون تومانی پیش فروش می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
عصر خودرو- نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی از 9 تا 12 فروردین ماه 96 در محل نمایشگاه بین المللی جاکارتا (JIE) برگزار می شود .
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
عصر خودرو- برخی از رانندگان اتوبوسهای توریستی از رفتار راهنمایان گردشگری با آنها گلایه مندند و می گویند؛ نه تنها برنامه و پلاک گردشگری نمی گیرند بلکه برخی از راهنماها مسیر سفر را نیز تغییر می دهند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۵    
عصر خودرو- شرکت بهمن لیزینگ ابهامات بودجه سال مالی 96 خود را شرح داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۵    
عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت تمام شده خودرو سراتو آپشن در حدود 104 میلیون تومان برآورد شده که با مساعدت مدیرعامل گروه قیمت نهایی آن 98 میلیون و 990 هزار تومان ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۵    
عصر خودرو- واژگونی خودروی سواری پژو 405 در روستای مرغان فریدن به مصدوم شدن پنج سرنشین این خودرو منجر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
عصر خودرو- در حالی که وزیر راه و شهرسازی مدعی است رقم خاصی بابت نگهداری راه ها از محل درآمد جرائم راهنمایی و رانندگی به وزارت راه تعلق نیافته است، معاون وی و رئیس سازمان راهداری ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۰    
عصر خودرو- مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به علت انجام عملیات بهسازی در خط 5 مترو، روز پنج شنبه سرویس دهی این خط از ساعت 08:00 صبح آغاز می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۵    
عصر خودرو- سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد دستگیر شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
عصر خودرو- در اولین جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت، نشان ملی مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی، شرکت ایران خودرو خراسان، شایسته تقدیر شناخته شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۰    
عصر خودرو- خودرو دست دوم با توجه به کارکرد و سال تولید قیمت گذاری می شود و به دلیل قیمت مناسب آن در مقایسه با خودروهای صفر متقاضیان بیشتری برای خرید دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۵    
عصر خودرو- نتایج پایش کیفیت هوا تهران بیانگر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز پنجشنبه همچنان تداوم داشته باشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۵    
عصر خودرو- در شرایطی حادثه تلخ برخورد دو قطار به یکدیگر برای چند ماه افکار عمومی را به خود مشغول کرد و حتی وزیر راه و شهرسازی را نیز به استیضاح رساند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۰    
عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با وجود رقابت بسیار زیادی که در بازار ایران وجود دارد با عرضه خودروهای جدید و متنوع موفق به کسب و افزایش 8 درصدی سهم بازارشدیم که این موفقیت مرهون کار ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۵    
عصر خودرو- با نصب دوربین در چهاراه برخی کلان شهرها، رانندگانی که روی خط عابر پیاده توقف کنند 60 هزار تومان جریمه می شوند .
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۰    
عصر خودرو- قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به دلیل انجام عملیات بهسازی، سرویس دهی به مسافران در خط 5 مترو تهران در روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری دستخوش تغییراتی می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۰    
عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: برخورد شدید 3 کامیون و 5 سواری در بزرگراه بسیج، 3 مصدوم بر جای گذاشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۵    
عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود یک میلیون و 250 هزار خودرو فرسوده داریم ...
عصر خودرو   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۰    
عصر خودرو- آمار صادرات 11 ماه امسال کشور در حالی اعلام شد که طبق آن، صدور انواع خودرو و قطعه به بازارهای خارجی با افت قابل توجهی به لحاظ ارزش و وزن روبه رو شده است.